). Mutta kappaleen nimi on siis edelleen anagrammi ton kirjoittajan nimestä. Shakespeare ei ihan osu.
). Mutta kappaleen nimi on siis edelleen anagrammi ton kirjoittajan nimestä. Shakespeare ei ihan osu.Lyyra kirjoitti:Shakespeare ei ihan osu.

Lyyra kirjoitti:No sori.
Laaksonen kirjoitti:Suvi kirjoitti:Laaksonen kirjoitti:UI Hank Fisher?
Kuka se on?
En minä tiedä, mutta se oli ensimmäinen jonka sain muodostettua noista kirjaimista. UI tarkoittaa tietenkin University Indentent!Tosin en tiedä, onko indentetti-sama englanniksi indentent...

Lyyra kirjoitti:Joo, oon mä ton nähnyt. Mitä siitä?
Lyyra kirjoitti:Tiesin, että olit tajunnut sen aiemmin. Aattelin vaan, että jos oot ymmärtäny suvin vinkit jotenkin erilain, ja sitten tullut siihen johtopäätökseen, ettei se välttämättä olekaan anagrammi. Anteeksi, ei ollu tarkotus loukata.

kmaria kirjoitti:Hanif Kureishi

kmaria kirjoitti:Hanif Kureishi

Laaksonen kirjoitti:kmaria kirjoitti:Hanif Kureishi
Okei...![]()
Nevöhööd.Suvi kirjoitti:Jarkko Laine?
)

Lyyra kirjoitti:Apulanta? Nevöhööd.
Jorssi kirjoitti:Lyyra kirjoitti:Apulanta? Nevöhööd.![]()
![]()
![]()
Jorssi kirjoitti:Minkä bändin ensimmäinen levy kymmeneen vuoteen on syksyllä 2011 ilmestyvä Everything Always Now?
Hence viimeinen hymiö.Lyyra kirjoitti:Jorssi kirjoitti:Lyyra kirjoitti:Apulanta? Nevöhööd.![]()
![]()
![]()
Se oli vitsi.
Ei.Soundgarden?
Jorssi kirjoitti:Minkä bändin ensimmäinen levy kymmeneen vuoteen on syksyllä 2011 ilmestyvä Everything Always Now?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa