Jotenkin ajattelin, että siihen tarvittaisiin joku ohjelma joka ladattaisiin koneelle tms, mutta ei - ihan vaan selaimeen aukeaa tuo.Josko sitä töitäkin kuitenkin yrittäisi tehdä...

Jotenkin ajattelin, että siihen tarvittaisiin joku ohjelma joka ladattaisiin koneelle tms, mutta ei - ihan vaan selaimeen aukeaa tuo.
Joku asia on sentään niin kuin kuuluu. 
marenkienkeli kirjoitti:Identiteettikriiseilyn keskellä tuntui tärkeältä selvittää, mihin Tylypahkan tupaan kuulun. Ja ihan odotetusti minut lajiteltiin Puuskupuhiksi.Joku asia on sentään niin kuin kuuluu.
Tää on tärkeetä.
Mä haluaisin kans tietää, koska se ON tärkeetä. Suvi kirjoitti:marenkienkeli kirjoitti:Identiteettikriiseilyn keskellä tuntui tärkeältä selvittää, mihin Tylypahkan tupaan kuulun. Ja ihan odotetusti minut lajiteltiin Puuskupuhiksi.Joku asia on sentään niin kuin kuuluu.
Tää on tärkeetä.
Mistä tuon voi selvittää?![]()
Mä haluaisin kans tietää, koska se ON tärkeetä.
Mutta on se sentään sivusto, jossa J.K.K Rowlingin on mukana. 
marenkienkeli kirjoitti:Suvi kirjoitti:marenkienkeli kirjoitti:Identiteettikriiseilyn keskellä tuntui tärkeältä selvittää, mihin Tylypahkan tupaan kuulun. Ja ihan odotetusti minut lajiteltiin Puuskupuhiksi.Joku asia on sentään niin kuin kuuluu.
Tää on tärkeetä.
Mistä tuon voi selvittää?![]()
Mä haluaisin kans tietää, koska se ON tärkeetä.
pottermore.com
Sinne tosin piti rekisteröityä, että testin sai tehtyä.Mutta on se sentään sivusto, jossa J.K.K Rowlingin on mukana.

Viimeksi hän vastasi. Odottelen sitä päivää, kun hän on liian suosittu ja kiireinen vastatakseen melkein jokaiselle, joka jotakin kirjoittaa.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa