Mustasch

Mustasch

ViestiKirjoittaja Triple H » To 07 Tammi 2010 12:24

Pitkään aikaan ei ole mikään bändi kolahtanut näin paljoa. Heinäkuussa 2007 alkoi oma suhteeni Göteborgin viiksien kanssa.
Ensimmäisenä kuulin biisin Double Nature ja olin myyty. Ahmin kaikki julkaisut nopealla tahdilla ja totesin että nyt on löytynyt mulle sopiva bändi.
Nyt kaksi ja puoli vuotta myöhemminkin bändi on ehdoton suosikkini. Nyt kovassa soitossa on bändin uusin, Mustasch, joka julkaistiin syyskuun lopussa 2009.

Jos ei ole tuttu bändi, tutustukaa. Laitan tarkemmin omia mieltymyksiä myöhemmin. Ehkä.


---------
Tässä muutama linkki aiheeseen liittyen.
www.Mustasch.net viralliset sivut
http://fi.wikipedia.org/wiki/Mustasch
http://www.myspace.com/mustasch Myspace-sivulta löytyy useita biisejä sekä videoita kiinnostuneille.
Ylex.fi muutaman minuutin haastattelu
Vastuu painaa.

Käpykangas do you miss me?

Jumalan edessä olemme kaikki savolaisia -Piispa Wille Riekkinen
Avatar
Triple H
 
Viestit: 1345
Liittynyt: La 25 Loka 2008 04:05
Paikkakunta: Unknown

Re: Mustasch

ViestiKirjoittaja Triple H » To 03 Helmi 2011 17:45

Mustasch julkaisee 3.2.2011 uudelleen äänitettyjä versioita vanhoista biiseistään. Levy tulee myyntiin vielä kohtuullisen halvalla. http://www.levykauppax.fi/artist/mustas ... e_best/#cd

Kokoelman tiimoilta on julkaistu myös uusi biisi Angel's Share, joka vastoin kaikkia odotuksia on noussut myös YleX:n soittolistalle. C-lista, eli ei varmaan mihinkään kovaan rotaatioon mene. Mä olin tosin jo tyytyväinen, kun kuulin sen X-ryhmässä vai mikä perkele se ohjelma nykyään on.

Avausviestin virallinen nettisivu-linkki ei näy toimivan, joten tuikkaan vielä tähän tuon toimivan linkin http://www.mustasch.net/


500. viesti.
Vastuu painaa.

Käpykangas do you miss me?

Jumalan edessä olemme kaikki savolaisia -Piispa Wille Riekkinen
Avatar
Triple H
 
Viestit: 1345
Liittynyt: La 25 Loka 2008 04:05
Paikkakunta: Unknown

Re: Mustasch

ViestiKirjoittaja Laaksonen » To 03 Helmi 2011 17:56

Triple H kirjoitti:Kokoelman tiimoilta on julkaistu myös uusi biisi Angel's Share, joka vastoin kaikkia odotuksia on noussut myös YleX:n soittolistalle. C-lista, eli ei varmaan mihinkään kovaan rotaatioon mene. Mä olin tosin jo tyytyväinen, kun kuulin sen X-ryhmässä vai mikä perkele se ohjelma nykyään on.


Uuden musiikin iltavuoro. Ei se nyt niin vaikea nimi ole... :jaaha:

Ja mitä outoa siinä on, että se nousee YleX:n soittolistalle? Joillakin on joku ihme päähänpinttymä siitä, että YleX:llä olisi jotain Mustaschia kohtaan, vaikka se olisi ilman Radio Rockia ainoa kanava joka millään tavalla huomioisi ko. bändiä. Ja huomioi jo kauaa ennen Radio Rockin perustamista. Mine oli X-Ryhmän tehona, bändiä on haastateltu useaan otteeseen ja joka kerta ku bändi on jotain julkaissut, on se saanut YleX:llä soittoa.
"On toiveita täysiä valmis hän, hän uhkui voimia elämän!"
Avatar
Laaksonen
 
Viestit: 2585
Liittynyt: Ti 08 Heinä 2008 10:20

Re: Mustasch

ViestiKirjoittaja Triple H » To 03 Helmi 2011 18:24

Muista kanavista en tosiaan osaa mitään sanoa, kuuntelen vain YleX, Radio Rock sekä kesällä Radio Suomi. Joo eihän tuo nimi kovin vaikea ole, mutta ei vaan tullut mieleen. Ei ole sellainen lyhyt, ytimekäs ja miehinen, kuten X-ryhmä oli. Ja oon tietoinen, että YleX on soittanut/haastatellut Mustaschia, avausviestissä on linkki jopa haastatteluunkin. Hyvä tosiaan, kun YleX sekä Rock huomioi loistavaa Mustaschia ja harmi jos muut ei näin tee. Kaupalliset kanavat taitaa olla aika pelokkaita. Jostain luinkin, että monesti kaupalliset kanavat ottaa soittoon uusia artisteja vasta, kun ne saa hyvän vastaanoton YleX:llä. En muista yhtään mistä sen luin, mutta ei siitä varmaan montaa vuotta ole.

Mulle tuli ainakin todella hyvä mieli, kun tein havainnon soittolistalle menosta. Onhan se soittolistautuminen aina iso juttu, koska silloin sen kuulee satunnaiskuulijatkin. Kahdelta edelliseltä levyltä ei noussut YleX soittolistalle mikään biisi, joten en enää uskonut soittolistautumiseen.

Seuraavaa keikkaa ja levyn julkaisua odotellessa. Seuraava keikan ajankohta on täysin auki, ei pysty venymään tälle seuraavalle minikiertueelle. Toivottavasti tuleevat jollekin kesäfestarille tänäkin vuonna.
Vastuu painaa.

Käpykangas do you miss me?

Jumalan edessä olemme kaikki savolaisia -Piispa Wille Riekkinen
Avatar
Triple H
 
Viestit: 1345
Liittynyt: La 25 Loka 2008 04:05
Paikkakunta: Unknown

Re: Mustasch

ViestiKirjoittaja heartless » Pe 04 Helmi 2011 11:55

Yks Mustaschin suhteen myöhäisherännäinen tässä hei! :hei: Orkesterin nimi oli jäänyt tästä keskustelusta mieleen, mutta Radio Rockilla soineet kappaleet eivät oikein vakuuttaneet. Sain kuitenkin tuossa joku aika sitten orkesterin levyn käsiini ja jumankeuta kun se toimii!! Harmi, kun eivät ole keikkailemassa lähiseuduilla, olisi ollut tosi kiva käydä tarkistamassa bändin livekunto. Mut toivotaan, että Suomen keikkoja olis tiedossa enemmänkin.

Toisaalta toivoisin, että tätä ei kauheasti kulutettais radiossa, kuten Volbeatille kävi, ainakin itse kyllästyin hieman Volbeatiin kun se tuntui soivan koko ajan joka paikassa. Toisaalta onhan se hyvä homma bändille, että radiosoittoa tulee. Mun täytyy ehkä vaan lopettaa radion kuuntelu. :virne:
Doors are for people with no imagination.
(Skulduggery Pleasant)
heartless
 
Viestit: 490
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 15:59

Re: Mustasch

ViestiKirjoittaja Triple H » Pe 04 Helmi 2011 16:13

Mikä levy muuten sattui käteen osumaan?

Mä oon tykännyt ensimmäistä EP:tä vaille kaikista levyistä todella paljon. Olihan sillä ekalla EP:llä toki loistava Homophobic/Alcoholic. Ei kai sitä EP:ltä pitäisi enempää tietysti odottaakaan.
Vastuu painaa.

Käpykangas do you miss me?

Jumalan edessä olemme kaikki savolaisia -Piispa Wille Riekkinen
Avatar
Triple H
 
Viestit: 1345
Liittynyt: La 25 Loka 2008 04:05
Paikkakunta: Unknown

Re: Mustasch

ViestiKirjoittaja Triple H » Ke 23 Helmi 2011 18:12

Mustasch haastattelu
http://www.inferno.fi/haastis-mustasch- ... elta-3479/

Nyt on tarjolla halpaa Mustaschia CDONista: http://cdon.fi/musiikki/mustasch/defaul ... t-order=67 ja LevykauppaX:stä loput: http://www.levykauppax.fi/artist/mustasch/#?o=p useita levyjä 5,90e ja uusin levykin 8,90e
Vastuu painaa.

Käpykangas do you miss me?

Jumalan edessä olemme kaikki savolaisia -Piispa Wille Riekkinen
Avatar
Triple H
 
Viestit: 1345
Liittynyt: La 25 Loka 2008 04:05
Paikkakunta: Unknown

Re: Mustasch

ViestiKirjoittaja Triple H » Ke 02 Maalis 2011 19:13

Kerran oon nyt kuunnellut tuon The new sound of the true best -levyn. Perkeleen hyviä versioita järjestään. Todella erilaisia versioita vanhoista biiseistä, mutta ei sorruttu mihinkään tekotaiteelliseen ulinaan ja vingutteluun. Monen muun bändin uudelleen äänittämät versiot on ollut täyttä mustaa paskaa. Pitää vielä illan päälle kuunnella toiseen kertaan, mutta ekalla kuuntelulla oli todella vakuuttavaa jälkeä.
Vastuu painaa.

Käpykangas do you miss me?

Jumalan edessä olemme kaikki savolaisia -Piispa Wille Riekkinen
Avatar
Triple H
 
Viestit: 1345
Liittynyt: La 25 Loka 2008 04:05
Paikkakunta: Unknown


Paluu Musiikki



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron