Kerkesin muuttaa kyllä, mutta muistin onneksi antaa uuden osoitteen sinne. Tuokin oli taas sellainen ennakkotilaus. Kirja oli siis vasta suunnitteilla silloin kun sen tilasin, mutta kyllä niillä lähetyksessä/prosessoinnissa meni silti puolisen vuotta siitä, kun kirja oikeasti valmistui loppuvuodesta 2009. Kyseessä on kuitenkin kohtuullisen pieni Jenkkiläinen kustantamo, joka tekee paljon ns. erikoispainoksia, joita on vaan rajattu määrä ja painattavat kaikki kirjansa itse, joten annan kyllä anteeksi heille sen, ettei Suomeen tulevat tilaukset ole painotuoreena perillä. Koskaan ei ole jäänyt kirja saapumatta kuitenkaan.Lyyra kirjoitti:Kah, missähän kaikkialla tuokin on seikkaillut. Kerkesitkö edes muuttaa välillä?

En siis osaa tekkiä (
), mutta suomenkielisen ja englanninkielisen kirjan kaveriksi oli kiva saada kirja myös tekiksi. 
Galileo kirjoitti:
Päätin että Bruce Springsteen on suuri taiteilija ja ostin sen kunniaksi kevyttä kesälukemista. Pomon Tarinassa on kaksi kirjaa yhdessä, alunperin parikyt vuat sitte kirjoitettu Born To Run ja toinen osa, joka käsittelee tämän jälkeistä uraa. Rock-kirja.

):
Jos vielä oppisin joskus tekemään jotain. 

Haeskelin päiväkirjakäyttöön jotain ruutuvihkoa tyylikkäämpää ja löysin tosiaan tuollaisen avoimen kirjan, missä on kannet niin kuin kirjassa, mutta sisällön saa kirjoittaa itse. Voidaan käyttää päiväkirjana tai muiden merkintöjen alustana. Toiseen voisi hahmotella jonkun kesäromaanin. 

.

päivänpolttaja kirjoitti:
Martti Huurre: 9000 vuotta Suomen esihistoriaa

. (En suoraan sanottuna tiedä, mitä sillä teen.
) Ja lisäksi vielä nyt minulla on myös latinan sanakirja sekä latinan oppikirjat. (Eikös ole kiva, että tämänkin kerroin.
)
Suvi kirjoitti:
On tämä aina yhtä kivaa kertoa näistä hankinnoista.

Musiikkimessujen puolelta mukaan lähti John Lennon panee omiaan (joka on ilmeisesti 1960-luvun version näköispainos.)
päivänpolttaja kirjoitti:
Martti Huurre: 9000 vuotta Suomen esihistoriaa

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa