Mun tilannehan on kuitenkin se, että saatan synnyttää ihan milloin vaan tässä, mutta en mä usko, että teen sitä kuitenkaan etukäteen.
Mutta jos muut haluaa pitää taukoa, niin voihan sitä varmaan arvostella kahden tyypin biisejä yhtä aikaa.
Julie Christmas - Bow
Outoääniset naiset vetoaa muhun ja se tässäkin biisissä oli varmaan paras puoli ja sen perusteella sanonkin pitäneeni tästä. Ilman sitä tällä kappaleella ei olisi ehkä ollut mulle mitään suurempaa vaikutusta. Kitara varsinkin ärsytti mua monessa kohtaa. Tätä voisi ehkä kuunnella enemmänkin, mutta vaatisi paljon kuuntelua, että pääsisi paremmin sisälle tähän. 7/10
Les Discrets - Ariettes oubliées
Ranska on kaunis kieli, vaikken siitä mitään ymmärräkään. Mulla on selkeästi joku kitara vastainen päivä, koska se ärsytti mua tässäkin biisissä
. Alku oli tosi vaikuttava, mutta kappale tuntui ehkä myös vähän liian pitkältä, tai kävi ainakin tylsäksi jossain vaiheessa, vaikka kaunis olikin. 6/10Swallow The Sun - Cathedral Walls
Mä olisin pitänyt tästä biisistä ihan hirveästi nuorempana, kymmenen vuotta nuorempi Annis olisi ollut tästä ihan innoissaan, mutta nykyään ei tule oikeastaan kuunneltua enää mitään tämän suuntaista, paitsi ehkä nostalgisista syistä. Enkä tykännyt yhtään tuosta örinän alkamisesta, alkupää biisistä oli ehkä turhan kaunis verrattuna siihen, ilman sitä olisin tykännyt enemmän. 5/10

Vaikka musiikkimakuni on omasta mielestäni monipuolinen, huutolaulu ei vaan nappaa. Taustat tässä ovat paikoin kivoja, mutta tämän setin mitäänsanomattomin kappale kuitenkin.
(tää biisi olisi mun mielestäni pitänyt suosiolla jättää coveroimatta ja pitää rehdisti historiallisena reliikkinä menneiltä ajoilta).