30 seconds to Mars

30 seconds to Mars

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 01 Heinä 2013 23:50

Olen yrittänyt aloittaa ketjua joka päivä perjantaisen keikan jälkeen ja epäonnistunut siinä aika huolella.

Bändi on yksi mun lempibändejä ja nousee aina hetki hetkeltä tärkeämmäksi ja tärkeämmäksi. Bändiltä on tullut nyt neljä levyä, 30 Seconds to Mars (2002), Beautiful Lie (2005), This is War (2009) ja uusin Love Lust Faith + Dreams (2013). This is Warin aikana huomasin epäileväni suuntaa, johon bändi oli menossa ja mietin, tuleeko tästä sellainen bändi, joka hiipuu sittenkin pois siitä mun feivorittien joukosta. LLF+D poisti kaikki huolet. Ensimmäinen sinkku, Up in the Air hälvensi kaikki huolet tullessaan. Jos jotain epäilyjä joskus oli, ne oli nyt ehdottomasti menneet pois ja olen ihan ehdottomasti bändin puolella.

Bändihän on ehdottomasti muutakin kuin Jared Leto, vaikka Jaredin aiempi suosio siivittää paljon ja tekee bändistä ehkä helpommin lähestyttävän. Jared toki tekee paljon musiikillisesti ja taiteellisesti bändin eteen, mutta Shannon ja Tomo ovat siinä yhtälailla mukana. Aina välistä vähän ärsyttää, että luullaan kaiken keskittyvän vain Mr.Letoon.

:hullu:

Suomessa 30stm on käynyt kahdesti jäähallissa ja nyt kahdesti festareilla. Ensimmäinen jäähalli oli -08 ja toinen -10. Festareilla bändi on käynyt RtB:n lisäksi provinsissa -10.
Itse olen näistä neljästä suomen keikasta nähnyt kolme :hullu:

Bändi on todella aktiivinen faniensa kanssa. Twitterin ja Facebookin lisäksi bändi tekee livechatteja VyRT-nimisen palvelun kautta he pitävät yhteisiä hetkiä faniensa kanssa. Välillä ihan vain järjestämällä livechatin jonkun bändinjäsenen kanssa ja toisinaan taas live streemauksella ovat yhteydessä faneihin ympäri maailmaa. Strem-VyRTissä on mm. esitelty uutta materiaalia, testattu variaatioita, kokattu ja vain pidetty hauskaa. VyRTissä esitelty materiaali on myös pysynyt aika hyvin poissa muista medioista. Materiaalin levittäminen on ankarasti kielletty, mutta kuvakaappauksia ei kielletä ottamasta omaan käyttöön!

:sydän:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

Re: 30 seconds to Mars

ViestiKirjoittaja Wildchild » Pe 05 Heinä 2013 16:33

Mä diggasin Jaredista 90-luvulla, kiitos My so-called lifen, ja kun kuulin että hällä on oma bändikin, olin heti intopiukeena tsekkaamassa sen. Ja kun levy tuli ulos, en pettynyt. Kolahti heti ja nousi yhdeksi tärkeimmistä levyistä ikinä. (Ja olen ehkä vähän onnessani että sain aikoinaan pyydettyä siihen levyyni Jaredin ja Shannonin nimmarit. :keijotäpinä: ) A Beautiful Lie on kiva levy ja nosti bändin myös muiden tietoisuuteen, mistä olin alkuun vähän :norsu: koska jotenkin pelkäsin että kaupallisuus pilaa koko bändin. No eipä pilannut. This is war on ainoa jota en ole jostain syystä vieläkään hankkinut vaikka spotifysta olenkin kuunnellut useammankin kerran. Ehkä pitäisi hankkia. LLF+D tuli hankittua heti ilmestyttyään, mutta jotenkin se on jäänyt vielä vähän etäiseksi vaikka olen kuunnellut muutaman kerran läpi. Vaatii sitä isompaa paneutumista mitä en ole vielä ehtinyt tekemään.

Keikkoja olen nähnyt tasan yhden, Tallinnassa kesällä 2011. Joo, kun en Suomessa saa aikaiseksi mennä keikalle niin pitää lähteä ulkomaille. :jaaha: RtB-keikka jäi välistä koska lippusähläys oli jotain ylitse pääsemätöntä. Mutta Jaredin sanojen mukaan tulevat ensi helmikuussa takaisin Suomeen keikalle, silloin on ehkä pakko raahautua paikalle. :D

Minun mittakaavassa ei yllä läheskään Rammsteinin tasolle, mutta on silti niitä bändejä joita ei voi jättää huomiotta. :tilt:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Wildchild
Räppimummo

Re: 30 seconds to Mars

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » To 11 Heinä 2013 17:58

Mä olen nähnyt reilun puoli tuntia yhtyettä livenä. Keikalle mennessä en tiennyt yhtään biisiä ja meiningissä ei ollut siis mitään tuttua. Yleisön mukaanottamista oli ainakin paljon, melkein jo käskemisen puolelle meni. "Jos menee hyvin, niin saatatte päästä musiikkivideolle." :jaaha:

Eli aika sisäänpäinlämpiävää näin ensituntumalta. Musiikillisesti kunnianhimoinen eli kertoo ei-vihkiytyneelle saman verran kuin Von Hertzen Brothers keskimääräiselle festivaalikävijälle. :virne:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

Paluu Musiikki