Aikakauslehtien lumoissa

Re: Aikakauslehtien lumoissa

ViestiKirjoittaja surunmurhaaja » La 04 Loka 2008 13:51

Mie tykkäsin ennen Fitnessistä, mutta sitten se vaihtoi kustantajaa ja siitä tuli jotenkin halvan oloinen. Äipälle tuli jossain vaiheessa Sport, se oli miusta ihan kelpo. :D
Kannetaan omenoita laavuun - siellä on tämän firman konttori.
surunmurhaaja

ViestiKirjoittaja shaana » Ma 06 Loka 2008 12:50

Sportin olinkin unohtanut jo, jossain lukaisin sitä ja ihan hyvältähän se taisi vaikuttaa. :raps:
Pistetäänhän korvan taakse. Jos ei ole valittavissa lahjavuosikerraksi, saatanpa tilata muutenkin. Seiskaa ei mun talouteen enää toista vuotta kuitenkaan kaivata, että lahjalehti tulevaksi vuodeksi vaihtuu ainakin varmasti.
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja surunmurhaaja » Ti 07 Loka 2008 14:01

Nythän on sit kans tää uusi You. Vaikka nimi onkin miusta palikka, niin ei kai se lehtä pahenna.
Jos joku tutustuu, niin laittakeepa rapsaa. :D
Kannetaan omenoita laavuun - siellä on tämän firman konttori.
surunmurhaaja

ViestiKirjoittaja Pvi » Pe 07 Marras 2008 22:27

Mites toi Kuntoplus? Joskus kolme vuotta sitten sitä lueskelin.
Silloin ainakin vaikutti olevan oikein asiallinen ja hyvä.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja shaana » Ti 09 Joulu 2008 10:44

Nonniin, lahjalehtien tilauslomake tuli. Urheilulehti menee jo hieman eri aihealueelle kuin jokapäiväiseen, lukijan omaan urheiluharrasteeseen, eli ei ihan sitä. Fit-lehti oli listoilla, taidan valita sen, jos sitä saisi luettuakin sitten, eikös sekin ole joku uudenlainen. Omalle kuntoklubille tulee läjittäin Kunto & Terveys-lehteä, eli jäsenetuihin kuuluu sen vuosikerta, vaikkei kotiin asti tulekaan. Jee! :D

Ovat muuten viimeisinä päivinä lehtimyyjät piinanneet ahkerasti puhelimitse. Ei, en halua Cosmoa enää koskaan, enkä mitään muutakaan tähän tilanteeseen. :epäilevä: Kieltäytymistä ei näköjään uskota, kun piinaavat senkin jälkeen. En vastaa enää siihen 09-alkuiseen numeroon. :piru:
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja Galileo » Ti 09 Joulu 2008 11:06

Sorruin tilaamaan National Geographicin ja Historia-lehden yhdet numerot ihan vain tilaajalahjojen takia. :keijo:

Kuoritakki ja Soft shell-takki á vitosen. Ajattelin laittaa lenkkivaatteiksi. Minkähän lehden lisukkeena saisi kivat juoksuhousut. :raps:

Feikki-edit:
Kas, monitoimi-ilmaisin olisi kiva... :aukku:
http://www.tilaajalahja.info/lehdet/tee-itse
Rock out, rock out, with your cock out.
Impress your lady friends,
Rock out, rock out, rock out,
'Til your life is at an end.
Galileo

ViestiKirjoittaja DarkSide » Ti 09 Joulu 2008 11:54

Galileo kirjoitti:Kas, monitoimi-ilmaisin olisi kiva... :aukku:
http://www.tilaajalahja.info/lehdet/tee-itse

Imaisimesta en tiedä, mutta tuota lehteä en suosittelisi. Tanskalaisesta lehdestä käännettyjä juttuja, joista iso osa ei oikein istu tänne Suomen oloihin. Ensin neuvotaan miten jokin asia tehdään ja sitten pienessä laatikossa maininta: "Selvitä kuntasi rakennustarkastajalta / sähköturvakeskuksesta / paikalliselta asentajalta miten tämä kuuluu tehdä Suomessa." :friikkipeukku:
"Asiat eivät ole vielä niin pielessä, etteivätkö ne menisi vielä huonommiksi keskustelemalla."
- Papparaisen piinapenkki 16.10.2003 -
DarkSide
Tilastopappa

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Ma 15 Joulu 2008 16:46

Mä tilasin Tee se itse:n pelkästään sen takia, että kylkiäisenä tuli laservatupassi :keijo: Tuntuu ihan lelulta, mutta hyvin on toiminut. Yksi piuha sieltä katkesi jossain vaiheessa, mutta Muru näppäränä miehenä sen juotti uudelleen paikoilleen, ja taas toimii :tilt:

Oli se ältsyn huokea tarjous, mitä tyrkytettiin, ja kun remppaakin oli tiedossa, niin olihan se pakko tilata. Olen tosin jo lopettanut tilauksen, kun en kokenut saavani sieltä oikeasti kummoisempaa ideaa tai ohjeistusta. No, pääpiirteittäin pesuhuoneen remontin vaiheet juu, mutta parempiakin löytyi netistä ilmaiseksi. Ihan turha lehti.

En kyllä itse muista nähneeni moista "tarkista määräykset Suomessa" -tyylisiä klausuuleja, en edes tuossa kylppäriremppa-artikkelisarjassa. Ihan kaikkea en toki edes lukenut tarkemmin, joten se voi selittää.

Nykyisin kotiin saapuu Tiede ja Koti & Keittiö. Yritin perua K&K:ta pari viikkoa sitten, mutta unohdin ja maksoin laskun ihan vahingossa :tilt: Ei se Tiedekään enää jaksa kauheasti kiinnostaa, vaikka eilen yöllä sitä luinkin, kun ei uni tullut. Lehtien lukeminen on kyllä jäänyt ihan täysin. En tiedä, miksi näin.
Kolo-golo-nay
Aurora B.

ViestiKirjoittaja Emilia » Su 30 Elo 2009 16:28

Oon aatellu luopua Trendistä ja Ellestä. Elle on ihan paska, Trendissä sentään vähän yrittävät. Vaihtaisin mieluusti nuo kaksi lehteä Oliviaan, joka on ehkä paras naistenlehti, mitä oon ikinä lukenut. Asiaa. :)

Elle on perseestä, kun se on täynnä ulkomaisista painoksista suomennettuja artikkeleita, jotka ovat vain tylsiä. Lisäksi viime numero oli 30 prosenttisesti mainoksia, sisältäen 16-sivuisen (!) Gantin "kuvaston". Vitutti. Trendissä oli sentään vain 22 % sivuista mainoksia... :P Oliviasta en jaksanut enää laskea, mut ei ainakaan ihan niin häiritsevää määrää ollut..
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Santalaceae » Su 30 Elo 2009 19:13

Emilia kirjoitti:Oon aatellu luopua Trendistä ja Ellestä. Elle on ihan paska, Trendissä sentään vähän yrittävät. Vaihtaisin mieluusti nuo kaksi lehteä Oliviaan, joka on ehkä paras naistenlehti, mitä oon ikinä lukenut. Asiaa. :)

Olivia on edelleen loistava. Muutama kuukausi sitten tilasin sen kotiin asti. En vaan osaa päättää kumpi on kivempaa, se että lehti nököttää kerran kuukaudessa eteisen matolla, vai se että sen saa ostaa kuukausittain irtomyynnistä. Olivian artikkelit on ihanan kunnianhimoisia, ja muotijutuistakin on oikeasti hyötyä.

Jos raaskisin, tilaisin vielä Imagen. Se on alkanut vetää minua puoleensa yhä enemmän viime aikoina, ja huomaan ostavani irtonumeroita melkein joka kuukausi. Ensi kuun Imagen saan onneksi jonkun kampanjan ansiosta ilmaiseksi. Tosin näin kai minua totutetaan siihen, että lehti tulee kotiin asti. :salaliitto:
Santalaceae

ViestiKirjoittaja damn » Su 30 Elo 2009 19:34

Täällä kanssa yksi, joka tykkää Oliviasta ja harkitsee sen tilaamista :femmat: .
Tällä hetkellä minulle tulee vain Image. Maksoin juuri sen vuodeksi eteenpäin, vaikka teki pahaa käyttää niin paljon rahaa johonkin lehteen(viimeksi maksoin kahdesta vuodesta varmaan vähemmän kuin nyt tuosta vuoden pätkästä...). Olin ajatellut tilata Olivian tai jonkun sisustuslehden, mutta taitaa nyt rahatilanteen takia jäädä ensi vuoden puolelle, kun saa sitten taas seuraavan kerran opintolainan.
Fail, fail again, fail better.
damn

ViestiKirjoittaja LazyBastard » Ti 01 Syys 2009 15:32

Päivitetäänpä vähän.

Soundin lopetin, kun jaksanut enää lukea hevistä ja Apulannasta. Geokin on tullunna lopetettua. Tilattua taas on tullut, jälleen taalan halvan kurssin takia, Time, joka onkin ollut ihan pätevä lehti. Lisäksi Suomen Kuvalehti tulee nykyään kanssa ja Urheilulehdenkin menin tilaamaan.
Et in Arcadia ego.
LazyBastard

ViestiKirjoittaja Nugat » Ti 01 Syys 2009 18:41

En tiedä mitä tapahtui, kun lehtimyyjän kanssa käydyn keskustelun jälkeen tilasin Glorian Kodin. :epäilevä: Glorian Antiikki se vasta olisi ollutkin jotain, mutta että Koti. :tipahdus: Kahden lehden jälkeen totesin, että ihminen voi olla täysin vedätettävissä ja nyt olenkin yrittänyt peruuttaa tilausta. Mutta kun kukaan ei vastaa! :friikki: Olen nyt muutaman päivän soittanut ja yrittänyt päästä jonossa etiäpäiten, mutta kun ei. Ei niillä nyt niin kiire voi olla, ettei kukaan ehdi ikuna vastaamaan! :kiroilu: Netissä voisi perua seuraavan laskutuskauden, mutta jos haluaa perua laskutuskauden aikana saa kärsiä tällaisesta. Pyh.
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja jarkko » Ti 01 Syys 2009 19:20

Tällä hetkellä taitaa olla tilauksessa ainoastaan GTi ja Soundi,
joista ensimmäistä ei oo kyllä hetkeen tullut luettua sillä silmällä.
Lasikuitupelleilyt sai luvan riittää jo pari vuotta sitten...
Mutta onhan se kiva kun tulee postia :keijo:

Soundi on tainnut muutaman vuoden nyt tulla, vaikken ookkaan
varmaan yhtään apulantajuttua lukenut, onkohan niitä ollutkaan?
Jollakin tapaa kiinnostusta tuohon aviisiin kuitenkin vielä on,
ja selailua /juttujen lukemista tapahtuu.
Kunhan vaan jättäisivät pois Yön basistin soololevymainokset.

Kesällä ihastuttava naisääni yritti kaupata V8-lehteä, mutta jotenkin
oli mainoslehtisestä luetun kuuloinen se esittelypätkä. En tilannut.
Ihmeellistä tuossa puhelussa oli se, ettei myyjä alkanut jankkaamaan
vaan toivotti samantien hyvää kesänjatkoa. :o:
Kiitos samoin. :)
On raskasta olla mies, kun täytyy osata kaikki mahdollinen ilman minkäänlaista koulutusta tai käyttöohjeita. :keijo:
jarkko

ViestiKirjoittaja Sippura » Ti 01 Syys 2009 19:28

Mulle on tullut pari-kolme viimeistä vuotta MeNaiset. Akkain lehti, mutta imo laadukas
sellainen. Tai en kai mä muuten sitä olisi näin pitkään jaksanutkaan :tilt: Plussaa monipuo-
listen juttujen lisäksi tv-tiedoista, miinusta turhasta hetero/ydinperhekeskeisyydestä.

Jos olis ylimääräistä vartsua niin tilaisin lisäksi Soundin. Nyt tyydyn satunnaisiin irtonu-
mero-ostoksiin aina kiinnostavan kannen osuttua kohdalle.

Talouden toiselle osapuolelle tulee hänelle Pyhän Lehden asemassa oleva V8, jota tulee
selailtua/silmäiltyä silloin tällöin. Ne jutut on vaan aina kirjoitettu niin ärsyttävällä ta-
valla, ettei sitä tällainen asiaan vihkiytymätön oikein aina jaksa :p Mutta nättejä (au-
ton) kuvia siinä on.
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja Galileo » Ti 01 Syys 2009 21:33

Mikrobitti on ainoa lehti joka tulee ja senkin meinasin juuri perua. Alkoi nyppiä korkea kestotilaushinta, kun koko ajan on uusille tilaajille puoleen hintaan. Soitin aspaan ja kerroin, että nyt riitti riisto ja lopetan lehden. Aspa tarjosi sitten jatkoa puoleen hintaan, johon suostuin. Suositeltava säästökeino, kannattaa kokeilla, jos teille tulevaa lehteä näkyy usein tarjouksessa.
Rock out, rock out, with your cock out.
Impress your lady friends,
Rock out, rock out, rock out,
'Til your life is at an end.
Galileo

ViestiKirjoittaja shaana » Ti 26 Tammi 2010 20:46

Möö :tilt:

Olinkin maininnut kiinnostukseni National Geographiciä kohtaan tässä ketjussa, lukeeko lehtimyyjä Fordea? :o: Olin jo unohtanut suostuneeni tähän, kunnes lehti muovikääreissään putosi postiluukusta ihmeteltäväksi. Puoleksi vuodeksi taisin tämän ottaa, kylkiäisinä joku älytön kokkiveitsisetti. :topchef: Huom tällä kertaa myyjä kertoi, että tämä tulee kestotilauksen nimikkeellä, ja veitsisetin saapumisen aikaan kannattaa soittaa tai internetissä kertoa, ettei enää maksettujen lehtien jälkeen lehteä halua jos näikseen tulee.

Soundissa on kyllä kiitettävästi Apulantaa :virne: Multa on muutama viimeinen lehti jäänyt ihan avaamatta, täytynee katsoa joku päivä. Kyllä mä varmaan silti pysyn tilaajana.

Suomen Luonto tulisi nyt sitten varmaan ensimmäistä kertaa tilata itse, jos sitä mielii lukea, Mummi kun sen on aina mulle tilannut.. Fit-lehteen olen ollut aika tyytyväinen, sekin pitänee tilata kun lahjalehteä ei nykyiseltä työnantajalta enää saa. Toisaalta voisin tehdä tutkimusta kyllä lehtihyllystössä, jos joku muu aiheeseen vihkiytynyt lehti olisi vielä kivempi.

En nyt tiedä liittyykö kovin aiheeseen, mutta onko kukaan nähnyt ja missä hiuslehtiä? Niitä semmoisia pieniä läpysköjä, joissa esitellään kauden hittivärejä ja -malleja? Ei ole missään osunut silmään, ja pitäisi hakea inspiraatiota tämän reuhkan päivittämiseksi.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja Pvi » Ke 27 Tammi 2010 00:54

Akateemisessa, tunnelin Smarketissa ja Kampin Koossa olen
ainakin törmännyt ulkomaalaisiin hiusjulkaisuihin. Kannattaa
käydä katsomassa, josko niillä vieläkin olisi jotain sopivaa.
Isoissa Prismoissa ja vastaavissa voisi olla kanssa riittävästi
tilaa, että ottavat erikoisempia lehtiä myyntiin.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja Purple » Ke 27 Tammi 2010 01:01

Lehtipisteen sivuilta saa katsottua mitä lehtiä on myynnissä ja missä. Hiuslehtiä näyttäisi löytyvän tästä listasta useampia. Klikkaamalla lehteä pääsee postinumerohakuun, josta löytyvät lähimmät myyntipisteet.
Purple

ViestiKirjoittaja shaana » Ke 27 Tammi 2010 07:36

Kiitos ihan älyttömästi kummallekin :hymyhali: Heti löytys ihan tosta omalta kylältä muutama pulju, Stadiin kö tulee harvemmin asioitua.
Ajattelin että joku tulee tarjoilemaan kuvien kyttäämistä netistä, mutta mulla ei ole oikeastaan mahdollisuuksia moiseen kun vain töissä pääsy internetin saloihin, eikä täällä aina ole aikaa. :tilt:
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja Pvi » La 30 Tammi 2010 00:20

Onpa lehtipisteellä hyvä nettipalvelu!
Vau!
Hyvä tietää, jos sattuu joskus erikoislehdettämään.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja Miss Stone » Ma 21 Helmi 2011 11:20

Onpa lehtipisteellä tosiaan kätevä palvelu.

Mulle on tullut vuosikausia MeNaiset, ja nyt loppu.
Tilasin Tieteen Kuvalehden :sydän:
Ja huomasin että National Geagraphic on kans tosi :sydän:

Harmi, kun nuo on niin kalliita, muuten tilaisin varmaan kaikki samantyyppiset kotiin :virne:
Miss Stone

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ma 26 Syys 2011 23:41

Nyt kun on varallisuutta hieman yli oman päivittäistarpeen kertymässä, niin olen satsannut lehdistön maailmaan.

Suomen kuvalehti tulee nyt tämän syksyn hittinä. Hyvä lehti, harvoin ehdin lukea. Mutta tuetaan ainakin julkaisua, jos ei muuta.

Nyt tilasin amerikkalaisen MADin kotiini myös ja vakavat aikeet on tilata kolme Marvel-lehteä suoraan Jenkeistä :superhymy: :tipahdus: Nämä olisivat FF, X-Factor ja HULK.

Lapsuuden unelmat toteen :pomppuhymy:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Niina-Maria » La 07 Huhti 2012 20:52

Mulle tulee vain Luontaisterveys-lehti. Se onkin tämmöselle "hörhölle" oikein kiva lehti. Innostun sieltä aina kaikesta uudesta ja
sitten pitää mennäkin kirjastoon hakemaan lisätietoa. Nyt viimeksikin täytyi käydä hakemassa kirja kukkaterapiasta, kun
Luontaisterveys-lehdessä oli juttua. Ihan vaan tiedon halusta ja mielenkiinnosta. :D :friikki:

Lisäksi tulee lapsille Prinsessa-lehti, jota tosin yhdessä lapsosten kanssa luetaan. :sydän:
Dictum, factum.
Niina-Maria

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 07 Huhti 2012 21:00

Niina-Maria kirjoitti:Mulle tulee vain Luontaisterveys-lehti. Se onkin tämmöselle "hörhölle" oikein kiva lehti.

:isosilmä:

Meillä on uus hörhökeijo!! :pomppuhymy: :täpinä:
Lyyra
Digipahuus

EdellinenSeuraava

Paluu Ex Libris