Euroviisut 2011

Euroviisut 2011

ViestiKirjoittaja Triple H » To 30 Syys 2010 14:58

Suomen euroviisuehdokkaat julkistettu
Automatic Eye
Sami Hintsanen
Johanna Iivanainen
Jimi Constantine
Jonna
Soma Manuchar
Marko Maunuksela
Milana Misic
Eveliina Määttä
Paradise Oskar
Tommi Soidinmäki
Stala & So

Jos ei nettikarsinnasta tule mitään mielenkiintoista, toivon jopa Sami "tartu mikkiin" Hintsasen pääsevän Euroviisukarsinnoista Euroviisuihin.
Vastuu painaa.

Käpykangas do you miss me?

Jumalan edessä olemme kaikki savolaisia -Piispa Wille Riekkinen
Avatar
Triple H
 
Viestit: 1345
Liittynyt: La 25 Loka 2008 04:05
Paikkakunta: Unknown

Re: Euroviisut 2011

ViestiKirjoittaja Jorssi » To 30 Syys 2010 22:59

No siellähän on jo yksi Euroviisuvoittaja listalla. Uutta voittoa hakemaan vaan.
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Avatar
Jorssi
 
Viestit: 3287
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 11:29

Re: Euroviisut 2011

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Pe 01 Loka 2010 14:50

Jonna - kaikista maamme Jonnista :p Eli tää on siis se "Kaksnolla"-albumin levyttänyt Jonna, jonka biisissä laulettiin "Moni pitää mua ärsyttävänä / päällepäsmärinä" jne.

Jimi Constantineen kohdistan ehkä suurimmat henkilökohtaiset toiveeni... :jaaha:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Euroviisut 2011

ViestiKirjoittaja Emeritus » Ma 04 Loka 2010 15:15

Jorssi kirjoitti:No siellähän on jo yksi Euroviisuvoittaja listalla. Uutta voittoa hakemaan vaan.

Viisuvoittaja, mutta ei enää Lordin jäsen.

Just, kyllä sitä itse putaansuuna annetaan haastatteluja, mutta muut ei saa naamaansa näyttää julkisuudessa ilman naamareita... :p
"Kun on kerran nuoruudenlähteestä maistanut, ei enää tyydy vesijohtoveteen, johon on sekoitettu juustonjuoksutinta ja laksatiivia."
-Markus Kajo
Avatar
Emeritus
 
Viestit: 1164
Liittynyt: To 08 Touko 2008 15:08

Re: Euroviisut 2011

ViestiKirjoittaja Triple H » Ti 22 Helmi 2011 19:21

Suomen karsinnat menikin jo. Kaikista hyvistä sekä kohtalaisista vaihtoehdoista huolimatta, päädyttiin taas lähettämään mustaa paskaa viisuihin.

Toivottavasti jäädään semifinaalin viimeiseksi ilman pisteitä, perkele.

Pelkonen ei juonna, koska Jaanasta tulee kokoomuksen ääniharavatar. Uudesta juontajasta en osaa mitään sanoa.

Saksa teki mielestäni emämunauksen, kun laittoi automaattisesti voittajan edustamaan ja kilpailutti vain biisin. Saksassa jos jossain olisi hirvittävästi potentiaalia, mutta ei niin ei.

Muista maista ja heidän edustajistaan ei olekaan mitään tietoa. Hyvä niin. Tänäkin vuonna annan semifinaalissa itseni yllättyä ja purnaan taas miten paskoja kaikki onkaan.
Vastuu painaa.

Käpykangas do you miss me?

Jumalan edessä olemme kaikki savolaisia -Piispa Wille Riekkinen
Avatar
Triple H
 
Viestit: 1345
Liittynyt: La 25 Loka 2008 04:05
Paikkakunta: Unknown

Re: Euroviisut 2011

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ti 22 Helmi 2011 19:24

Mulla taas on sellanen fiilis, että kerrankin ei tarvi hävetä silmiä päästään Suomen ehdokkaan takia. En silti odota mitään suuria. OIkeestaan koko karnevaali on mulle ihan yhdentekevä. Hassua, miten jengi keuhkoaa tostakin kisasta niinku ois maailman tärkein asia kyseessä. :virne:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Euroviisut 2011

ViestiKirjoittaja Aranwe » Ke 23 Helmi 2011 19:55

Tuo Paradise Oskarhan on todella viaton maailmojasyleilevä rallatus, jolla voi varsin hyvin pärjätä erittäin hyvin. Ei mitään hävettävää.
Avatar
Aranwe
 
Viestit: 1257
Liittynyt: Ti 28 Joulu 2010 00:37
Paikkakunta: Brexit Wasteland

Re: Euroviisut 2011

ViestiKirjoittaja L-S » Su 13 Maalis 2011 00:15

Erehdyin katsomaan FST:ltä Ruotsin Melodifestivalia, vaikka yleensä en seuraa muiden maiden karsintoja yhtään. :tilt:

Mutta! Ruotsin karsinnoissa oli selkeästi parempi meininki kuin Suomessa. Suomen karsinnat pistivät haukottelemaan melko usein ja aika vaisua meininkiä oli, mutta ruotsalaiset olivat sisäistäneet euroviisujen jujun hyvin. Ei siellä kuulu tehdä siistiä biisiä ja esitystä vaan kunnon show ja hilpeä meininki, silläkin uhalla että näyttää tosi typerältä. Ruotsalaisilla oli palavia flyygeleitä ja huutosakkeja ja paljon hyppimistä ja pomppimista. Söpö poika lasikaapissa, jolla oli mainio poikabänditaustatanssijakööri, voitti koko show'n. :ahihi:

Muuten mulle on sama tarvitseeko jotain Suomen edustajaa hävetä tai ei, ja suhteellista sekin on milloin tarvitsisi hävetä. Mutta pääasian pitäisi olla että saa nauraa. Tällä osastolla parhaimmistoa ovat olleet viime vuoden Serbian MIlan Stankovic ja toissavuoden kreikkalainen adonis Sakis. :sydän: :keijo:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3967
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Euroviisut 2011

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 13 Maalis 2011 00:35

Joo, jos olisin ollut kotona, olisin katsonut Ruotsin euroviisukarsinnat. Viime vuonna katsoin vahingossa Ruotsin karsintoja, ja oli paljon hauskempaa katseltavaa kuin Suomen vastaavat. Suomen karsinnoissa etenkin tänä vuonna iski vain suuri myötähäpeän tunne. Kaikki oli vaan niin kotikutoista ja... kökköä. :keijo:

Muoks. Sakis. :hymyhali:
:keijo:

Ja Suomen edustaja. Periaatteessa ihan nätti viisu, mutta onko se vähän liian pliisu? :riips:

Keksin riimit itse. :keijo:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6541
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Euroviisut 2011

ViestiKirjoittaja Jorssi » Su 13 Maalis 2011 04:17

Suvi kirjoitti:Ja Suomen edustaja. Periaatteessa ihan nätti viisu, mutta onko se vähän liian pliisu? :riips:
Suomen viisuko pliisu? No onhan se! Unohdetaan kaksi sekuntia esityksen jälkeen. Oli omasta mielestäni koko karsintasakin toiseksi huonoin Maunukselan jälkeen. Kyllä, pidin jopa Hintsasen esitystä parempana.

Mitä tuohon Ruotsin karsintaan tulee, niin Saaden voitto oli ihan varma. Silti oli ihan miellyttävä välillä katsoa hyvin tehtyä viisukarsintaohjelmaa. Niin ja oma suosikkini naapurin puolelta oli Sara Varga.
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Avatar
Jorssi
 
Viestit: 3287
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 11:29

Re: Euroviisut 2011

ViestiKirjoittaja päivänpolttaja » Su 13 Maalis 2011 11:40

L-S kirjoitti:Mutta! Ruotsin karsinnoissa oli selkeästi parempi meininki kuin Suomessa. Suomen karsinnat pistivät haukottelemaan melko usein ja aika vaisua meininkiä oli, mutta ruotsalaiset olivat sisäistäneet euroviisujen jujun hyvin.


Tämä sama on tullut huomattua aiemminkin. Ruotsissa kyllä muutenkin on melkein joka asiassa niin sanotusti parempi meininki kuin Suomessa. Suomalaisen pitää ilmeisesti pukeutua kokovartalon hirviökostyymiin, että uskaltaa edes vähän irrotella.
Meillä on kuule kaikilla rajoitteemme. :keijo:
päivänpolttaja
 
Viestit: 1035
Liittynyt: Su 26 Huhti 2009 22:58

Re: Euroviisut 2011

ViestiKirjoittaja Shay » Su 13 Maalis 2011 22:18

Euroviisut on niin perskeleen vakava asia suomalaisille! :viha:

Itse en ole tämän vuoden sonta-antiin tutustunut. Kai finaalin läpi pitää kärsiä, jos
ei satu olemaan parempaa tekemistä... :p
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Euroviisut 2011

ViestiKirjoittaja L-S » Su 13 Maalis 2011 22:29

Niin, hiukan kyllä tulee sellainen vaikutelma, että suomalaiset eivät vaan uskalla heittäytyä ja esiintyä kunnolla. Ruotsin karsinnoissa oli useampikin täysillä vedetyn oloinen esitys ja ainakin mun mielestä voittajalla oli ihan mainio lavakarisma. :sydän:

Onhan se vähän väsynyttä kritisoida suomalaisia siitä, että pyytävät anteeksi olemassaoloaan tms. mutta... Euroviisuihin pitäisi ehkä saada joku muu asenne kuin negatiivisuus ja iänikuiset keskustelut siitä nolataanko me nyt itsemme. Monta kertaa on varmasti nolattukin, mutta ehkä vähän väärällä tavalla. PItäisi nolata siten, että katsojilla on edes hauskaa. Sellaista camp-hauskaa kuin viisuissa kuuluu. :p

En sano että olisin välttämättä itsekään suomalaisena heittäytymisessä yhtään hyvä. Mutta yleisellä tasolla sitä olisi kiva nähdä enemmän.

(lisäys: tästä ei nyt tullut ihan niin syvällistä analyysia suomalaisesta kansanluonteesta kuin lähdin hakemaan :p)
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3967
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Euroviisut 2011

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 30 Maalis 2011 20:14

Eiväthän suomalaiset oikein koskaan uskalla heittäytyä :nirppa: Ei edes heittäytymisen ammattilaiset :keijo:

Mä olen ihan täpinöissä tästä :täpinä:
Unkari - What about my Dreams (Kati Wolf)

Samassa 1.finaalissa suomen kanssa. Ei yhtään profiloidu maahan, mikä on mielestäni vain hyvä. Hyvin kansainvälinen biisi ja aivan ihana ääni. Tykkään siitä "toisenkielisestä" (en siis tiedä mikä kieli se on :keijo: ranska? unkari? ) osuudesta siellä välissä aivan tajuttoman paljon.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6675
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Euroviisut 2011

ViestiKirjoittaja skray » To 31 Maalis 2011 20:14

On kyllä kieltämättä ihan hyvän kappale Unkarilla. :)
Veikkaan, että se on ihan kotimaista, eli unkaria se siinä välissä. Ei se ainakaan ranskalta kuulostanut. :keijo:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Euroviisut 2011

ViestiKirjoittaja Kibaya » To 07 Huhti 2011 17:59

Tänään ensimmäiset esikatselut tv:n puolella.

Albanian esittäjällä on hyvin vartalonmyötäinen asu videollaan :isosilmä:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6675
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Euroviisut 2011

ViestiKirjoittaja Suvi » Ti 26 Huhti 2011 21:24

Oma suosikkini :jami:

Toisaalta, ehkä vielä parempi on Italia, jolla on oikeasti hyvä biisi. :tipahdus:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6541
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Euroviisut 2011

ViestiKirjoittaja L-S » La 07 Touko 2011 11:43

Haba haba :jami:

Lisäksi löytyi Ruotsin pikku-Ericin esityksestä tehty parodia. :virne:
Melkein vielä parempi kuin alkuperäinen, kunnon euroviisukeijoilua.

Mun euroviisuinnostus karkaa näköjään tänä keväänä käsistä, yleensä en ole seurannut esikatseluita juurikaan, mutta nyt on mennyt nekin, ja vanhoja euroviisuja olen kuunnellut ahkerasti. :pönde:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3967
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Euroviisut 2011

ViestiKirjoittaja Suvi » La 07 Touko 2011 12:17

L-S kirjoitti:Haba haba :jami:

Mun euroviisuinnostus karkaa näköjään tänä keväänä käsistä, yleensä en ole seurannut esikatseluita juurikaan, mutta nyt on mennyt nekin, ja vanhoja euroviisuja olen kuunnellut ahkerasti. :pönde:


Toi on kuin mun suusta! :keijo: :virne: Ja viikon kohokohta on ollut FST5:n esikatselut. :keijo: Ensi viikolla on lomaa niin voi katsella semifinaaleita rauhassa. :inkkari:

Toi parodiakin oli hauska. :virne:

Suosittelen muuten katsomaan Areenasta kaksiosaisen dokumentin Euroviisujen salattu historia, jos ette niitä vappuna katsoneet. Jopa euroviisujen ns. vihaajatkin kehuivat niitä. :D :D
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6541
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Euroviisut 2011

ViestiKirjoittaja Suvi » La 07 Touko 2011 23:19

Suvi kirjoitti:
Ja Suomen edustaja. Periaatteessa ihan nätti viisu, mutta onko se vähän liian pliisu? :riips:


Syön sanani. Olen huomannut jopa tykkääväni Suomen biisistä, ja välillä saatan saatan "vahingossa" lauleskella biisin melodiaa. Toivottavasti Suomi pärjää. :hymyhali: Ja onhan Oskari söpö... ja pikku-Eric myös. :hullu: ( :munmo: )

Ja tykkään tuosta Unkarinkin biisistä ihan porsaana. Hyvä laulaja, hyvä melodia ja biisin mukana voi jopa tanssia. :jami: Sveitsin biisi on aivan ihana. :hullu:

Tänä vuonna on yllättävän paljon biisejä, joista oikeasti tykkään. :O: (Tai sitten olen vaan liikaa viisujen pauloissa. :virne: )
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6541
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Euroviisut 2011

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 07 Touko 2011 23:56

Mun mielestä Suomella on ensimmäistä kertaa ehkä koko mun elinaikana esityskelpoinen biisi Euroviisuissa.
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Euroviisut 2011

ViestiKirjoittaja Shay » Su 08 Touko 2011 11:50

Lyyra kirjoitti:Mun mielestä Suomella on ensimmäistä kertaa ehkä koko mun elinaikana esityskelpoinen biisi Euroviisuissa.

Mää kuuntelen juuri tuota biisiä ja se on oikeestaan hyvä. :friikki: Kiva brittiaksentti Oskarilla.
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Euroviisut 2011

ViestiKirjoittaja L-S » Su 08 Touko 2011 13:20

Suvi kirjoitti:Ja onhan Oskari söpö... ja pikku-Eric myös. :hullu: ( :munmo: )


Joo :femmat: (Oskari vieläpä muistuttaa mua yhdestä tyypistä, mikä on hieman häiritsevää :friikki: )

Mäkin taisin alun perin suhtautua melko neutraalisti Oskarin biisiin, mutta onhan se ihan ok. Ja siellä Ruotsin esikatseluissakin kovin kehuttu. :D Tuskin Suomi nyt erityisesti pärjää viisuissa, mutta ei ainakaan ole mitään pöljiä Waldo's peopleita siellä. :epäilevä:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3967
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Euroviisut 2011

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 11 Touko 2011 09:10

Suomi ja Oscar jatkossa :täpinä:

Samoin mun suosikit Unkari, Georgia ja Azerbaijan :D

Unkarin mimmi veti vähän huonosti. Lauloi pari kertaa ohi nuotin ja ääni ei meinannut riittää. Toivottavasti pärjää paremmin finaalissa.

Islanti :epäilevä:
Italia :epäilevä:

Onneksi Norja putosi, niin ei tule sitten finaalikatsomossa kärhämää :virne:

Myös meidän viisukatsomointi toimi ilmarin ja naamakirjan välityksellä aika hyvin :keijo:
Torstaina uudestaan :täpinä:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6675
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Euroviisut 2011

ViestiKirjoittaja Suvi » Ke 11 Touko 2011 10:14

Oskari jatkossa. Tämä täti meni ihan pähkinöiksi. :hymyhali: Harmi, että finaalissa ollaan ensimmäisenä esitysvuorossa. (Tai ainakaan yleensä se ei ole kovin hyvä juttu.)

Norja tippui. :( Olisin niin halunnut kuulla suahilia finaalissa. :hullu:

Mä toivon edelleen Sveitsin ja Italian pärjäämistä, vaikka monien muiden mielestä ne ovatkin jääkaappinumero-osastoa. :virne:

Kreikan biisi on komea, ja laulaja aika :tipahdus:, mutta se räppäri- :keijo: :epäilevä: Tavallaan kuitenkin toivon, että ko. esitys pärjää. :hullu:

Unkarin laulaja näytti ihan drag queenilta ja lauloi hiukan epävireisesti, mutta tykkään edelleen siitä biisistä ja oli kivaa että se pääsi jatkoon. (Vaikka laulajan ääni muistuttikin kuulemme Celine Dionia :hullu: )

Ensimmäisessä semifinaalissa oli :keijo: utta melkein liikaakin, (vai voiko sitä olla ikinä liikaa. :keijo: ) mutta silti :keijo: immat (esim. pum, pum, läpäläpä) eivät päässeet jatkoon. "Venäjän Take That" on sentään jatkossa. :keijo:

Torstaina sitten jännitän ainakin pikku-Ericin puolesta. :hymyhali:

(Hymiöitä vähän liikaa, mutta olkoon.)
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6541
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Seuraava

Paluu Musiikki



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa