Nyt saa siis suositella!

(Olen NIIN nyybi tämmösten suhteen.
)
)
Kibaya kirjoitti:Mä kyllä suosittelen gmailia.
Siellä on tilaa ja it's for free. Mulla ainakin toimii hyvin roskapostienkin osalta.
Tällä hetkellä sähköpostissa on isojakin liitetiedostoja usein kappalein ja hyvin pyörii.

L-S kirjoitti:Outoa sinänsä, että kyllä mulla ainakin Gmailissa on roskapostikansio selkeästi näkyvillä siinä samalla tasolla kuin postilaatikkokansiokin, ja siinä aina heti näkyy suluissa lukemattomien viestien määrä. Toisaalta myöskään en ole huomannut, että asiallisia viestejä olisi juurikaan eksynyt sinne toisin kuin esimerkiksi Yahoon sähköpostin roskapostisuodatuksessa on useinkin käynyt.
Gmailin viestien ketjutus on ajoittain ihan kiva ja selkeä, mutta toisinaan melkoisen hankala, lähinnä sellaisissa tapauksissa, että jossain sähköpostilistalla syntyy keskustelua ja ihmiset vastatessaan vaihtavat otsikoita ja vastailevat milloinen kenenkin viesteihin. Silloin on hiukan vaikea pysyä kärryillä, kun sitten keskustelu jakautuu useaksi rimpsuksi, eikä jaottelussa kuitenkaan välttämättä ole logiikkaa.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa