Kibaya kirjoitti:Mä en halua naimisiin
Suvi kirjoitti:Viikko 7: Kappale, jota vihaat/josta et pidä

Ylpön määkivä laulusuoritus yhdistettynä urpoon, muka-hauskaan ajankohtaiseen lyriikkaan (olkoonkin todennäköisesti tarkoitettu ironiseksi kommentaariksi suomalaisesta kulttuurista) ja kummallisen töksähtelevään biisirakenteeseen - Hyi.
Suvi kirjoitti:Viikko 7: Kappale, jota vihaat/josta et pidä
Cheek- Syypää sun hymyyn
En tykkää muutenkaan Cheekistä yhtään, etenkään sen takia, koska hänen sanoituksensa ovat niin järkyttävän huonoja.
Kibaya kirjoitti:Mä sanon tän viikon haasteeseen Lauri Tähkän. vaikka biisillä Polte. Ei, en tod. aio hakea sitä mistään kuuntelumediasta.
Se on hirveä!
Lyökää mua. 

Wildchild kirjoitti:Kibaya kirjoitti:Mä sanon tän viikon haasteeseen Lauri Tähkän. vaikka biisillä Polte. Ei, en tod. aio hakea sitä mistään kuuntelumediasta.
Se on hirveä!
Mä olen alkanut vähän lämpeemään Tähkälle.Lyökää mua.

Lyyra kirjoitti:Voitaisko tässä kohtaa kertoa myös, että miten on laulettu, ja miten oikea versio menee? Väärinkuullut/-lauletut lyriikat on hauskoja.

On siinä vieläkin sanastoa, jota soveltaa näppärästi ku laulattaa. 
Suvi kirjoitti:Olen varmaan lauleskellut miljoonia biisejä väärin, mutta ensimmäinen, joka tuli mieleen: Apulanta- Ahdistaa.
Itse asiassa vasta viime sunnuntaina tajusin, että se onkin oikeasti: poliitikot meidät ruttaa, ahdistaa. Olen kaikki nämä vuodet laulanut: poliitikot meidät nurkkaan ahdistaa.
Emeritus kirjoitti:Nightwish - WIshmaster

Emeritus kirjoitti:, jota en misheard-tekstitysvideonsa takia pysty varmaan koskaan enää kuulemaan oikein: Nightwish - WIshmaster

)Suvi kirjoitti:Viikko 9: Kappale lempibändiltäsi/-artistiltasi

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa