Deni kirjoitti:
Mua jäi vähän ihmetyttämään Suomen kommentaattoreiden toiminta siinä vaiheessa, kun alkoi olla selvää että me on pojat hävitty tää peli taas. Tunnelma kopissa laski ihan pohjamutiin, ja ainakaan mun telkkarista ei kuulunu enää selostuksen pihaustakaan ihan loppuvaiheessa - tökkäsikö tekniikka, vai laittoiko ne oikeasti mikit kiinni kun vitutti liikaa?
Kai nyt olisi voinut edes jotain yrittää, vaikka suuri ennakkosuosikki Suomi yllättäen jäikin hännille. Pelkät "no nyt hävitään Ruotsillekin" -jupinat ei oikein vastaa mun käsitystä ammattitaitoisesta juontamisesta.
Ranskan esitys oli pettymys, vaikka biisi oli
Sen muijan olisi voinut jättää esityksestä
Haluaisin sen biisin joskus meidän jumppaan.
Ja nyt osoitellaan Suomea sormella kun ei voitettu.
) Turkki pärjäsi onneksi ihan kohtuullisesti ja Ruotsi onneksi ei pärjännyt. Ensi vuonna sitten uudestaan, toivottavasti jollain hieman järkevämmällä biisillä.

Rulla kirjoitti:Tiskatessa iski mielikuva ensi vuoden kisoista ja siitä miten Venäjä torpedoi poikkipuolisia mielipiteitä esittäneiden maiden delegaatioiden viisumihakemuksia, "löytää" kummia aineita tullissa, "hukkaa" rekvisiittoja, majoittaa delegaation henkilöitä kymmeneen eri majoituspaikkaan ettei mikään sujuisi..aijai. Saadaankohan sitä vielä kunnon politikoivat ja kulisseista ohjaillut kisat?
Pascal Lemoix kirjoitti:Tämä lienee Venäjän ensimmäinen euroviisuvoitto. Mitä mä kattelin, niin ei kyllä kovin moni maa jättänyt Venäjää pisteettä. Tasainen pisteiden keruu on avain voittoon. Nytkin Turkki oli purrut osaan maista todella hyvin, mutta jäi kuitenkin välillä jopa pisteettä. Kreikalla ja Ukrainalla oli hetkensä, mutta silti Venäjän biisistä pidettiin laajimmin.
En edes muista, koska olen katsonut selväpäisenä viisuja viimeksi.
Bosnia-Hertsegovinan piisi ja esiintyminen oli hauskaa katseltavaa. Teräsbetoni oli koominen mutta ihan ok. Ukrainan Shady lady - jessös mitä menoa
Islannin eurohumppa iski, oli ihan kiva kuulla ja katsoa, toisin oli merirosvoteemaisen Latvian esityksen kanssa. Portugalin laulu oli mahtipontinen, muttei kuitenkaan jäänyt mieleen.. Israelin kauniit pojat aiheuttivat meidän katsomossa sekä huokauksia että hihityksiä. Azerbaidzhanin kappale oli sanalla sanoen kammottava. Esitys oli erilanen ja mieleenpainuva, mutta sitä kirkunaa ja kieuntaa en olisi halunnut kuulla laisinkaan. Ruotsin neitokaisella oli kyllä naaman kiristelyt menneet hieman vikaan, akkahan näytti tulleen suoraan ulkoavaruudesta? Tekemällä tehty, eikös Peltsikin sanonut jotain sen suuntaista. Norja keräsi symppispisteitä, mun mieleen ei ainakaan jäänyt. Ranskan esiintyminen oli ihan huttua, Saksa jotain aivan järkyttävää *hrrr*. Ja kyllä mäkin ihmettelen Venäjän voittoa, en käsitä mistä se tuli. Kreikan purkkapoppi ja tummasilmäinen tsirbu vetosi sitten johonkin. Myönnän, että renkutus jäi soimaan päähän. Espanjan tsiki tsiki
-oli surkuhupaisa. Tanskan esitys oli hyväntuulinen. Ah, eihän sovi unohtaa Puolan (?) amerikkalaistunutta naislaulajaa
voivoi. Eikös nuo vähän sodi toisiaan vastaan? Ei mulla muuta, oli pakko päästä taas pätee. Lihavoinnit lisätty.Tr*ina kirjoitti:Sveitsillä omat suosikkinsa vuodesta toiseen:
Serbia, Portugal, Albania, Turkki, Bosnia, Kreikka, Espanja, Kroatia, Saksa, Israel. (2008)
----------
Aivan kuten Bulgaria antoi 12 pistettä Saksan lauluryhmän bulgaarille (Saksan ainoat pisteet)...

DarkSide kirjoitti:Minua jäi ihmetyttämään Norjan menestys. Kappale kun ei jäänyt mieleen ollenkaan ja mm. Suomi täräytti täydet 12 pistettä sille. Siis täh?

Vaikka en mä ehkä sitäkään enää vähän ajan päästä jaksaisi kuunnella, mutta sehän kuulunee Euroviisuissa asiaan. Sama täällä. Lienee saanut vanhemman väestön äänet. Tosin oli se munkin mielestä Turkin ja Albanian ohella kolmen joukossa, niin ja se sokea laulaja oli ihan jees, mikä maa se nyt olikaa.Deni kirjoitti:Norja oli mun vanhempien suosikki
Hauskin oli Puolan akka. Repesin aina kun näin sen hoilaavan.
Itselleni ei edes pahemmin jäänyt mieleen mikään maa. Tosin, en niitä viisuja seuraakkaan muistiinpanot valmiina molempien korvien kera. 

Fantsu kirjoitti:DarkSide kirjoitti:Minua jäi ihmetyttämään Norjan menestys. Kappale kun ei jäänyt mieleen
ollenkaan ja mm. Suomi täräytti täydet 12 pistettä sille. Siis täh?
Veit jalat suustani... En tajua mikä siinä viehättää. Ihan turhake.
Norjan kappale oli älyttömän tylsä ja ois menny multa aivan täysin ohi, jos ei
Shay kirjoitti:Norjan kappale oli älyttömän tylsä ja ois menny multa aivan täysin ohi, jos ei
ois ollu finaalin viimenen kipale. En kyllä sittenkään muistanut siitä muuta kuin ne punaset
mekot ja 'maailmanparannus/rakastetaan kaikkia' -meinigin. Käsittämätöntä ne 12 pistettä.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa