Suuri Levyraati

Re: Suuri Levyraati

ViestiKirjoittaja iisa » Su 01 Syys 2013 17:29

Akron/Family - Until the Morning: Alku kuulosti todella lupaavalta, mutta kokonaisuus ei täysin toimi mun korviin. On hyviä kohtia, sitten kappale taas lässähtää ja toki nousee taas. Ehkä tämä pitää kuunnella useamman kerran ja tehdä lopullinen johtopäätös vasta sitten eli kuitenkin mielenkiintoinen. Toivottavasti videossa oleva mies on bändin laulaja! Tätä voisi kuunnella rauhallisella rannalla maaten ja todeta, kaikki on hyvin. Kapplale herättää kai toivekkuutta, että asioilla on tapana järjestyä. (Mun on lähes aina luettava sanat ennen kuin ymmärrän ne). Pisteet: 7/10

Silent Scream - Man on Fire: :hämillään: Varjo oli mun suosikkibändi ja kyllä SS keikoillakin olen käynyt, mutta en vaan ole oppinut tykkäämään niistä kappaleista. No, In the Cinema on tosi hyvä kappale! Mutta kannustan bändiä yli kaiken..tätä on vähän vaikea arvioida, koska A.L. on huippu.
Huoh, tykkään goottimusiikista ja goottibändien keikoilla on kiva käydä jo senkin takia, että ihmiset (en minä) ovat niin upeasti pukeutuneet. Man on Fire on mulle sellainen välibiisi, kun odotan parempaa kappaletta. Kyllä tässä ihan hyvä melodia on, ehkä tää on vaan liian raskas kappale mulle.
Pisteet:5/10

Edward Ka-Spel - One Big Happy Family: Onpas rauhallinen kappale ja jotenkin laiska laulutyyli. Tykkään tästä, mutta kuitenkin tää ärsyttää suunnattomasti. En tykkää tuosta väliosasta. Tuo basso taustalla on kyllä ihana, mutta on liian tasapaksu mun makuun. Aika outo loppupuolelta, mutta se antaa vähän plussaa kappaleelle.
Pisteet: 4/10

BiS-Kaidan - Suki Suki Daisuki: Au, mun korvia! :virne: En ole erityisesti japanilaisen musiikin ystävä, jotain poikkeuksia on. Tämä on kyllä aika kamala. Mun mielestä tää ei oo edes musiikkia. Hälyä. Pisteet: 1/10
ja miksi sinä
olet aina niin surullinen
Avatar
iisa
 
Viestit: 296
Liittynyt: Ke 23 Heinä 2008 00:22
Paikkakunta: tähtitarha

Re: Suuri Levyraati

ViestiKirjoittaja Jorssi » Su 01 Syys 2013 19:29

Lyyran biisit:

Matti Jurva - Soita vielä se neeker-jazz
En mä tästä osaa sanoa yhtään mitään. En tykännyt. 2/10

Bobby Aro - Kapakka in the Kaupunki
Finn-glish on ihan kauhean kuuloista. En tykännyt tästäkään. 1/10

Pekko Käppi - Anna orjan ulvoa kuuta
En mä kyllä tällaisenkaan musiikin päälle ymmärrä mitään. Mielenkiintoiset taustat biisissä kuitenkin, joten jo niidenkin takia saa edellisiä enemmän pisteitä. Olis saanut olla minuutin lyhyempi. 4/10

Aesop Rock - Cycles to Gehenna
Alku oli ihan lupaava, mutta heti räpätyksen alkaessa mentiinkin sitten metsään. Toki jos räppiä kuuntelisin, niin tällainen rap olis lähinnä sitä mun musaa. Taustalla oli paljon mielenkiintoisia koukkuja ym. Ei tää loppupeleissä sitten edes ollut mikään ihan paska, mutta en mä kyllä tykännytkään. 5/10
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Avatar
Jorssi
 
Viestit: 3287
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 11:29

Re: Suuri Levyraati

ViestiKirjoittaja Jorssi » Su 01 Syys 2013 19:51

Äläsin biisit:

Real Estate - All the Same
Tämä oli ihan hauskaa hyvän mielen musiikkia. Loppua oli ehkä hieman turhaankin venytetty ja siksi biisistä jäi jotenkin valjumpi fiilis kuin jos se olisi loppunut viiden minuutin kohdalla. Tykkäsin kuitenkin. 8/10

Yona feat Asa - Kaleidoskooppi
Hmmm, Yonalla on ihan miellyttävä ääni, mutta Asan osuuksista en kyllä pitanyt. Jotenkin laiska biisi. 2/10

Bombay Bicycle Club - Shuffle
Tää oli tällanen toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos -biisi. Ei ihastuttanut eikä vihastuttanut. 5/10

Ronn Moss - I'm Your Man
No olipas kornia. Luulin, että Ridge tekee rokimpaa musaa. 2/10
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Avatar
Jorssi
 
Viestit: 3287
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 11:29

Re: Suuri Levyraati

ViestiKirjoittaja Jorssi » Su 01 Syys 2013 20:39

outsiderin biisit:

Akron/Family - Until the Morning
Tää biisi ei oikein alkanut missään vaiheessa. Sellasta saman tien unohdettavaa taustamusiikkia. 5/10

Silent Scream - Man on Fire
Tää ei herättänyt oikein mitään tuntemuksia. Taustalla oli jotain ärsyttävää, joka meinas saada koko ajan mut lopettamaan biisin soittamisen kesken. Ei mun musaa. 3/10

Edward Ka-Spel - One Big Happy Family
Tässä biisissä tapahtui aika paljon periaatteessa tapahtumatta yhtään mitään. En päässyt sisälle, mutta ei tämä paskakaan ollut. 4/10

BiS-Kaidan - Suki Suki Daisuki
Mitä mä just kuuntelin? "Laulu" oli varsin häiritsevää, mutta muuten tota vois kuunnella enemmänkin. 4/10
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Avatar
Jorssi
 
Viestit: 3287
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 11:29

Re: Suuri Levyraati

ViestiKirjoittaja Aranwe » Su 01 Syys 2013 22:02

Kolmen kärki

1. Poppy Ackroyd - Grounds 7,75
2. Les Discrets - Ariettes oubliées 7,33
3. Swallow The Sun - Cathedral Walls 7,33

Pohjalla

20. Silent Scream - Man on Fire 3,67
21. BiS-Kaidan - Suki Suki Daisuki 3,33
Avatar
Aranwe
 
Viestit: 1257
Liittynyt: Ti 28 Joulu 2010 00:37
Paikkakunta: Brexit Wasteland

Re: Suuri Levyraati

ViestiKirjoittaja Aranwe » La 07 Syys 2013 19:26

Wildiksen biisit on näemmä jääneet nyt tulematta, joten hypätään suoraan Jorssiin.
Avatar
Aranwe
 
Viestit: 1257
Liittynyt: Ti 28 Joulu 2010 00:37
Paikkakunta: Brexit Wasteland

Re: Suuri Levyraati

ViestiKirjoittaja Emeritus » Su 08 Syys 2013 20:13

Lyyra kirjoitti:
Emeritus kirjoitti:Ronn Moss: I'm Your Man
Kah, 'Ridge' musisoimassa. Yleensä julkkisten musahommeleiden kohdalla on saanut varautua maksimaalisiin myötähäpeän tuntemuksiin.

Nyt Emeritus on tainnut missata, että "Ridge" oli alunperinkin muusikko. ;)
Tsekkaa nuorimies punaisissa.

Jep, näin on päässyt käymäään, kun en varsinaisesti ole koskaan ollut Kauniiden ja rohkeiden (plus ne muut saippuat missä Moss on vaikuttanut) kaikkein aktiivisimpia seuraajia. :P


Viikko 6:
Akron/Family - Until the Morning
Ihan ok, tämäntyyppiseksi tunnelmoinniksi yllättävänkin hyvä. Ei varsinaisesti minun tyyppistä kamaa, mutta kyllä tämän kuunteli.
5/10

Silent Scream - Man on Fire
Jännä yhdistelmä. Kitaroista tulee paikoin mieleen 2000-luvun alun nü metal-villitys, säkeistöjen laulussa on Type O Negative-vibaa, kertsissä taas selvää Danzig-tributointia. Tämä toimi aika hyvin. Nuo edellä mainitut pomppumetallivaikutteet kitaroissa pudottavat pisteitä.
6/10

Edward Ka-Spel - One Big Happy Family
Hyvin jännä. Tunnelma ja poljento toi mieleen Devin Townsendin biisin The Death of Musicin, mutta ei tämä vaan oikein lähtenyt. Johtunee laulutyylistä, josta en niin tykännyt, ja ehkä siitä että sitä varmaan jotenkin alitajuisesti odotti jonkinlaista kehittelyä ja kliimaksia loppuun, mitä ei tullutkaan, vaan kappale loppui samoilla laduilla mitä oli kulkenutkin.
4/10

BiS-Kaidan - Suki Suki Daisuki
Tämäkös on nyt sitä japanilaista taidemusiikkia? Eihän tätä oikein voi arvioida samoilla kriteereillä kuin muita. Kokeellisuutta ja sulaa noise-hulluutta voin hyvinkin arvostaa tässä, mutta ei tämmöisen pariin varmaan tulisi vapaaehtoisesti hakeuduttua. Etenkin tuo naiskiljunta kävisi kokonaista levyä kuunnellessa hyvin nopeasti korville. :p Ei ihan Yoko Onon omaperäisimpien tulkintojen veroista kuitenkaan. :virne:
3/10

Taitaakin muuten olla ensi viikon sunnuntaina meikäläisen vuoro pistää biisejä kehiin? Muutama onkin jo mielessä, pitää nyt vielä pähkätä ja tuumailla valinnat kuntoon. :)
"Kun on kerran nuoruudenlähteestä maistanut, ei enää tyydy vesijohtoveteen, johon on sekoitettu juustonjuoksutinta ja laksatiivia."
-Markus Kajo
Avatar
Emeritus
 
Viestit: 1164
Liittynyt: To 08 Touko 2008 15:08

Re: Suuri Levyraati

ViestiKirjoittaja Jorssi » Su 08 Syys 2013 20:46

Aranwe kirjoitti:Wildiksen biisit on näemmä jääneet nyt tulematta, joten hypätään suoraan Jorssiin.
Moon laittan omat biisit jo, kun vaihettiin Kiban kanssa vuoroja, mutta Kibahan ilmoitti, ettei pysty nytkään laittelemaan, joten tässä on nyt luova tauko.
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Avatar
Jorssi
 
Viestit: 3287
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 11:29

Re: Suuri Levyraati

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 08 Syys 2013 20:54

Vai onko se mun vuoro jo? :O: (Ei mulla ole kyllä biisejäkään vielä valmiina, kun katsoin, että se mun vuoro, jonka otin Kibalta, olisi vasta ensi viikolla. :O: ) Missä se listaus näistä vuoroista muuten on?
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6541
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Suuri Levyraati

ViestiKirjoittaja Wildchild » Su 08 Syys 2013 21:03

Hei, joo. Sori mä olen unohtanu koko höskän ja skippaan näin ollen koko kierroksen. Missä välissä mä ehdin näitä kuuntelemaan? :sori:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1383
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: Suuri Levyraati

ViestiKirjoittaja Aranwe » Su 08 Syys 2013 21:11

1. Aranwe 21.7.
2. Annis 28.7.
3. Lyyra 4.8.
4. Jorssi 11.8.
5. L-S 18.8.
6. outsider 25.8.
7. Wildchild 1.9.
8. Suvi 8.9.
9. Emeritus 15.9.

Okei, eli nyt olisi Suvin vuoro siis. Ehditkö valikoimaan biisit vai otetaanko luova tauko?
Avatar
Aranwe
 
Viestit: 1257
Liittynyt: Ti 28 Joulu 2010 00:37
Paikkakunta: Brexit Wasteland

Re: Suuri Levyraati

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 08 Syys 2013 21:43

Otetaan vaan luova tauko. Mulla on vähän ajatus niistä biiseistä, mutta täytyisi vähän kuunnella, kun en ihan osaa päättää, minkä valitsisin. :hullu:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6541
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Suuri Levyraati

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 08 Syys 2013 22:09

Itsehän en ajatellut edellisiä valintojani yhtään. Ja sen kyllä huomaakin. :pöpi:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Suuri Levyraati

ViestiKirjoittaja Annis » Ti 10 Syys 2013 09:34

Lyyran kappaleet:

Matti Jurva: Soita vielä se neeker-jazz
Ei oo yhtään sellaista musiikkia, millaista mä suuremmin kuuntelisin. Tää ehkä ois voinut menetellä, mutta sitten ne vihelsi ja mä vihaan viheltämistä, se aiheuttaa mulle päänsärkyä. 1/10

Bobby Aro: Kapakka in the Kaupunki
Tästä en oikein keksi mitään sanottavaa, kai tän ois pitänyt olla hauska, mutta en oikein lämpeä huumorimuusikille muutenkaan eikä siis tääkään viihdyttänyt mua suuremmin. 2/10

Pekko Käppi: Anna orjan ulvoa kuuta
Tää on vähän liian outoa musiikkia mulle. Jokin tässä vähän kyllä viehättäkin, mutta hirveästi en jaksaisi kuunnella tälläistä. 5/10

Aesop Rock: Cycles to Gehenna
Tämä oli ihan kuunneltava, olisin kaivannut enemmän ehkä jotain, tuntui vähän hajanaiselta. 6/10
Annis
 
Viestit: 436
Liittynyt: Ke 14 Touko 2008 12:29

Re: Suuri Levyraati

ViestiKirjoittaja Annis » Ti 10 Syys 2013 09:52

Jorssin kappaleet:

Gifts from Enola - Aves
Tää sopi jotenkin tosi hyvn tän hetkiseen vähän väsyneeseen oloon. Sopivan rauhallista taustamusaa, mutta ei suuremmin herättänyt mitään tunteita. 7/10

Poppy Ackroyd - Grounds
Tästä tuli jotenkin otsi surullinen olo, sellainen, että olisi lähdössä jonnekin eikä oikein tiedä, että mitä tapahtuu ja palaako koskaan. 8/10

The Appleseed Cast - As the Little Things Go
Alun jälkeen tää alkoi olemaan vähän yksitoikkoinen eikä meinannut jaksaa mitenkään keskittyä kuuntelemaan. 4/10
Annis
 
Viestit: 436
Liittynyt: Ke 14 Touko 2008 12:29

Re: Suuri Levyraati

ViestiKirjoittaja Annis » Ti 10 Syys 2013 10:19

L-S:n kappaleet:

Real Estate: All the Same
Tämä oli vähän tylsähkö ja aivan liian pitkä, mä aloin olemaan puolessa välissä jo ihan kyllästynyt tähän ja olisin varmasti tykännyt tästä paljon enemmän lyhyempänä. 5/10

Yona feat. Asa: Kaleidoskooppi
En ole ikinä hirveemmin tykännyt Asasta, mutta siitä huolimatta tää oli ihan kiva biisi ja tästä tuli hyvälle mielelle ja voisin ehkä kuvitella kuuntelevani tämän uudestaankin. 8/10

Bombay Bicycle Club: Shuffle
Tää oli aika ihana! Tästä tuli tosi kiva olo, sellainen hyppelevä. Jotenkin kuvittelisin tämän sopivan kävelemisen taustamusiikiksi tosi hyvin. 9/10

Ronn Moss: I'm Your Man
Tää ei ollut yhtään sellainen, mitä mä oletin. Lattarijutut oli karmeita ja "ridgen" ääni oli paljon huonompi ja oudompi, mitä ajattelin. Jollain tasolla ( :keijo: ), tää kyllä vetosi muhun. 6/10
Annis
 
Viestit: 436
Liittynyt: Ke 14 Touko 2008 12:29

Re: Suuri Levyraati

ViestiKirjoittaja Annis » Ti 10 Syys 2013 10:39

Outsiderin kappaleet:

Akron/Family - Until the Morning
Tää oli vähän tylsä ja sellainen kappale, mikä unohtuu melkein heti. Mutta ei tää toisaalta mitään kamalaakaan kuunneltavaa ollut. 6/10

Silent Scream - Man on Fire
Mä olen tosi olotilasidonnainen musiikikuuntelija ja tää ei sopinut tähän hetkeen jotenkin yhtään. Muutenkin en nykyään jaksa kuunnella tälläistä musiikkia, vaikka nuorempana tämä olisikin varmasti iskenyt tosi kovasti. 7/10

Edward Ka-Spel - One Big Happy Family
Tämäkin oli vähän tylsä enkä mä oikein saanut tästä mitään irti. 4/10

BiS-Kaidan - Suki Suki Daisuki
Toi kiljunta oli aika hermoja raastavaa, ilman sitä olsin ehkä nauttinut tästä biisistä enemmän. 3/10
Annis
 
Viestit: 436
Liittynyt: Ke 14 Touko 2008 12:29

Re: Suuri Levyraati

ViestiKirjoittaja Emeritus » Su 15 Syys 2013 00:27

Siirtikö muuten luova tauko Suvin vuoron tähän väliin, vai laitanko oman settini kehiin?
"Kun on kerran nuoruudenlähteestä maistanut, ei enää tyydy vesijohtoveteen, johon on sekoitettu juustonjuoksutinta ja laksatiivia."
-Markus Kajo
Avatar
Emeritus
 
Viestit: 1164
Liittynyt: To 08 Touko 2008 15:08

Re: Suuri Levyraati

ViestiKirjoittaja Aranwe » Su 15 Syys 2013 01:23

Jos sulla on biisit valmiina niin anna palaa. Suvin vuoro siirtyköön :)
Avatar
Aranwe
 
Viestit: 1257
Liittynyt: Ti 28 Joulu 2010 00:37
Paikkakunta: Brexit Wasteland

Re: Suuri Levyraati

ViestiKirjoittaja Emeritus » Su 15 Syys 2013 17:28

Viiko 8:
John Larkin The Misfit
Käsi ylös kuka ei muista Scatman Johnia? Tässä siis obskuurimpaa tavaraa: miehen vuoden 1986 ensilevyn avausbiisi.

Lonely Kamel Grim Reefer
Norjalaiseen Lonely Kameliin törmäsin kun lämppäsivät alkuvuodesta The Swordia Tavastialla. Jotenkin tuntui pääesiintyjä aavistuksen laimealta Lonely Kamelin jälkeen. Harvemmin käy itselleni niin että bändi jota ei ole ennakkoon kuullut, toimii näin hyvin.

Karl Sanders Whence No Traveler Returns
Death metal-bändi Nilen pääjehu Karl Sandersin ensimmäiseltä soololevyltä. Tunnelmallista, Nilen etno/ambient/folk-osuuksista kiteytettyä tavaraa.

Gama Bomb - OCP
Kun nyt tuntuu olevan bonusbiisien heittely huudossa, niin tässä tulee. Jos ei ole hajuakaan mistä on kyse, katsokaa Robocop. :virne:
What is this shit? Dick Jones! Dick Jones!
"Kun on kerran nuoruudenlähteestä maistanut, ei enää tyydy vesijohtoveteen, johon on sekoitettu juustonjuoksutinta ja laksatiivia."
-Markus Kajo
Avatar
Emeritus
 
Viestit: 1164
Liittynyt: To 08 Touko 2008 15:08

Re: Suuri Levyraati

ViestiKirjoittaja Aranwe » Su 22 Syys 2013 17:32

John Larkin - The Misfit
En nyt tuon scat-laulun ylimpiä ystäviä ole, mutta kyllähän se jazziin sopii ihan hyvin, kunhan sitä vain ei ole liikaa.
6/10

Lonely Kamel Grim Reefer
Mukavan pörisevä kitarasoundi! Soundi on enemmän stoner-maailmasta, mutta kyllähän tämä raskaaseen bluesiinkin istuu. Tähän taidan perehtyä tarkemminkin.
8/10

Karl Sanders Whence No Traveler Returns
Nilen tuntien sitä jotenkin odottaa, että intro loppuu lyhyeen ja alkaa hillitön 240bbm tuplabassaripaahto, mutta kaunista himmailuahan tämä vaan on :D
Tää on taas näitä, että ei oikein kiireessä ohikuunnellen saa mitään irti, vaan pitäisi olla sopivassa tunnelmassa. Menee vähän toisesta korvasta ulos.
5/10

Gama Bomb - OCP
Mun korvissa tämä menee jonnekin huumori-thrashin puolelle, jossa pitti pyörii ja tukka heiluu, mutta ei tällaista vaan oikein jaksa. Biisi oli onneksi lyhyt!
3/10
Avatar
Aranwe
 
Viestit: 1257
Liittynyt: Ti 28 Joulu 2010 00:37
Paikkakunta: Brexit Wasteland

Re: Suuri Levyraati

ViestiKirjoittaja Aranwe » Ma 23 Syys 2013 18:32

Se olisi Suvin vuoro, vai joko lyödään pakettiin koko kisa?
Avatar
Aranwe
 
Viestit: 1257
Liittynyt: Ti 28 Joulu 2010 00:37
Paikkakunta: Brexit Wasteland

Re: Suuri Levyraati

ViestiKirjoittaja Suvi » Ma 23 Syys 2013 20:03

Sori, mun on pakko skipata. En ole ehtinyt päättää vieläkään, mitä laitan. :läps: Turha kai se on enää odottaa, kun en ole tähänkään mennessä saanut aikaiseksi :huoh:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6541
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Suuri Levyraati

ViestiKirjoittaja Aranwe » Ma 23 Syys 2013 23:15

No annetaan vielä tää viikko aikaa arvioida vanhoja ja sitten lyödään lukkoon.
Avatar
Aranwe
 
Viestit: 1257
Liittynyt: Ti 28 Joulu 2010 00:37
Paikkakunta: Brexit Wasteland

Re: Suuri Levyraati

ViestiKirjoittaja Jorssi » Ti 24 Syys 2013 17:00

John Larkin - The Misfit
Mulla on oikeesti se Scatman Johnin Scatman's World -levy vieläkin jossain laatikoiden kätköissä. En tosin oo kuunnellu sitä varmaan 15 vuoteen. Tää on ehkä musiikkina parempaa, kuin se "diskoskättäys", mutta en kyllä tällaista musiikkia jaksaisi kovin kauaa kuunnella. 2/10

Lonely Kamel - Grim Reefer
Ihan ok, mutta ei aiheuttanut riemunkiljahduksia. En kyllä vaihtais kanavaakaan, jos radiosta tulis. 6/10

Karl Sanders - Whence No Traveler Returns
Aika mielenkiintoista musaa. Ehkä hieman liikaa häröilyä ja sellaista päämäärättömyyden tuntua mun mielestäni kuitenkin. Taustamusana menee, mutta oikein kuuntelemalla kuunnellen pari biisiä putkeen olis varmaan mun raja. 7/10

Gama Bomb - OCP
No olihan tässä menoa ja meininkiä, mutta ei tällainen thrashi ole kyllä mun musaa. 40 sekuntin kesto tällaisena post-musiikin ystävänä on vaan jotenkin koomista. 3/10
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Avatar
Jorssi
 
Viestit: 3287
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 11:29

EdellinenSeuraava

Paluu Musiikki



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa

cron