Hector-fanit yhtykää!

Hector-fanit yhtykää!

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Su 21 Kesä 2009 00:18

Ainakin muutamia Hector-faneja tällä fordella on. Tule kaapista ja liity tähän yhdistykseen!

Mitä Hector-yhdistys sitten tekee? Siitä ei ole sovittu. :D
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Hector-fanit yhtykää!

ViestiKirjoittaja shaana » Pe 26 Kesä 2009 11:07

Tämä saattaa tulla joillekin yllätyksenä... OLEN FANI! :pahis:

Mun mielestä Hector-fanit voisivat pitää salamyhkäisiä kokoontumisia hämyisissä kuppiloissa kuunnellen Hectoria, jonkin salaseuran tapaan. :raps:

:lanppu: Kun Pascal on näköjään perustajajäsen, niin mikäs minä sitten esimerkiksi olen? Ja ne muut, jotka vielä piilottelevat komeroissaan? :juoni:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
Avatar
shaana
Kuivaliha
 
Viestit: 1539
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 23:19
Paikkakunta: Hangessa.

Re: Hector-fanit yhtykää!

ViestiKirjoittaja Maija » Pe 26 Kesä 2009 23:18

Vai että oikein yhdistys. :raps:

No siinä tapauksessa: kolmas fani täällä, hei! :hei:

Tai no, fani on ehkä vähän liioittelua, sillä en minä niiiin intohimoisesti kuitenkaan kuuntele. Muutaman levyn kuitenkin omistan ja niitä tulee soittimessa viikottain pyöritettyä. Loistavaa mussiikkia loistavien lyriikoiden kera. Arvostan miestä suuresti.

Miksiköhän Hectoria kuunnellessa tulee usein sellainen maailmanparantajafiilis? Tekisi mieli lipitellä punaviintä hyvässä seurassa harrastaen samalla mukasyvällistä pohdiskelua ja humalaista yhteislaulua. :virne:
No on Hectoria muutenkin hieno fiilistellä.
Avatar
Maija
 
Viestit: 1393
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:29

Re: Hector-fanit yhtykää!

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ma 29 Kesä 2009 14:11

Heelio. :hei:

Mää oon Lyrtsi, ja mää oon Hector-fani.

Löysin Hectorock I:n ja Nostalgian jokunen vuosi sitten ja hienoa on ollut.
Oon kyllä Maijan kans eri mieltä: Hector on teenjuontimusaa. Punaviini sopii Tom Waitsin kanssa.

Pitäis sijoittaa Hectoriin lisääkin kun joskus jaksais. Kun nyt sais ees nettiyhteyden toimimaan, niin vois kuunnella Spuuttifaista.
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Hector-fanit yhtykää!

ViestiKirjoittaja Suvi » Ma 29 Kesä 2009 18:23

Hector-fani täällä hei. :hehei:

Kuten wanhalla fordellakin kerroin, olen kuunnellut Hectoria jo varmaan kohdussa. Mies on vähän kuin kummisetä, jota en ole koskaan oikeasti tavannut. (Vähän niin kuin Prusekin. Ja siis kummisetä perinteisessä, ei Godfather-mielessä. :p) Lapsuudesta on hyviä muistoja Hectorin parista. Esimerkiksi joskus reilusti alle 10-vuotiaina laulettiin auton takapenkillä "Juodaan viinaa". :pahis: Viimeksi kuuntelin Hectorin musaa juhannuksena mökillä (kasetilta), ja myöskin sinne se sopii täydellisesti.

Joskus teininä/parikymppisenä "löysin" Hectorin uudestaan, kun kuuntelin isän kaikki Hector-vinyylit ja -cd:t läpi ja jotain vanhoja kokoelmakasetteja. (Isällä on suurinpiirtein kaikki ne.) Pikkuhiljaa on tullut itsellenikin hankittua Hectoria cd-muodossa. Sanomattakin on selvää, että arvostan Hectoria todella paljon biisintekijänä. Käännösbiiseihinkin hän tuo aina oman äänensä. Sitä paitsi Hectorin levyillä on ollut aina Suomen kovimpia muusikoita. :viileä:

Olen nähnyt Hectorin livenä kolme kertaa: juhlakeikan, "jäähyväiskeikan" ja "paluukeikan". Haaveena olisi nähdä Hector vielä joskus jossain pienessä ja intiimissä paikassa livenä tai esim. Tavastian kokoisella keikkapaikalla.

Muoks.
[mainos]Ai niin, jos haluaa kuunnella Hectorin puhetta ja biisivalintoja, kannattaa kuunnella sunnuntaiaamuisin Radio Suomesta Pop eilen, toissapäivänä -ohjelmaa.[/mainos]
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Hector-fanit yhtykää!

ViestiKirjoittaja shaana » Ma 14 Joulu 2009 21:45

Moi.

Halusin vain tulla kertomaan, että niin kivalta kuin Jipun ja Samulin versiointi jos sä tahdon niin-kipaleesta kuulostaakin, niin kyllä se Hectorin on raastavampi ja koskettavampi potenssiin ääretön.

:huoh:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
Avatar
shaana
Kuivaliha
 
Viestit: 1539
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 23:19
Paikkakunta: Hangessa.

Re: Hector-fanit yhtykää!

ViestiKirjoittaja urakka » Ti 19 Loka 2010 15:55

Pitäisköhän munkin tulla hiljalleen kaapista ulos. :virnu:

Sain viime jouluna lahjaksi Herra Mirandos-levyn, ja sen jälkeen on ollut vähän semmoista ja tämmöistä. Tai no.. oikeastaan kuuntelin sitä 20 suosikkia-kokoelmaa kopioidulta kasetilta joskus ehkä yläasteikäisenä, mutta sitten korvalappustereot meni rikki ja Hector sai jäädä. Spotifyn hankittuani sieltä on kuulunut Avon mielestä jo liikaakin Hectorin tuotantoa, mutta ei kyllä musta. Tykkään makoilla hämärissä sohvalla ja kuunnella H:n musiikkia hiljaisella, siinä ajatukset lähtee harhailemaan, ja monta hyvää ideaa on tällä tavoin päähän putkahtanut, ja oon myös tajunnut monta asiaa uudella tavalla.

Ja olen Lyyran ja Maijan kanssa eri mieltä: Hectoriin sopii savuinen viski, siis yksi lasillinen.
Miten hyvä on unohtaa: vain silloin voi rakastaa.
Avatar
urakka
 
Viestit: 370
Liittynyt: Ke 15 Loka 2008 19:18

Re: Hector-fanit yhtykää!

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ti 19 Loka 2010 20:30

Spotifysta kuuntelin hiljattain kappaleen "Takataan roos" ja se kuulosti hauskemmalta kuin muistinkaan. :D

Jos ja kun julkaisen Top 50 -listani, niin siihen tullee 5 Hectorin levyä. Nostalgia voi sijoittua jopa kolmanneksi :o: En tiedä, onko se parempi vai huonompi kuin Herra Mirandos. Kadonneet lapset ja Linnut, Linnut on ne kaksi parasta. Ja sitten on tietysti Eurooppa ehkä viiden joukossa. Hm, vaikeaa :raps:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Hector-fanit yhtykää!

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Su 19 Joulu 2010 12:42

Sunnuntain ratoksi Liisa Pien' -albumi. Kyseinen levy ei koskaan ole ollut mikään absoluuttinen hittilevy, mutta oudon kiehtova, josta ei osaa lopullista mielipidettä muodostaa. Ei tule niin usein kuunneltua, mutta hyvä levy ehdottomasti.

Jotenkin tuli vaan mieleen "Pankit ja tehtaat on maailman suut" -kohta ja sitten piti kuulla koko levy.

:D
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Hector-fanit yhtykää!

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ke 26 Tammi 2011 23:27

Olen vasta viime aikoina tajunnut, että Kadonneet lapset kiteyttää tilan, jonka koen hyvin helpottavaksi. Loppukuva, jossa pyydetään vain piikki ja "hoitaja pimentää mun puolestain". Olen kai koko elämäni kaivannut sitä tunnetta, että joku muu hoitaa ja minä saan vain nukahtaa. Päästää irti vastuusta, ainakin yöksi, mikä haave!
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Hector-fanit yhtykää!

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » La 25 Kesä 2011 13:04

Aikamatka 1966-2011 45v. -kiertue on Helsingin Hartwall Areenassa la 19.11.

Voisi hyvinkin mennä :D Muita mukaanlähtijöitä?

Liput 39-49 euroa ja lipunmyynti alkaa 4.7. klo 9
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Hector-fanit yhtykää!

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » To 30 Kesä 2011 10:26

Pascal Lemoix kirjoitti:Aikamatka 1966-2011 45v. -kiertue on Helsingin Hartwall Areenassa la 19.11.

:tipahdus: Tuota voisi kyllä vakavasti harkita. Miehekekin lienee tuosta keikasta kiinnostunut. :raps:
-------

En ole näköjään koskaan tähän ketjuun kirjoittanut. :O: Olen Hectorin musiikin suhteen myöhäisherännäinen. Jostain biisistä olin kyllä pitänyt, mutta vasta Miehekkeen kautta löysin Hectorin. Esimerkiksi yhtä kokoelmalevyä on meillä nyt kaksin kappalein, koska pyysin levyn lahjaksi aikana, jolloin en vielä uskonut suhteesta tulevan mitään.

Tykkään kyllä kovasti Hectorin musiikista. Välillä on tosin vaikea suhtautua joihinkin cover-biiseihin. :sori:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Hector-fanit yhtykää!

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ma 04 Heinä 2011 13:46

Noi liput ilmeisesti menivät jo, joten se siitä. :(
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Hector-fanit yhtykää!

ViestiKirjoittaja Suvi » Ma 04 Heinä 2011 14:55

Pascal Lemoix kirjoitti:Noi liput ilmeisesti menivät jo, joten se siitä. :(


No voihan pylly! :läps: Jotenkin jätin huomioimatta tuon lipunmyynnin alkamispäivän. No, ei voi mitään.
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Hector-fanit yhtykää!

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ke 06 Heinä 2011 12:25

Ei sitten näköjään olla menossa. :(
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Hector-fanit yhtykää!

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » To 07 Heinä 2011 17:22

No niin, kiitos Walkerin katsoin vielä toisenkin kerran ja nyt minulla on lippu tapahtumaan :D

lippu.fi siis myy näitä.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Hector-fanit yhtykää!

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » To 07 Heinä 2011 19:18

:läps: Huononpa päivän valitsivat keikalle. Tuolle viikonlopulle mulla kun on jo suunnitelmia, tajusin vasta nyt. :O: No, pitää miettiä.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Hector-fanit yhtykää!

ViestiKirjoittaja Suvi » Ma 29 Elo 2011 16:42

Hmm... tuli isän kanssa puhetta tuosta keikasta, niin niitä Hartwall Areenan lippuja saa vieläkin. (Tarkistin vielä lippupisteen sivuilta juuri.) Oon ilmeisesti papparaisten kanssa menossa sinne. :raps:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Hector-fanit yhtykää!

ViestiKirjoittaja shaana » To 22 Syys 2011 17:16

Vieläkin saa lippuja. Taidanpa minäkin lähteä katsomaan (ja oletettavasti kyynelehtimään?). :superhymy:
Kannattaakohan tällaiselle keikalle valita permantolippua, jos sielläkin kuitenkin istutaan? :tilt:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
Avatar
shaana
Kuivaliha
 
Viestit: 1539
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 23:19
Paikkakunta: Hangessa.

Re: Hector-fanit yhtykää!

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Su 20 Marras 2011 03:28

Hector: Aika Matka, Hartwall Areena

:D ja :tipahdus: Olo oli kuin Kiballa Kansallisteatterissa :virnu:

Ensimmäisen puoliajan ideana oli käydä vuosi vuodelta biisejä läpi alkaen vuodesta 1965 ja Palkkasoturista. Tosin välissä oli joitain biisejä, esim. harvinaisehko Jossain jysähtää, joka itsellänikin on vain sekakokoelmakasetilla, jossa on siis eri artisteja.

Tunnelma on hyvin herkkä ja virittynyt. Ei esim. itselläni tai lähinaapureilla mitenkään itkuherkkä, mutta sellainen, että kuunnellaan. Heti ensimmäisessä juonnossa Hector mainitsee Tarja Halosen olevan katsomossa (tälläkin on myöhemmin merkitystä), itse näin myös Pekka Haaviston käytävllä ennen keikkaa.

Alkuasento keikalle oli se, että orkesteri on kumartaneena. Ja kun yleisö hetken on ihmetellyt tätä, Hector sanoo, että tähän asentoon jäätiin neljä vuotta sitten ja nyt jatketaan. Bändi on sama ja yleisö samaa (vaikka ei edes ole, koska en ollut silloin paikalla). Kitaroissa ovat Jarmo Nikku ja Timo Kämäräinen :pomppu: Esa Kotilainen soittaa haitaria ja koskettimia. Rumpali ja puhaltajat eivät sano minulle sen kummempaa. Bändi kuulostaa hyvältä, kauniilta ja jykevältä, mitä milloinkin.

Biisit saavat kautta linjan väliaplodeja sitä mukaa, kun yleisö ymmärtää, mistä on kyse. Palkkasoturi aloittaa ja on vähän tunnusteleva. Alkupuolella kuullaan paljon covereita, joita en osaa kaikkia nimetä. Esim. Strawberry Fields Forever kuullaan. Minulle sytyttävimpiä vetoja alussa on aina maaginen Vanhan kirkon puisto :hullu: Herra Mirandos kuulostaa helvetin hienolta, samoin Nostalgia ja Mandoliinimies... yleensäkin kaikki :täpinä:

Ensimmäisen puoliajan lopulla Freeman pääsee kolmen biisin ajaksi lauteille. Ensin tulee Käenpesä, joka saa hyväksyntää, sitten se uusi hitti, joka ei herätä kenessäkään erityisempää. Lopuksi Tandem, joka kuulostaa oikeasti hyvältä, ei vähiten Kämäräisen kitaroinnin ansiosta.

--

Toisella puoliajalla järjestys on vapaampi. Kuullaan uudempiakin biisejä kuten Nuorallatanssija ja Kuunnellaan vaan taivasta. Lisäksi kuullaan ihan uusi biisi, joka on saanut alkunsa "suuresta menetyksestä", biisin perusteella Hectorin veljestä on kysymys. Yleisö arvostaa, vaikkei tunnekaan, koska tunnelma on hieno.

Yksi keikan huikeimmista vedoista on päivitetty Työttömän arkiviisu, joka on muuttunut räpiksi :D Neuvostoliitosta on tullut Venäjä ja Suomen puolueetkin hieman muuttuneet. Tässä kohtaa muistetaan se Halonen. Biisin jälkeen hajahuomio sanoo ääneen, että olisi laulanut, että Halonen ei mittää. :virnu: Samalta levyltä kuullaan myös harvinaisehko Kissojen yö. Yhtenä iltana menee poikkeuksellisen hyvin, koska sitä kehutaan ääneen heti tuoreeltaan ja myöhemmin bussissa.

Myös Hector päivittää "Jos sä tahdot niin" -kappaleen "nuoriso-osastolta" takaisin itselleen. Encoressa kuullaan Kaikki tahtoo rakastaa ja Lumi teki enkelin eteiseen.

Helvetin hieno keikka :D :D :D Ei siis kuitenkaan surullinen.

Muita biisejä esim. Piironkinjalka (Holkerikin on jo kuollut :( ) ja Koko hela maailma.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Hector-fanit yhtykää!

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 20 Marras 2011 19:40

Itsekin olin siellä. :D Meillä oli vielä ihan mahtava seurue tätejä ja serkkuja, ja edessä istui jotain itäsuomalaisia, jotka olivat ihanasti innoissaan kaikesta. :virne:



Pascal Lemoix kirjoitti:Bändi on sama ja yleisö samaa (vaikka ei edes ole, koska en ollut silloin paikalla). Kitaroissa ovat Jarmo Nikku ja Timo Kämäräinen :pomppu: Esa Kotilainen soittaa haitaria ja koskettimia. Rumpali ja puhaltajat eivät sano minulle sen kummempaa. Bändi kuulostaa hyvältä, kauniilta ja jykevältä, mitä milloinkin.

Basisti oli Masa Maijanen, joka on soittanut ainakin kai Agentsissa. Okko Laru (rumpali) on ollut tuottamassa Hectorin viimeisimpiä levyjä tai ainakin sitä viimeisintä.

Pascal Lemoix kirjoitti:Biisit saavat kautta linjan väliaplodeja sitä mukaa, kun yleisö ymmärtää, mistä on kyse. Palkkasoturi aloittaa ja on vähän tunnusteleva. Alkupuolella kuullaan paljon covereita, joita en osaa kaikkia nimetä.

Lisäksi tuli ainakin Sounds Of Silence, ai niin ja Halleluja (Cohen-suomennos) Tunsin kaikki biisit, mutta en tietenkään muista enää, mitä tuli. :huoh:

Ai niin, Länsituuli kuulosti ihanalta.

Freemanin Mattolaituri jäi päähäni soimaan. :p

Pascal Lemoix kirjoitti:Lisäksi kuullaan ihan uusi biisi, joka on saanut alkunsa "suuresta menetyksestä", biisin perusteella Hectorin veljestä on kysymys. Yleisö arvostaa, vaikkei tunnekaan, koska tunnelma on hieno.

Tykkäsin hirveästi siitä uudesta biisistä, melkeinpä enemmän kuin Tähän vuodenaikaan -suomennoksesta.

Ja Työttömän arkiviisu! Ihan mahtava veto! :D

Plussaa siitä, että Juodaan viinaa oli jätetty pois. Haluaisin joskus nähdä sen päivän , että Hectorilla olisi pokkaa jättää Lumi teki enkelin eteiseen keikkasetistä pois. Onhan se kyllä kaunis biisi, ja varmaan ainoa, jonka koko salillinen ihmisiä osaa laulaa.

Mutta ihan huippukeikka. Nenäliinoja tarvitsin yllättävän vähän, mutta laulaa sain sydämeni kyllyydestä. :D :D Hirveästi jäi pois biisejä, joita odotin, ja vähän harmittaa, että Liisa pien' -levyltä ei ikinä esitetä mitään, mutta kyllä kolmeen tuntiin (puolen tunnin väliaika välissä tosin) mahtui mukavasti kaikkea, ja jos kaikki mun lempparit soitettaisiin, niin keikka saattaisi kestää muutaman päivän. :virne:

(Muoks. Nyt vasta huomasin, että Hectorin FB-sivuilla olisi saanut lokakuun aikana äänestää biisejä kiertueelle. Höh.)

Muoks. osa 2. Löysin eilisen settilistan täältä:

1.Palkkasoturi
2. Jossain jysähtää
3. Wooly Bully
4. Sound of Silence
5. Strawberry Fields Forever
6. Vanhan kirkon puisto
7. Tähän vuodenaikaan
8. Kuningatar
9. Länsituuli
10 Herra Mirandos

Freeman:

11. Kaksi lensi yli käenpesän
12. Mattolaituri
13. Ajetaan tandemilla

14. Mandoliinimies
15. Nostalgia

Väliaika

16. Mulla ei oo rahaa
17. Nuorallatanssija
18. Halleluja
19. Ei mittään (työttömän arkiviisu)
20. Kissojen yö
21. Jos sä tahdot niin
22. Kuunnellaan vaan taivasta
23. Mandala (uusi biisi!)
24. Piironkinjalka
25. Hannikaisen baari
26. Yhtenä iltana
27. Koko hela maailma
28. Ake, Make, Pera ja mä

Encore:

29. Kaikki tahtoo rakastaa
30 Lumi teki enkelin eteiseen
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Hector-fanit yhtykää!

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Su 20 Marras 2011 22:30

Kyllähän jotkut tyypillisimmät "Hector-hitit" ovat vähän sellaisia, ettei niistä oikein mitään enää löydä. Esim. Ake, Make jne. on itselleni tällainen väliveto. Jotkut puolestaan ovat niin yleispäteviä ja kauniita, että ne vain vahvistuvat. Kuten nyt vaikka Nostalgia ja Yhtenä iltana.

Juodaan viinaa saisi munkin puolesta feidautua jo vähän pois. Tämäkin ilta oli selkeästi sellainen, että haastavat biisit erottuvat edukseen ja pikahitit eivät niinkään. Joku Laura olisi voinut olla ihan floppi tuossa illassa.

Selkeästi oli idea koko keikan linjassa ja se linja oli aika hippi :virnu: Kaari sieltä Beatlesista siihen, että Kaikki tahtoo rakastaa. Peace ja respect. :sydän:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo


Paluu Musiikki



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa

cron