Juu varmistin. Ei pysty millään

@gen.fi kirjoitti:Itselleni tuottaa vaikeuksia niellä kyyneliä aina, kun kuule Johnny Chas:in esittämän NIN:n coverin Hurt
Juu varmistin. Ei pysty millään

. :pillitys:Sippura kirjoitti:Balladia elokuvasta Klaani

Sippura kirjoitti:Näiden lisäksi itkettää CMX:n Siivekäs, joka koskettaa tekstinsä ja viulujensa
vuoksi. Myös saman yhtyeen Suurta yötä päin on kaunis. Siinä itkettää ajatus,
että se olisi omissa hautajaisissani soitettava kappale. Aika friikkiä ajatella
näin, mutta tunnelmansa puolesta se on täydellinen hautajaiskappale
Laske pääsi rauhaansa
lepää hetki lennostasi
Anna maailman mennä teitään
aina suurta yötä päin
Mie jo hetken mietin, että missä hiton välissä mä muka olen tänne kirjoitellut.
Ihan samoja aatteita olen mietiskellyt useammin kuin monta kertaa.

Useimmiten Yhtenä iltana-veisu saa kyyneleen jos toisenkin silmäkulmasta kirpoamaan.

. Tiedän kyllä mistä se johtuu.

Suvi kirjoitti:Lohikäärme Puff
Hemmetti.
). Harvoin, siis todella harvoin tulee vastaa kappaleita joissa kyneleet on oikeasti silmissä ja voisi vaikka oikeesti vollatakkin.
Muistan kun tää soi ekaa kertaa Uuden musiikin aamuvuorossa, muistan tarkkaan mitä olin tekemässä ja muistan kuinka piti lopettaa työt hetkeksi ja vain kuunnella. Ja mä en ole edes varma mikä tuossa on se juttu! Ja nyt tää soi koko ajan radiossa ja äsken taas ja nyt se soi päässä, joten tuli pakollinen tarve jakaa asia.
Jos tää sois vaikka mun häissä tai vastaavassa herkkyyttä täynnä olevalla hetkellä, niin mulla menis kyllä ihan yli.

Putron tuotannosta kolahtaa paremmin Arktiseen limboon, jonka arkikaruus sopii mulle vissiin paremmin. Tosin ei sekään itketä varsinaisesti.
Ja myöskin Lohikäärme Puff.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa