Nyt se on supernopee ja upee.
Että tämmönen ketju tännekin sit. (Ihan vaan jotta pääsen riemuitsemaan taidoistani ja koneesta.
)
Nyt se on supernopee ja upee.
)Plei kirjoitti:Siirryin nörttiyden uudelle tasolle ja laitoin itse lisämuistia läppäriini.Nyt se on supernopee ja upee.
![]()
)
ja se tuli tosiaan ainoana mieleen, onko muita, mahdollisesti järkevämpiä vaihtoehtoja? Kiitos jos joku viitsii pölhöä neuvoa. 
shaana kirjoitti:Tämä on enempi kysymysluontoinen asia tämä.
Minulla kun on tuo ylimääräinen tallentava kaapeliboxi, käytössä ehti olla noin kaksi kuukautta. Halvimmillaan internetzistä uutena löysin toimituskuluineen hintaan 308. Kysymys kuuluukin, kuinka paljon voin tuosta hintaa olettaa nyhtäväni ja missä sitä kannattaisi kaupata? Itsellä kävi mielessä huuto.net, mutten ole koskaan mitään siellä kaupannutja se tuli tosiaan ainoana mieleen, onko muita, mahdollisesti järkevämpiä vaihtoehtoja? Kiitos jos joku viitsii pölhöä neuvoa.

LazyBastard kirjoitti:Myy mulle halavalla.

shaana kirjoitti:LazyBastard kirjoitti:Myy mulle halavalla.
Kun en tiä mikä tästä olis edes se halapa hinta.

Saa nähä pysyykö...
Mie oon taas koukussa siihen, kuvittelin jo päässeeni siitä eroon, mutta se oli ennen aikaista
Melkein koko kevät tuli pelattua koulussa Spider-pasianssia, muutama kuukausi sitten sain itseni siitä vieroitettua, nyt voi syyttää tylsää työpäivää siitä että pasianssikoukku palasi. Ei siinä mitään, kyllä sillä ajan saa kulumaan mutta kun pitäisi tehdä jotain järkevääkin välillä

mä tykkään mustasta

Enpä ollut tuollaista aiemmin huomannut. (Nimim. "7 kk käytössä").

Menee hermot.
Onneksi on toinen kone käytössä, jossa on tuo nettiboksi kiinni. Oma kone on silti aina oma kone...
Metkaa! Muutaman kerran käsi hapuillut tuota normihiirtä vaikka muutenkin olen karsinut hiiren käytön minimiin duunissa. Tämä on kuitenkin ihan hauska, liekö uutuuden viehätystä vai mitä sitten. 
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa