Multimediailmoitusta.

Re: Multimediailmoitusta.

ViestiKirjoittaja L-S » Ti 09 Touko 2017 09:00

Vähän niin kuin jatkoksi syksyiseen viestiini (edellisellä sivulla, tässä välissä ei olekaan muita viestejä): taas joku laite lopettaa ihan liian nopeasti jonkun tuen. :epäilevä: Mulla on ollut nelisen vuotta Samsung Smart TV, josta käytän tv:n katselun lisäksi erityisen ahkerasti Smart Hubin Youtube-sovellusta päivittäisten joogavideoiden katsomiseen. Nyt sovelluksesta tuli ilmoitus, että Youtube-sovelluksen tuki loppuu 30.6. ja sen jälkeen "voit käyttää Youtubea vielä monilla muilla laitteilla". :kiro:

Mikähän järki tässäkin nyt on? Varmaan jotkut ostavat neljän vuoden välein uuden telkkarin, mutta itse en kyllä aio. Saahan tuohon tietysti tietokoneen kytkettyä ja välillä olen vanhaa konetta käyttänytkin, mutta se on vähän hitaampaa kuin Youtube-sovelluksen käyttö (ennen kaikkea koska vanha kone toimii pirun hitaasti ja jumittaa joka askeleella. Muuten käytössä olevan uudemman koneen siirtäminen paikalle taas vaatisi liikaa johtojen irrottelua). Tai sitten voisi tietysti ostaa jonkun Chromecastin, jos jaksaisi. Mutta periaatteesta olen kiukustunut siitä, että nykyajan laitevalmistajat/sovellusvalmistajat (en ole varma kumman vika tämä on :P) voivat lopettaa palveluiden tuen tuosta vain, vaikka itse laite vielä toimisi hyvin.

Niin, ja yllämainitussa iPadissa kaatuilee entistä useampi sovellus.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Multimediailmoitusta.

ViestiKirjoittaja Aranwe » Ke 10 Touko 2017 19:08

Mulla on myös Samsungin Smart TV jossa mm. Amazon Video ei ole tuettu enää. Tuota YouTube herjaa en ole nähnyt (vielä), mutta muistaakseni viimeksi kun yritin niin se ei toiminut ollenkaan. Mun telkkari on kuitenkin vasta 1.5 vuotta vanha ja vuoden 2015 malli.

Ensi kerralla ostan jonkun telkkarin josta puuttuu kaikki mahdolliset Smart-toiminnot, jos sellaisia edes on enää olemassa.
Avatar
Aranwe
 
Viestit: 1257
Liittynyt: Ti 28 Joulu 2010 00:37
Paikkakunta: Brexit Wasteland

Re: Multimediailmoitusta.

ViestiKirjoittaja L-S » Ke 10 Touko 2017 21:22

Mun saamassa Youtube-herjassa ohjattiin nettisivulle, jossa kerrottiin, että tuen päättyminen vaikuttaa vain vuoden 2012 tv-malleihin tai vanhempiin. Mulla taitaa olla juurikin 2012-malli, kun olen neljä vuotta sitten keväällä sen hankkinut. Mutta tuskin sentään vielä Aranwen telkkariin vaikuttaa. Mutta on toikin kyllä älytöntä, että Amazon video on jo puolessatoista vuodessa loppunut. :epäilevä:

Katselin Chromecastejakin, mutta 39 euroa sekin maksaa. Mitä jos ostan sellaisen ja sitten siinäkin lakkaa joku tuki puolen vuoden päästä? :epäilevä:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Multimediailmoitusta.

ViestiKirjoittaja Wildchild » Ma 21 Elo 2017 23:01

Ei ilmotus vaan kyskä:

mistä saisi vielä nykypäivänä vhs-soittimen? Mielellään uuden, mutta ehkä se vanhakin käy jos se varmasti toimii. :keijo:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1382
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: Multimediailmoitusta.

ViestiKirjoittaja Aranwe » Ti 22 Elo 2017 00:00

Wildchild kirjoitti:Ei ilmotus vaan kyskä:

mistä saisi vielä nykypäivänä vhs-soittimen? Mielellään uuden, mutta ehkä se vanhakin käy jos se varmasti toimii. :keijo:


Amazonista? Käytettyjä luultavasti on Suomi pullollaan. JVC tai Sony oli muistaakseni parempia merkkejä.
Avatar
Aranwe
 
Viestit: 1257
Liittynyt: Ti 28 Joulu 2010 00:37
Paikkakunta: Brexit Wasteland

Re: Multimediailmoitusta.

ViestiKirjoittaja Jorssi » Ti 22 Elo 2017 00:04

Wildchild kirjoitti:Ei ilmotus vaan kyskä:

mistä saisi vielä nykypäivänä vhs-soittimen? Mielellään uuden, mutta ehkä se vanhakin käy jos se varmasti toimii. :keijo:
Tuskinpa uutena saa enää mistään Suomesta, kun LG:kin poisti vähän aikaa sitten valikoimastaan RC389H:n. Amazonissa tosiaan on jopa uusia, mutta kalliiksi tulee varmaan sieltä tilailla. Kannattaa kattella näitä netin kauppapaikkoja, kuten tori.fi, huuto.net, facebookin kirppisryhmät ym.

Mulla löytyy vaatehuoneen perukoilta, mutta en ole siitä valmis luopumaan.
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Avatar
Jorssi
 
Viestit: 3287
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 11:29

Re: Multimediailmoitusta.

ViestiKirjoittaja Wiggin » Ti 31 Loka 2017 00:23

Wiggin kirjoitti:Joo.. pitihän tuo Pokemon Go latailla puhelimeen ja kaivella esiin jo ennen Suomen julkaisua. Ja jonkin verran on tullut pelailtua..

Level 24 :bubblesfriikki:

Olisi pitänyt arvata että koukuttava laji on. Mä olin jo vanha pieru kun Pokemon-villitys viimeksi oli liikkeellä joten meni vähän ohi "kakaroiden hömpötyksenä". Ei näytä enää haittaavan nelikymppisenä :virne: Nyt kun sain tytölle päivitettyä puhelimen ajantasalle (asiaan hieman vaikutti kyseinen peli :nolo: ), niin voin isäukko-senseinä olla tosi nohevana ja kertoa pikku jipot expan nostamista lucky egg + evolve showsta kolikoiden keräämiseen saleja valtaamalla. Ja hauska seurata toisen intoa kun uusia poksuja tulee jatkuvalla syötöllä :D Kunhan saadaan tytölle vähän leveliä lisää ja parit voimapoksut niin lähdetää vyöryttämään kylän saleja :viileä:


Level 38 :pepsis:

Viime kesänä salisysteemi muuttui ja tuli raid-bossit joita päästiin kaataman porukalla, Legendaarisista puhumattakaan. Kesään 2017 asti tää oli sellaista "puskissa hiippailua" ja hyvin harvoin tuli törmättyä omilla kylillä muihin pelaajiin. Saleilla olevat nimimerkit kyllä tuli tutuiksi mutta ei ihmiset niidet takana. Toi raidi-systeemi muutti pelin hegen täysin. 6000 asukkaan kylällä on varsin aktiivinen ydinporukka jolla on mese-hälyryhmä jossa kootaan porukat raideihin ja sumplitaan aikataulut kohdilleen. Eikä oo muuten mikään nuorisoporukka :virne: Tässä muutaman kuukauden melskaamisen jälkeen on pikkunappulat huomanneet että ryhmässä on voimaa ja keski-ikä on alkanu pikkuhiljaa nuorentumaan. Bugeistaan huolimatta varsin viihdyttävää tekemistä. Ja kun tätä voi pelata niin monella tavalla ja jokaiselle on paikkansa. Pertti-peruspelaajat keräivät pokemoneja ja täyttävät dexiään ja toisessa päässä viimeisen päälle hifistelijät jotka etsivät niitä parhaita yksilöitä (IV 100%) joita sitten power-upataan raidikuntoon niin että level-3 raiditkin kaatuvat vaikka itsekseen. Nämä hifistelijät ovat sitten sen kantava voima Legendaaristen raideissa jotka varmistavat sen että myös Pertti-peruspelaajat saavat harvinaisimmat monnit kokoelmiinsa. Ja mikä parasta. Kaikki mahtuvat sulassa sovussa samoille taistelukentille :D
"Rasittava huumorimies seikkailee typerässä kansankomediassa"
Avatar
Wiggin
 
Viestit: 184
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 09:54

Re: Multimediailmoitusta.

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 31 Loka 2017 15:41

Piti kattoa koska Wiggin on aloittanut pelaamisen :keijo:

Itelle kävi niin, että Tuusimuusinen oli poistanut keväällä vahingossa koko pelin, eikä mitenkään onnistuttu saamaan sille kadonneita poksuja takaisin, joten pääsiäisenä aloitti alusta. Samalla siinä kokeiltiin tuleeko soft bannia sillä että tunnari on kahdessa puhelimessa. Ei oo tullut, mutta ei kyllä olla pelattukaan samaan aikaan eri paikoissa. Pääosin minä oon pelannut. Tuusi käy satunnaisesti tutkimassa mitä monneja oon saanu kiinni ja hääräilee niiden kanssa jotain, vissiin esittelee kavereille :virnei: Joskus pelataan sen kanssa yhdessä ja eniten se on innostunut pelaamaan mun ja/tai mun kavereiden kanssa :virne: Ei se yksin kotikonnuillaan jaksa, joten mä pelaan sitten. Tuusi muistaa avata pelin ehkä kerran viikossa.

"Me" ollaan nyt tasolla 30, mitä pidän ihan kohtuullisena suorituksena siihen nähden, että mä en voi kävellä juurikaan ja toinen ei pahemmin pelaa :keijo:

Meillä tässä hoodzeilla on whatsapp-ryhmä, minkä pääfokuksena on raid-taistelut ja se on kyllä ihan toimiva apukeino. Ite oon pelaajana ehkä enemmän se, joka haluaa vaan saada expaa ja levelöityä, joten onhan tässä vielä tekemistä. Sitten kun on tuo rajallisuus osana, niin ei tule sinkoiltua miten sattuu. Mutta kyllä mulla edelleen puuttuu semmoisia otuksia mitkä haluaisin ja ottaa päähän ettei niitä vaan tuu tai näy :keijo:
Mutta on se silti tunteisiin menevä peli :keijo:
Oltiin theian kanssa Mewtwo-raidissa ja taidettiin olla ainoita kenelle se hemmetin ötökkä ei jäänyt kiinni, niin kyllähän se siinä hetkessä otti aika pahasti kupoliin! Yksikin sai kahdella accountilla sen saaturan kiinni, mutta meille tuli vaan "oh no mewtwo fled" :norsu:

Yhteisöllisyyttä se on lisännyt myös, mitä en pidä huonona juttuna ollenkaan. Tulee kohdattua aika paljon aika erilaisia ihmisiä kun vetää raidista raidiin tai yrittää juosta jotain monnia kiinni :keijo:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Multimediailmoitusta.

ViestiKirjoittaja Wiggin » Ke 01 Marras 2017 09:52

Kibaya kirjoitti:Mutta on se silti tunteisiin menevä peli :keijo:
Oltiin theian kanssa Mewtwo-raidissa ja taidettiin olla ainoita kenelle se hemmetin ötökkä ei jäänyt kiinni, niin kyllähän se siinä hetkessä otti aika pahasti kupoliin! Yksikin sai kahdella accountilla sen saaturan kiinni, mutta meille tuli vaan "oh no mewtwo fled" :norsu:


Tuo se on kyllä totta. Varsinkin nää ensimmäiset päivät kun uusi Legendaarinen ilmestyy ovat yhtä tuskaa. Kun itseltä vielä puuttuu ja parin metrin päästä kuuluu "EKAAN PALLOON :woohoo: " Niin omassa päässä soi lähinnä "*&rkelesaa¤%na?¤%TU!!!" :viha: :viha: *itkupotkuraivariöverit* Ja sitten kohteliaasti hampaat irvessä onnittelut raidikaverille. :virne:

Olen oppinut sitten itse hillitsemään itseni noissa tilanteissa kun se monni sitten loppujen lopuksi tarttuu palloon ja dexi taas täytyy. On sen verran hyvässä muistissa ensimmäinen Tyrannitar-raidi kun tyttären kanssa käveltiin sieltä sitten kotiin. Minä sen sain ja tyttö ei. Sen puolen tunnin aikana kuuntelin sydäntä särkevää analysointia siitä mitä tuli tehtyä kiinniottotilanteessa oikein ja väärin ja miksi se ei niistä hienoista excellent-heitoista huolimatta tarttunu kiinni. :hullu:

Että joo.. menee tunteisiin :virne:

Ja nythän on tietenkin hyvä ja sopiva väli kertoa että plakkarissa on 2 ex-raidia ja 2 Mewtwota :virne:
"Rasittava huumorimies seikkailee typerässä kansankomediassa"
Avatar
Wiggin
 
Viestit: 184
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 09:54

Re: Multimediailmoitusta.

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 01 Marras 2017 10:05

Mewtwo :nirppa: :pitsläp:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Multimediailmoitusta.

ViestiKirjoittaja Wildchild » Ke 01 Marras 2017 20:42

Pitäkää Mewtwonne. Ei oo näkyny kutsua. :nirppa:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1382
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: Multimediailmoitusta.

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 01 Marras 2017 21:31

Wildchild kirjoitti:Pitäkää Mewtwonne. Ei oo näkyny kutsua. :nirppa:


Ei kannattais asua Helsingissä :gay: (testiryhmät olleet pääkaupungin ulkopuolella :keijo: )
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Multimediailmoitusta.

ViestiKirjoittaja Wildchild » To 02 Marras 2017 13:22

Kibaya kirjoitti:
Wildchild kirjoitti:Pitäkää Mewtwonne. Ei oo näkyny kutsua. :nirppa:


Ei kannattais asua Helsingissä :gay: (testiryhmät olleet pääkaupungin ulkopuolella :keijo: )


Kyl mä tiedän helsinkiläisiäki, kuten mein naapuri. Tuuristahan se on kiinni. :sori:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1382
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: Multimediailmoitusta.

ViestiKirjoittaja theia » Ma 18 Joulu 2017 21:00

Mewtwooooo :woohoo:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Multimediailmoitusta.

ViestiKirjoittaja Wildchild » Ke 20 Joulu 2017 14:18

:nirppa:

Lapsi sai sen kuukausi sitten. Missä mun kutsu? :norsu:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1382
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: Multimediailmoitusta.

ViestiKirjoittaja Wiggin » Ma 19 Maalis 2018 13:58

Wiggin kirjoitti:
Wiggin kirjoitti:Pokemon Go - Level 24 :bubblesfriikki:


Level 38 :pepsis:


Level 40 :keijojami:

Näitä tupla-xp eventtejä tulee nykyään ovista ja ikkunoista joten pikku loppukiri tuossa Rayquaza vs. Kyogre & Groundon battlen palkintoviikossa niin 20 miljoonaa expaa ja level 40 oli kasassa. Nyt ihan ihan kohtakaan evolvaa yhtäkään Pidgeytä ja Weedleä saatika pyörittele niitä hemmetin onnenmunia :friikkihaukotus:

PoGon rinnalla rupesin viime syksynä tahkoamaan Nianticin edellistä peliä eli Ingressiä. Ja tossa reilu kuukausi sitten sain grindattua siinä itseni levelille 10 joka tarkoittaa sitä että portaaliehdotukset aukesivat. Ja jos joku ei sattunut vielä tietämään niin Ingressin portaalithan ovat siirtyneet (ja uudet siirtyvät edelleen) PoGoon stopeiksi ja saleiksi. Joten pikku kylämme on tässä viimeisen kuukauden aikana saanut läjäpäin uusia stoppeja ja saleja. Hauskaa hommaa tuokin. Oma kotikunta avautuu taas aivan eri vinkkelistä kun joutuu tosissaan penkomaan potentiaalisia kohteita jotka Ingressin epämääräisten sääntöjen ja tulkintojen mukaan hyväksyttäisi portaaleiksi. Saldo on tällä hetkellä 14 hyväksyttyä ja 7 hylättyä. Sisältäen pari omaa pikku aivopierua ja muutama sellainen kohde jotka pitäisi mennä läpi, mutta eihän talvella saa mistään sellaista kuvaa joka kertoisi että "tää ihan oikeesti on leikkikenttä eikä mikään kotipihan lumikinos mistä pistää esiin yksi surkea keinun rääpäle" :viha:
"Rasittava huumorimies seikkailee typerässä kansankomediassa"
Avatar
Wiggin
 
Viestit: 184
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 09:54

Re: Multimediailmoitusta.

ViestiKirjoittaja L-S » La 02 Kesä 2018 12:28

Onhan se hyvä, että se GDPR tuli ja toi periaatteessa lisää läpinäkyvyyttä. Mutta ai herran pieksut että alkaa ärsyttää kaikki tiedotteet ja muut. :P "Päivitämme tietosuojakäytäntöjämme" -viestejä tuli sähköpostiin pitkin kevättä ja viime viikolla pahin suma, mutta mattimyöhäiset jenkkifirmat lähettelevät niitä vieläkin (ai niin, joku eurooppalainen laki on vissiin olemassa... :P).

Lisäksi entistä useammalta sivustolta tulee vähän väliä ilmoituksia siitä, että käytämme evästeitä ja yksityisyys ja blaa blaa. En jaksaisi joka välissä olla klikkailemassa niitä. Toki niitä ei pitäisi tulla, jos on kerran hyväksynyt sen, mutta jos tyhjentää keksejä, niin sitten tulee taas, ja esim. googlatessa tulee vastaan ennestään tuntemattomia sivuja ja siellä tulee niitä kuitenkin vastaan. On näitä keksi-ilmoituksia ollut ennenkin, mutta nyt ne ovat mielestäni lisääntyneet. Jopa fordella oli joku ilmoitus, joka piti hyväksyä tai ei-hyväksyä. Myönnän etten jaksa lukea niitä kovin tarkkaan, koska olen turtunut siihen, että koko ajan mua seurataan kuitenkin. :sori:

Tl;dr: onhan se hyvä että tulee sääntelyä, mutta toivoisin, että olisi olemassa joku vaihtoehto, jossa mun ei tarvitsisi koko ajan lukea muistutuksia näistä, vaan voisin halutessani vaan tarkistaa ne erikseen jostain. Se jatkuva muistutussuma tuntuu vaan sellaiselta päälleliimatulta, teennäiseltä selittelyltä, koska useimmiten on kuitenkin pakko hyväksyä jotain, että voi käyttää jotain palvelua tai sivua.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Multimediailmoitusta.

ViestiKirjoittaja Wiggin » Su 28 Elo 2022 13:06

Wiggin kirjoitti:
Wiggin kirjoitti:
Wiggin kirjoitti:Pokemon Go - Level 24 :bubblesfriikki:


Level 38 :pepsis:


Level 40 :keijojami:


Yllättävää kyllä. Pelaan tätä vieläkin. Level 49.

Suurin hype on kadonnut tälläkin kylällä ja muutama vanha jäärä vielä pelailee peliä ja tenava-osastoa tulee ja menee. Kouluttajaurani on tällähetkellä expa-jumissa. Tykkäsin kovasti näistä 41-50 leveliä tehtäväsarjoista mitkä piti suorittaa expan lisäksi jotta sai levelin kasaan. Mutta nyt kun tehtävät on tehty niin pelkän expan grindaaminen on kyllä :bubblesfriikki: . Varsinkin kun koko kokemuspisteiden keruu laitettiin pilalle sillä että parhaiten sitä saa kerättyä lähettelemällä paketteja kavereille... siis anteeksi mitä #¤%¤:a Niantic? :viha:

Ja sit konsolirintamalla musta on tullu pahimman luokan Fortnite-jonne! :virne:
"Rasittava huumorimies seikkailee typerässä kansankomediassa"
Avatar
Wiggin
 
Viestit: 184
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 09:54

Re: Multimediailmoitusta.

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 28 Elo 2022 19:31

Minä aloitin Pokemon Gon pelaamisen reilu 2 vuotta sitten. Level 43. :virne: Mulla on taipumus koukuttua peleihin. Tämä on ainoa koukuttava peli, josta on hyötyä. Kuinka monta kertaa se onkaan saanut minut lähtemään kävelylle? Aika monta kertaa.

Muu pelaaminen on lähinnä nonogrammeja. :D Niihin en koukutu ihan liian pahasti.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Multimediailmoitusta.

ViestiKirjoittaja theia » Ma 29 Elo 2022 11:28

Mä pelailen Pokemon Go:ta edelleen, satunnaisesti - level 40 on, mutta ei ihan hirveästi etene. Sisko on sen sijaan heavy player ja järjestetäänkin sen polttarit Pokemon go -teemalla :ahihi:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Multimediailmoitusta.

ViestiKirjoittaja Wildchild » Ma 05 Syys 2022 18:47

Wiggin kirjoitti:Varsinkin kun koko kokemuspisteiden keruu laitettiin pilalle sillä että parhaiten sitä saa kerättyä lähettelemällä paketteja kavereille... siis anteeksi mitä #¤%¤:a Niantic? :viha:


Myönnän että muutaman miljoonan olen saanut sillä että olen hankkinut kavereita joiden kanssa saa best friendsit ja sen jälkeen heivaan ne pois. :pepsodent:
Ja myönnän että aion jatkaa samaa linjaa. :pepsodent:
Tosin olen kaukana niistä aktiiveista jotka harrastaa tätä säännöllisesti. Pidän vain sen verran (tuntemattomia) kavereita että selviän niistä, nyt on joku parikymmentä. Ja olen siis vasta levelillä 44, eli todellakaan en kerää aktiivisesti xpaa vain kavereita keräämällä. :virne:

4379 3396 0579. Lupaan etten heivaa fordelaisia.

Wiggin kirjoitti:Ja sit konsolirintamalla musta on tullu pahimman luokan Fortnite-jonne! :virne:


Olen joutunut tutustumaan tähänkin peliin esikoiseni myötä joka haluaa välillä pelata duo:a. Hän on ihan pro verrattuna meikäläiseen, pelaa koneella ja on ties millä levelillä ja tietää kaiken ja tuijottaa youtubesta videoita saadakseen lisää pelitakniikkaa kokeiltavaksi omiin peleihin. Ja sit on mä joka pelaa vanhalla puhelimella. :virnu: Mutta miksikäs ei. Nuori on tyytyväinen ja mulle ihan sama. :virne:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1382
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: Multimediailmoitusta.

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 13 Syys 2022 19:22

Wildchild kirjoitti:
Wiggin kirjoitti:Varsinkin kun koko kokemuspisteiden keruu laitettiin pilalle sillä että parhaiten sitä saa kerättyä lähettelemällä paketteja kavereille... siis anteeksi mitä #¤%¤:a Niantic? :viha:


Myönnän että muutaman miljoonan olen saanut sillä että olen hankkinut kavereita joiden kanssa saa best friendsit ja sen jälkeen heivaan ne pois. :pepsodent:
Ja myönnän että aion jatkaa samaa linjaa. :pepsodent:
Tosin olen kaukana niistä aktiiveista jotka harrastaa tätä säännöllisesti. Pidän vain sen verran (tuntemattomia) kavereita että selviän niistä, nyt on joku parikymmentä. Ja olen siis vasta levelillä 44, eli todellakaan en kerää aktiivisesti xpaa vain kavereita keräämällä. :virne:

4379 3396 0579. Lupaan etten heivaa fordelaisia.



Aloitettiin 2017 siskon mukulan kanssa yhteisesti pelaaminen. Nykyinen teini ei enää pelaa ja mä olen jatkanut sillä tilillä. Nyt hengaan levelillä 40, mitä pidän suurena saavutuksena, kun on yli puolet vuodesta aikaa kun en pääse ulos. Nykyisen asunnon kulmilla on 4 stoppia ja yksi gymi. Gymillä oli tähän kesään asti joku outo monopoli, missä jengi piti salia hallussa viikkokausia. Jos sinne sattui saamaan oman monnin johonkin väliin, niin meni 10min ja se tiputettiin, mutta näiden valtaajien monnit pysyi paikallaan. Se söi pelaajaa aika tavalla, koska talviaikaan kolikeiden saaminen oli ihan mahdotonta. Tuli avattua peli tasan päivittäisen monnin kiinniottamiseen ja stopin pyörittämiseen.

Mullahan on kroonisesti reppu täys, ei oikein oo tilaa grindata kaveri-expaa, kun en saa lahjoja edes päivittäin auki. Se on myös mun mielestä typerä systeemi, joten en edes aina muista sitä.

Nyt mulla on myös semmoinen piiri joiden kanssa vedetään raideja ja se sopii myös mun pelitaktiikkaan.

Mulla on myös kroonisesti pokemon storage taas täys :keijo:. Jostain syystä en pysty heivaamaan yhtäkään niistä 30 eeveestä tai 20 pikachusta :virne:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Multimediailmoitusta.

ViestiKirjoittaja kmaria » Ma 19 Syys 2022 13:36

Mäkin pelaan Pokemon Gota, level 33. Olen tässä aika myöhäisherännäinen ja aloitin vasta syksyllä 2019, kun siskonlapset houkutteli mukaan. Pelaaminen on aika kausittaista, nyt on taas menossa aktiivisempi kausi, vaikka silti välillä vaan pyörittelen kotisohvalta lähistoppeja. :virne:
kmaria
 
Viestit: 430
Liittynyt: Su 04 Touko 2008 23:44

Edellinen

Paluu Multimedia



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron