outsider kirjoitti:Boys of Summer?
Lyyra kirjoitti:Onko tää joku :ridge:n soolobiisi ajalta Playerin jälkeen, mutta ennen Kaunareita?

Laaksonen kirjoitti:Lyyra kirjoitti:Onko tää joku :ridge:n soolobiisi ajalta Playerin jälkeen, mutta ennen Kaunareita?
Mitäköhän kettuilua tämä nyt taas oli...?![]()

Lyyra kirjoitti:Onko tää joku :ridge:n soolobiisi ajalta Playerin jälkeen, mutta ennen Kaunareita?

Suvi kirjoitti:Mulle tuli sama mieleen
Laaksonen kirjoitti:Mitäköhän kettuilua tämä nyt taas oli...?![]()
Lyyra kirjoitti:Ihan kuule vitsi vaan.
Suvi kirjoitti:Foorumilla ja ilmarissa on kuitenkin puhuttua viime aikoina aika paljon Ridgestä, niin ehkä siitä tuli mieleen.

Laaksonen kirjoitti:Perhana ku sen Lemmy dokkarinkin olen nähnyt, mutta eihän se jäänyt takaraivoon. Reginald?
Suvi kirjoitti:Ian
Lyyra kirjoitti:Onko tää joku :ridge:n soolobiisi ajalta Playerin jälkeen, mutta ennen Kaunareita?![]()
Suvi kirjoitti:Mulle tuli sama mieleen
Laaksonen kirjoitti:Mitäköhän kettuilua tämä nyt taas oli...?![]()
Lyyra kirjoitti:Ihan kuule vitsi vaan.![]()
Suvi kirjoitti:Foorumilla ja ilmarissa on kuitenkin puhuttua viime aikoina aika paljon Ridgestä, niin ehkä siitä tuli mieleen.![]()
Laaksonen kirjoitti:Ahaa. Okke. Mä luulin, että tässä viitattiin jotenkin siihen, että mä kyselisin vaan muka jotain "ei-voi-tietää"-osaston kysymyksiä... Emmä tommosia vitsejä tajua, ku en hengaile muualla ku näissä visoissa.![]()

Lyyra kirjoitti:Musta tuntuu, että ennen tuota Walkerin lineuppia oli myös joku ihan ihan alkuaikojen Beatles-versio. Ja olikos niillä viisi jäsentäkin jossain vaiheessa?
Mitään nimiä en kyllä enää muista.

Laaksonen kirjoitti:John Lennon, Paul McCartney, George Harrison, Pete Best, Stuart Sutcliffe.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa