Piti kattoa koska Wiggin on aloittanut pelaamisen
Itelle kävi niin, että Tuusimuusinen oli poistanut keväällä vahingossa koko pelin, eikä mitenkään onnistuttu saamaan sille kadonneita poksuja takaisin, joten pääsiäisenä aloitti alusta. Samalla siinä kokeiltiin tuleeko soft bannia sillä että tunnari on kahdessa puhelimessa. Ei oo tullut, mutta ei kyllä olla pelattukaan samaan aikaan eri paikoissa. Pääosin minä oon pelannut. Tuusi käy satunnaisesti tutkimassa mitä monneja oon saanu kiinni ja hääräilee niiden kanssa jotain, vissiin esittelee kavereille

Joskus pelataan sen kanssa yhdessä ja eniten se on innostunut pelaamaan mun ja/tai mun kavereiden kanssa

Ei se yksin kotikonnuillaan jaksa, joten mä pelaan sitten. Tuusi muistaa avata pelin ehkä kerran viikossa.
"Me" ollaan nyt tasolla 30, mitä pidän ihan kohtuullisena suorituksena siihen nähden, että mä en voi kävellä juurikaan ja toinen ei pahemmin pelaa
Meillä tässä hoodzeilla on whatsapp-ryhmä, minkä pääfokuksena on raid-taistelut ja se on kyllä ihan toimiva apukeino. Ite oon pelaajana ehkä enemmän se, joka haluaa vaan saada expaa ja levelöityä, joten onhan tässä vielä tekemistä. Sitten kun on tuo rajallisuus osana, niin ei tule sinkoiltua miten sattuu. Mutta kyllä mulla edelleen puuttuu semmoisia otuksia mitkä haluaisin ja ottaa päähän ettei niitä vaan tuu tai näy
Mutta on se silti tunteisiin menevä peli
Oltiin theian kanssa Mewtwo-raidissa ja taidettiin olla ainoita kenelle se hemmetin ötökkä ei jäänyt kiinni, niin kyllähän se siinä hetkessä otti aika pahasti kupoliin! Yksikin sai kahdella accountilla sen saaturan kiinni, mutta meille tuli vaan "oh no mewtwo fled"
Yhteisöllisyyttä se on lisännyt myös, mitä en pidä huonona juttuna ollenkaan. Tulee kohdattua aika paljon aika erilaisia ihmisiä kun vetää raidista raidiin tai yrittää juosta jotain monnia kiinni