Radiomafia

Radiomafia

ViestiKirjoittaja Fantsu » Su 29 Kesä 2008 18:18

Mitä tulee vanhasta radiokanavasta mieleen? Vai menikö koko kanava ohi?

Leevi-ketjusta tuli itselle mieleen Ocsid (jota Wikin mukaan ei itseasiassa esitettykään Mafiassa), josta myöhemmin tuli Tri Patti's Partyline. Nuoruuden suosikkeihin kuului myös ehdottomasti Salovaaran perjantaishow. Vieläkin jollain vanhalla radiosta äänitetyllä kasetilla hassuttelee Pertti-setä... :halitus: Mieleen jäi myös ohjelman jingle "Homman nimi oli Salovaara" ja studion puhelinnumero 148 2822. Koskaan en numerolla mitään tehnyt, mutta kummasti se tarttui aivolohkoihin - vähän niin kuin Pikku Kakkosen osoite ("Piiiikku Kakkosen posti, postilokero 347, 33101 Tampere 10, Piiiikku Kakkosen posti").

Ikisuosikki on myös Alivaltiosihteeri, jonka viikkovisoihin silloin joskus osallistuinkin. Kerran jopa voitin! Fantsun nimi on vieläkin netissä olevassa voittajien listassa :p . Muistaakseni lahjan saatekirje on vieläkin jossain jemmassa ja pari Radiomafian tarraa.

Mutta tämmöstä - avautukaa, avautukaa!
Fantsu

Re: Radiomafia

ViestiKirjoittaja Shay » Su 29 Kesä 2008 18:27

Puhelinnumero on edellen 148 2822. Vaikka suunta muuttui 90:sta 09:ksi. Se tosiaan
on iskostunu syvälle aivoihin, vaikken ikinä oo sitä joutunu näppäilemään.

Mullakin on jääny mafiasta mieleen Salovaara, joka myöhemmin muuttui Härdelliksi.
(Ei mies vaan ohjelma. :pepsodent: ) Alivaltiosihteeriäkin kuuntelin eikä sitä nykyään
tule Suomelta (?) kuunneltua, kun ei ikinä muista vaihtaa kanavaa. Myös Leila ja
Annukka kuului mafian parhaimmistoon.

Vanhoina hyvinä aikoina :virnu: Juneksen Olli oli vielä pikkupoika juontamassa Upteekkia
Hakasen Harrin ohella ja Juusokin oli ilahduttamassa ihastuttavia aamuja unohtamatta
tietenkään Lounelan Jusua, joka myös härpäköi säännöllisesti ratiossa.

Kuka se oli, joka juonsi Dance Mobia? :raps: Ah niitä aikoja...

Ari "Paska" Peltonen oli niitä harvoja mafiaääniä, joita en kestänyt kuunnella. Sen jutut
meni yli mun ymmärryksen. Eikä sitä hirveesti ees kehannu äitin kuullen kuunnella, kun
se kiroilikin. :O: Siis Ari ei äiti.

Radiomafia kuuluu mun nuoruuteen hyvin vahvasti. :tilt:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Fantsu » Su 29 Kesä 2008 18:47

Dancemob! :halitus: Se oli Alex Nieminen, joka nykyään hääräilee jonkinmoisten mediahässähöiden parissa.

Entäs Ruben Stiller ja kökkötraktorikohu? :virne: Satuin jopa kuulemaan kyseisen ohjelman.
Fantsu

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ma 30 Kesä 2008 00:24

Radiomafia :hymyhali:

Radiomafia on vastuussa mun Radio Ga-Ga:maisesta asenteesta radioon mediana, ja ikuisesta haaveestani saada oma musiikkiohjelma radioon.

Monet illat on istuttu kuunnellen Upteekkia ja Anssia ja Harria ja Ollia, ja myöhemmin Veliä. Lähettelin yhteen väliin myös hurjasti palautetta Upteekkiin, ja minusta tuli vakionimi palauteosuudessa. Kerran Olli sanoi minun olevan klassikkoainesta :ahihi:

Marginaali :sydän:
John Peel :sydän:
Leena Lehtinen :sydän:
Gilles Peterson :sydän:
Hyvää huomenta, Ulmanen :sydän:
Päiväohjelmat :sydän:
Jatzofrenia :sydän:
Alivaltiosihteeri :sydän:
Radiomafia :sydän:

Parhaita olivat ne päivät, kun heräsin vartavasten klo 5:57 kuuntelemaan pakollisen Frank Sinatra -rallin ennen Hyvää huomenta, Ulmasta, vaikka koulu alkoi vasta kymmeneltä. Niinä päivinä sai kuunnella Hyvää huomenta, Ulmasen melkein kokonaan alusta loppuun. Vielä parhaampia olivat ne päivät, kun oli "kuumetta", ja sai istua koko päivän radion ääressä :sydän:

Yst. terv. nimim. ikuisesti katkera kanavauudistuksesta :huoh:

:kailotus:
"I'd sit alone and watch your light
My only friend through teenage nights
And everything I had to know
I heard it on my radio"
Viimeksi muokannut Lyyra päivämäärä Ma 30 Kesä 2008 01:23, muokattu yhteensä 1 kerran
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Walker » Ma 30 Kesä 2008 00:49

Lyyra kirjoitti:Yst. terv. nimim. ikuisesti katkera kanavauudistuksesta

:femmat:

Monet illat on istuttu kuunnellen Upteekkia ja Anssia ja Harria ja Ollia, ja myöhemmin Veliä. Lähettelin yhteen väliin myös hurjasti palautetta Upteekkiin, ja minusta tuli vakionimi palauteosuudessa. Kerran Olli sanoi minun olevan klassikkoainesta :ahihi:

Menevät jo ajat sekaisin, milloin mitäkin ollut.

En muista oliko ohjelman nimi Upteekki ja Radiomafian aikaa?
mutta perjantai iltaisin Velillä, Harrilla ja Ollilla oli kolmistaan menoa ja meisinkiä
ja jutut jo aika levottomia suhteessa siihen mitä yksin muina arkipäivisin vetivät ohjelmaa.
Viikon kohokohta radio-ohjelmissa oli kuunnella tätä kolmikkoa.
Ja tietenkin Salovaaran perjantai lähetykset oli pop! ainakin tämä oli Radiomafian aikaa :tilt:
"Without music, life would be a mistake" - Nietzsche
Walker

ViestiKirjoittaja Shay » Ma 30 Kesä 2008 18:45

Lyyra kirjoitti:Hyvää huomenta, Ulmanen :sydän:

Ulmanen ja Roiha. :superhymy:

Mietinkin, ketkä juonsivat aamua, ennen Peltsiä ja Juusoa ( :hymyhali: ).
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ti 01 Heinä 2008 04:08

Juha Roiha ei ollut enää Hyvää huomenta, Ulmasessa mukana. Ulmasen kaverina oli tuossa show'ssa Josper Knutas.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Kuolo » Ti 01 Heinä 2008 12:35

Mie en paljoo radiota kuunnellu joskus aikasemmin, mutta jotenkin -98 kesällä se sit iski. Sillon tuli Oopperan olohuonekiertue, upteekista himpulaa livenä ja Jusuplus.

En tiiä pitäskö tässä muka sit kuitenkaan olla katkera radiouudistuksesta. Aika kun kullittaa muistot ja niin edespäin. Selkeesti tosin uudistus on vieny laatua pois. Johtuu ihan siitä, että henkilökunnan määrä ei taida nykyään olla edes puolta siitä, mitä oli joskus sillon. Ei ihmekään, että sisältö on nykyään tekstiviestejä ja muuta vastaavaa huttua.
Kuolo
Site Admin

ViestiKirjoittaja Shay » Ti 01 Heinä 2008 17:39

Lyyra kirjoitti:Juha Roiha ei ollut enää Hyvää huomenta, Ulmasessa mukana. Ulmasen kaverina oli tuossa show'ssa Josper Knutas.

Niinhän se tais ollakin. :raps: Emmää ennää muista niin noita vanhoja hyviä aikoja.
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Tr*ina » Ke 02 Heinä 2008 00:13

Kukaan ei ole vielä nostanut esille omia suosikkejani. Radiomafian loputtua kaksi klassikko-ohjelmaa poistui täysin Suomen radioaalloilta.

Eka oli US&UK TOP40. Olisiko ollut perjantaisin 18.00? Kauhean ikävän kuuloinen ohjelma, mutta minulle listat on aina olleet ne, mistä olen musiikkitietouteni ammentanut. Ohjelmaa juonsi Antti Isokangas. Sain oman 15 minuuttiseni julkisuutta, kun eräässä ohjelmassa Antti Isokangas käsitteli palautepuhelimeen jättämääni valitusta.

Sanottakoon, että Radiomafian aloittama Lista, siis Suomen albulistan TOP40, ei ole ikinä merkinnyt minulle yhtään mitään. Jani Juntunen oli myös maailman väsynein toimittaja ja surkea englannin ääntämiseltään.

Toinen pakko-ohjelmani oli Gasthaus Ristola, jota toimitti Kai Ristola. Lauantaisin 12.00. Eipä enää kuulu eurooppalainen musiikkikaan YLE-kanavilla kuin ennen. Ihania olivat myös eri puolilta Eurooppa ohjelmaan liitetyt pienet kirjeenvaihtajien päivitykset, mitä kuului Pariisiin (Ihana Anneli Vehkoo, kaikkien aikojen suosikkiradioääneni), Roomaan, Dubliniin... Eikös Sanna Kojokin toimittanut Gasthaus Ristolaa? Mitäs muuta Sanna tekikään Mafialle? Muokkaus. Mikä ihana yhteensattuma: Sanna Koja parhaimmillaan soittaa Yöradiossa Mecanon Hijo de la lunaa, joka tuli Suomessa supersuosituksi nimenomaan Gasthaus Ristolan ansioista.

Hassua, ettei kukaan muista Olga K:takaan, Radiomafian ehkä kirkkainta tähtitoimittajaa, joka lainattiin johonkin kesäohjelmaan tv:n puolellekin. Olga oli muistaakseni päiväohjelmissa (Ooppera) ja yksi kesä tuli perjantai-iltapäivisin, alkaen klo 15, Olgan keskusteluohjelma Olgaa vasten. Ohjelmassa Säde Tahvanainen soitti pianolla omin sanoituksin kaikkia kivoja biisejä. Tässä ohjelmassa sain elämäni toiset 15 minuuttia julkisuutta, kun Olga teki yhden ohjelman kirjeeni ja siinä ehdottaman aiheen pohjalta.

Mitään salovaaroja ja alivaltiosihteerejä en koskaan kuunnellut. Ja Ulmasta suorastaan vihasin. (Roiha parempi.)

Muoks. Yhden tapahtuman muistan selkeästi. Se oli se, kun Radio Mafia ensimmäisenä kesänään järjesti paras biisi TOP 500 äänestyksen, joka tuli countdownina läpi juhannuksen. Kaikki 500 biisiä soi! Scatman oli jossain ihan kärkisijoilla, niin kuin Rednexin Wish you were here. Oliko se Nirvana, joka oli kuitenkin ihan ykkönen?
Viimeksi muokannut Tr*ina päivämäärä Ke 02 Heinä 2008 00:36, muokattu yhteensä 1 kerran
Juha Mieto: "Onnellisuus syntyy vuodenaikojen tarkkailusta."
Tr*ina

ViestiKirjoittaja Jorssi » Ke 02 Heinä 2008 00:26

Tr*ina kirjoitti:Jani Juntunen oli myös maailman väsynein toimittaja ja surkea englannin ääntämiseltään.
On se vieläkin, nyt vaan Radio Rockin puolella.

Radiomafian aikoihin kuuntelin huomattavasti enemmän radiota, kuin nyt. Ei ole enää sellasta kanavaa, jota jaksaisi yli tuntia kuunnella. Mä en koskaan muista mitään ohjelmien nimiä, mutta laajasti Mafiaa kyllä silloin kuuntelin. Kun Mafia lopetettiin, yritin YleX:ää, ei lähtenyt, lopetin radion kuuntelemisen vähäksi aikaa kokonaan. Sitten siirryin Cityn/Rockin satunnaiseksi kuuntelijaksi.

Onkos kukaan muuten käynyt siellä Korson Räkkärimarketissa? Jos on, niin onko Tarja Kulhoa näkyny? :virne:
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Jorssi

ViestiKirjoittaja Walker » Ke 02 Heinä 2008 00:56

Tr*ina kirjoitti:Muoks. Yhden tapahtuman muistan selkeästi. Se oli se, kun Radio Mafia ensimmäisenä kesänään järjesti paras biisi TOP 500 äänestyksen, joka tuli countdownina läpi juhannuksen. Kaikki 500 biisiä soi! Scatman oli jossain ihan kärkisijoilla, niin kuin Rednexin Wish you were here. Oliko se Nirvana, joka oli kuitenkin ihan ykkönen?

:ei:-fiilikset oli kun kuuli että Rednexin Wish you were here, Pandora, Scatman ja Den Glider in olevan listalla.
Led Zeppelin Stairway oli ykkönen, Nirvana oli kakkonen mutta hyvin muistat nämä lista asiat. Mulla ei ole läheskään
niin hyvää muistikuvaa näistä. Vuoden 2000 Radiomafian sata parasta biisiä listalla Nirvana oli ykkönen.
Tuosta voi muistella listoja: http://fi.wikipedia.org/wiki/Radiomafian_top_500
http://fi.wikipedia.org/wiki/Radiomafia ... iisi%C3%A4
"Without music, life would be a mistake" - Nietzsche
Walker

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ke 02 Heinä 2008 02:29

Tr*ina kirjoitti:Toinen pakko-ohjelmani oli Gasthaus Ristola, jota toimitti Kai Ristola. Lauantaisin 12.00. Eipä enää kuulu eurooppalainen musiikkikaan YLE-kanavilla kuin ennen. Ihania olivat myös eri puolilta Eurooppa ohjelmaan liitetyt pienet kirjeenvaihtajien päivitykset, mitä kuului Pariisiin (Ihana Anneli Vehkoo, kaikkien aikojen suosikkiradioääneni), Roomaan, Dubliniin...

Hassua, ettei kukaan muista Olga K:takaan, Radiomafian ehkä kirkkainta tähtitoimittajaa, joka lainattiin johonkin kesäohjelmaan tv:n puolellekin. Olga oli muistaakseni päiväohjelmissa (Ooppera) ja yksi kesä tuli perjantai-iltapäivisin, alkaen klo 15, Olgan keskusteluohjelma Olgaa vasten.

Kyllä minä vain muistan sinunkin suosikkisi (koska ne olivat myös minun suosikkejani). En vain jaksanut listata Radiomafian koko ohjelmatarjontaa omaan viestiini, heh. Mainitsemistasi vain listaohjelmat jäisivät minun suosikeistani pois.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja wilsu » Ke 02 Heinä 2008 11:37

Jorssi kirjoitti:Jos on, niin onko Tarja Kulhoa näkyny? :virne:

Ei nyt näkyny, mutta kuulunut kuitenkin. Radio Helsingillä yhdestä ilmeisesti Pride-tapahtumiin liittyvästä mainoksesta olin Tarja Kulhon bongaavani (tosin Paula Norosen ääni on aika samanlainen kaikilla esittämillään hahmoilla - daa-a onhan se sen oma ääni :p). Repliikkinsä oli jotain tämänkaltaista: "Mun mielestä lespo on lespo, ja lepakko on nisäkäs".
you've gotta call your own bluff
wilsu

ViestiKirjoittaja Shay » Ke 02 Heinä 2008 19:13

Tr*ina kirjoitti:Jani Juntunen oli myös maailman väsynein toimittaja ja surkea englannin ääntämiseltään.

Jani Juntusen ääntäminen oli tosiaan legendaarisen huonoa. :virne: Offspringin 'Conspiracy
of One' taisi olla listoilla pitkän aikaa (vaikka saattoivat sitä muutkin Mafian toimittajat
pahoinpidellä kielellisesti), kun tuo 'konspireisi' on jäänyt kyllä mieleen. :virne:
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Rulla » Ke 02 Heinä 2008 19:50

Miten niin kukaan ei muista Olga K:ta? :O: Kato toiset on vaan hitaampia.
Musta oli suunnaton menetys, kun Arto Nyberg poistui radioaalloilta tekemään
aamu-tv:tä. Tosin sitten paljastui, että sehän tekikin aamuherätyksistä vähän
miellyttävämpiä.. :vihellys: Lisäksi Ruben Stillerin raportit Lontoosta oli aina
hetkittäin ihan parhautta. Jotenkin mies kuullosti silloin tuoreelta ja ehkä jopa
kapinalliselta. Mitä Ocsidiin tulee, mä en voinut sietää Ripattia, mutta shown
musiikkitarjonta oli mukavaa vaihtelua paikallisen kirjastoauton valikoimaan.
An attitude is a terrible thing to waste.
Rulla

ViestiKirjoittaja Sade » Ke 02 Heinä 2008 20:40

En ole koskaan ajatellut, että Radiomafia olisi ollut minulle hirveän tärkeä kanava, mutta nyt kun aloin muistella ohjelmia, niin olenhan minä sitä paljon kuunnellut. Ehkä tuo mielikuvani johtuu siitä, etten koskaan pitänyt monista niistä ohjelmista, joihin kanava useimmiten tunnutaan liitettävän. Mafian huumoriohjelmat olivat minusta aina sietämättömiä, en koskaan kuunnellut Salovaaroja ja Jusuja, enkä pitänyt myöskään Ulmasesta enkä Roihastakaan.

Mutta on minullakin suosikkeja. UpTeekkia kuuntelin todella paljon silloin kun sitä juonsivat vielä Anssi ja Harri, apunaan Satu Keto. (Olli Juneksesta sen sijaan en ole koskaan pitänyt.) Arkiaamuisin tuli ainakin Mafian loppuaikoina myös ikään kuin varjo-UpTeekki (en muista ohjelman nimeä), jossa soitettiin ainakin osittain samoja haastatteluja kuin UpTeekissa. Juontajana toimi ainakin ihana Susanna Korhonen.

Kuuntelin myös Marginaalia ja Räkärodeota. Ja Norppaa. Mutta ehkä kaikkein suurin suosikkini oli Mafian kulttuuriohjelma Timanttien jäljillä. :hymyhali: Ohjelmaa toimittivat ainakin Olga K ja Jonni Aromaa. Yritin aina olla ohjelman aikaan radion ääressä - silloin kun se tuli arkiaamuisin ja silloin kun se oli siirretty tiistaiyöhön. Tuon siirron jälkeen ohjelma taidettiinkin aika pian haudata lopullisesti, ja suruni oli suuri. Muistan vieläkin joitakin Timanttien jäljillä erikoislähetyksiä, esim. X-Files -spesiaalin ja lähetyksen, jossa Olga jutusteli varmaan neljä tuntia Kjell Westön kanssa.
Sade

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ke 02 Heinä 2008 21:31

Mulle Alivaltiosihteeri oli se ohjelma, jonka ääreen hakeuduin viikoittain. Otin palindromeja paperille. Oli kiirettä hommaa ja joskus jäi saamatta, kun tuli joku "Isuzu, sinun Isuzu, sinun Isuzu, sinun Isuzusi" :friikkipeukku:

Sitten lukioaikaan oli tärkeätä kuunnella Kaupparatsu Frangénin ohjelma, koska siinä venytettiin legendaarisesti: "Tänäääääään on perjantai!" :virne:

Salovaara oli vähän tuhma, vähän jännä ja niin edelleen, mutta ei loppujen lopuksi älyttömän hauska.

Mulla on Perspirantti-CD, joka sisältää RadioMafian huumoria ja ysärimusaa. :pepsodent: Äänite on 90-luvun loppupuolelta.

Muistan myös, kuinka aloin juhlallisesti kuunnella sitä Top500-juttua ajatellen, että alusta loppuun mennään, mutta aamunkoitteessa nukahdin. Jostakin syystä se alkoi keskiyöllä. Juicen biiseille toivoin korkeampia sijoituksia ja olin pettynyt.

Albumilistaa tuli myös kuunneltua ja seurattua, miten esimerkiksi Lapinlahden linnut sijoittuvat.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Sippura » To 03 Heinä 2008 11:15

Shay kirjoitti:

Jani Juntusen ääntäminen oli tosiaan legendaarisen huonoa. :virne: Offspringin 'Conspiracy
of One' taisi olla listoilla pitkän aikaa (vaikka saattoivat sitä muutkin Mafian toimittajat
pahoinpidellä kielellisesti), kun tuo 'konspireisi' on jäänyt kyllä mieleen. :virne:

Ja Lara Croft - Tomb Raider vääntyi muotoon Tuump reidaar :virne:
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja urakka » Ti 04 Marras 2008 19:08

Pascal Lemoix kirjoitti:Mulla on Perspirantti-CD, joka sisältää RadioMafian huumoria ja ysärimusaa. :pepsodent: Äänite on 90-luvun loppupuolelta.

Mulla myös. Edellä mainittujen ominaisuuksien lisäksi siinä on myös Jusu-paperinukke kansilehdessä. :pepsodent:

Mafia oli kyllä paras, vaikka olinkin sen kultavuosina vielä niin pieni etten ehkä kaikkia hienouksia tajunnut. Ala-asteella olin myös äärettömän kateellinen opettajalle, ko sillä oli maailman khuulein Radio Mafia-penaali. Siskon vanavedessä menin, ja myöhemmin lemppariksi muodostui Norppa jonne kaikki soitti aina kännissä. Jos pinnasin koulusta tai olin muuten vaan jostain syystä päivällä kotona, niin aina oli Mafia päällä ja siellä jutteli ihana Olga K. Muutenkin Mafialla ja sittemmin yleksillä on parasta päiväohjelmat, vaikka nykyisestä en enää niin välitä, ko se on menny vähän höpöhöpöksi asialinjan sijaan. Perjantaisin kuuntelin Jusuplussaa, joka oli välillä aivan kumma ja välillä tosi hauska, samoin ko Mitä hittiä! Tarja Kulhoineen. UpTeekki oli kans kova sana, ja koulussa ihmeteltiinkin että mistä muka tiiän kaikkia outoja bändejä, ja liekö niitä olemassakaan. Kaikki muut kuunteli jotain kissiä. :epäilevä: Jani Juntusta inhosin sillon ko se juonsi Listaa, mutta nykyään pystyn sietämään sitä pieninä annoksina.

Mafia oli kyllä mahtava, jostain syystä siihen aikaan ihmiset oli oikeasti kekseliäämpiä ja viitseliäämpiä, radio ei ollut vaan mainosten ja hittibiisien esittämistä varten vaan siellä oli myös aivan oikeaa asiaa, mikä ei tekis nykyään ollenkaan pahaa. Voi tietysti olla että aika on kullannut muistot ja huutelen täällä niinko joku eläkeläinen, mutta näin mie sen näen.
Miten hyvä on unohtaa: vain silloin voi rakastaa.
urakka

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 06 Marras 2008 04:00

urakka kirjoitti:UpTeekki oli kans kova sana, ja koulussa ihmeteltiinkin että mistä muka tiiän kaikkia outoja bändejä, ja liekö niitä olemassakaan. Kaikki muut kuunteli jotain kissiä. :epäilevä:

UpTeekki oli hemmetin kova sana. Ja Marginaali. Olin vuosikaudet ihan kädetön ja jalaton näiden loppumisen jälkeen, kun ei löytynyt uutta musaa enää niin helposti. Ennen kun kyseltiin, että mistä löydän kaiken musani, ja sanoin että radiostapa tietenkin, ja sekös vasta olikin ihmeellistä. Muille se ei ollut niin itsestäänselvää. Muut tosiaan kuunteli jotain kissiä.

Muistan kuunnelleeni UpTeekkia lähes rituaalinomaisesti. Usein en edes tehnyt mitään muuta kuin istuin ja kuuntelin vain.

Mun kalenterissa ois edelleen tilaa hyvälle musiikkiohjelmalle. Perustetaanko, urakka, oma radioasema? ;)
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Shay » To 06 Marras 2008 09:57

X-ryhmä pittää kuitenkin edelleen melko hyvin Upteekin paikkaa ja sieltä voi bongata soittolistan
tuolla puolen olevaa musiikkia edelleen. Se lienee ainoa ohjelma, jota todella mielelläni enää YleXiltä
kuuntelen. Veli Kauppinen. :hymyhali: ( Jota ennen syvästi vihasin, kun se oli niin pirteä Mafian aikaisissa
aamuissa jonkun aikaa aikoinaan.)
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja urakka » To 06 Marras 2008 14:17

Lyyra kirjoitti:Mun kalenterissa ois edelleen tilaa hyvälle musiikkiohjelmalle. Perustetaanko, urakka, oma radioasema? ;)

Suunnitelma on hyvä ja kaunis, mutta jos perustetaan asema ite, niin miten sitä ehtii sitten kuunnella samalla antaumuksella ko UpTeekkia aikoinaan? Ja mistä sinne saa Anssin ja Harrin ja muut juontamaan, ja olemaan yhtä nuoria ja innokkaita ko joskus 15 vuotta sitten? :hämillään: Sitäpaitsi jos pitää tehdä hyvää musiikkiohjelmaa, missä soitetaan kaikkea outoa ja hyvää musiikkia, niin ei mulla ainakaan ole hajuakaan mistä sitä pitäis lähteä kaivamaan. :virne:

edit: Piti tuosta X-ryhmästä vielä sanomani, että ei sitä pysty ainakaan niinä päivinä kuuntelemaan ko se Toni (tai mikälie) on juontamassa. En voi sietää sen tapaa puhua. :hullu:
urakka

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 06 Marras 2008 16:33

Gah aina mun ideat ammutaan alas. :huoh:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja urakka » To 06 Marras 2008 17:41

Elä sure Lyyra. :paijaus:

Voithan sie vaikka voittaa lotossa, ja sitten ei tarvi ite pyöriä siellä asemalla jokapaikanhöylänä, voi palkata Anssin ja Harrin ja istua ite kämpillä kuuntelemassa uutuuttaan kiiltelevää asemaa. :D Ei pidä masentua ensimmäisestä vastoinkäymisestä.
urakka

Seuraava

Paluu Musiikki