Janet kirjoitti:Guitar Hero III -peliä on tullut tahkottua jonkun verran, mutta en ole kauhean hyvä siinä. Nyt sitä en ole hetkeen pelannut, kun veljeni lähetti sen takaisin jonnekkin, koska siinä ei ollut stereoääni tms. Ei aina ymmärrä sen hifistelyä. :D

Emilia kirjoitti:Tahdon myös sen PlayStationin tanssipelin ja Singstarin. Täytyykö mun nyt
hankkia kaksi konsolia. Höööh...
Jos sen tanssimatto-pelin saisi Wiillekin, en edes harkitsis pleikkaria. Mut taitaa
olla mahdotonta. :( Onko Wiillä jotain vastaavaa sitten? Edes sinnepäin..?

*pomppii innosta* Just toi peli! :D Ihanaa, voin hommata vaan yhen vehkeen.Galileo kirjoitti:Emilia kirjoitti:Tahdon myös sen PlayStationin tanssipelin ja Singstarin. Täytyykö mun nyt
hankkia kaksi konsolia. Höööh...
Jos sen tanssimatto-pelin saisi Wiillekin, en edes harkitsis pleikkaria. Mut taitaa
olla mahdotonta. :( Onko Wiillä jotain vastaavaa sitten? Edes sinnepäin..?

dubb kirjoitti:Mites Galileo, onko Wii:n koukuttavuus ja innostavuus forden todennäköisimmin kokeneimmalla Wii:istillä laskenut pikkuhiljaa?
Edit: Mikä on The Source Wii-pelien ja lisälaitteiden hankintaan? Olettaisin, että jostakin webshopista nuo irtoavat perinteiseen tyyliin lähimarketteja edullisemmin.

..eiku ihan oikeesti, tankotanssi on kuulostanut niin hienolta, että olis ihan huippua päästä kotioloissa kokeilemaan...theia kirjoitti:Ja pitäis saada Wii nettiin kiinni, mutta meille (mie & systeri) se kuulostaa lähinnä mission impossiblelta.

Ja kuinkas kävi.

theia kirjoitti:Miulla on Mario Kartista kysymys - miksi hahmon ympärille tulee välillä sellainen sininen hehku, joka saa ajokin menemään lujempaa? Oon yrittänyt keksiä jotain loogista syytä, mutta ei vaan käsitä.

Mutta, joo, kiihdytystä sitten vaan.
theia kirjoitti:Wooohooo!
Toihan kuulostaa ihan järjettömän hauskalta..eiku ihan oikeesti, tankotanssi on kuulostanut niin hienolta, että olis ihan huippua päästä kotioloissa kokeilemaan...

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa