Spotify

Spotify

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Pe 01 Loka 2010 20:36

Helpsonin mainokset ovat palanneet. Toisaalta ne on pirun ärsyttäviä, mutta miksi ne osaa sitten laulaa niin hyvin mukana :hämillään:

[Helpson muutenkin on sen luokan huuhaata, että HUHHUH!]

Täällä voit jakaa Spotify-hetkesi with your nearest and dearest ja ihan bang-up to date. Tai jotain.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Spotify

ViestiKirjoittaja Shay » La 02 Loka 2010 11:16

Mulla on Spotify Open. Ärsyttää, kun niitä tunteja on sen verran vähän, että pitää valvoa päivittäistä musiikin
käyttöään. Ihan mukavasti aikaa kuitenkin on, kun se on ilmaista, mutta välillä haluttaisi hankkia Unlimited niin
ei tarvitsisi mainoksiakaan kuunnella.

Näin viime yönä unta, että Openissa oli rajallinen aika, minkä kappale saa olla soittolistalla. :friikki: Siis kun olen
pari kuukautta sitten lisännyt jonkin kappaleen soittolistalleni, niin se häviäisi pian enkä voisi sitä kuunnella enää
ollenkaan. Onneksi se oli vain unta. :tilt:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Spotify

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 02 Loka 2010 11:33

Mulla on Soneralta saatu Premium. Se on kiva. Oon varmaan ekstra-allerginen niille mainoksille, kun sain monta kuukautta kuunnella ilman mainoksia silloin kun alunperin latasin koko ohjelman. Mainokset alkoivat oikeasti vasta joskus 4 kk:n päästä. Kuvittelin niiden olevan jotain urbaania legendaa, kunnes ne sitten alkoivat. :epäilevä: Mainokset yksistään tiputtivat mun spotify:n käytön ihan minimiin. Yksittäisiä biisejä ehkä kerran kuussa enää sen jälkeen.
Ja jostain syystä tää Premium ei oo kyllä ihan kauheesti lisänny intoa. Mutta sekin johtuu ehkä osaltaan siitä, ettei mulla oo oikeen muuta mahista kuin kuunnella olkkarissa se vähä mitä kuuntelen. Ja silloin sitä mun kieroa musamakua joutuu sietämään muutkin. Tosin, siedänhän minäkin kämppikseni musamakua. :virne:

Joten ehkä tää tästä. Tosin mun ilmainen Premium menee kohta umpeen. :(
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Spotify

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » La 02 Loka 2010 13:17

Mä en ole kyllä sitä 20 tuntia koskaan saanut kulutettua niin loppuun, ettei se enää olisi kuulunut. Nythän tuohon tuli sellainen, että yksittäisen biisin jälkeen toisto pysähtyy, mutta soittolistoilla ja albumikokonaisuuksissa toisto jatkuu. Itse olen viime aikoina kuunnellut juuri siten, että ensin on mielessä yksi biisi ja sitten laittaa sen albumin soimaan.

Soittolistoja en sen yhden pitkän listan lisäksi ole jaksanut kasata yhtäkään. Ja se pitkä listakin alkaa jo vähän käymään tutuksi ainakin niistä kohdista, joita sitä kuuntelee. Myös niitä maailman kuunnelluimpia kuuntelen ajoittain.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Spotify

ViestiKirjoittaja skray » La 02 Loka 2010 15:54

Mä vasta äskettäin keksin, että voin laittaa tähden niihin biiseihin, mitä kuuntelen eniten ja ne saa esille klikkaamalla Starred. :O:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Spotify

ViestiKirjoittaja theia » Ma 04 Loka 2010 14:35

Mää tykkään. :sydän:

Kohta varsinkin kun kotona on pian netti, niin voi tehdä eri listoja itselleen. Suurin osa vaikka onkin levyinä, jotenkin helpompaa kuunnella koneelta (kun voi tehdä listamixejä).

jeij :tilt:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3420
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Spotify

ViestiKirjoittaja Triple H » Pe 08 Loka 2010 00:57

Täällä voi varmaan halukkaat sheerailla soittolistojaan yms spotify-huttua. Mä en nyt oo mitään jänskiä listoja tehnyt, mutta nappasin huvikseen kuvankaappauksen viime viikon soitetuimmista biiseistäin.

Kaboom
Vastuu painaa.

Käpykangas do you miss me?

Jumalan edessä olemme kaikki savolaisia -Piispa Wille Riekkinen
Avatar
Triple H
 
Viestit: 1345
Liittynyt: La 25 Loka 2008 04:05
Paikkakunta: Unknown

Re: Spotify

ViestiKirjoittaja Triple H » Ke 20 Loka 2010 09:59

Näköjään kannattaa silloin tällöin lukea spotify.com. Mä jo kerkesin kiroilla, että poistivat hakuhistorian. Nykyään hakuhistoria löytyy sen hakulootan edestä olevan napin takaa.


Kaboom 2 ja Kaboom 3
Vastuu painaa.

Käpykangas do you miss me?

Jumalan edessä olemme kaikki savolaisia -Piispa Wille Riekkinen
Avatar
Triple H
 
Viestit: 1345
Liittynyt: La 25 Loka 2008 04:05
Paikkakunta: Unknown

Re: Spotify

ViestiKirjoittaja Shay » Ke 20 Loka 2010 16:22

Triple H kirjoitti:Näköjään kannattaa silloin tällöin lukea spotify.com. Mä jo kerkesin kiroilla, että poistivat hakuhistorian. Nykyään hakuhistoria löytyy sen hakulootan edestä olevan napin takaa.

Hyvä tietää. Ajattelin jo itse deletoineeni hakuhistorian täysin, mutta onneksi ei ollutkaan oma vika. :keijo:

Mutta miksi en oo saanu lisätunteja, vaikka tänään pitäs saaha? :norsu: Eilen nykäsin Openin ekaa kertaa nollille.
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Spotify

ViestiKirjoittaja shaana » Ke 20 Loka 2010 21:22

Mulla ei oo vielä Spotifya kun en osaa enkä ole saanut aikaiseksi. :keijo: Tahtoisin kyllä, kunhan saan aikaiseksi..
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
Avatar
shaana
Kuivaliha
 
Viestit: 1539
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 23:19
Paikkakunta: Hangessa.

Re: Spotify

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ke 20 Loka 2010 21:32

shaana kirjoitti:Mulla ei oo vielä Spotifya kun en osaa enkä ole saanut aikaiseksi. :keijo: Tahtoisin kyllä, kunhan saan aikaiseksi..

:femmat: Sama vika. Olis se vaan niin kiva, mutta en vaan jaksa miettiä, mitä pitää tehdä, jotta sen koneelleni saan. Saati sitten asentaa sen. Tekisköhän joku sen mun puolesta? :kauriinsilmät:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Spotify

ViestiKirjoittaja damn » To 21 Loka 2010 09:50

marenkienkeli kirjoitti: Olis se vaan niin kiva, mutta en vaan jaksa miettiä, mitä pitää tehdä, jotta sen koneelleni saan. Saati sitten asentaa sen. Tekisköhän joku sen mun puolesta? :kauriinsilmät:


Itsehän en olisi vielä tänäkään päivänä varmasti saanut hankittua, jollei siskon mies olisi tehnyt sitä minun puolesta ja ilman minun pyytämättä :virne: . Mutta on se nyt kiva olla olemassa kun sen näin helpolla sai. :D
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: Spotify

ViestiKirjoittaja Triple H » Ma 25 Loka 2010 12:39

Mä hommasin Spotifyn yhden biisin takia. Mistään en löytänyt Mustaschin Once A Liar nimistä biisiä. Alkuun kuuntelinkin Spotifystä lähinnä vain sen biisin silloin tällöin. Nykyään tosiaan tulee muutenkin kuunneltua.
Vastuu painaa.

Käpykangas do you miss me?

Jumalan edessä olemme kaikki savolaisia -Piispa Wille Riekkinen
Avatar
Triple H
 
Viestit: 1345
Liittynyt: La 25 Loka 2008 04:05
Paikkakunta: Unknown

Re: Spotify

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » La 04 Joulu 2010 12:32

Uskomatonta kamaa nämä Lasse Mårtenssonit :D

Rikas mies jos oisin ja Miltä meno maistuu (eli Seisovaa ilmaa) :jami:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Spotify

ViestiKirjoittaja päivänpolttaja » La 04 Joulu 2010 16:54

Pascal Lemoix kirjoitti:Uskomatonta kamaa nämä Lasse Mårtenssonit :D


Niin ovat. Fredi on kanssa aika kova, pystyy olemaan sekä koominen että erittäin eeppinen tulkinnoissaan. Kolmatta linjaa takaisin!
Meillä on kuule kaikilla rajoitteemme. :keijo:
päivänpolttaja
 
Viestit: 1035
Liittynyt: Su 26 Huhti 2009 22:58

Re: Spotify

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 04 Joulu 2010 20:24

On se kätevä tämä spotify. Mulla on herra ties miksi soinut koko päivän päässä Backstreet Boysin I Want It That Way, ja nyt pystyin hakemaan sen sieltä ja kuuntelemaan. Hitsin pimpulat vieköön.
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Spotify

ViestiKirjoittaja Triple H » Ke 15 Joulu 2010 15:43

Spotify on julkaissut Suomen eninten kuunnellut biisit/levyt: http://www.spotify.com/fi/2010-retrospective/finland/
Ei oo omassa Spotifyssä soinu kovinkaan moni noista biiseistä. Levyistä Viikatteen Kuu kaakon yllä ja Volbeatin kitarasankarit taitaa olla lähes ainoat.
Vastuu painaa.

Käpykangas do you miss me?

Jumalan edessä olemme kaikki savolaisia -Piispa Wille Riekkinen
Avatar
Triple H
 
Viestit: 1345
Liittynyt: La 25 Loka 2008 04:05
Paikkakunta: Unknown

Re: Spotify

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Su 02 Tammi 2011 02:17

Spotifyn sinänsä ärsyttävistä mainoksista ylivoimainen ykkönen on kyllä YTK Kassa :friikki: :friikki: :friikki:

Pakko mykistää vahvistin sen ajaksi :bubbles:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Spotify

ViestiKirjoittaja Aranwe » Su 02 Tammi 2011 11:48

Käytin Spotifyta ehkä päivän tai kaksi ja kaivoin luottokortin esille. Eikä silloin tullut mainoksia niin usein kuin nykyään.
Avatar
Aranwe
 
Viestit: 1257
Liittynyt: Ti 28 Joulu 2010 00:37
Paikkakunta: Brexit Wasteland

Re: Spotify

ViestiKirjoittaja LazyBastard » Pe 07 Tammi 2011 12:29

Saapa nähdä kauanko tuo vielä pyörii. Ainakin artistien saamat korvaukset ovat niin naurettavan pieniä, että sama olisi jakaa se musiikki vaikka omilla sivuilla ilmaiseksi...
Et in Arcadia ego.
Avatar
LazyBastard
 
Viestit: 737
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 12:49

Re: Spotify

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 07 Tammi 2011 12:48

Sehän siinä on. Harmillisen monelta levykeräilijältäkin olen kuullut, että ei enää kiinnosta ostella levyjä, kun Spotifysta löytyy lähestulkoon kaikki. Ei kuitenkaan onneksi vielä ihan kaikkea. Aika isoja legendoja on jäänyt Spotifyn ulkopuolelle. Sehän on tietenkin eri asia, että kuinka paljon pikkuartistilla on sananvaltaa, jos levy-yhtiö päättää lisensoida koko kataloginsa Spotifyn käyttöön. Beatlesin tai Led Zeppelinin kaltaisilla jättiläisillä on tietenkin varaa sanoa painava mielipiteensä, koska ovat liian tärkeitä (tai omistavat musiikkinsa itse), mutta entäs sitten joku pikkuinen Antti Tuisku vaikka?

Itse olen Spotify-löytöjen myötä taas innostunut levyostoksille. :)
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Spotify

ViestiKirjoittaja Aranwe » Pe 07 Tammi 2011 13:42

LazyBastard kirjoitti:Saapa nähdä kauanko tuo vielä pyörii. Ainakin artistien saamat korvaukset ovat niin naurettavan pieniä, että sama olisi jakaa se musiikki vaikka omilla sivuilla ilmaiseksi...


Artisteilta unohtuu se, että Spotify ei ole radio.
Avatar
Aranwe
 
Viestit: 1257
Liittynyt: Ti 28 Joulu 2010 00:37
Paikkakunta: Brexit Wasteland

Re: Spotify

ViestiKirjoittaja LazyBastard » Pe 07 Tammi 2011 15:27

Oletko siis sitä mieltä, että koska Spotify ei ole radio, niin artisteille ei tarvitse korvausta maksaa? Tai oletko sitä mieltä, että ne korvaukset, jotka spotify maksaa, ovat sopivat?

Tällä hetkellähän nuo korvaukset ovat pelkkä vitsi ja mikäli siihen ei tule muutosta, niin en usko artistien kovin kauaa kannattavan tätä systeemiä...
Et in Arcadia ego.
Avatar
LazyBastard
 
Viestit: 737
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 12:49

Re: Spotify

ViestiKirjoittaja Aranwe » Su 09 Tammi 2011 22:32

Korvaukset ovat toki naurettavan pieniä, mutta jotenkin tuntuu siltä, että sieltä oletetaan kilahtavan massia kassaan samalla tavalla kuin radiosoitosta.
Avatar
Aranwe
 
Viestit: 1257
Liittynyt: Ti 28 Joulu 2010 00:37
Paikkakunta: Brexit Wasteland

Re: Spotify

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 09 Tammi 2011 22:51

No en nyt tiedä onko minkäänlaiset toiveet/odotukset kohtuuttomia siihen nähden, mitä ne korvaukset ovat nykyisellä tasollaan. Jos yli 40 000:n kuuntelukerran korvaukset jää alle euroon (true story), on kyllä oikeesti hommassa jotain mätää.
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Seuraava

Paluu Musiikki



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron