Viimeksi ostamasi levy

Re: Viimeksi ostamasi levy

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Pe 28 Joulu 2012 20:51

Joululahjalevy:
Kuva
Semmareiden Wunderbaum. :sydän:

Kuva
Levyalesta lähdin hakemaan tätä levyä: Heli Kajo - Elämäsi suloisin virhe. Mukaan tarttui kuitenkin kaksi muutakin levyä.

Kuva
Kaijo Koo - Kaunis rietas onnellinen (Parhaat 1980-2011)

Kuva
Apulanta - Kaikki kolmesta pahasta
(Uusi Apulanta ei ole oikein iskenyt, joten levyn ostaminen venyi tähän asti. :O: )
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Viimeksi ostamasi levy

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 28 Joulu 2012 20:56

Wigwam - Nuclear Nightclub

Kuva
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Viimeksi ostamasi levy

ViestiKirjoittaja Jorssi » To 03 Tammi 2013 23:29

Pukin kontista:

Kuva
Mono - For My Parents
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Avatar
Jorssi
 
Viestit: 3287
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 11:29

Re: Viimeksi ostamasi levy

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 03 Tammi 2013 23:37

Siis minkälainen joulupukki osaa tuoda Monon levyjä? :isosilmä:
Mun joulupukki toi krääsää. :epäilevä:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Viimeksi ostamasi levy

ViestiKirjoittaja Jorssi » Pe 04 Tammi 2013 03:15

Lyyra kirjoitti:Siis minkälainen joulupukki osaa tuoda Monon levyjä? :isosilmä:
Mun joulupukki toi krääsää. :epäilevä:
Sellanen hyvä joulupukki. Tuo on tuplavinyyli vielä kaiken lisäks.
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Avatar
Jorssi
 
Viestit: 3287
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 11:29

Re: Viimeksi ostamasi levy

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ti 08 Tammi 2013 17:08

Suomiräpin klassikko. :sydän:

Ruudolf - Doupeimmat Jumala seivaa


Kuva

Pari-kolme levyä on vielä postissa tulossa. Saapunevat tällä viikolla. Tai ainakin kahden niistä pitäisi saapua.
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Viimeksi ostamasi levy

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 17 Tammi 2013 18:08

Ensin netistä tilatut.

Gotye - Making Mirrors
Kuva
On kyllä vähän väärin, että ostin tämän ensin. Like Drawing Bloodia on kuitenkin tullut kuunneltua niin kauan jo, että se olisi pitänyt ostaa ensin..

Neneh Cherry & The Thing - The Cherry Thing
Kuva
Yllättävä mutta erittäin kiinnostava yhteistyöalbumi. Neneh "7 Seconds" Cherry ja freejazz-trio The Thing yhdistivät voimansa ja ponnistivat ulos rosoisen mutta erittäin groovaavan albumin. Suurimmaksi osaksi covereita, joista yksi on jo pakostakin Don Cherry -laina.

Frank Zappa - The Yellow Shark
Kuva
Mestarin viimeinen albumi, julkaistu muutama päivä ennen tämän kuolemaa. Käsiin sattui tuorein painos, mitä en nyt välttämättä olisi halunnut, mutta tulipahan tilattua. Ehkä ostan sen vanhankin jossain välissä, jos löydän jostain.

Yellow Sharkin sijaan sieltä olisi pitänyt tulla Gil Scott-Heronin Pieces of a Man. Verkkokauppa kuitenkin sössi asian jotenkin, eikä tavaraa sitten ollutkaan hyllyssä. Mistä hitosta mää sen löydän? :hämillään:



Sitten tänään kävin kirpputorilla, ja löysin yllättäen vaikka mitä! Nämä maksoivat 1,80 e / kpl.

Janet Jackson - Rhythm Nation 1814
Kuva
New Jack Swing -klassikko. Tuottajina lähestulkoon erehtymättömät Jimmy Jam & Terry Lewis. Pakkohankinta, jonka olisin mieluummin ostanut uutena. No, ainakin nyt voi sanoa, että löytyy hyllystä. :virnu:

Monty Python Sings
Kuva
Vanha Monty-klassikko. Sisältää kikkelilaulun ja Suomi-laulun. Mulla on ollut tämä jonkinlaisena kaverin polttamana versiona. Nytpä on virallinenkin.

Veikko Lavi - Tunnen kuuluvani tähän maahan
Kuva
Joku tämän miehen kappaleissa vaan viehättää. Levyn aloitusraita onkin klassikko Ota löysin rantein. Sopisi teemabiisiksi itse kellekin. :tilt:

Ja neljäs kirppishankinta oli Hildegard von Bingeniä, mutta noiden Naxos-julkaisujen kansikuvia on niin hankala löytää. Muutenkin klasarijulkaisut on hankalia. Nimetäänkö esittäjän vai säveltäjän vai kapellimestarin mukaan vaiko miten häh? :täh:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Viimeksi ostamasi levy

ViestiKirjoittaja Jorssi » Pe 18 Tammi 2013 02:36

Lyyra kirjoitti:Yellow Sharkin sijaan sieltä olisi pitänyt tulla Gil Scott-Heronin Pieces of a Man. Verkkokauppa kuitenkin sössi asian jotenkin, eikä tavaraa sitten ollutkaan hyllyssä. Mistä hitosta mää sen löydän? :hämillään:
Amazonista, Discogsista tai CDUniversestä ainakin löytyy.
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Avatar
Jorssi
 
Viestit: 3287
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 11:29

Re: Viimeksi ostamasi levy

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 27 Tammi 2013 23:29

Olen ostanut toosi vähän levjä entiseen verrattuna. :O: Levyaletkaan eivät saaneet rahojani. :P

Ostin joskus aikoja sitten, jonkun muun levyostoksen yhteydessä:

Kuva
The Pogues - Peace and Love

Ja joulupukki toi:

Kuva
Juice Leskinen Grand Slam - Boogieteorian alkeet peruskoulun ala-astetta varten, lyhyt oppimäärä
Ihan järkyttävän hyvä! Tässä on paljon sellaisia biisejä, joita olen kuunnellut pienenä ilmeisesti aika paljon, mutten olisi tunnistanut nimen perusteella, ja tietenkin Bluesia Pieksämäen asemalla :hymyhali: .
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6541
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Viimeksi ostamasi levy

ViestiKirjoittaja Maija » Ke 30 Tammi 2013 13:31

Sain postia!

Kuva

Dead Kennedys - Fresh Fruit For Rotten Vegetables
Tämä on ollut mulla hankinnassa ikuisuuden, mutta vihdoin sain aikaiseksi tilattua.


Kuva

Risto - Aurinko aurinko plaa plaa plaa
Avatar
Maija
 
Viestit: 1393
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:29

Re: Viimeksi ostamasi levy

ViestiKirjoittaja Suvi » La 16 Helmi 2013 12:56

Kuva
The Blanko - Flying Colours

Olisin halunnut myös Erinin ja Heli Kajon levyt, mutta kun vihdoin päätin ostaa ne, eivät olleet sattuneet enää vastaan. :P (En tosin ole oikein aktiivisesti etsinytkään.)
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6541
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Viimeksi ostamasi levy

ViestiKirjoittaja @gen.fi » La 09 Maalis 2013 05:37

Kuva
Juuh...
Soinnut aika usein sitten viime syksyn. :hullu:
Elämä on tie jonka määränpäätä en voi valita, vain suunnan sille.
Avatar
@gen.fi
 
Viestit: 1049
Liittynyt: Su 04 Touko 2008 23:27

Re: Viimeksi ostamasi levy

ViestiKirjoittaja outsider » Ti 16 Huhti 2013 18:59

Tulin tänne sotkemaan kuvioita mun erikoisuudentavoittelullani. :pepsodent:

Enemite - Wuyuan

Kuva

Tää on jonkun kiinalaisen black metal -bändin ritualistinen dark ambient -sivuprojekti. :pahis:

Kuulostaa hyvin pitkälti siltä miltä näyttääkin. Sopis hyvin kauhuleffan soundtrackiksi jos siis kukaan ohjaaja uskaltais ottaa elokuvaansa näin häiriintynyttä kamaa. En mä tästä mitään tajua kun kaikki kansitekstit on kiinaksi, joten älkää kysykö mitä demoneja tässä oikein yritetään manata.

Pitää kokeilla uskaltaisinko joskus kuunnella albumin nelosraidan yksin pimeässä kuulokkeilla: Beckoning the Pneuma - Malefic Roots

Lähimmäksi perinteistä musikaalisuutta pääsee varmaan levyn rytmikkäin biisi, seitsemäs raita: The Ancient Scintilla - Lathsome of Fur
I wish this would be your colour
Avatar
outsider
 
Viestit: 340
Liittynyt: Su 14 Huhti 2013 23:46
Paikkakunta: Tampere

Re: Viimeksi ostamasi levy

ViestiKirjoittaja outsider » To 18 Huhti 2013 21:46

Ostan nykyään CD-levyinä oikeastaan vain musiikkia, jota aion joskus soittaa DJ:nä goottiklubeilla (FLAC on suosimani formaatti kotikuuntelua varten ja vinyyliä ostan satunnaisesti).

Edellä mainittua Enemiteä olen kaavaillut dark ambient -settiä varten, ja tänään tuli postissa pari levyä joita olen kaavaillut industrial metal/rock -settiin. Enää siis puuttuu vain se klubi jolla voisin soittaa nämä setit. :virne: Tulevan varalle kuitenkin tällaista tuli hankittua:

Itä-Saksa - Let's Kompromise

Kuva

Comeback-uutisten myötä muistin tämänkin yhtyeen olemassaolon. Man the Machines (2000) -levyn olen joskus ripannut kirjastosta mutta huomasin Let's Kompromisen (1998) (puhumattakaan harvinaisesta Kontrol-debyyttilevystä, 1995) puuttuvan omasta musiikkikirjastostani, vaikka mukana onkin Viva Las Palmasin kaltaisia ajattomia huumoriklassikoita. Levy on kuitenkin parempi vähän vakavammissa vedoissaan. Esimerkiksi Detonator kasvaa kuorosamplejensa ansiosta ihanan massiiviseksi teokseksi ja Mutatis Mutandis on ehkä paras esimerkki levyn kokeellisemmasta tunnelmointiosastosta. Aika vahvasti tämä on silti tehty kieli poskessa koko levy. Suomessa ei kuitenkaan pahemmin industrial metalia 1990-luvulla tehty, joten korkean profiilin kotimaisista muusikoista ja tuottajista koostuva Itä-Saksa oli siinä tyhjiössä se mihin oli tyydyttävä. En tosin tiedä onko laatu hirveästi parantunut jos Ruoska ja Turmion Kätilöt ovat nykyään ne vakavastiotettavimmat suomalaisbändit tässä genressä...

Sara - Ylimäärä

Kuva

Tämä on melkoinen outolintu, koska en muista milloin viimeksi olisin ostanut perinteisen CD-singlen. Jotain runsaasti klubimiksauksia sisältäviä maxisinkkuja ja EP-levyjä on tullut DJ-keikkoja silmällä pitäen hankittua, mutta ei tällaista kahden raidan läpyskää. Enkä minä nyt muuten tätä, paitsi että Ylimäärän b-puoli, Sydän, on Saran uran paras biisi. Yhtye on mielestäni aina antanut odottaa täyden potentiaalinsa toteutumista. Konesoundien kanssa on vähän väliä flirttailtu, mutta ei rohkeasti koskaan syleilty niitä hävyttömän avoimesti. Sydän on sitä bändin elektronisinta tuotantoa ja vaikka se onkin biisinä hieman tynkä, osaan hyvin nähdä/kuulla sen esim. industrial metal/rock -setin avausbiisinä. Ei liene mikään yllätys että menetin täysin mielenkiintoni tähän bändiin siinä vaiheessa kun he siirtyivät Kråklundilta isolle levy-yhtiölle tekemään "orgaanisempaa" ja "kypsempää" musiikkia. YouTubesta nyt ei löydy tähän hätään näemmä kumpaakaan sinkun biiseistä, enkä ole yhtään varma löytyykö Spotifystakaan.
I wish this would be your colour
Avatar
outsider
 
Viestit: 340
Liittynyt: Su 14 Huhti 2013 23:46
Paikkakunta: Tampere

Re: Viimeksi ostamasi levy

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 28 Huhti 2013 13:30

Onpas siitä pitkä aika kun olen ostanut levyjä, mutta tämä oli pakko-ostos, kun vihdoinkin pääsin PKN:n keikalle. :D

Kuva

Pertti Kurikan nimipäivät: Kuus kuppia kahvia ja yks kokis
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6541
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Viimeksi ostamasi levy

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 05 Touko 2013 20:23

Carpenters - Carpenters


Kuva
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Viimeksi ostamasi levy

ViestiKirjoittaja Jorssi » Ti 04 Kesä 2013 14:34

Äksän tuplaleimaviikoilta tuli hankittua:

Kuva
Smashing Pumpkins: Mellon Collie and the Infinite Sadness - Reissue

Aivan mahtava paketti. Oli puoleen hintaan. Toki hintaa jäi silti pikkusen vajaa 80 euroa, mutta kyllä tuosta sen maksaa. Kolme levyllistä bonusbiisejä ja vielä DVD siihen päälle.

Kuva
Sólstafir: Masterpiece of Bitterness

Ollut hankintalistalla jo pitkään ja nyt sai vielä paidan kylkiäisenä alle 15 euroa. Paidan pesuohjelappusessa lukee luonnollisesti "Sinä olet kakkapylly". X-miähet :keijopeukku:
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Avatar
Jorssi
 
Viestit: 3287
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 11:29

Re: Viimeksi ostamasi levy

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 22 Kesä 2013 16:05

Ostin Anttilan alelaarista Lady Gagan Born This Wayn sekä Tom Waitsin The Heart of Saturday Nightin. Molemmat 3 euroa. Ikävää, kun levyosastot vain pienenevät ja pienenevät. :(
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Viimeksi ostamasi levy

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 27 Heinä 2013 17:11

Kirppislöytöjä:
- Justin Timberlake: Justified
- Stam1na: Uudet kymmenen käskyä
- Eminem: The Marshall Mathers LP

Edit: Tähän ketjuun liittyen ostin kirppikseltä myös jonkinlaisen 1000 levyä, jotka jokaisen on kuultava" -tyyppisen opuksen. Jos vain suinkin mahdollista, aion myös kuunnella ne kaikki. :pahis:

Ja tänään tajusin, että tuo edellisessä viestissäni mainitsemani Lady Gagan levy onkin joku vääränlainen versio. Olisi pitänyt olla joku erikoispainos, koska suosikkibiisini onkin "bonusraita". :epäilevä:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Viimeksi ostamasi levy

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ti 01 Loka 2013 23:43

Lisää kirppislöytöjä.

- Madonna: Music
- Madonna: Confessions on a Dancefloor

Huuto.netistäkin olen huutanut pari levyä, mutta rapsaan ne vasta sitten, kun (jos) saapuvat ehjinä perille.
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Viimeksi ostamasi levy

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 04 Loka 2013 12:16

Lyyra kirjoitti:Huuto.netistäkin olen huutanut pari levyä, mutta rapsaan ne vasta sitten, kun (jos) saapuvat ehjinä perille.

Erittäin hyvässä kunnossa saapuivat.
Paikkailin siis vääjäämättä vajaaksi jäävää Zappa-kokoelmaani orkesteri- ja livelevyillä.

- Boulez Conducts Zappa: The Perfect Stranger
- You Can't Do That on Stage Anymore vol. 4


Äh, ei niitä sitten puutukaan enää kuin 15. :ahistus:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Viimeksi ostamasi levy

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 10 Loka 2013 19:11

^ Nyt puuttuu "enää" 14.

Frank Zappa: Guitar
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Viimeksi ostamasi levy

ViestiKirjoittaja Suvi » Pe 06 Joulu 2013 18:40

Onpa siitä pitkä aika, kun olen päivittänyt viimeisimpiä levyhankintojani tänne. :O: Tässä nyt kuitenkin olisi:

Nämä itse olen ostanut:

Gasellit - Kiittämätön
Ihastuin tähän räppiryhmään ja tämä on heidän eka levynsä, joka ei kai ole kovin hyvä. (En tiedä, kun en ole vieläkään kuunnellut tätä. :nolo: ) Oli sentään tarjouksessa.

The Essential Kirka
Kirka :sydän: Oli vähän pettymys tämä kokoelma, koska suurin osa vanhoista biiseistä on jotain uusioversointeja. :norsu: Tämäkin oli onneksi tarjouksessa, melkein ilmainen.

Meiju Suvas - 30 suosikkia
Oli tämäkin tarjouksessa. :virne:

Sitten sain synttärilahjaksi:

Dave Lindholm - Aino
Henrik Otto Donnerin kunniaksi. :sydän:

Ja sitten olen saanut vinyyliä:

Jackson Browne - Lives In The Balance

Chicago - 17

Dire Straits - Love Over Gold

Bruce Springsteen - Born In The U.S.A.

Bruce Springsteen - Tunnel Of Love

Steve Winwood - Back In The High Life

Steve Winwood - Chronicles

Ja lopulta keijo-osastoa:

7. Taivas - Marionetti

2. Maanantai - Vinyyli
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6541
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Viimeksi ostamasi levy

ViestiKirjoittaja Suvi » To 09 Tammi 2014 22:37

Sain joululahjaksi:

Kuva
Dumari ja Spuget :D
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6541
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Viimeksi ostamasi levy

ViestiKirjoittaja theia » Su 19 Tammi 2014 13:19

Anttilassa oli levyale, joten:

Kuva
Thirty Seconds to Mars - Love Lust Faith + Dreams
en "raaskinut" ostaa levyä aiemmin, kun kansissa ei edes ole sanoja. Nyt oli edullinen :tilt:

Kuva
Linkin Park - Living Things

Kuva
No Doubt - Push and Shove
..albumi, jonka en edes tiennyt että on ilmestynyt :töktök:

Sen lisäksi ennakkotilasin jo aikaa sitten Stam1nan uusimman.
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3420
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

EdellinenSeuraava

Paluu Musiikki



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa