Musiikin ilmoitusluonteinen

Re: Musiikin ilmoitusluonteinen

ViestiKirjoittaja Galileo » Ke 04 Kesä 2008 11:53

Ensi lauantaille liput Sauna Openiin katsomaan Bachin Seppeä \o/

Kuva


----


Priestin Juutakselta tulee uusi alpuumi, oikein konseptisellainen.

Kuva
Rock out, rock out, with your cock out.
Impress your lady friends,
Rock out, rock out, rock out,
'Til your life is at an end.
Avatar
Galileo
 
Viestit: 1326
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 10:52

Re: Musiikin ilmoitusluonteinen

ViestiKirjoittaja Maija » Ke 04 Kesä 2008 16:20

Tiedättekö tunteen, kun löytyy jokin levy, josta ei ole ennen kuullutkaan, mutta sitten yhtäkkiä siihen tutustuessa huomaa, että se sopiikin kuin nenä päähän tiettyyn mielialaan?

Minulla on nyt tämä kyseinen tunne. Ja levy on Norah Jonesin Not Too Late.

Mikä ääni, mikä tunnelma. :tipahdus:
Avatar
Maija
 
Viestit: 1393
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:29

Re: Musiikin ilmoitusluonteinen

ViestiKirjoittaja skeletor » Ke 04 Kesä 2008 22:03

Uus Ladytron kuulostaa todella hyvältä! Ei ehkä samanlaista hittiä oo täl levyllä kuin edellisen levyn Dressmannmainosbiisi, mut mahtavaa meininkiä kautta linjan. Samoin kuin tuo levynhankintaketjussa
mainittu, tänään postissa tullut uusi Dresden Dolls.

Uutta Weezeria odotan melko pelonsekaisin tuntein. Pakko se on silti kai hankkia.
skeletor
 
Viestit: 26
Liittynyt: To 08 Touko 2008 22:37

Re: Musiikin ilmoitusluonteinen

ViestiKirjoittaja Gluu » Ke 04 Kesä 2008 22:38

Galileo kirjoitti:Ensi lauantaille liput Sauna Openiin katsomaan Bachin Seppeä \o/

Nerokasta. Gali tulee Treelle lauantaina, niin mä karkaan sit Helsinkiin. :muahaha:

Sunnuntaina siis Lenny Jaffa-areenalla.
Kuva
Avatar
Gluu
 
Viestit: 105
Liittynyt: Ma 05 Touko 2008 13:20
Paikkakunta: 33500

Re: Musiikin ilmoitusluonteinen

ViestiKirjoittaja Maija » To 05 Kesä 2008 12:21

Maija meni Saunaan,
laittoi laukun naulaan.


:kailotus:

Sain houkuteltua tanssimussiikista tykkäävän ystäväni tulemaan kanssani huomenna Tanspereelle. :tilt:
Avatar
Maija
 
Viestit: 1393
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:29

Re: Musiikin ilmoitusluonteinen

ViestiKirjoittaja Emeritus » To 05 Kesä 2008 12:42

Galileo kirjoitti:
Priestin Juutakselta tulee uusi alpuumi, oikein konseptisellainen.

Kuva


Kiitoksia, taas tuli mieleen keljutus kun en lähtenyt sitten keikalleen. :huoh:
Kun lueskelin tässä yhdeltä foorumilta muitten hehkutuksia, niin johan oli muuten uudistettu settilistaa.
Soittivat yli puolenkymmentä biisiä joita ei ollut aiemmin soitettu livenä koskaan, tai viimeksi joskus 80-luvulla. :täh:
Dissident aggressor, between the hammer and the anvil, hell patrol, jne. Ja lähes aina soitettuja hittejä (living after midnight, victim of changes) jätetty pois tyystin.
Voisi joku nimeltä mainitsematon Iron Maiden ottaa mallia... :jaaha:
"Kun on kerran nuoruudenlähteestä maistanut, ei enää tyydy vesijohtoveteen, johon on sekoitettu juustonjuoksutinta ja laksatiivia."
-Markus Kajo
Avatar
Emeritus
 
Viestit: 1164
Liittynyt: To 08 Touko 2008 15:08

Re: Musiikin ilmoitusluonteinen

ViestiKirjoittaja LazyBastard » To 05 Kesä 2008 12:52

Emeritus kirjoitti:Voisi joku nimeltä mainitsematon Iron Maiden ottaa mallia... :jaaha:


Iron Maidenilla toissa kiertueella soitettiin sellaisia piisejä kuin "Phantom of the Opera" ja muita ekojen levyjen piisejä. Edellisellä kiertueella soitettiin uusi levy kokonaisuudessaan. Eli ei näitä nykyisellä kiertueella soitettavia hittejä ole voinut kyllä moneen vuoteen livenä kuulla.
Et in Arcadia ego.
Avatar
LazyBastard
 
Viestit: 737
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 12:49

Re: Musiikin ilmoitusluonteinen

ViestiKirjoittaja Kuolo » To 05 Kesä 2008 12:56

Kaivelin tässä Youtubea ja totesin, että Paramore on joskus tehnyt jopa ihan kohtuu hyvän biisin http://www.youtube.com/watch?v=76JBKIlQJEI

Onhan tää tietty vähän noloa tämmösiä tunnustaa.
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

Re: Musiikin ilmoitusluonteinen

ViestiKirjoittaja theia » To 05 Kesä 2008 13:04

Kuolo se jaksaa yllättää :o: Onhan joo Pressure hyvä biisi. Paramore :sydän:

---

Mulla on selän takana Voice auki, ja anteeks, mutta kuka henmetin Kristiina Wheeler?! ...hirveetä kuraa...
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Musiikin ilmoitusluonteinen

ViestiKirjoittaja Emeritus » To 05 Kesä 2008 19:10

LazyBastard kirjoitti:
Emeritus kirjoitti:Voisi joku nimeltä mainitsematon Iron Maiden ottaa mallia... :jaaha:


Iron Maidenilla toissa kiertueella soitettiin sellaisia piisejä kuin "Phantom of the Opera" ja muita ekojen levyjen piisejä. Edellisellä kiertueella soitettiin uusi levy kokonaisuudessaan. Eli ei näitä nykyisellä kiertueella soitettavia hittejä ole voinut kyllä moneen vuoteen livenä kuulla.


! SETTILISTASPOILEREITA SEURAA !





Totta, olin noillla molemmilla keikoillakin kun kävivät kääntymässä, eikä mitään valittamista ole.
Siis sinänsä noitten vanhojen biisien soittaminen oli erittäin jees. Ekan Early Days kiertueen setissä olleita biisejä (Phantom, Eagles, Another Life, Rue Morgue, Remember Tomorrow, jne) tuskin vähään aikaan taas kuullaan keikoilla, mutta todelliset pommit puuttuivat. Ainoastaan Charlot The Harlot tosin soitettiin ihan muutamalla kiertueen ekalla keikalla, mutta vaihdettiin sitten Wrathchildiin.
Kieli pitkällä odotellaan josko vielä soittavat tosiylläreitä, tyyliin Loneliness Of The Long Distance Runner. (myönnetään, äärimmäisen optimistista, Somewhere On Tour-rundilla taisivat vetää yhdellä keikalla...)

Tällä käynnissä olevalla kiertueella nojaavat taas tuttuun materiaaliin. Wasted Years, Heaven Can Wait, Number Of The Beast, Run To The Hills, Trooper, Can I Play With Madness (olisi edes The Evil That Men Do...), Fear Of The Dark (ei kuulu edes kiertueen teemaan), 23:58, jne.
Yllärinä kaivoivat Moonchildin naftaliinista; Clairvoyantia eivät myös ole vähään aikaan soittaneet, mutta henk. koht. en biisistä niin riehaannu. Hyvänä puolena taas ovat laittaneet tauolle Wrathchildin ja Sanctuaryn.
Mutta sitten Powerslaven tarjonnasta taas en löydä mitään moitittavaa. Churchillin puhe ja Aces High eivät paljon paremmin voi aloittaa keikkaa, ja Ancient Mariner & Powerslave on taas jotain massiivista. :palvoo:
No, jos haluaa purnata niin 23:58:n voisi korvata harvinaisemmalla, mutta taitaa olla niin ettei tuon tarjonnan lisäksi ole soittaneet levyltä juuri mitään muuta koskaan.

Toisaalta kyllä, koko AMOLAD-albumin soittaminen viime kiertueella oli aikamoinen ratkaisu. Ja hyvä sellainen vielä.
Ja perkule, se on Maiden, keikalla Helsingissä, ja sinne ollaan menossa. Ei voi valittaa. Ja pienet purnaukset settilistasta karisevat mielestä jahka päästään stadikalle. :jami:
"Kun on kerran nuoruudenlähteestä maistanut, ei enää tyydy vesijohtoveteen, johon on sekoitettu juustonjuoksutinta ja laksatiivia."
-Markus Kajo
Avatar
Emeritus
 
Viestit: 1164
Liittynyt: To 08 Touko 2008 15:08

Re: Musiikin ilmoitusluonteinen

ViestiKirjoittaja Kuolo » To 05 Kesä 2008 20:59

Ai miten niin yllättää? :O:

---

Tulipa muuten mieleen. Pitikö Velcralta tulla joskus jotain uutta?
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

Re: Musiikin ilmoitusluonteinen

ViestiKirjoittaja Jorssi » Pe 06 Kesä 2008 03:06

theia kirjoitti:Mulla on selän takana Voice auki, ja anteeks, mutta kuka henmetin Kristiina Wheeler?! ...hirveetä kuraa...
No Kristiina Wheelerhän on se typy tilt.tv:stä. En kyllä tienny, että se on musaakin tehny.

Kuolo kirjoitti:Pitikö Velcralta tulla joskus jotain uutta?
Emmä ainakaan oo mitää kuullu viimevuotisen Hadalin jälkee. Ehkä sitte 2009.
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Avatar
Jorssi
 
Viestit: 3287
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 11:29

Re: Musiikin ilmoitusluonteinen

ViestiKirjoittaja theia » Pe 06 Kesä 2008 08:47

Kuolo kirjoitti:Ai miten niin yllättää? :O:
No niin, kun en mä sua jotenkin osannut olettaa Paramore-ihmiseksi. Ennakkoluuloja :sori: ei siis mitään järjellistä. :virne:

Jorssi kirjoitti:No Kristiina Wheelerhän on se typy tilt.tv:stä. En kyllä tienny, että se on musaakin tehny.
Joo, mä tiesin että kyllä se juontaa, mutta miks siitä laulaja on tullut...?! Kumpi tuli ensin, laulajanura vai juontajanura... eikun, eihän mua oikeesti kiinnosta. Toisesta korvasta sisään, toisesta ulos...
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Musiikin ilmoitusluonteinen

ViestiKirjoittaja Sippura » Pe 06 Kesä 2008 08:52

Mä olen vähän myöhässä aina näitten musiikkijuttujen kanssa, mutta
kuuntelin eilen illalla repeatilla System of a Downin Sugaria. Mieletön
biisi! :sekopää:

Ja tästä hurahtamisesta on kiittäminen System of a Legoa. Shugaa! :virne:
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen
 
Viestit: 1415
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 13:08
Paikkakunta: Täsä. Täälä.

Re: Musiikin ilmoitusluonteinen

ViestiKirjoittaja Plei » Pe 06 Kesä 2008 15:13

Sippura kirjoitti:Mä olen vähän myöhässä aina näitten musiikkijuttujen kanssa, mutta
kuuntelin eilen illalla repeatilla System of a Downin Sugaria. Mieletön
biisi! :sekopää:

Ja tästä hurahtamisesta on kiittäminen System of a Legoa. Shugaa! :virne:


Hyvä hurahdus! :) Tosin en ole itse aikoihin Systeemia kuunnellut, mutta hienoa on etenkin alkupään tuotanto.

Omaa ilmoitusta sen verran, että olen ollut tällä viikolla niin keskittymiskyvytön, etten ole kyennyt kuuntelemaan kuin hyvän mielen hittibiisejä repeatilla koko viikon. Pariisin kevät, Tundramatiks, Gotan Project, Plutonium 74, Amon Tobin, Asa, Risto, Rinneradio ja Thom Yorke. :sydän:
Linja-autojen ja rakkauden perässä voi juosta tai odottaa seuraavaa.
Avatar
Plei
 
Viestit: 309
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 20:13
Paikkakunta: Joensuu

Re: Musiikin ilmoitusluonteinen

ViestiKirjoittaja Kati » Pe 06 Kesä 2008 16:31

theia kirjoitti:
Jorssi kirjoitti:No Kristiina Wheelerhän on se typy tilt.tv:stä. En kyllä tienny, että se on musaakin tehny.
Joo, mä tiesin että kyllä se juontaa, mutta miks siitä laulaja on tullut...?! Kumpi tuli ensin, laulajanura vai juontajanura... eikun, eihän mua oikeesti kiinnosta. Toisesta korvasta sisään, toisesta ulos...

Mutta ajattelepa theia jos joskus jossain illanistujaisen tietovisassa kaikki on kiinni tästä yhdestä kysymyksestä. Ja voisit vain kohauttaa olkapäitäsi, koska olet ollut välinpitämätön.

En saata sallia moista.
Siis: ensin oli laulaja-Kristiina, sitten juontaja-Kristiina.

Stara.fin mukaan Kristiina Wheeler oli lupaava artisti jo vuonna 2006.
Musiikkinsa oli "keskivertoa parempaa kotimaista r&b-kauraa".

Irvileukaisempi sanoisi, että siihen ei kovin paljoa tarvita.
* * * Kokonaistarve on valtava * * *
Avatar
Kati
 
Viestit: 444
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 09:49

Re: Musiikin ilmoitusluonteinen

ViestiKirjoittaja theia » Pe 06 Kesä 2008 17:07

Kiitos Kati kun ajattelet mun kunniaa illanistujaisissa, laitan tämän tiedon siis korvani taakse ja loistan joskus. Joo!
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Musiikin ilmoitusluonteinen

ViestiKirjoittaja Shay » Pe 06 Kesä 2008 18:26

Oon nyt kuullu uuden kesäkumibiisin radiosta muutamaan kertaan, enkä ole
taaskaan hirviän vakuuttunu Pariisin kevään, Katri Ylanderin ja Super Jannen ( :jaaha: )
panokseen. Katri Ylander vielä voivotteli jossain haastattelussa, että onhan tuo
vähän normaalia rankempaa lyriikkaa. :täh: 'Herrasmiehet käyttää hattuu!' :tipahdus: Miten
rappiollista!!!!

Kesäkumibiisien lyriikat kautta aikojen ovat suurimmaksi osaksi olleet aika tylsiä.
Kuunnellessa esim. YleX Aamun Aamukaste-tarinoita voi kuvitella kuinka herkullisia
kaksimielisiä lauluja kesäkumista voisi saada aikaan, mutta ei... :p

Tämän kesän kesäkumibiisi 'Mä haluun sua enemmän ku muut haluu' (Kirjoitin ensin
toisen haluun tilalle kaluu. :virne: ) on ainakin muutaman mielenkiintoisen sinkulan
pyöräyttäneeltä Pariisin keväältä aika munaton ralli. Laulun pohjarytmi kuulostaa
pikkuhumalassa aamun tunneilla halvasta syntikasta reväistyltä ja lyriikat parissa
minuutissa vihkon reunaan sutaistuilta.

Pidän kuitenkin 'Kai tiedät mitä voikaan sattuu' -säkeen valistavasta sävystä. :tilt:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Musiikin ilmoitusluonteinen

ViestiKirjoittaja Alex » Pe 06 Kesä 2008 19:45

Sain aikaiseksi kuunnella Sigur Rósia uudelleen viiden vuoden tauon jälkeen.

Nyt pikkuisen, ihan pikkuisen vain, vituttaa, että en hoksannut tehdä uusintakuuntelua vaikka kuukausi sitten. Keikka on jo loppuunvarattu :huoh:

Sæglópur :sydän:
Kuva
Avatar
Alex
 
Viestit: 31
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 13:17
Paikkakunta: Espoo

Re: Musiikin ilmoitusluonteinen

ViestiKirjoittaja LazyBastard » Pe 06 Kesä 2008 21:33

Ostin joskus tuossa keväällä I Was A Teenage Satan Worshipperin levyn "Whatevernights" Anttilan levyalesta (maksoi muistaakseni kaksi euroa) ja tänään sitten kuuntelin. Oli itseasiassa yllättävän hyvä. Vaikutteet oli haettu 1990-luvun britanniasta ja koneita oli sotkettu mukaan. Levy kuulosti siltä, että sitä on hauska kuunnella päissään. :pönde:
Et in Arcadia ego.
Avatar
LazyBastard
 
Viestit: 737
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 12:49

Re: Musiikin ilmoitusluonteinen

ViestiKirjoittaja Walker » Su 08 Kesä 2008 10:29

Kiss etsii Paulin ja Genen korvaajia tositelkkarin avulla
Ikuisesti jatkuvat jäähyväiskiertueet, uusilla soittajilla edeltäjien maskit ja asut,
megaluokan oheistuotteiden markkinointi ja nyt etsitään kahdelle alkuperäiselle
jäljelle jääneille seuraajat.

Rahaa varmaan kilisee edelleen Paulin ja Genen tilille jonain lisenssi- ja provikkamaksuina.
On se ihailtavaa ja hatun noston arvoinen asia että rahaa osaa tehdä mutta :jaaha:
"Without music, life would be a mistake" - Nietzsche
Walker
 
Viestit: 2259
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 10:42

Re: Musiikin ilmoitusluonteinen

ViestiKirjoittaja Emeritus » Su 08 Kesä 2008 22:09

^ Kun ei ole tuo kloonaustekniikka niin hyvällä mallilla, joudutaan näköjään turvautumaan tosi-TV:hen uuden Genen & Paulin etsintään.
Kyllä se Gene on bu$ine$$mies... :seko:
Eihän nyt bisneksissä mitään vikaan, mutta luulisi että hemmolla ei ollut enää vuosikymmeniin pulaa pikkurahasta.

Heh, tulee vähän mieleen Jäniksen Vuodesta tuttu kuvio...
-Bändillä alkaa olla ikää jo 50 vuotta, ovatkohan mahtaneet alkaa jo seuraajia kattella?
-On jo valittu, kiertueella ovat...
:virne:
"Kun on kerran nuoruudenlähteestä maistanut, ei enää tyydy vesijohtoveteen, johon on sekoitettu juustonjuoksutinta ja laksatiivia."
-Markus Kajo
Avatar
Emeritus
 
Viestit: 1164
Liittynyt: To 08 Touko 2008 15:08

Re: Musiikin ilmoitusluonteinen

ViestiKirjoittaja LazyBastard » Ti 10 Kesä 2008 12:15

Sigur Rósin uutta levyä voipi striimata bändin omilta nettisivuilta. Alkaapa tämä akustisesti. :O:
Et in Arcadia ego.
Avatar
LazyBastard
 
Viestit: 737
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 12:49

Re: Musiikin ilmoitusluonteinen

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ti 10 Kesä 2008 12:27

Oli pistetty myös last.fmlle koko lätty.
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Musiikin ilmoitusluonteinen

ViestiKirjoittaja theia » Ti 10 Kesä 2008 12:28

Mun Great Cold Distance löytyi :sydän:

Katatonia :sydän:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

EdellinenSeuraava

Paluu Musiikki



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa

cron