Euroviisut 2010

Euroviisut 2010

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Su 24 Tammi 2010 04:34

Alkukarsinnoissa on nyt nähty kaikki kertaalleen ja selkeästi eniten minua ilahdutti Heli Kajo: Annankadun kulmassa. Ranskalaishaitarien sävyttämää musaa, joka ehkä hieman kuroo kohti Jippua tai Chisua tai sitten ei.

Jonkinlainen ennakkosuosikki on toki Eläkeläiset, jotka ovat yllättäen Hulluna humpasta. Eläkeläisillähän on tasan tuo yksi soundi, jota tämäkin kappale edustaa, mutta ainakaan itse en kokenut erityistä vau-reaktiota.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Euroviisut 2010

ViestiKirjoittaja päivänpolttaja » Su 24 Tammi 2010 15:56

Minusta Maria Lundin esitys oli paras. Koreografia ja Lundin persoonallisesti retroileva tapa esiintyä olivat kohdallaan. Ja kappelekin on veikeä ja sympaattinen, kovin tarttuva sävelmä!

Eläkeläiset olisi kyllä "kaikki tai ei mitään"-valinta edustajaksi. Onhan heillä suomalaisiin menevä show, mutta enpä tiedä, voisiko se juurikaan menestyä, kun suurin osa bändistä vain istuu pöydän takana ja sitten välillä tehdään mauttomuuksia soittimien kanssa. Ainoastaan se haitarinsoittaja liikkui ja otti enemmän kosketusta yleisöön.
Meillä on kuule kaikilla rajoitteemme. :keijo:
päivänpolttaja
 
Viestit: 1033
Liittynyt: Su 26 Huhti 2009 22:58

Re: Euroviisut 2010

ViestiKirjoittaja LazyBastard » Ke 27 Tammi 2010 13:50

Tuli katottua vain tuo viimeinen karsinta. Se rantaruotsalainen rokkihomma (joka meni vielä jatkoon) oli kyllä kammottavinta kuraa mitä olen viime aikoina kuullut.

Itse aion äänestää Eläkeläisiä, jäädäänpähän ainakin oikealla tavalla eurooppalaisten mieliin.
Et in Arcadia ego.
Avatar
LazyBastard
 
Viestit: 737
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 12:49

Re: Euroviisut 2010

ViestiKirjoittaja Triple H » La 30 Tammi 2010 22:45

Melkonen pettymys oli tuo Suomen finaali. Ensinnäkin mitä helvettiä tuota Marco Bjyströmiä otetaan tuonne sekoilemaan.
Mun mielestä Nightwish-vuoden pettymyksen jälkeen olisi pitäny työntää Byyströmi helvettiin.
Meinasin alkaa purnaamaan voittajasta, mutta unohdin jo kuka se voittaja oli.
Vastuu painaa.

Käpykangas do you miss me?

Jumalan edessä olemme kaikki savolaisia -Piispa Wille Riekkinen
Avatar
Triple H
 
Viestit: 1345
Liittynyt: La 25 Loka 2008 04:05
Paikkakunta: Unknown

Re: Euroviisut 2010

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » La 30 Tammi 2010 22:57

Itse olin niin kuin 10x :täh:

eli

:täh: :täh: :täh: :täh: :täh: :täh: :täh: :täh: :täh: :täh: :täh: + Kaarinan ava päälle, kun kuulin kolmen joukkoon selvinneet.

Että Heli Kajo ei ollut edes kolmen joukossa, ihmeellistä käsittää. Sitten Nina Lassander oli, jonka esityksestä en tajunnut mitään. Kuunkuiskaajat nyt silleen aika jees.

Varsinaisessa äänestyksessä menestyivät kuitenkin ihan eri nimet kuin ennakkokohuissa. Eläkeläiset herättivät huomiota ja olihan se rallikin nyt sellainen aika jees, mutta ei tällä kertaa tämän pidemmälle.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Euroviisut 2010

ViestiKirjoittaja päivänpolttaja » Su 31 Tammi 2010 13:27

Hyvä edustaja saatiin, kun ajattelee sitä, mitä kaikkea oli tarjolla. Uskon Kuunkuiskaajilla olevan mahdollisuuksia finaaliin, vaikka siellä he tuskin kärkisijoja hätyyttelevät. Ulkonäöllään ja olemuksellaan voivat kyllä saada lisäääniä. Ei se huono kappalekaan ole, vaikka vähän kyllä laimea, viime vuoden voittajaa viuluillaan matkiva ja aika lailla perus kansansävelmä.

Marco Bjurström uskalsi sanoa mielipiteensä Eläkeläisistä, jossa tuli esille tismalleen se, miksi humppaa ei kannata Eurooppaan lähettää.
Meillä on kuule kaikilla rajoitteemme. :keijo:
päivänpolttaja
 
Viestit: 1033
Liittynyt: Su 26 Huhti 2009 22:58

Re: Euroviisut 2010

ViestiKirjoittaja L-S » Su 31 Tammi 2010 15:17

Meinasin eilen unohtaa koko Euroviisukarsinnan, kunnes sain aiheeseen liittyvän tekstiviestin. Jotenkin tuntui, että kesken ohjelman mukaan tullessa Euroviisukokemus jäi vähän laimeaksi, musta tuntui, ettei mulla oikein ollut riittävästi huumorintajua Euroviisuja varten. Euroviisujen katsominen vaatii nimittäin aina hieman orientoitumista, tietynlaisen mielentilan. :keijo: Varsinkin kun en ollut ollenkaan aiheeseen perehtynyt, seurannut aiempia karsintoja tai kuullut yhtään kappaletta aiemmin.

Joka tapauksessa seurasin loppuun. Edustusbiisistä luulin ensin, että kertosäe on jotain keksittyä kieltä, mutta siinähän onkin tällainen kapitalismin ja markkinatalouden ylistys. :keijo: Eläkeläiset olisi ollut ihan hilpeä, mutta olen hieman samaa mieltä Bjurströmin kanssa siitä miksi Eläkeläiset ei sovi. Toisaalta Suomella tuskin olisi kuitenkaan mahdollisuuksia menestyä, olisi näistä ehdokkaista valittu mikä tahansa, ja joku kansallinen häpeä Euroviisuedustajan takia on ihan turhanpäiväistä, joten sikäli olisi minun puolestani voinut lähettää Eläkeläiset. :tilt:

Haluaisin myös kommentoida Heli Kajon biisiä. Kuulin ensin, että siinä lauletaan "Onko Suomessa jotain elämää" ja sitten tähän sopien olisi voinut ajatella, että nämä miksi-kysymykset olisi osoitettu sille perussuomalaiselle (ei siis puolueen jäsenelle, vaan perus- merkityksessä tyypilliselle), joka sammuu housut kintuissa Annankadun kulmaan... :keijo: Ajattelin, että melkoisen rohkea veto Euroviisuihin kritisoida koko kansaa, mutta tuntui kyllä siinä määrin uskomattomalta, että piti tarkistaa mitä siinä oikeasti lauletaan. Heli Kajon biisi oli musiikillisesti ihan mukava, se tuo mieleeni erään ainakin yhden levyn julkaisseen yhtyeen jonka nimeä en millään saa päähäni juuri nyt (ja mulla vielä on se levy jossain, olen tulossa vanhaksi kun ei muisti pelaa), mutta joka tapauksessa ko. yhtyeelle Ultra Bra taisi olla joku eksplisiittisesti nimetty esikuva. Ts. Heli Kajon biisi ei ehkä ihan muistuta Ultra Brata, mutta jotain Ultra Brata muistuttavaa yhtyettä ehkä.

[muoks. Lisäsin pari tarkennusta, ja se yhtye johon viittasin oli nimeltään JIri Kuronen & Lähiö, Maria Ylipää oli siinä.]
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Euroviisut 2010

ViestiKirjoittaja LazyBastard » Ma 01 Helmi 2010 11:43

Pascal Lemoix kirjoitti:
Että Heli Kajo ei ollut edes kolmen joukossa, ihmeellistä käsittää. .


Jaa, itse olin isommassa porukassa katsomassa finaalia ja Kajoa pidettiin lähinnä onnettomana piipittäjänä, vaikka tiedän kyllä ihan tolkullisten ihmisten Kajoa myös kehuneen.
Et in Arcadia ego.
Avatar
LazyBastard
 
Viestit: 737
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 12:49

Re: Euroviisut 2010

ViestiKirjoittaja Dnd » Ti 02 Helmi 2010 02:34

En katsonut kun ei oikein esiintyjät jaksaneet tuntua euroviisuissa pärjääville, mutta juontajan ei pidä mennä höpisemään omia mielipiteitään tuollaisessa lähetyksessä, kuten M.B. teki kuuleman mukaan, vaan olla tasapuolinen. (Se eräs tv-kuuluttajahan taisi saada kenkää kun esitteli omia mielipiteitään tässä taannoin...)
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Euroviisut 2010

ViestiKirjoittaja Galileo » Ti 02 Helmi 2010 09:29

Marso oli mukana kommentaattorin roolissa, ei juontajan.
Rock out, rock out, with your cock out.
Impress your lady friends,
Rock out, rock out, rock out,
'Til your life is at an end.
Avatar
Galileo
 
Viestit: 1326
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 10:52

Re: Euroviisut 2010

ViestiKirjoittaja tiipetti » Ti 02 Helmi 2010 13:45

Marsoa on myös uhkailtu.

Marson kommenttien herättämän "kohun" myötä säikähdin, että eivätkö suomalaiset ihan oikeasti osaa enää ajatella
omilla aivoillaan ja muodostaa omia mielipiteitään, kun niin tuuliviirimäisesti täytyy mukamas käyttäytyä, mutta ei.
Suomalaiset ovat vieläkin tyhmempiä.

Oma suosikkini kisassa oli Heli Kajo, paras biisi ja esitys. Eläkeläisten juttua en ole oikein koskaan hiffannut. Kuunkuiskaaja
vaikuttaa ihan positiiviselta tapaukselta, mutta ei herätä mitään kummempia hytinöitä. En ole joikumisen ystävä.

Lordia on ikävä. :sydän:
"Kuuntele Kentiä, niin, anna Jocke Bergin vikinän johdattaa sinut sopusointuun ja harmoniaan."
John Ajvide Lindqvist - Kuinka kuolleita käsitellään
Avatar
tiipetti
 
Viestit: 270
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 18:54

Re: Euroviisut 2010

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ti 02 Helmi 2010 14:35

Mäkin haluaisin nähdä sen tyypin, joka oli vakaassa aikomuksessa äänestää Eläkeläisiä ja oli juuri luuri kädessä, mutta kun Marco sanoi, että se on ihan haitarista, niin sitten äänestäjä vaihtoikin mielipidettä ja näppäili Kuunkuiskaajien numeron.

Ja mikä erityisintressi Yleisaradiolla olisi muutenkaan sabotoida Eläkeläisten esitystä? Sekö, että heitä ohjeistettiin, ettei esityksessä saa juoda nesteitä? :hämillään:

Eläkeläiset itse näköjään jo rauhoittelevat kohua.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Euroviisut 2010

ViestiKirjoittaja Dnd » Ti 02 Helmi 2010 20:42

tiipetti kirjoitti:Marsoa on myös uhkailtu.


Ei voi olla todellista. Miten joku voi ottaa euroviisut noin tosissaan.

Jollain melodisella, hyvintehdyllä, rokilla ja hyvällä laulajalla (ei mitään kiekumista) Suomi voisi noissa zembaloissa jopa menestyäkin, ei näillä tämmöisillä tule kuin niitä jumbosijoja.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Euroviisut 2010

ViestiKirjoittaja Jorssi » Ke 26 Touko 2010 11:29

Ensimmäinen semifinaali on nähty. Suomi ei ylläripylläri päässyt jatkoon. Olen pitänyt Suomen finaalimahdollisuuksia hyvinä pitäviä ihmisiä aina karsinnoista asti hieman tärähtäneinä, ja nythän se sitten nähtiin. Kovan hypetyksen ja asiantuntijoiden kehujen jälkeenkin Kuunkuiskaajat jäivät rannalle ruikuttamaan. Kaikki omat suosikkini pääsivät jatkoon.

Jatkoonmenneet:
Moldova :)
Venäjä :umpfh:
Serbia :kiroilu:
Bosnia-Hertsegovina :peukku:
Belgia :peukut:
Albania :friikki:
Kreikka :ei:
Portugali :woohoo:
Valko-Venäjä :haukotus:
Islanti :epäilevä:
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Avatar
Jorssi
 
Viestit: 3287
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 11:29

Re: Euroviisut 2010

ViestiKirjoittaja Dnd » Ke 26 Touko 2010 11:42

"Mies ja kitara" oli ihan anuksesta. Lattiamopista hiusmallin ottaneen friikin euroviisuviritelmän kohdalla laitoin äänen kokonaan pois.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Euroviisut 2010

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ke 26 Touko 2010 13:45

Kyllä mä olisin Kuunkuiskaajat jatkoon päästänyt tuosta erästä. Huonommista meni jatkoon ainakin Belgia :haukotus: ja Islanti :o:

Serbian kohdalla ei olisi kannattanut ääntä mykistää, vaan ottaa kuva pois. ;) Mun mielestä sen karsintavideo oli ihan hyvä vielä, mutta lavalla se oli varsin huono.

Venäjä taas petrasi lavalle ja laulaja sai eläytyneen suorituksen aikaan.

Virosta tuli liikaa mieleen:

Kuva

:jaaha:

Puola oli yllättävän kunnianhimoinen, mutta ilmeisesti liian vaikea. Ukkos-Bosnia nosti tasoaan videosta lavalle.

Portugali kuulosti lavalla turhalta huutamiselta. Valko-Venäjän perhosista tykkäsin. Harvoin kukaan enää tulee näin siistillä esityksellä kisoihin, kun kaikki satsaavat huomionhakuisuuteen.

Mun mielestä Kuunkuiskaajat oli ihan hyvä eikä esityksessä sinänsä mitään mokiakaan sattunut. Ei vaan näköjään riittänyt.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Euroviisut 2010

ViestiKirjoittaja skray » Ke 26 Touko 2010 22:23

Mä tykkäsin Slovakian biisistä (olivat just ennen Suomea lavalla), ihmettelin kun se ei päässyt jatkoon ja sen tilalle meni esim. Kreikka ja se pottapääkampauspoika, joka näytti ihan tytöltä. Ainut hyvä puoli sen esityksessä taisi olla se tyyppi saksofonin kanssa, vai sekotankohan nyt esityksiä toisiinsa.
Samoin tykkäsin Maltan kappaleesta, mutta en ymmärrä miten 18-vuotias tyttö saatiin näyttämään niin keski-ikäiseltä. Pilalle meni varmaan koko homma sen takia.

Lisäksi tykkäsin Viron kappaleesta ja voisin kuunnella tuollaista musiikkia muuten vaan. Tosin euroviisuissa tuollainen ei olisikaan voinut pärjätä.
Belgian kappale oli liian hyvä euroviisuihin. Tuolla kappaleella pärjäisi ihan hyvin perus radiosoitossa ja listoilla ilman, että siitä tarvitsee vääntää euroviisua.

Kuunkusijat ( :ahihi: ) vaikuttivat ihan hyviltä siinä finaalissa kun vertasi siihen astisiin muihin kappaleisiin, mutta sitten tulivat nämä vähän paremmat biisit kehiin, enkä sitten loppujen lopuksi osannut ollenkaan arvuutella menisikö Suomi jatkoon vai ei. Sitten kun tulokset alkoivat tulla, huomasin että kaikenmoista soopaa on jatkoon päässyt, enää muutama paikka jäljellä ja kaikki parhaat maat tuloksetta, joten Suomi jäisi auttamatta ulkopuolelle. Hyvä näin, vaikka siellä nyt niitä kakkoja onkin mukana.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Euroviisut 2010

ViestiKirjoittaja dena » To 27 Touko 2010 23:44

Mua ei kiinnosta nää musiikinraiskausjuhlat sitte pätkääkään, mutta se on pakko sanoa, että kuulin pätkän Venäjän "kappaleesta" ja en voi ymmärtää miten muka joku voi kuunnella tommosta vapaaehtosesti. Jotain vilunkipeliä tässäkin häppeninkissä on. Sanokaa mun sanoneen.
Piece my häpiness Squirrels.
Avatar
dena
 
Viestit: 198
Liittynyt: Su 19 Huhti 2009 12:52

Re: Euroviisut 2010

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Pe 28 Touko 2010 00:54

No niin, Suomi valtiona pelastettu, kun ei Ruotsikaan päässyt jatkoon. :p Itse olisin päästänyt Ruotsin mieluummin kuin vaikka umpitylsän Kyproksen. Vaikka ei tähän toiseen otokseen ihan valtavasti tullut kyllä keskityttyä.

Mun mielestä Norjan väliosat ja juontajatkin ovat vaisumpia kuin yleensä. Esim. Moskovassa todella lähenneltiin olympialaisten avajaisia tapahtumien suuruudessa ja Suomi satsasi, minkä osasi. Nyt on vähän arkinen maku kaikessa.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Euroviisut 2010

ViestiKirjoittaja Jorssi » Pe 28 Touko 2010 02:08

Toisesta semistä jatkoon menivät:
Tanska :peukku:
Irlanti :)
Israel :umpfh:
Georgia :peukut:
Romania :ei:
Kypros :)
Armenia :virne:
Ukraina :epäilevä:
Turkki :friikki:
Azerbaidzan :salaliitto:

Yllätys oli, että Ruotsi tippui ja että Ukraina meni jatkoon, muuten mentiin hyvin pitkälle käsikirjoituksen mukaan. Kyllä tässä semissä oli selkeästi parempi taso kuin Suomen semissä.

Suosikkini voittoon ovat Saksa ja Georgia. En pane pahakseni myöskään Portugalin voittoa. Kunhan nyt ei vaan missään nimessä ole Israel, Venäjä tai Kreikka.
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Avatar
Jorssi
 
Viestit: 3287
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 11:29

Re: Euroviisut 2010

ViestiKirjoittaja Deni » Pe 28 Touko 2010 12:21

Mun suosikkilistani: Saksa, Ranska, Turkki, Serbia, Islanti ja Moldova. :)

Mun inhokkilistani: Belgia, Kypros, Ukraina, Norja ja Romania.

Israel kyllä on aika vahvoilla viemään koko potin, vaikka eilinen liveveto menikin vähän penkin alle. Ja Kreikalla on niin peruskreikkalainen euroviisu kun vaan voi olla, ja ainahan ne niillä pärjää... no, onneksi niillä on edes hyvännäköiset tanssijat. ;)

Se Venäjän biisi oli vissiin jonkinlainen vitsi, jota mä en ihan tajunnut?

Häiritseekö ketään muuta ne väliohjelmanumerot, ihmisten äänet? Mun mielestä ne on pelkästään häiriintyneitä ja ällöttäviä, ihme maiskuttelua ja häröilyä. Yäk. En tykkää.
What's so amazing about really deep thoughts?
Avatar
Deni
 
Viestit: 356
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 21:46
Paikkakunta: Tursu

Re: Euroviisut 2010

ViestiKirjoittaja L-S » Pe 28 Touko 2010 12:30

On kyllä kumma ettei Euroviisuissa pääse jatkoon paljettishortseilla!

Tässä on varmasti joku salaliitto, eikö Eurovision hallitus tee mitään???!! :salaliitto:

Omasta mielestäni eka semifinaali oli viihdyttävämpi, ehkä siksi että haen Euroviisuista ennen kaikkea korneinta show'ta enkä mitään onnistunutta tai asiallisesti toteutettua. :tilt:

Tästä syystä omiin suosikkeihini ovatkin lukeutuneet mm. seuraavat:

Serbia: mainio hiustyyli ja Euroviisulle tyypillisiä viittauksia omaan kotialueeseen, Ovo je Balkan vaan.
Kreikka: Giorgos ystävineen oli pukeutunut tyylikkäästi valkoiseen ihan kuin Sakis Rouvas viime vuonna :sydän: ja muutenkin show oli melko korni. Esittelyvideokin on melko rankkaa kamaa, miesenergiaa... :keijo:
Liettua: ne paljettishortsit... ja tässäkin lauletaan Itä-Euroopasta reippaalla meiningillä.

Muuten vaan ihan kivoja ovat olleet Viron Malcolm Lincoln, jolla oli ihan vain hauskankuuloinen kappale, sekä Ukrainan teloittajan kaapuun ja teurasjätteisiin (:keijo:) pukeutunut tyttö, joka otti laulussaan kantaa.

Yleensä mulla ei ole tapana kuunnella tai katsella esittelyvideoita etukäteen, että säilyy sitten jännitys itse lähetyksiä seuratessa, mutta nyt kun semifinaaleissa on näytetty pätkiä näistä varmoista finaalissa olijoista, niin huomioni on kiinnittynyt myös Ranskaan ja Saksaan. Ranskalla on tällainen ihastuttava Ranskalle tyypillinen musta ranskalaismies joka vetää reippaasti ranskaksi, ja se video mikä noissa esittelypätkissä oli... tsiisus. :isosilmä: Ja Saksan kappaleesta tykkään oikeasti, tuo on vähän sellainen Emiliana Torrini -henkinen. :tilt:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Euroviisut 2010

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Pe 28 Touko 2010 12:32

Saksan kohdalla vähän pelottaa, että vaikka se on videolla hauska, niin onko se sitten isolla lavalla vaan ihan tyhmä ja vaisu esitys. Niin käy yllättävän useille.

Joku Moldova sinisine housuineen, törkeine saksofoneineen ja tisseineen saisi vaikka viedä nää viisut :virnu:

Tänä vuonna on paljon näitä, että iso naiskaunotar(?) laulaa, miehet tanssii ja nostelee kaunotarta(?) paikasta A paikkaan B. Ja biisit on sellaisia Idols: Voittajan biisi -tyyppisiä:

"Tulin tänne ja nyt mä tunnen sen.
Olen vahva, en ole kuin ennen.
Minä tulin tänne ja voitan kaikki muut.
Ja näin ollen minun voitto tukkii muitten suut.

*Hiljaa* ...ja niin käy. "
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Euroviisut 2010

ViestiKirjoittaja päivänpolttaja » La 29 Touko 2010 18:45

Nyt on sellainen vuosi, että ei löydy yhtään kappaletta, josta oikeasti tykkäisi. Outoa, yleensä on sentään ollut suosikkeja ja inhokkeja. Azerbaizhanin voisi toivoa voittavan siksi, että maa on pitkään panostanut Euroviisuihin ja sieltä on aikaisempina vuosina tullut tosi hyviä viisuedustajia.
Meillä on kuule kaikilla rajoitteemme. :keijo:
päivänpolttaja
 
Viestit: 1033
Liittynyt: Su 26 Huhti 2009 22:58

Re: Euroviisut 2010

ViestiKirjoittaja skray » Su 30 Touko 2010 13:52

Se olikin sitten Saksan voitto tänä vuonna.
Pidän itse Saksan kappaleesta, enkä uskonut, että se vetoaisi suureen väkijoukkoon. Niinpä se vaan kuitenkin vetosi. :)

Saksalaiset saavat varmasti ensi vuodeksi hyvän shown aikaiseksi.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Seuraava

Paluu Musiikki



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa