Kieltäytymistä ei näköjään uskota, kun piinaavat senkin jälkeen. En vastaa enää siihen 09-alkuiseen numeroon. 

Galileo kirjoitti:Kas, monitoimi-ilmaisin olisi kiva...
http://www.tilaajalahja.info/lehdet/tee-itse

Tuntuu ihan lelulta, mutta hyvin on toiminut. Yksi piuha sieltä katkesi jossain vaiheessa, mutta Muru näppäränä miehenä sen juotti uudelleen paikoilleen, ja taas toimii 
Ei se Tiedekään enää jaksa kauheasti kiinnostaa, vaikka eilen yöllä sitä luinkin, kun ei uni tullut. Lehtien lukeminen on kyllä jäänyt ihan täysin. En tiedä, miksi näin.
Emilia kirjoitti:Oon aatellu luopua Trendistä ja Ellestä. Elle on ihan paska, Trendissä sentään vähän yrittävät. Vaihtaisin mieluusti nuo kaksi lehteä Oliviaan, joka on ehkä paras naistenlehti, mitä oon ikinä lukenut. Asiaa.

.
Glorian Antiikki se vasta olisi ollutkin jotain, mutta että Koti.
Kahden lehden jälkeen totesin, että ihminen voi olla täysin vedätettävissä ja nyt olenkin yrittänyt peruuttaa tilausta. Mutta kun kukaan ei vastaa!
Olen nyt muutaman päivän soittanut ja yrittänyt päästä jonossa etiäpäiten, mutta kun ei. Ei niillä nyt niin kiire voi olla, ettei kukaan ehdi ikuna vastaamaan!
Netissä voisi perua seuraavan laskutuskauden, mutta jos haluaa perua laskutuskauden aikana saa kärsiä tällaisesta. Pyh.

Plussaa monipuo-
Mutta nättejä (au-

Olin jo unohtanut suostuneeni tähän, kunnes lehti muovikääreissään putosi postiluukusta ihmeteltäväksi. Puoleksi vuodeksi taisin tämän ottaa, kylkiäisinä joku älytön kokkiveitsisetti. :topchef: Huom tällä kertaa myyjä kertoi, että tämä tulee kestotilauksen nimikkeellä, ja veitsisetin saapumisen aikaan kannattaa soittaa tai internetissä kertoa, ettei enää maksettujen lehtien jälkeen lehteä halua jos näikseen tulee.
Multa on muutama viimeinen lehti jäänyt ihan avaamatta, täytynee katsoa joku päivä. Kyllä mä varmaan silti pysyn tilaajana.
Heti löytys ihan tosta omalta kylältä muutama pulju, Stadiin kö tulee harvemmin asioitua.

Nämä olisivat FF, X-Factor ja HULK.

Niina-Maria kirjoitti:Mulle tulee vain Luontaisterveys-lehti. Se onkin tämmöselle "hörhölle" oikein kiva lehti.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa