Suomalaisessa oli tarjouspöytiä, joista sai haalia max. 6 kpl kirjoja 15 eurolla. Mukaan lähtivät seuraavat:
Nora Roberts: SavuhuntuMuistan, kuinka eräs kaverini tuntui aina lukevan jotakin Robertsin kirjoista. Itse en ole Robertsia lukenut, mutta nimi on jäänyt kaihertamaan mieleen. Nyt kun tarjoutui tilaisuus haalia lukemista hyllyyn odottamaan, niin pitihän siihen tarttua.
Anna-Leena Härkönen: HäräntappoaseTätäkään en ole aiemmin lukenut, vaikka tarkoitus on ollut monet kerrat. Siitä ei ole edes pitkä aika, kun viimeksi mietin ko. kirjan lainaamista kirjastosta. Kirjakauppa ehti kuitenkin ensin. Eikähän ole sitten vaarana joutua maksamaan myöhästymismaksuja, kun en saakaan luetuksi riittävän nopeasti.
Chris Mann & Christer Jörgensen: Hitlerin sota pohjoisessaEi oo miulle tämä, ei.

Toinen maailmansota ei kiinnosta minua, mutta yhtä lähipiirin ihmistä kylläkin. Ensimmäinen joululahja on siis ostettu.
Jens Lapidus: Rahalla saaPuhtaasti kansitekstien perusteella matkaan lähtenyt tekele. Kyseessä ilmeisesti jonkin sortin jännäripännäri. Jos ei teksti maistu minulle, niin puoliskolle ehkä.
Marcela Serrano: Näkemiin, pikku naisetToinen kansitekstien vuoksi mukaan napattu kirja. Kuvauksessa oli sitä samaa tunnelmaa, jota olen haalinut ennenkin kirjahyllyyni. En osaa asiaa sen kummemmin määritellä.
Terry Pratchett: Viimeinen mannerVaikka olen notkunut kirjaston fantasiahyllyillä yläasteelta lähtien, olen jotenkin onnistunut välttymään Pratchettin nimeltä. Tuntui korkealta ajalta tutustua tämänkin kirjailijan tuotantoon.
Tällä hetkellä on parikin kirjaa kesken, joten nämä uudet hyllyntäytteet ja pari muuta aiemmin haalittua korkkaamatonta kirjaa joutuvat odottamaan vielä tovin vuoroaan.