Hautajaismusiikkia

Hautajaismusiikkia

ViestiKirjoittaja theia » To 27 Elo 2009 13:24

Jatketaan Musiikki-osastoon ketjujen perustaminen tällä iloisella osastolla :keijo:

Mutta joo, onko tullut sulla biisejä vastaan, jotka haluaisin hautajaisissasi soivan? Tästä on nimittäin ollut mulla & kavereilla muutamia keskusteluja, joten haluaisin kuulla teidänkin lauluja.

---

Mun hautajaissoundtrackillä on tällä hetkellä muutama biisi:

Incubusin Drive, jossa on ehkä semisti sopimattomat lyriikat (Whatever tomorrow brings I'll be there with open arms and open eyes, yeah), mutta se silti tuntuu jotenkin sopivalta, jotenkin... minulta.

Toinen on Katatonian Omerta, jossa on loistava lopetus biisillä, sanoin "My regards to the ones that I love I miss them, tell them I love them, I miss them ".

Ja sitten Saran levyltä Veden äärelle löytyy monta hyvistä.
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Hautajaismusiikkia

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 27 Elo 2009 13:29

Veden äärelle on kyllä hieno levy.

Mun hautajaisissa (ja häissä ja kaikissa bileissä) soi Frank Zappa. En halua, että mun hautajaisissa surraan ja itketään ja ollaan katkeria. Siksi haluan että siellä soi se musiikki, joka toi mun elämään eniten iloa. Vaikka toisaaltahan näitä on ihan turha miettiä, kun en ole itse kuitenkaan siellä paikalla. Eniten haluaisin, että mulle ei järjestettäis mitään rituaaleja. Kaivettais vaan kuoppa maahan ja annettais maatua, niinku Nate teki Lisalle Six Feet Underissa.
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Hautajaismusiikkia

ViestiKirjoittaja Suvi » To 27 Elo 2009 17:22

Alan päivä päivältä kallistua enemmän siihen suuntaan, että minun(kin) hautajaisbiisini on Monty Pythonin Always Look On The Bright Side Of Life.

Hmmm... Aina välillä näitä tulee mieleen enemmänkin. Varsinkin joskus kun kuuntelen jonkun biisin, alan miettimään, että tämä olisi juuri sopiva hautajaisiini.
Nyt ei tietenkään tule mitään mieleen.
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Hautajaismusiikkia

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 30 Elo 2009 21:14

Haluaisin, että hautajaisissani soisi lempivirteni eli Herra kädelläsi. :hullu: Nykyään toi on sellainen takuuvarma itkettäjäbiisi. Se laulettiin mumman hautajaisissa ja sitä kautta tullut mulle tärkeämmäksi virreksi kuin koskaan aiemmin.

Poppisbiiseistä ei tule mitään mieleen tähän hätään.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36


Paluu Musiikki



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa

cron