Aranwe kirjoitti:Opera on mukavan ketterä selaimeksi, mutta sen kehitystyökalut (Dragonfly) ei oikein mukavuudessaan pärjää mitenkään Webkit-pohjaisten selainten (Safari, Chrome) vastaaville, saati sitten Firefoxiin saatavalle Firebugille. Jopa IE:n Developer Tools on mukavampi käyttää.

Pascal Lemoix kirjoitti:Tietoturvasta kiinnostuneet kehottavat vaihtamaan pois IE:stä.
Vieläkö sitä joku käyttää?Yabba kirjoitti:(...tuo edellä mainittu tuli vannoutuneen Linuxistin näpeistä.)

Emperor Pälpätipää kirjoitti:Ennemmin selaan nettiä command promtista ku alan käyttään IE:tä

Kyllä mä mielestäni (pikaisesti) luinkin ketjun ennen viestin kirjoittamista, mutta oikeampi kysymyksenasettelu olisi ehkä ollut, että onko kukaan keksinyt ongelmaan ratkaisua.
Tähän ongelmaan en usko löytäväni vastausta Googlesta, vaikka jotain geneerisempiä Operan kirjautumisongelmia koskevia ratkaisuja yritin etsiä, mutta ei niistä ollut mitään apua. Mutta onhan se toisaalta kiva tietää, että jollain sentään toimii, jolloin pystyy päättelemään, että kyseessä ei sentään ole perustavanlaatuinen selaimen ja forden välinen yhteensopivuusongelma, vaan ehkä joku asetusjuttu. Ärsyttävää kyllä, olisin oikeasti halunnut vaihtaa selainta. Nyt olen käyttänyt Operaa muuten ja availen välillä sitten Firefoxia, että pääsen käymään fordella. 

En keksinyt ja/tai jaksanut miettiä miten sen saisi toimimaan, piti sitten sitäkin varten avata toinen selain, samoin kuin olen nyt tässä kuukauden päivät avannut päivittäin erikseen Firefoxin tai Chromen, että voisin lukea fordea.
Jotain häikkää tässä selaimessa selvästi on keksien kanssa, siihen varmaan fordekirjautumisen ongelmakin liittyy. Mutta ei hajuakaan mistä se johtuu ja miten ongelman voisi ratkaista. 
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa