Mullahan ei tunnetusti ole sitä radiota ja nettiradioita en ole oppinut koskaan kunnolla käyttämään.
Olen kuunnellut vaikka ja mitä uutta ja vanhaa ja löytänyt vanhoja bändejä/artistteja uudestaan ja joka päivä olen vain ihan liekessä ja kuuntelen musiikkia
Ja siis erilaisia lajeja. Genret vessasta alas ja "related artist"-osion kautta päätynyt vaikka minne!
Tällä hetkellä liekitän kotimaisia. Olen ollut kotimaisen musiikin paitsiossa kaiken japsi-musiikkini kanssa.
Viime viikolla menetin itseni täysin Vuokko Hovatalle
Tällä viikolla olen mennyt tekemään saman Anna Erikssonin uusimmalle levylle
Blue eyed Soldier
Ihana!
Ja puhumattakaan kaikista kotimaisista bändeistä! Eilen huomasin miten Indicasta on kehkeytnyt kuunneltavaa. Siis levyllisenä uudempaa tuotantoa. Vanha on edelleen epämieluisaa
Musiikki

Loppu se kettuilu! 

Vielä harkinnassa, jaksaako lähteä rynnimään Stockmannille ker(j)äämään nimmareita. Ei ehkä näin vanhana kehtaa.. Mutta näkis Jaredin.

Sen jälkeen tosin ovat hakeneet itselleen omat tunnukset. 

Olin sen Keep Walking -biisin kannalla, mutta ei tuokaan voittaja ihan surkea ollut. 
Vähän mietinkin, että olisikin ehkä ollut vähän sääntöjen vastaista, jos Ruotsin euroviisukarsinnan voittaja valittaisiin osittain muiden maiden äänillä.

Wikikään ei oo vielä päivittynyt. Tämän voi sanoa olevan tuoretta tietoa.