yrityksestä. Tämän yhteyden piti olla jo kuopattu kunnes uusi englantilainen laulaja toikin yhtyeen takaisin. Uusi albumi julkaistaan ensi viikolla.Suvi kirjoitti:Turbonegro!

Marilyn Mansonin levyllä vieraili Depp myös. Sitä kysyttiin tässä visassakin n. kuukausi sitten.Laaksonen kirjoitti:Okei! Olikohan se nimenomaan toi Patti Smithin levy mitä muistelen, mutta mulla on mielikuva, että olisi myös jonkun toisen levyllä vieraillut...
Laaksonen kirjoitti:
Ketkä kaksi muusikkoa muodostavat Suomen viralliselle albumilistalle nousseen Storm Corrosion-yhtyeen?
Jorssi kirjoitti:Marilyn Mansonin levyllä vieraili Depp myös. Sitä kysyttiin tässä visassakin n. kuukausi sitten.Laaksonen kirjoitti:Okei! Olikohan se nimenomaan toi Patti Smithin levy mitä muistelen, mutta mulla on mielikuva, että olisi myös jonkun toisen levyllä vieraillut...

Jorssi kirjoitti:Mikael Åkerfeldt ja Steven Wilson. Miksen mä tätä heti hokannu? (Tosin, ei Wilson kyllä mun mielestäni skotlantilainen ole.)

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa