theia kirjoitti:Facebookiin tulossa Dislike-namiska
Paaaitsi että Facebook poistaa postaukset, joissa on yli 10 dislikea
USAtoday:n uutinen 
theia kirjoitti:Facebookiin tulossa Dislike-namiska
USAtoday:n uutinen 
theia kirjoitti:theia kirjoitti:Facebookiin tulossa Dislike-namiska
Paaaitsi että Facebook poistaa postaukset, joissa on yli 10 dislikeaUSAtoday:n uutinen
Katsoin kyllä, että jotenkin oudon näköinen sivusto, mutta en heti kiinnittänyt siihen huomiota, kun joskushan on vaikka mobiiliversioita, jotka näyttää oudoilta. Mutta tosiaan pitäisi aina muistaa katsella netissä ympärilleen. En ole tuon osoitteen alla oleviin uutisiin aiemmin törmännyt, mutta samanlaisia osoitteita on ilmeisesti muidenkin tunnettujen amerikkalaisten lehtien sivuista tehty.
Sorruin selvästi vahvistusharhaan: koska olen aiemminkin antanut itselleni kertoa, että Facebook ei aina toimi järkevästi poistaessaan ihmisten raportoimaa sisältöä ja koska Facebookin toimintaa muutenkin usein arvostellaan, olin hetken valmis uskomaan tuonkin, mutta sitten aloin kyllä miettiä, että voiko muka olla totta. 
L-S kirjoitti:Muoks: Nyt kun rupesin tutkimaan tarkemmin, tuo on ilmeisesti jonkinlainen feikkiuutissivusto, usatoday.com.co eikä usatoday.com. Meninpäs mäkin halpaan...![]()
Katsoin kyllä, että jotenkin oudon näköinen sivusto, mutta en heti kiinnittänyt siihen huomiota, kun joskushan on vaikka mobiiliversioita, jotka näyttää oudoilta. Mutta tosiaan pitäisi aina muistaa katsella netissä ympärilleen. En ole tuon osoitteen alla oleviin uutisiin aiemmin törmännyt, mutta samanlaisia osoitteita on ilmeisesti muidenkin tunnettujen amerikkalaisten lehtien sivuista tehty.
en mäkään huomannut kun nopeesti selasin
Todella lähdekriittinen oon

Nykyään testejä tekevät ja jakavat (ainakin minun uutisvirrassani) Facebookin uusi aalto eli keski-ikäiset. Enon vaimo ja anoppi lähinnä spämmäävät. 
)
Klikinsäästäjä 
Normaalit klikkiotsikotkin ovat noihin verrattuna hyviä. Otsikosta jo paistaa läpi, että suomentaminen on lähes Google-translate -tasoa, ei voi kuin ihmetellä, miten joku jaksaa noita lukea. Toisaalta kyseinen kaveri ei kyllä osaa yhdyssanojakaan, joten ehkä häntä ei häiritse karmea kielenkäyttö.

Jorssi kirjoitti:Tää forde on mun sosiaalinen media. Tekeekö se musta säälittävän? Omasta mielestäni ei.
Tiedän kyllä häshtägit ja faset ja muut, mutta olen pitäytynyt niistä irti silti, tai siitä huolimatta, tai just siks.
Mutta sen ryhmän ulkopuolella en juurikaan lue facesta mitään muuta. Koska koen ettei mun energia riitä. En jaksa, ei kiinnosta. Kuulen kyllä kuulumisia muullakin tavalla.
EIkä pidäkään.
Wiggin kirjoitti:Mies klikkaa itsensä sisään foorumille ja mitä hän löytääkään saa teidät pieremään ruusuja!
SAATANA!!!!!11![]()
![]()
![]()
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa