Heli Kajo

Heli Kajo

ViestiKirjoittaja Kibaya » To 02 Kesä 2011 02:28

Kyllä, kyllä hän niin ansaitsee oman ketjunsa.

Juutuupista löytyy paljon taltiointeja keikoilta. Tämä linkki vie "Poikajumalat" biisiin, joka on mun mielestä hauska ja tykkään kovasti sen koskettimista (ja rummuistakin) :D
Helin ääni on tässä myös ihana! :sydän:
Kertsi on aika tarttuva :jami:

Heli säveltää ja sanoittaa omia biisejään, joka on rock!
Joidenkin mielestä hänessä on jotain Leevimäistä, mikä joidenkin biisien kohdalla kyllä tulee mieleen.
Leevi and the Leavings on ilmeisesti aika tuttua materiaalia Helin keikoilla, jos päättelee jotain facebook-sivuston taltioinneista.
Ainakin Amalia-cover on mielestäni äärimmäisen hieno! Toki itse kappale on jo kaunis, mutta Helin versio tekee oikeutta jopa niin, että unohtaa jopa sen olevan cover.

Levyä odotellessa joudumme tyytymään myspacen, facebookin ja youtube-videoiden valikoimaan.

:tipahdus: ja :jami:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Heli Kajo

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 06 Kesä 2011 21:48

Mä olen tässä edelleen ihan jumissa.
:sydän:

Tein soittolistan youtubeen, kun en enää jaksanut klikkailla biisiä sieltä, täältä ja tuolta.
Annankatua en sinne laittanut, koska parhaan annankatu-vedon kuulee spotifyn kautta :nirppa:
Joitain samoja biisejä tuolla on myös, mutta eri versioina. Esim. rakastelet minua ja jos mä olisin tyttö ovat sama biisi, hieman eri sovituksella ja värillä.

Lauloin tänään itsekseni junassa epähuomiossa "jos mä kuolen nuorena"a. Sori vaan jos joku sattui olemaan samassa junassa.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Heli Kajo

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 06 Maalis 2012 18:44

Heli :hullu:
Son siinä uudessa Iholla-sarjassa :sekopää:
Ehkä siellä kuullaan levylle tulevia biisejä.
Levylle, jonka promoa tuohon sarjaan lähteminen varmasti on.
Ihan sama.
Levy vois tulla jo :täpinä:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Heli Kajo

ViestiKirjoittaja tgr » Ke 07 Maalis 2012 14:35

Oe, täähän on hyvä! :D
tgr
 
Viestit: 86
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:51

Re: Heli Kajo

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 26 Maalis 2012 16:08

ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Heli Kajo

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 28 Maalis 2012 20:26

Levy tulee toukokuussa :sekopää:
:woohoo:
:sydän:

Jeeeeee!!! :täpinä:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Heli Kajo

ViestiKirjoittaja Jorssi » La 07 Huhti 2012 22:02

Tulen kuokkimaan tähän Kiban viestiketjuun. :keijo:

Kuulin radiosta jonkun Heli Kajon biisin ja oli kyllä varsinkin sanoituksiltaan sellaista huttua, että ei taida tarvita sen enempää tähän artistiin tutustua. Ihan nätti ääni sillä kyllä on, että siitä plussaa. Eihän sitä kaikesta musiikista voikaan pitää.
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Avatar
Jorssi
 
Viestit: 3287
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 11:29

Re: Heli Kajo

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 08 Huhti 2012 16:20

Kuulit varmaan levyn sinkun "jos mä kuolen nuorena" joka kyllä mulle toimii. Mutta sanoituksellisesti parempaakin löytyy. Makuasioitahan nämä ovat, vahvasti.
Heli on myös juuri sellainen artisti että siitä tykkää tai ei voi sietää ollenkaan.

Odotan kovasti että kuulen Thelma ja Louisesta tehdyn sovituksen :täpinä:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Heli Kajo

ViestiKirjoittaja Niina-Maria » Ke 11 Huhti 2012 14:33

Ensimmäisen kerran kun kuulin "Jos mä kuolen nuorena"-biisin, niin ei oikein tiennyt olisko tykännyt vai ei.
Nyt kuitenkin kun on tullut kuunneltua se pari kertaa enempi, niin sehän onkin oikein hyvä ja Helin
lauluääni on ihana! :)

Muoks. Ja se piti vielä sanoa, että sanoitukset on joltain osin aika :keijo: :t, mutta ei se mitään. :keijo:
Dictum, factum.
Avatar
Niina-Maria
 
Viestit: 107
Liittynyt: Ti 03 Huhti 2012 11:40
Paikkakunta: Lahti

Re: Heli Kajo

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 21 Touko 2012 12:51

Heli :hullu:

Levy tulee ylihuomenna :täpinä:
Ensi viikon keskiviikkona on levyjulkkarikeikka.

Mutta ylex on ottanut lätyn viikon albumiksi ja netissä voi kuulla kaikki piisit :tipahdus:
Täällä

Mikään biisihän ei ole mitenkään uusi, koska niitä on tullut luukutettua youtubesta jo aiemmin.

Thelma ja Louise :tipahdus: :sydän:

Biisien sovitukset tietysti on erilaisia mitä youtube-vedoissa.

Ihana kesälevy :sydän: :hullu: :pilvi: :sydän:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Heli Kajo

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ma 21 Touko 2012 15:10

Mä en ollut ensikuulemalta tyytyväinen kaikkiin uusiin sovituksiin. Lempparibiisini Poikajumala ja Elämäsi suloisin virhe eivät olleet mieleeni yhtä paljon kuin nuo YouTuben keikkaversiot. Ajattelin aiemmin, että tää on pakko-ostos, mutta nyt ei jotenkin kunnolla sytytä. Mutta ehkä sitten myöhemmin.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Heli Kajo

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 21 Touko 2012 16:30

Täytyy myöntää että Poikajumala ei ole yhtä hyvä kuin livenä/youtubesta :nirppa:
Siitä pienet miinuspisteet. Poikajumala on kuitenkin hieno biisi, mutta sovitus on jätetty laahaavaksi.
Elämäsi suloisimmassa virheessä on vähän sama juttu. Mutta siinä on muutama sovitusjippo tehty ja ne vähän pelastaa tilannetta.

Sanoo hän, joka on Thelman ja Louisen puhkikuluttaja. Toivotavasti siitä ei tehdä seuraavaa sinkkua :epäilevä:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Heli Kajo

ViestiKirjoittaja annastindeli » Su 27 Touko 2012 16:04

Miä kuulin männä viikolla nyt viimeinkin pari biisiä tätä Heli Kajoa ja on sanottava että ei sytyttäny ollenkaan.
Ei se laula erityisen hyvin, en tykkää sen äänestä ja sanotukset vaan ärsyttää. Se myös lausuu nimen Louise
väärin, ihan ku se olis Lewis tai Luis. Ja kyllä, sillä on merkitystä miten sen lausuu.
Avatar
annastindeli
 
Viestit: 274
Liittynyt: Ti 06 Tammi 2009 21:44

Re: Heli Kajo

ViestiKirjoittaja Walker » Ma 28 Touko 2012 20:37

Sokkokokki To 31.05.2012 klo 20:00
Laulajat Jippu ja Heli Kajo tekevät broilerinmaksamoussea ja endiivisalaattia sekä
vadelma-marenkipiirakkaa. Kokkina Tommi Tuominen.
"Without music, life would be a mistake" - Nietzsche
Walker
 
Viestit: 2259
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 10:42

Re: Heli Kajo

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Su 10 Kesä 2012 12:22

Tykkään levystä, vaikka hieman on sitä ongelmaa, että osa raidoista on hyvin tuttuja ja muutama aika vieraskin. Harvoin on näin, että tuntee biist ENNEN levyä. :virnu:

Ja mitä tavallaan niinkin vanha biisi kuin Annankatu enää on mukana. Mutta ymmärrän kyllä ja pääasia, että levy on hyvä, vaikkei siinä kovin montaa kappaletta olekaan, jos "Virheellinen suloinen elämä" lasketaan tietyllä tavalla bonusraidaksi.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Heli Kajo

ViestiKirjoittaja L-S » To 14 Kesä 2012 02:57

En ollut aikoihin käynyt tässä ketjussa, mutta satuin nyt lukemaan ja kuuntelin sitten levyäkin, en ollut aiemmin moisestakaan julkaisusta kuullut. Ihan miellyttävä, sellainen, että kuuntelen varmaan tätä mieluusti jonkin aikaa ja sitten se ehkä unohtuu. No, saa nähdä. Mutta Virheellinen suloinen elämä on hauskankuuloinen ja iloinen, Thelma ja Louise on kiva myös ja se Jos mä kuolen nuorena. :tilt:

Muutoin mua hämmentää, että Heli Kajo näyttää levynkansikuvassa (ainakin siinä pienessä Spotifyssa näkyvässä kuvassa) ihan joltain vanhemmalta iskelmätähdeltä, vaikka Virve Rostilta. :keijo:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona


Paluu Musiikki



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa

cron