Musiikin ilmoitusluonteinen

Re: Musiikin ilmoitusluonteinen

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 10 Maalis 2010 22:12

Mun musiikinkuuntelu on ihan räjähtänyt käsiin Spotifyn myötä.
Mullahan ei tunnetusti ole sitä radiota ja nettiradioita en ole oppinut koskaan kunnolla käyttämään.
Olen kuunnellut vaikka ja mitä uutta ja vanhaa ja löytänyt vanhoja bändejä/artistteja uudestaan ja joka päivä olen vain ihan liekessä ja kuuntelen musiikkia :hymyhali:

Ja siis erilaisia lajeja. Genret vessasta alas ja "related artist"-osion kautta päätynyt vaikka minne!

Tällä hetkellä liekitän kotimaisia. Olen ollut kotimaisen musiikin paitsiossa kaiken japsi-musiikkini kanssa.
Viime viikolla menetin itseni täysin Vuokko Hovatalle :sydän:
Tällä viikolla olen mennyt tekemään saman Anna Erikssonin uusimmalle levylle :sydän:
Blue eyed Soldier :sydän:
Ihana!
Ja puhumattakaan kaikista kotimaisista bändeistä! Eilen huomasin miten Indicasta on kehkeytnyt kuunneltavaa. Siis levyllisenä uudempaa tuotantoa. Vanha on edelleen epämieluisaa :tilt:

Musiikki :pilvi:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Musiikin ilmoitusluonteinen

ViestiKirjoittaja skray » To 11 Maalis 2010 17:34

Spotify. :huoh:

Kuinkas se nyt toimiikaan? Voiko siihen liittyä jotenki, miten, missä, milloin.. vai ladataanko se koneelle vai kuinka? Mä oon ihan pihalla Spotifysta, kerran käyttänyt kaverin luona, enkä tullut kysyneeksi siitä sen tarkemmin. Kätevältä vaikutti.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Musiikin ilmoitusluonteinen

ViestiKirjoittaja Suvi » To 11 Maalis 2010 19:20

skray kirjoitti:Spotify. :huoh:

Kuinkas se nyt toimiikaan? Voiko siihen liittyä jotenki, miten, missä, milloin.. vai ladataanko se koneelle vai kuinka?


Juu, monta kertaa on pitänyt liittyä sinne, kun "kaikki" sitä niin hehkuttaa. En minäkään ymmärrä miten se toimii. Ilmeisesti sinne tarvitsee jotain kutsuja tai jotain. Mistäköhän niitäkin saa?

Luultavasti sitten kun itse pääsen Spotifyyn, on se jo out. :gay:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Musiikin ilmoitusluonteinen

ViestiKirjoittaja Galileo » To 11 Maalis 2010 19:54

Ihan ensiksi teidän pitää opetella käyttämään Googlea. Google on hakukone jonka avulla löytää tietoa. Kun olette löytäneet ensin tietoa aiheesta Spotify, saatatte myös löytää vihjeen, että Spotify-kutsujakin voi onnistua löytämään tämän "Googlen" kautta. :)
Rock out, rock out, with your cock out.
Impress your lady friends,
Rock out, rock out, rock out,
'Til your life is at an end.
Avatar
Galileo
 
Viestit: 1326
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 10:52

Re: Musiikin ilmoitusluonteinen

ViestiKirjoittaja Suvi » To 11 Maalis 2010 19:55

Tulihan se kooveegee sieltä. Yritän opetella. :sori:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Musiikin ilmoitusluonteinen

ViestiKirjoittaja Shay » To 11 Maalis 2010 22:06

Mää katoin äkkiä Spotifyn sivuilta, mutten saanut kunnon vastausta. :nirppa: Loppu se kettuilu!
Valistakaa ny meitä, ah, niin laiskoja, tyhmiä ja saamattomia! :kiroilu:

Pliiz? :tilt:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Musiikin ilmoitusluonteinen

ViestiKirjoittaja Emilia » To 11 Maalis 2010 22:53

Mä oon ymmärtänyt, että niitä kutsuja saa sellaisilta, jotka maksaa Spotifyn käytöstä. Itse nappasin koodin yhdeltä kaverilta, jolla niitä oli jaossa. (Ilmeisesti kutsuja on yhdellä aina niin paljon, ettei ehdi edes jakamaan kaikkia pois..?) Kantsii huudella vaikka facebookissa, jos jollain olisi käyttämättömiä kutsuja.

Aika vähän olen Spotifyä käyttänyt vielä, mutta aika kätevästi sieltä olen haluamiani biisejä ja artisteja löytänyt. Ja siellä voi tehdä omia biisilistoja, mikä on kiva. Eikä mua haittaa ne väliin tulevat mainoksetkaan (vielä). Ehkä ne häiritsisi, jos käyttäisi tuntitolkulla päivässä. Maksamalla jonkun summan saa tietty heti palvelun käyttöön eikä mainoksia taida tulla väliin, jos maksaa.

Tässä tää nyt suunnilleen oli kaikki mitä palvelusta tiedän. Ei paljoa, mutta auttoi toivottavasti vähän enemmän kuin kvg. :hullu:

* *
Huomenna 30 Seconds to Mars. :täpinä: Vielä harkinnassa, jaksaako lähteä rynnimään Stockmannille ker(j)äämään nimmareita. Ei ehkä näin vanhana kehtaa.. Mutta näkis Jaredin. :tipahdus: :nolo:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Musiikin ilmoitusluonteinen

ViestiKirjoittaja kmaria » Pe 12 Maalis 2010 10:25

Itse hommasin Spotify-kutsun juuri Googlen avulla, sitä kautta löytyi siis sivu, jolla kutsuja jaettiin. Jonkin verran täytyi muistaakseni haeskella,
vaikka tällaisia sivuja löytyi useampiakin, sillä monella ei juuri silloin ollut antaa kutsua (rajoitettu määrä päivittäin tms.). Suht helposti sain kuitenkin Spotifyn käyttöön tälläkin keinolla.
kmaria
 
Viestit: 430
Liittynyt: Su 04 Touko 2008 23:44

Re: Musiikin ilmoitusluonteinen

ViestiKirjoittaja elegia » Pe 12 Maalis 2010 11:11

kmaria kirjoitti:Itse hommasin Spotify-kutsun juuri Googlen avulla, sitä kautta löytyi siis sivu, jolla kutsuja jaettiin. Jonkin verran täytyi muistaakseni haeskella,
vaikka tällaisia sivuja löytyi useampiakin, sillä monella ei juuri silloin ollut antaa kutsua (rajoitettu määrä päivittäin tms.). Suht helposti sain kuitenkin Spotifyn käyttöön tälläkin keinolla.


Sama. :google: :tilt:
Mä olen töykeästi kaikissa kavereideni bileissäkin ladannut koneelle Spotifyn ja soittanut sitten musiikkia omilla tunnuksilla. :pepsodent: Sen jälkeen tosin ovat hakeneet itselleen omat tunnukset. :D
Avatar
elegia
 
Viestit: 491
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 22:12

Re: Musiikin ilmoitusluonteinen

ViestiKirjoittaja Wiggin » La 13 Maalis 2010 23:13

Katselen tässä juuri Ruotsin euroviisukarsinan finaalia. Mukava nähdä miten homma pitäisi hoitaa... köh.. jossain muuallakin.
Suomen kippokapit näyttää kyllä tämän rinnalla aika kähysiltä kyläjuhlilta :virne:

Ja sitäpaitsi..

Juontajana Ivan Drago :tipahdus:
Kuva
"Rasittava huumorimies seikkailee typerässä kansankomediassa"
Avatar
Wiggin
 
Viestit: 184
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 09:54

Re: Musiikin ilmoitusluonteinen

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 14 Maalis 2010 21:10

Kiitos immeiset neuvoista. :) Yritän jossain vaiheessa perehtyä ja opetella sen Googlen käytön. :p :D

Katselin sattumalta myös eilen tuota Ruotsin euroviisukarsintojen finaalia. Oli kieltämättä aika viihdyttävä show, vaikka suurin osa niistä biiseistä oli aika karseita. :friikki: Olin sen Keep Walking -biisin kannalla, mutta ei tuokaan voittaja ihan surkea ollut. :D Katselin välillä jotain muuta, niin osa ohjelmasta meni ihan ohi. Miksi ne muuten soittivat mm. Norjaan ja Venäjälle ja muihin Euroopan maihin? Oliko siellä ihan oikeasti omat alueraadit vai soitettiinko sinne ihan "kansainvälisen" tunnelman takia?
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Musiikin ilmoitusluonteinen

ViestiKirjoittaja skray » Ma 15 Maalis 2010 18:46

Suvi kirjoitti:Kiitos immeiset neuvoista. :) Yritän jossain vaiheessa perehtyä ja opetella sen Googlen käytön. :p :D

Katselin sattumalta myös eilen tuota Ruotsin euroviisukarsintojen finaalia. Oli kieltämättä aika viihdyttävä show, vaikka suurin osa niistä biiseistä oli aika karseita. :friikki: Olin sen Keep Walking -biisin kannalla, mutta ei tuokaan voittaja ihan surkea ollut. :D Katselin välillä jotain muuta, niin osa ohjelmasta meni ihan ohi. Miksi ne muuten soittivat mm. Norjaan ja Venäjälle ja muihin Euroopan maihin? Oliko siellä ihan oikeasti omat alueraadit vai soitettiinko sinne ihan "kansainvälisen" tunnelman takia?



Hah, munkin pitäis kai opetella googlettamaan.

Mä olin myös telkkarilinjoilla, kun se Ruotsin euroviisukarsinta oli ja ne tietääkseni mukamasten soitteli niihin maihin vaikka ne oikeesti oli vain tuomaristoa joille ne soitti. Tuomareiksi oli vain valittu tyyppejä, jotka oli jostakin muusta maasta kotoisin ja sitten ne oli siellä mukamasten antamassa maansa ääniä, vaiikka antoivatkin vain omiaan. Ja tuomarit olivat siellä, koska ymmärtääkseni finaalin voittaja laskettiin jotenkin yhteen tuomarien antamien ja yleisön antamien pisteiden perusteella, painottaen kuitenkin yleisön antamia pisteitä, eli ääniä. Jossain kohtaa esim. juurikin Norjan viime vuoden voittaja oli siellä lavalla esittämässä omaa voittokappalettaan viime vuodelta ja sitten vartin päästä se olikin jo siellä Norjassa antamassa Norjan ääniä. :keijo:
Oli kyllä mahtava show, enkä ymmärrä miksi Suomessa ei muka osata/voida tehdä noin hienoa, että saataisiin lisää katsojia.
Taisi muutenkin olla entisten Idol-finalistien kisat, mm. Darin oli mukana ekalla kaudella ja nyt Ruotsia edustamaan päässyt Anna Bergendahl oli mukana muistaakseni toissakaudella. En ole varma oliko siellä välissä vielä joku muukin Idol-tyyppi, kun en ole ihan kaikkia kausia niin tarkasti seurannut.. Anna Bergendahlistakin on tehty kamala massatuote, kun hänellä oli niin ihana oma tyyli vielä Idol-kisan alussa silloin 16-vuotiaana pari vuotta sitten.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Musiikin ilmoitusluonteinen

ViestiKirjoittaja Suvi » To 18 Maalis 2010 20:10

skray kirjoitti:
Mä olin myös telkkarilinjoilla, kun se Ruotsin euroviisukarsinta oli ja ne tietääkseni mukamasten soitteli niihin maihin vaikka ne oikeesti oli vain tuomaristoa joille ne soitti. Tuomareiksi oli vain valittu tyyppejä, jotka oli jostakin muusta maasta kotoisin ja sitten ne oli siellä mukamasten antamassa maansa ääniä, vaiikka antoivatkin vain omiaan.


Aa, tämä selvensi asiaa. :lanppu: Vähän mietinkin, että olisikin ehkä ollut vähän sääntöjen vastaista, jos Ruotsin euroviisukarsinnan voittaja valittaisiin osittain muiden maiden äänillä. :friikkipeukku: :virne:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Musiikin ilmoitusluonteinen

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 15 Huhti 2010 20:42

Peter Steelen sydän petti. :(
Kepeät mullat vaan.
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Musiikin ilmoitusluonteinen

ViestiKirjoittaja Deni » Pe 16 Huhti 2010 01:24

Ei mua yleensä julkis-ihmisten menemiset hetkauta, mutta Steelen takia on ollut vähän paha mieli pitkin päivää. :(
What's so amazing about really deep thoughts?
Avatar
Deni
 
Viestit: 356
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 21:46
Paikkakunta: Tursu

Re: Musiikin ilmoitusluonteinen

ViestiKirjoittaja Walker » Su 16 Touko 2010 22:53

"Without music, life would be a mistake" - Nietzsche
Walker
 
Viestit: 2259
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 10:42

Re: Musiikin ilmoitusluonteinen

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 16 Touko 2010 22:57


:O: Wikikään ei oo vielä päivittynyt. Tämän voi sanoa olevan tuoretta tietoa.

Harmi juttuhan se aina on, mutta kaikilla tuo joskus tulee vastaan.

Teit hyvän työn, lepäile rauhassa. :tilt:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Musiikin ilmoitusluonteinen

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 16 Touko 2010 23:15

RIP Ronnie :(

Koko päivän seurailin uutisointia tästä aiheesta. Oli vähän, että oliko se nyt huhu vai ei, mutta totta se näköjään loppujen lopuksi oli. :(
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Musiikin ilmoitusluonteinen

ViestiKirjoittaja Emeritus » Ma 17 Touko 2010 11:23

Kevyet mullat Ronnielle. :(

Pitikin tuokin päivä koittaa. Tai koittaahan se itse kullekin väistämättä, mutta että tuolla tavalla ja jo nyt.
"Kun on kerran nuoruudenlähteestä maistanut, ei enää tyydy vesijohtoveteen, johon on sekoitettu juustonjuoksutinta ja laksatiivia."
-Markus Kajo
Avatar
Emeritus
 
Viestit: 1164
Liittynyt: To 08 Touko 2008 15:08

Re: Musiikin ilmoitusluonteinen

ViestiKirjoittaja Jorssi » Ti 25 Touko 2010 21:08

"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Avatar
Jorssi
 
Viestit: 3287
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 11:29

Re: Musiikin ilmoitusluonteinen

ViestiKirjoittaja Suvi » Ti 25 Touko 2010 23:18

Jorssi kirjoitti:Slipknotin basisti Paul Gray on kuollut.

Kevyet mullat.


Hänellekin. :(
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Musiikin ilmoitusluonteinen

ViestiKirjoittaja Shay » Ti 29 Kesä 2010 17:00

Pakko tulla avautumaan. Tämä kappale on niin saatanasta kuin musiikillinen anti nykyään voi olla
ja nykyäänhän se on ihan pärssiistä. Ei vain se, että joutuu kuuntelemaan Ke$han ällötävää ininää,
niin myös käsittämättömän paskoja lyriikoita ja tylsää, älytöntä, melodiatonta musiikkia. :gaah:
Yleensä huonoja lauluja kestää kuunnella hampaat irvessä, jos niitä tulee radiosta, mutta
tämän soidessa on pakko vaihtaa kanavaa tai laittaa radio kiinni. Aivan käsittämätöntä
schaibaa!!!!!!!!!!

Miksi nykypäivän kappaleissa ei ole kunnon melodioita? :ei:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Musiikin ilmoitusluonteinen

ViestiKirjoittaja skray » Ti 29 Kesä 2010 18:59

Il diivo aika kamala kappale. Yrittää kai tavoitella tämän kesän ykkösrenkutusstatusta. Nyt sanon, että tuo on hirvee kappale, varsinkin nuo videon puolessa välissä vilahtavat mustat pyöräilyshortsit, joissa on kultasella pantterikuvioita, saivat minut voimaan pahoin. Mutta. Kun joudun/pääsen baariin kännissä, saattaa tämä biisi toimia tanssilattialla. Valitettavasti. Monesti baarissa biletän innoissani kappaleita, jotka muuten ovat ehkä maailman hirveimpiä. Monissa kappaleissa on niin messevä basso siellä baarissa ja se jos mikä saa jalan vipattamaan.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Musiikin ilmoitusluonteinen

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ma 12 Heinä 2010 12:39

Mariska hallitsee :D Nuoriso haltuun kesähitillä yhdessä Kymppilinjan kanssa ja varttuneempi väki tangolla "Sua kaipaan", joka valittiin vuoden parhaaksi uudeksi tangoksi ja Mariska pääsi laulamaan sen Seinäjoen finaaliin.

Way to go :jami:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Musiikin ilmoitusluonteinen

ViestiKirjoittaja päivänpolttaja » To 15 Heinä 2010 15:52

Haloo Helsinki. :D

Olen kuullut pari yhtyeen hittibiisiä aiemmin, mutta nyt vasta otti yhtye kunnolla kiinni. Vuosikausiin en ole löytänyt tällä tavalla uutta kotimaista bändiä, josta tosissaan tykkää. Asenne ja lataus on ihan valtava. Ainoa mikä vähän häiritsee maakuntalaisena on sanoitusten Helsinki-keskeisyys, mutta se toki kuuluu myös yhtyeen olemukseen.
Meillä on kuule kaikilla rajoitteemme. :keijo:
päivänpolttaja
 
Viestit: 1033
Liittynyt: Su 26 Huhti 2009 22:58

EdellinenSeuraava

Paluu Musiikki



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa