Viimeksi ostamasi levy

Viimeksi ostamasi levy

ViestiKirjoittaja Sippura » La 26 Huhti 2008 20:12

Aloitan nyt tämän ketjun, sillä mulla on hirveä hinku päästä
purkamaan ahdistustani viimeisimmän ostetun levyn tiimoilta.

Kuva

Alustuksena sen verran, että Madonna on kuulunut ehdottomiin
lempiartisteihini siitä lähtien kun siirryin toiselle vuosikymme-
nelleni, ja vaikka niitä hutilevyjä ja -biisejä on joukkoon mah-
tunut, niin en odottanut tämän uuden olevan yksi niistä. Vali-
tettavasti se kuitenkin on sitä, imo. Olen kuunnellut levyn muu-
taman kerran läpi, eikä se yllä mielestäni lähellekään Confessions
on a Dance floorin tasoa. Biisit on melko mitäänsanomattomia
ja tekstit herättävät myötähäpeää. Jotenkin tuntuu, että Madon-
na on päättänyt lyödä lekkeriksi tällä viimeisellä Warnerille le-
vytetyllä albumilla ja arvellut että kyllä se kaupaksi menee.

No, aina ei voi voittaa, ei edes aina. :huoh:
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen
 
Viestit: 1415
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 13:08
Paikkakunta: Täsä. Täälä.

Re: Viimeksi ostamasi levy

ViestiKirjoittaja Shay » La 26 Huhti 2008 20:54

Onhan sillä Madonnan levyllä Justin. :P

Ostin siis jo Leevi-ketjussa mainostamani 'Melkein vieraissa' -levyn, jota on tässä
tullut kuunnteltua ja äänekkäästi raiskattua koko viikon. Osa kappaleista jää vähemmälle
mielenkiinnolle ja johtuu osaksi ehkä siitä, että osa kappaleista on hauskoja ralleja
ja osa synkkiä säveliä. Leevien tuotannosta olisi kyllä saanut aikaiseksi vaikka tupla-
levyn, jolla nämä osat olisi jotenki saatu erotettua eri levyille tyyliin Leevi goes Rock,
jota olisin innolla kuunnellut, sillä suosikkini levyllä ovat Uniklubin ( :oops: ) 'Koko talvi
kesämökillä' ja Timo Rautiaisen 'Pohjoisen taivaan alla' sekä Viikatteen 'Pohjois-Karjala'
rämäisinen soundeineen. Kuva
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Viimeksi ostamasi levy

ViestiKirjoittaja Bunni » La 26 Huhti 2008 21:51

Määki ostin Madonnan, mutta en oo ehtiny sitä vielä kuunteleen
ja nyt en tiedä uskaltaudunko ollenkaan :(
Mutta uus Stella on ehkä parasta pitkään aikaan.
Kuva
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisci elit, sed eiusmod tempor incidunt ut labore et dolore magna aliqua.
Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquid ex ea commodi consequat.
Avatar
Bunni
Hupakko
 
Viestit: 65
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 08:30

Re: Viimeksi ostamasi levy

ViestiKirjoittaja Galileo » Su 27 Huhti 2008 03:16

Shay kirjoitti: Viikatteen 'Pohjois-Karjala'
rämäisinen soundeineen. Kuva

Viikatteelta levyllä Teuvo ja Pohjois-Karjala on 51 Koodia.

Suattaahan nuo sekoittaap ku ovat niin kovain samanmoiset yhtyveet. :?
Rock out, rock out, with your cock out.
Impress your lady friends,
Rock out, rock out, rock out,
'Til your life is at an end.
Avatar
Galileo
 
Viestit: 1326
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 10:52

Re: Viimeksi ostamasi levy

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 27 Huhti 2008 03:27

Madonnan kansikuva on ainakin aika järkky. :shock:

En ole ostellut levyjä sitten viime syksyn.
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Viimeksi ostamasi levy

ViestiKirjoittaja Shay » Su 27 Huhti 2008 09:34

Galileo kirjoitti:
Shay kirjoitti: Viikatteen 'Pohjois-Karjala'
rämäisinen soundeineen. Kuva

Viikatteelta levyllä Teuvo ja Pohjois-Karjala on 51 Koodia.

Suattaahan nuo sekoittaap ku ovat niin kovain samanmoiset yhtyveet. :?


KuvaHokasin just ihtekki, ku rupesin taas kuunteleen
koko levyä, ja meinasin tulla korjaamaan...

Mutta 51 koodilla oli hienompi rämäsoundi kyllä.
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Viimeksi ostamasi levy

ViestiKirjoittaja theia » Su 27 Huhti 2008 21:11

oon ostanut sen Herra Ylppö & Ihmiset - Sata vuotta -levyn, josta tykkään kyllä, mutta ei sytytä ihan roihuihin kuitenkaan. lyriikoista tykkään, joka ei mikään uutinen ollut. eron keskellä Kleopatran "haluatko takaisin entiseen elämääsi? jos sen teet, en ehkä kestä mutta kunnioitan päätöstä" jeesasi. aina etsin jonkun biisin, jonkun, jonka sanat osuu ja elän sen mukana. varjopuolenahan se biisi muistuttaa aina siitä ihmisestä ja hetkestä, mutta... that's me.

sitten ostin Nine Inch Nails - Ghosts I-IV, jonka ilmestymisestä en edes ollut tietoinen. :shock: instrumentaalimusiikkia kahden levyn voimin, vielä en oo päässyt kuuntelemaan. ootan sellaista sopivaa hetkeä laittaa se soimaan, olla sängyllä, iltahämärässä, pienen lampun valossa kirjoitella ja lukea. oon päättänyt että siihen fiilikseen se sopii.
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3420
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Viimeksi ostamasi levy

ViestiKirjoittaja Maija » Su 27 Huhti 2008 22:08

Mulla tuo Ylpön & Immeisten lätty on ollut vähän erilaisessa kuuntelussa kuin monet muut levyt. Se ei kokonaisuutena ihmeemmin sytytä, joten en oikeastaan ikinä sitä kokonaan kuuntele yhdeltä istumalta. Olenkin siis rakastunut siihen biisi kerrallaan. Tällä hetkellä uusin rakastettuni on Kleopatra.

Ihana, ihana Sata vuotta.
Avatar
Maija
 
Viestit: 1393
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:29

Re: Viimeksi ostamasi levy

ViestiKirjoittaja Nugat » Ma 28 Huhti 2008 14:10

Nostalgia dvd paketin mukana saapui myös Viikatteen Kaajärven rannat, joka itseltäni uupui.
Kuva
Lisäksi ilahdutin itseäni Kotiteollisuuden Murheen mailla-kokoelmalla.
Kuva
Kuva
OwthebluddyellshudIknow?
Avatar
Nugat
Liisa ihmemaassa
 
Viestit: 1712
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 16:32

Re: Viimeksi ostamasi levy

ViestiKirjoittaja Suvi » Ma 28 Huhti 2008 18:48

Ostelin taas. :D

Lisää täydennystä The Clash -kokoelmaani. (En sitten ostanutkaan vielä Sandinistaa. :raps:)

Kuva

Sitten hankin Oasiksen ekan:

Kuva

Oasis(kin) on ollut vähän sellainen bändi, josta olen aina pitänyt, mutten kuitenkaan niin
paljon, että bändin kaikki levyt olisi pakko heti saada. Päädyin kuitenkin Definitely maybeen.
Onhan sekin jo jonkinlaisen klassikon asemassa. :tilt:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6541
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Viimeksi ostamasi levy

ViestiKirjoittaja Suvi » Ti 29 Huhti 2008 17:47

Olen muuten ostanut tämmöisenkin tässä jossain välissä:

Kuva

(Tietääkseni) ensimmäinen Joe Strummerin The Mescalerosin kanssa tekemä levy. Maailmanmusiikki-
ja reggae -vaikutteita on tälläkin, mutta vähemmän kuin seuraavaksi julkaistulla Global A go-go -levyllä.

Tässä taisikin olla kaikki tähän asti. (Enkä oikeasti enää muista, mistä olen kertonut ex-fordella.)
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6541
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Viimeksi ostamasi levy

ViestiKirjoittaja Gaffa » Ti 29 Huhti 2008 21:30

Löysin vihdoinkin ihanan, ihanan Kate Bushin Hounds of Loven.
Aivan mielettömän hyvä levy, imo Katen paras.
Avatar
Gaffa
 
Viestit: 154
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 19:00
Paikkakunta: Vantaa

Re: Viimeksi ostamasi levy

ViestiKirjoittaja Alex » Ke 30 Huhti 2008 11:23

Ostin vähän hidasta ja raskasta poljentoa.

Isis - Oceanic

Kuva

Isis - In the Absence of Truth

Kuva

Erinomaisia levyjä kumpikin.
Kuva
Avatar
Alex
 
Viestit: 31
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 13:17
Paikkakunta: Espoo

Re: Viimeksi ostamasi levy

ViestiKirjoittaja Galileo » Pe 02 Touko 2008 16:58

Olin krapulashoppailemassa. Kyrpiintyneenä asusteliikkeiden tungokseen, lähdin hakemaan itselleni makoisaa chikken teriyakia kun yhtäkkiä huomasinkin hiipiväni levyliikkeen ovesta ja pläräämään vinyylihyllyä. Ajattelin vain vilkaista, josko L-M osastolla olisi täydennystä Meat Loaf nippuuni, mutta jonkun logiikan takia siellä olikin Ritchie Lionelin Can't Slow Down.

Kuva

Hinta oli tiputettu minua varten kohtuulliseen kahteen euroon. Olen ko. levyä hiukan haeskellutkin, johtuen Hakasen taannoin näyttämästä Hello -videosta. Hello on kova, mutta ei All night long ole huono myöskään.

Oh hallo!
Rock out, rock out, with your cock out.
Impress your lady friends,
Rock out, rock out, rock out,
'Til your life is at an end.
Avatar
Galileo
 
Viestit: 1326
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 10:52

Re: Viimeksi ostamasi levy

ViestiKirjoittaja tome_ » La 03 Touko 2008 00:25

Olen hulluksi mennyt vallan, ja alkanut ostamaan levyjä, joihin olen tutustunut vain muutaman biisin verran Kuva

Feist - The Reminder
Kuva
Tutustuin Feistiin sattumalta last.fm-seikkaillessa. Olin jo pitkään ihmetellyt ykkösnaapurin toplistalla viihtyvää nimeä, mutten jaksanut ottaa selvää tapauksesesta. Nimen perusteella mieleen nousi lähinnä ajatus jostain industrialhenkisestä kikkailumusasta, mutta vielä mitä! Leslie Feist lauleskelee mukavan leppoisaa indiepoppia, josta tulee ilta-aurinkoinen fiilis!
Koin viimein Feist herätyksen, kun bongasin 1234-videon last.fm-etusivulla. Video on vallan ihastuttava ja niin on kappalekin, joten olihan pakko sitten tuo levykin tilata.
Tällä hetkellä Feist vaikuttaa täydelliseltä kevätmusiikilta. Letkeitä biisejä ja kaunista laulua Kuva

Goldfrapp - Supernature
Kuva
Päätin antaa Goldfrappille uuden mahdollisuuden, kun näin esiintymisen L-koodissa. Kovin sensuellia ja kaunista oli se, silmäniloa ja korvaniloa - kumpaakin! Muistaakseni tykkäsin vielä Ride a White Horse -biisistä. En mene kyllä takuuseen, mutta se toi muistaakseni mieleeni madonnan. Ja voishan tätä tyrkyttää bilelevyksi jollekin, jos vaikka kokisivat herätyksen.

Huomio: Yllätyin kovasti, että Feist on galleriabarometrin mukaan suositumpi kuin bändinsä Broken Social Scene, täällä Suomen maalla, nimittäin :o
"Toivottavasti kriitkot ovat hukkuneet!"
Avatar
tome_
 
Viestit: 67
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 21:34

Re: Viimeksi ostamasi levy

ViestiKirjoittaja Suvi » La 03 Touko 2008 14:40

tome_ kirjoitti:
Feist - The Reminder


1234 -biisi on aivan ihana! :)
(Itse asiassa luulin tätä ensin Regina Spektorin biisiksi, ja ihmettelin, miksei sitä ole
kummallakaan Regina Spektorin levyllä, jonka omistan. :oops: )

Muita Feistin biisejä on minäkään ole kovinkaan paljon kuullut, mutta silti voisin myös
ostaa koko levyn ihan vain tuon yhden biisin takia.
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6541
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Viimeksi ostamasi levy

ViestiKirjoittaja tome_ » La 03 Touko 2008 19:57

Suosittelen! Kuva
Siis jos 1234:sta tykkäät ja muutenkin tuollainen leppoisa villasukkamusiikki välillä hieman jammailevalla vaihteella maustettuna iskee, niin varmasti myös koko The Reminder uppoaa. Itse olen ainakin ihastunut täysin, 1234:n ohella mm. biisit Sealion, Past in Present ja The Limit to Your Love on hillittömiä Kuva. Myös yllättävän monipuolista on Leslien äänenkäyttö minusta, yllättää ihan välillä.
"Toivottavasti kriitkot ovat hukkuneet!"
Avatar
tome_
 
Viestit: 67
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 21:34

Re: Viimeksi ostamasi levy

ViestiKirjoittaja Viisauden Lähde » Su 04 Touko 2008 10:02

Ostan tosi harvoin levyjä, mutta jostain syystä vähän aikaa sitten haksahdin ostamaan peräti kaksi levyllistä Husky Rescuen soitantaa. Eipä ollut turha ostos, Ghost is not real on soinut siitä lähtien melkein koko ajan.
Kuva
Levyn tunnelma sopii tämmöiseen kesän alkuun ja varmasti kesäänkin täydellisesti. Lisäksi yllätyksenä tuli, että sanoitukset ovat vaikuttaneet minuun niin paljon. Olen aiemmin rinnastanut Husky Rescuen vähän samaan kategoriaan kuin vaikkapa Air, jossa sanoitukset eivät ole mitään kovin syvällisiä tai merkittäviä. Tätä levyä kuunnellessani kuitenkin olen päässyt pohtimaan syvällisestikin omaa elämääni ja sen pieleen menemistä :mrgreen: Jokainenhan voi löytää halutessaan vaikka mistä piilotettuja merkityksiä, mutta itse löydän tästä viittauksia kuolemaan ja asioihin jotka vainoavat, henkisiin painolasteihin. Kuitenkin kepeästi kerrottuna ja sopivan melodisen melankoliseen musiikkiin käärittynä. Suosikkeja ovat Nightless night, Hurricane ja Caravan.

Toinen levy, Country Falls ei ole niin ehjä kokonaisuus mielestäni.
Kuva
Tykkään Summertime cowboy:sta ja New light of tomorrow:sta (mitähän kapulakieltä minä sönkötän) mutta muuten en ole vielä ainakaan kovin vaikuttunut.

Ja nuo levyt on nättejä kuin mitkäkii!
Avatar
Viisauden Lähde
 
Viestit: 69
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 18:41

Re: Viimeksi ostamasi levy

ViestiKirjoittaja Gaffa » Su 04 Touko 2008 21:01

Ostin Goldfrappin Black Cherryn. Levy kuulostaa erittäin hyvältä, joskin joukosta löytyy myös vähän heikompia biisejä.
Kuva
Avatar
Gaffa
 
Viestit: 154
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 19:00
Paikkakunta: Vantaa

Re: Viimeksi ostamasi levy

ViestiKirjoittaja Plei » Ti 06 Touko 2008 11:31

Asa: Loppuasukas

Kuva

Voi, Asa! Taas loistolevy ulos Suomen kryptisimmältä puhelaulajalta. Löytyy
viulua, torvea ja huilua, mukavaa folk-henkistä tunnelmaa taustoista. Lyriikat
ovat, ylläripylläri, aika korkealentoisia, mutta yhteiskuntakritiikkimeiningeissä
taas mennään. Tykkääntykkääntykkään.
Linja-autojen ja rakkauden perässä voi juosta tai odottaa seuraavaa.
Avatar
Plei
 
Viestit: 309
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 20:13
Paikkakunta: Joensuu

Re: Viimeksi ostamasi levy

ViestiKirjoittaja LazyBastard » Ti 06 Touko 2008 12:37

Eipä oo pitkään aikaan tullut tähän aiheeseen kirjotettua.

Nyt olen ostanut levyjä lähinnä ulkomailta ja kitarapoppi on yllättäen ollut levyjen aiheena.

Kuva
Minerale: Minerale
Kun englantilaiset ovat unohtaneet, että miten hyvää poppia tehdään, niin Keski-Eurooppalaisten (l. belgialaisten) pitää näyttää. TJEU

Kuva
Arid: All Things Come In Waves
Samaa maata, paitti että turhan siistiä ja laulajan ääni vähän kyllä ärsyttää. TJEU

Kuva
Absynthe Minded: There Is Nothing
Ilmeisesti aikasemmin enemmänkin jatsiin suunnannut kokoonpano on ottanut kitarat rohkeasti esille, joskin levyltä löytyy myös kummallisempaakin tavaraa. Tjeu-piisi kuulostaa itseasiassa paljon kotoiselta Pennilesiltä.
TJEU

Kuva
The Dears: No Cities Left
Ostin tämän retkueen uusimman levyn, mutta se on jäänyt aika vähälle kuuntelulle. Tästä tykkään selvästi enemmän. Laulajan lauluäänestä tulee mieleen Mozzer aina välillä. Kanadasta ovat nämä.
TJEU

Muita ostettuja levyjä ovat:

James Dean Bradfield: The Great Western, joka olikin aivan yllättävän hyvä.
Emmylou Harris: Profile: Best of Emmylou Harris, tämä on sitä kantria.
Mano Negra: In the Hell of Patchinko, joka on aivan järkyttävän energinen livelevy.
Type O Negative: Slow, Deep And Hard klassikko, joka jostakin kumman syystä levyhyllystä puuttuikin.
Ja joitakin muitakin, joita ei nyt justiinsa muista. :pönde:
Et in Arcadia ego.
Avatar
LazyBastard
 
Viestit: 737
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 12:49

Re: Viimeksi ostamasi levy

ViestiKirjoittaja viima » Ke 07 Touko 2008 19:37

Plei kirjoitti:Asa: Loppuasukas

Kuva

Voi, Asa! Taas loistolevy ulos Suomen kryptisimmältä puhelaulajalta. Löytyy
viulua, torvea ja huilua, mukavaa folk-henkistä tunnelmaa taustoista. Lyriikat
ovat, ylläripylläri, aika korkealentoisia, mutta yhteiskuntakritiikkimeiningeissä
taas mennään. Tykkääntykkääntykkään.

Mä ostin tämän kanssa jokunen viikko sitten. Varsin miellyttävä kryptisyydessään. Ja osuva. Matkalla auttamaan paikalla vatvon. :!:

Tänään kävin ostamassa uuden Disco Ensemblen. Yritin ostaa sitä jo maanantaina, kävin kiertämässä kolme eri kauppaa ja kiroilin itsekseni kaikissa, että miten helvetillä nyt ei yhtä levyä saada kuskattua kauppaan julkaisupäivänä. :kiroilu:

Myöhemmin kävin netistä katsomassa, että julkaisuaika olikin pari päivää myöhemmin, eli tänään.

Ensimmäisellä kuuntelulla vaikuttaa ihan kivalta, joskaan ei kovinkaan mieltäräjäyttävältä, mitä tosin en enää odottanutkaan. Mutta eiköhän tätä muutaman kerran kuuntele ihan mielellään.
viima
 
Viestit: 88
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:04

Re: Viimeksi ostamasi levy

ViestiKirjoittaja Kimurantti » Ke 07 Touko 2008 21:56

Ostin tos nykyaikaisesti netistä ladaten Jipun Kuka teki minusta tän naisen. Kuunneltu on ahkerasti! Ja edelleen iho menee kananlihalle, on se niiiiin hyvä.
Sitä edellinen ostos oli Kauko Röyhkän ja Riku Mattilan uusin. Sekin mitä loistavin levy!
Kimurantti
 
Viestit: 8
Liittynyt: To 01 Touko 2008 23:18

Re: Viimeksi ostamasi levy

ViestiKirjoittaja tome_ » Ke 07 Touko 2008 23:02

viima kirjoitti:
Tänään kävin ostamassa uuden Disco Ensemblen. Yritin ostaa sitä jo maanantaina, kävin kiertämässä kolme eri kauppaa ja kiroilin itsekseni kaikissa, että miten helvetillä nyt ei yhtä levyä saada kuskattua kauppaan julkaisupäivänä. :kiroilu:

Myöhemmin kävin netistä katsomassa, että julkaisuaika olikin pari päivää myöhemmin, eli tänään.

Ensimmäisellä kuuntelulla vaikuttaa ihan kivalta, joskaan ei kovinkaan mieltäräjäyttävältä, mitä tosin en enää odottanutkaan. Mutta eiköhän tätä muutaman kerran kuuntele ihan mielellään.

Fullsteam lähetteli levyä nopeille jo maanantaina, minä sain kopioni vasta tänään :norsu:

Levystä sen verran, että aluksi hämmennyin hieman. Levy oli pahvikannessa ja sisällä pelottavan kokoinen taiteltu paperi (en ole vielä avannut sitä :D). Levyn electrovivahteiset biisit ja niiden nimet hämmensivät myös. Huomasin kuuntelevani ripiitillä Bad Luck Charmia, josta en pitänyt yhtään sen ilmaantuessa radiosoittoon. Kun päästiin Headphonesien kohdalle, olin koulussa [hymyhali][/hymyhali]. Miusta densemblejen sanoitukset ei ole koskaan olleet mitään maailmaamullistavia, mutta tämän yksinkertaisessa ja emomaisessa sanomassa on kovin paljon jotain, mihin samaistua. Ja kovin kauniilta kuulostaa laulettuna tuo "I cannot function when you're not around" -kohta [tilt][/tilt]. Huomasin tykkääväni myös muista biiseistä, Arsonists Vs. Firemenkin kävi kivasti korvaan.
eli summarising the experience, aluksi oli vähän "I don't believe in magic recoveries" -fiilis, mutta nyt koen biiseissä olevan varsin paljon potentiaalia. Livepotentiaaliakin, jonka pääse sitten tuomitsemaan tulevilla keikoilla, joita olen itselleni bookannut viisi kappaletta :seko:

niin ja, ruiksessa kuultu Threat Letter Typewriter ei levytettynä iske enää niin paljon :|
"Toivottavasti kriitkot ovat hukkuneet!"
Avatar
tome_
 
Viestit: 67
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 21:34

Re: Viimeksi ostamasi levy

ViestiKirjoittaja elegia » Pe 09 Touko 2008 11:19

Alelaarista löytynyttä.
Kuva

Ahihi. :)
Avatar
elegia
 
Viestit: 491
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 22:12

Seuraava

Paluu Musiikki



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa

cron