Multimediailmoitusta.

Multimediailmoitusta.

ViestiKirjoittaja Plei » To 19 Kesä 2008 18:42

Siirryin nörttiyden uudelle tasolle ja laitoin itse lisämuistia läppäriini. :viileä: Nyt se on supernopee ja upee. :viileä:

Että tämmönen ketju tännekin sit. (Ihan vaan jotta pääsen riemuitsemaan taidoistani ja koneesta. :viileä: )
Linja-autojen ja rakkauden perässä voi juosta tai odottaa seuraavaa.
Avatar
Plei
 
Viestit: 309
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 20:13
Paikkakunta: Joensuu

Re: Multimediailmoitusta.

ViestiKirjoittaja Emeritus » Pe 20 Kesä 2008 15:42

Plei kirjoitti:Siirryin nörttiyden uudelle tasolle ja laitoin itse lisämuistia läppäriini. :viileä: Nyt se on supernopee ja upee. :viileä:

[turhaa pätemistä]
Jos oikein tarkkoja ollaan, kone ei RAMin lisäämisellä varsinaisesti nopeudu, mutta toiminta kyllä lutviutuu kun työmuistia on enempi. ;)
[/turhaa pätemistä]

Mutta onnea, lisä-RAM on kivaa. Itsekin joku aika sitten sain kaverin koneenraadosta muisteja puoli-ilmaiseksi kun osti uuden hyper-röpöttimen eikä vanhoille ollut käyttöä. Lisäys 512:sta 1280:neen megaan oli oikein lysti. Alkoi IL2 Sturmovik: 1946:kin toimia kiltisti.
(Oikein kivaa, paketissa samat laitevaatimukset kuin aiemmassa osassa. 512mb:llä aikasempien pelin osien yhteisasennus toimi hyvin, tämä kaikenkattava DVD-kokoelma pyöri juuri ja juuri. Eivät sitten viitsineet päivittää pakkausta... :jaaha: )
"Kun on kerran nuoruudenlähteestä maistanut, ei enää tyydy vesijohtoveteen, johon on sekoitettu juustonjuoksutinta ja laksatiivia."
-Markus Kajo
Avatar
Emeritus
 
Viestit: 1164
Liittynyt: To 08 Touko 2008 15:08

Re: Multimediailmoitusta.

ViestiKirjoittaja shaana » Ti 01 Heinä 2008 11:41

Tämä on enempi kysymysluontoinen asia tämä.
Minulla kun on tuo ylimääräinen tallentava kaapeliboxi, käytössä ehti olla noin kaksi kuukautta. Halvimmillaan internetzistä uutena löysin toimituskuluineen hintaan 308. Kysymys kuuluukin, kuinka paljon voin tuosta hintaa olettaa nyhtäväni ja missä sitä kannattaisi kaupata? Itsellä kävi mielessä huuto.net, mutten ole koskaan mitään siellä kaupannut :O: ja se tuli tosiaan ainoana mieleen, onko muita, mahdollisesti järkevämpiä vaihtoehtoja? Kiitos jos joku viitsii pölhöä neuvoa. :)
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
Avatar
shaana
Kuivaliha
 
Viestit: 1539
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 23:19
Paikkakunta: Hangessa.

Re: Multimediailmoitusta.

ViestiKirjoittaja LazyBastard » Ti 01 Heinä 2008 11:43

shaana kirjoitti:Tämä on enempi kysymysluontoinen asia tämä.
Minulla kun on tuo ylimääräinen tallentava kaapeliboxi, käytössä ehti olla noin kaksi kuukautta. Halvimmillaan internetzistä uutena löysin toimituskuluineen hintaan 308. Kysymys kuuluukin, kuinka paljon voin tuosta hintaa olettaa nyhtäväni ja missä sitä kannattaisi kaupata? Itsellä kävi mielessä huuto.net, mutten ole koskaan mitään siellä kaupannut :O: ja se tuli tosiaan ainoana mieleen, onko muita, mahdollisesti järkevämpiä vaihtoehtoja? Kiitos jos joku viitsii pölhöä neuvoa. :)


Myy mulle halavalla. :tilt:
Et in Arcadia ego.
Avatar
LazyBastard
 
Viestit: 737
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 12:49

Re: Multimediailmoitusta.

ViestiKirjoittaja shaana » Ti 01 Heinä 2008 11:51

LazyBastard kirjoitti:Myy mulle halavalla. :tilt:


Kun en tiä mikä tästä olis edes se halapa hinta. :tilt:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
Avatar
shaana
Kuivaliha
 
Viestit: 1539
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 23:19
Paikkakunta: Hangessa.

Re: Multimediailmoitusta.

ViestiKirjoittaja LazyBastard » Ti 01 Heinä 2008 11:54

shaana kirjoitti:
LazyBastard kirjoitti:Myy mulle halavalla. :tilt:


Kun en tiä mikä tästä olis edes se halapa hinta. :tilt:


Mikä on merkki ja malli?
Et in Arcadia ego.
Avatar
LazyBastard
 
Viestit: 737
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 12:49

Re: Multimediailmoitusta.

ViestiKirjoittaja shaana » Ti 01 Heinä 2008 12:00

Samsung näyttäisi olevan, ja malliltaan DCB-P853Z. Vaihdoin vastaavaan antennipoksiin. :tilt:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
Avatar
shaana
Kuivaliha
 
Viestit: 1539
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 23:19
Paikkakunta: Hangessa.

Re: Multimediailmoitusta.

ViestiKirjoittaja LazyBastard » Ti 01 Heinä 2008 12:09

Parin sadan pintaan on noita näköjään myyty.
Et in Arcadia ego.
Avatar
LazyBastard
 
Viestit: 737
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 12:49

Re: Multimediailmoitusta.

ViestiKirjoittaja @gen.fi » Ti 01 Heinä 2008 12:32

Niin halapa hintahan on aina suunnilleen sen mitä voi poistoihin kirjata eli -30% vuodelta.
Eli jos ei ole aivan uusi kannattaa kertoa alkuperäinen hinta 0.7:llä aina alkavalta täydeltä vuodelta.
Ja tietekin siitä että on käytetty tipautetaan muutama kymppi pois.

Ainakin itse laskeskelen käytetyille tuotteille hintaa tuolla tavalla jos olen ostamassa.
Elämä on tie jonka määränpäätä en voi valita, vain suunnan sille.
Avatar
@gen.fi
 
Viestit: 1049
Liittynyt: Su 04 Touko 2008 23:27

Re: Multimediailmoitusta.

ViestiKirjoittaja Galileo » Ti 01 Heinä 2008 12:36

Missä sä -30% kirjaat poistoihin vuodessa? :riips:


Käytetyn poksin hinta on se, mitä joku siitä suostuu maksamaan. Huuto.net on siitä hyvä paikka myydä se, että se on huutokauppa, eikä tarvitse määritellä kuin lähtöhinta. Ja lähtöhintahan on toki alin hinta, millä itse siitä suostuisit luopumaan.
Rock out, rock out, with your cock out.
Impress your lady friends,
Rock out, rock out, rock out,
'Til your life is at an end.
Avatar
Galileo
 
Viestit: 1326
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 10:52

Re: Multimediailmoitusta.

ViestiKirjoittaja @gen.fi » Ti 01 Heinä 2008 15:00

Noo poisto/arvonalennukset
Se -25% on mitä yritykset voivat poistaa verotuksesta...
Mutta saman lailla tuo arvoalenee yksityisellekin käyttäjälle, kunnes tulee antiikkiarvoa :virne:

[rautalanka]Eli kun ostat käytettynä jotain kannattaa vähentää se noin 25% uuden hinnasta/käytetty kokonainen vuosi[/rautalanka]
Elämä on tie jonka määränpäätä en voi valita, vain suunnan sille.
Avatar
@gen.fi
 
Viestit: 1049
Liittynyt: Su 04 Touko 2008 23:27

Re: Multimediailmoitusta.

ViestiKirjoittaja Galileo » Ti 01 Heinä 2008 15:10

30% = 25% :lanppu:

EVL-poistojärjestelmä on vain verotusta varten väkerretty keinotekoinen systeemi. Turha sitä on tavan ihmisen mihinkään käyttää. Ei ne yrityksetkään keskenään kauppaa niin tee, että "tästä vermeestä on nyt neljännes poistettu, sillä hinnalla sen saat ostaa". Digiboksit ja muut tietojenkäsittelyhärpäkkeet vielä vanhenevat sen verran nopeasti, että yritys voi ne poistaa jo samana vuonna 3-vuoden kalustona.
Rock out, rock out, with your cock out.
Impress your lady friends,
Rock out, rock out, rock out,
'Til your life is at an end.
Avatar
Galileo
 
Viestit: 1326
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 10:52

Re: Multimediailmoitusta.

ViestiKirjoittaja @gen.fi » Ti 01 Heinä 2008 15:42

Juu tuo 30% oli pohjilta kaivettua pölyyntynyttä muistia.
Ja sitä tarkoitin enempää en itse koskaan tarjoa alle vuoden käytössä olleesta/poito tuotteesta (etenkään elektroniikasta), kuin uuden hinta*0.70.
Elämä on tie jonka määränpäätä en voi valita, vain suunnan sille.
Avatar
@gen.fi
 
Viestit: 1049
Liittynyt: Su 04 Touko 2008 23:27

Re: Multimediailmoitusta.

ViestiKirjoittaja Shay » Su 06 Heinä 2008 16:18

SP1 on asentunut. Kone on vielä käynnissä. :salaliitto: Saa nähä pysyykö...
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Multimediailmoitusta.

ViestiKirjoittaja Yabba » To 17 Heinä 2008 21:58

:kiro: Mie oon taas koukussa siihen, kuvittelin jo päässeeni siitä eroon, mutta se oli ennen aikaista :( Melkein koko kevät tuli pelattua koulussa Spider-pasianssia, muutama kuukausi sitten sain itseni siitä vieroitettua, nyt voi syyttää tylsää työpäivää siitä että pasianssikoukku palasi. Ei siinä mitään, kyllä sillä ajan saa kulumaan mutta kun pitäisi tehdä jotain järkevääkin välillä :gaah:

Kuka nörttirotta onkaan keksinyt pistää 82 erilaista pasianssia yhden harmittoman näköisen ohjelman sisään, eihän siitä työskentelystä tule enää mitään kun iski pakonomainen tarve pelata ne kaikki läpi :kops:
Minä lähden Pohjois-Karjalaan / vaihdan farkut verkkarihousuun
kotiseudulle Pohjois-Karjalaan / juon kaljaa auringon nousuun"
Avatar
Yabba
 
Viestit: 2090
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 21:31
Paikkakunta: Karhunpäässä

Re: Multimediailmoitusta.

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ke 23 Heinä 2008 20:40

Windowsin salaliitto. :salaliitto:

Olin laittanut Egotripin levyn koneelle. Tänään ei kukaan vastaa -kappaleesta oli tullut Tänään ei kukaan vistaa. :friikki:

Muoks. lisäsin väliviivan
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Multimediailmoitusta.

ViestiKirjoittaja shaana » To 24 Heinä 2008 11:06

shaanallapa on multimediatsoitin!
Kohta täytän tsoittimen hassuilla kuvilla, tyhmillä videoklipeillä ja loistavalla musiikilla! :superhymy:
Onhan tämäkin pitänyt hankkia jo aikaa sitten. Ostin myöskin KOSSin kuulokkeet, koska noista nappikuulokkeista ei ole mihinkään näiden lävistysten kanssa. Myöhemmin haluan jotkut vielä mageemmat. :juoni:

Sainhan ostettua jotain järkevääkin lomakäteisistä.
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
Avatar
shaana
Kuivaliha
 
Viestit: 1539
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 23:19
Paikkakunta: Hangessa.

Re: Multimediailmoitusta.

ViestiKirjoittaja Yabba » Ma 28 Heinä 2008 10:58

Googlella aikoinaan työskennelleet insinöörit ovat perustaneet uuden hakukoneen kilpailemaan googlen kanssa. Tarkemmin täällä. Palvelun nimi on Cuil (lausutaan cool) ja ainakin oman pikaisen kokeilun perusteella tuli seuraavat mielleyhtymät:

Ulkoasu: Hieno :) mä tykkään mustasta
Hakukone integraatio (voi lisätä pikahauksi)!
Hakujen jäsennys, aivan loistavaa, tai noh, tuohan on web 2.0 standardien mukaista. Lisäksi tuo tietojen jako välilehtiin perfect!

Miinuspuolina löytyy kuitenkin se, että hakukone pyörii pitkälti englannin päällä ja kuvahakua ei (vielä) ole. Toisaalta, ei maakohtaista integraatiota voi vielä odottaakaan, kun kyseinen hakukone julkaistiin vasta sunnuntaina, omalla kohdallani tuo kuitenkin lähti jo käyttöön :virne:

EDIT: Heh, se olikin jo heti kohta tämän viestin postaamisen jälkeen nurin (näytti olevan liikaa liikennettä) ja nyt se onkin vuorostaan päivityksen alla, no sellaisia ne uudet laitteet/softat/palvelut ovat... dämn
Minä lähden Pohjois-Karjalaan / vaihdan farkut verkkarihousuun
kotiseudulle Pohjois-Karjalaan / juon kaljaa auringon nousuun"
Avatar
Yabba
 
Viestit: 2090
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 21:31
Paikkakunta: Karhunpäässä

Re: Multimediailmoitusta.

ViestiKirjoittaja Galileo » Ma 28 Heinä 2008 11:35

Ja Google taas avasi kilpailjan Wikipedialle. http://knol.google.com/

Yrittää lähestymistapaa, jossa artikkelin kirjoittajat esiintyvät omalla nimellään. Luotettavuutta.
Rock out, rock out, with your cock out.
Impress your lady friends,
Rock out, rock out, rock out,
'Til your life is at an end.
Avatar
Galileo
 
Viestit: 1326
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 10:52

Re: Multimediailmoitusta.

ViestiKirjoittaja Fantsu » Ti 29 Heinä 2008 00:23

Läpänderissä on Windows Media Center! :kauhistunut: Enpä ollut tuollaista aiemmin huomannut. (Nimim. "7 kk käytössä").
Avatar
Fantsu
 
Viestit: 1052
Liittynyt: Ma 12 Touko 2008 10:37
Paikkakunta: Churchmoor

Re: Multimediailmoitusta.

ViestiKirjoittaja Emeritus » Ti 29 Heinä 2008 16:20

Onkos tuo niin suurikaan menetys? ;)
Nimim. "Winamp 2.91 viidettä vuotta käytössä"
"Kun on kerran nuoruudenlähteestä maistanut, ei enää tyydy vesijohtoveteen, johon on sekoitettu juustonjuoksutinta ja laksatiivia."
-Markus Kajo
Avatar
Emeritus
 
Viestit: 1164
Liittynyt: To 08 Touko 2008 15:08

Re: Multimediailmoitusta.

ViestiKirjoittaja Fantsu » Ti 29 Heinä 2008 16:48

Ei kyllä ole menetys... Kävin eri valikot läpi, enkä löytänyt mitään hyödyllistä minulle, kun eivät nuo maksullisetkaan palvelut ole tarpeen. Mitähän muita ylläreitä sitä vielä löytyy.
Avatar
Fantsu
 
Viestit: 1052
Liittynyt: Ma 12 Touko 2008 10:37
Paikkakunta: Churchmoor

Re: Multimediailmoitusta.

ViestiKirjoittaja Fantsu » To 31 Heinä 2008 00:27

Oh noes! Scrabulous on pistetty toistaiseksi telakalle. Vielä tänä iltana pelit toimi oukei, mutta nyt ei värkistä ole mitään havaintoa. Taisi sitten "oikeus" voittaa... :(
Avatar
Fantsu
 
Viestit: 1052
Liittynyt: Ma 12 Touko 2008 10:37
Paikkakunta: Churchmoor

Re: Multimediailmoitusta.

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » To 31 Heinä 2008 22:30

Langaton netti pätkii. Taas. Välillä se ei toiminut tänään ollenkaan ja välillä todella hiii-taaaas-ti. :viha: Menee hermot. :kiroilu: Onneksi on toinen kone käytössä, jossa on tuo nettiboksi kiinni. Oma kone on silti aina oma kone...
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Multimediailmoitusta.

ViestiKirjoittaja shaana » Pe 01 Elo 2008 09:57

Työnantajalta kauan jo pummattu kokeiluun näitä näppikseen liitettäviä hiiriä, rullaillaan tangolla jne. (onkohan tälle oikeakin nimi?). Eipä ole herunut muille kun tuttaville, mutta nyt saikkujen taas rullatessa pääsin omalle koneelleni johon tämä näppishiiri on liitetty. :superhymy: Metkaa! Muutaman kerran käsi hapuillut tuota normihiirtä vaikka muutenkin olen karsinut hiiren käytön minimiin duunissa. Tämä on kuitenkin ihan hauska, liekö uutuuden viehätystä vai mitä sitten. :)
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
Avatar
shaana
Kuivaliha
 
Viestit: 1539
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 23:19
Paikkakunta: Hangessa.

Seuraava

Paluu Multimedia



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa

cron