Retostelen hankkimallani pelillä

Retostelen hankkimallani pelillä

ViestiKirjoittaja Galileo » Su 27 Huhti 2008 14:08

8-)

Kyllästyin pelaamaan Metroidia, joten kävin hankkimassa jotain enemmän aikuisempaa pelattavaa Wiille.

Kuva
http://www.youtube.com/watch?v=K_HOMVConcM

Mukaan tuli viehättävä irtoratti, johon Wiimote pultataan kiinni. Lopputuloksena on astetta tyyliikkäämpää ilma-autoilua sohvan reunalla. Ohjaus toimii täysin. Peli on perus-karttinkia, joissa ajetaan vekkuleita ratoja ja tiputellaan muiden pelaajien kiusaksi banaaninkuoria tai ammutaan kilpikonnan kuoria tms. Kahdeksan cuppia joissa jokaisessa neljä rataa sekä kolme eri luokkaa (50cc, 100cc, 150cc) pitävät pelaamisen suht vaihtelevana. Kun se kyllästyttää, on moninpelissä mukana myös battle-moodi, jossa ajokisan sijaan kurmootetaan kaveria. Kotona voi pelata yhdestä neljään tyyppiä ja lisäksi on nettipeli. Yllätyin kun sekin toimi kuin junan vessa omalla 512kb liittymälläni ranskalaisia ja irlantilaisia vastaan. Tuo lisää elinaikaa pelille moinen.
Rock out, rock out, with your cock out.
Impress your lady friends,
Rock out, rock out, rock out,
'Til your life is at an end.
Avatar
Galileo
 
Viestit: 1326
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 10:52

Re: Retostelen hankkimallani pelillä

ViestiKirjoittaja Kati » Su 27 Huhti 2008 14:52

Mariokart on niin hauska!
Kaveri oli ostanut ja toi mukanaan. Koko ilta raivokasta nelinpeliä, naurua ja kiroilua. Eri autot käyttäytyi eri tavoin eri alustoilla ja moottoripyörällä en aja enää ikinä.
Battle-moodissa me ei oikein tajuttu mitä pitää tehdä (ohjekirja, mikä se on?), mutta eipä se ole ennenkään estänyt.

Ja illan päätimme mäkihyppyyn.
Retosteluni on siis Wii Fit, joka oli aivan pakko hankkia.
http://e3nin.nintendo.com/wii_fit.html

Peliarvioissa on sanottu, että ei sillä kunto kohene, mutta liekö sen edes väliä. Sitä paitsi kun on niin rapakuntoinen kuin minä, saa ihan hyvän hien hulavanteen vatkaamisella. Ja ainakin yleisöllä on hauskaa, on se sen verran urpon näköistä touhua.
Kanssanisäkäs innostui joogasta niin, että sanassa hihhulijooga on nyt hymyn kare mukana.
* * * Kokonaistarve on valtava * * *
Avatar
Kati
 
Viestit: 444
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 09:49

Re: Retostelen hankkimallani pelillä

ViestiKirjoittaja kääpiö » Su 27 Huhti 2008 16:41

Meillekin ostettiin eilen Wii Fit. Tasapainoilut on selkeästi tällä hetkellä suosikkeja, mutta on se joogakin ihan hauskaa.

Luulin olevani tasapainovammainen, mutta laudan antureiden mukaan en kyllä ihan hirveästi heilu. Mäkihypyssä on muuten yllättävän hankalaa ponnistaa hyppäämättä.

Ihan kivaa viihdettä siis. Tässä innolla vaan odotellaan seuraavia pelejä, joissa lautaa pääsee käyttämään.
Avatar
kääpiö
 
Viestit: 28
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 19:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Retostelen hankkimallani pelillä

ViestiKirjoittaja Saku » Su 27 Huhti 2008 19:32

Mä olen vähän kaupassa ihastellut Galinkin hankkimaa MarioKarttia. Nintendon omana pelinä se on jopa varsin edullinen. DS-version olenkin jo pelanut puhki, joten siitä saan hyvän syyn siirtyä kilpailemaan Wiille.

DS:ssä mä olin ihan ihastunut Toadin sieniautoon. Toivottavasti se on myös Wiin versiossa. :)
Luukut auki, täältä tulee hauki!
Avatar
Saku
 
Viestit: 59
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 17:50

Re: Retostelen hankkimallani pelillä

ViestiKirjoittaja Galileo » Ma 28 Huhti 2008 13:12

Mitenkäs tuo Wii Fit muuten, onko se nyt vain 120 euroa maksava lauta ja minipelikokoelma, vai tuleeko laudalle jotain muutakin käyttöä?

Wiille tuntuu kertyvän kaikenlaista roinaa sivulle, on classic-ohjainta, kitaraa, rattia, lautaa ja Rock Bandin julkaisun jälkeen varmaan hervoton määrä soittimia. :oops:

7 viikon Wii Fit pelaamiskokeilu
Rock out, rock out, with your cock out.
Impress your lady friends,
Rock out, rock out, rock out,
'Til your life is at an end.
Avatar
Galileo
 
Viestit: 1326
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 10:52

Re: Retostelen hankkimallani pelillä

ViestiKirjoittaja Kati » Ma 28 Huhti 2008 13:35

Galileo kirjoitti:Mitenkäs tuo Wii Fit muuten, onko se nyt vain 120 euroa maksava lauta ja minipelikokoelma, vai tuleeko laudalle jotain muutakin käyttöä?
109 euroa kun osaa mennä oikeaan paikkaan =Anttilaan.

Ymmärtääkseni laudalle on tekeillä kymmenisen kappaletta pelejä, joten voi sillä kompuroida jatkossakin. Ja on niissä jo mukana tulevissakin joksikin aikaa tahkoomista. Aina voi yrittää nopeammin, korkeammalle ja voimakkaammin.
* * * Kokonaistarve on valtava * * *
Avatar
Kati
 
Viestit: 444
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 09:49

Re: Retostelen hankkimallani pelillä

ViestiKirjoittaja ismo vaara » Ti 29 Huhti 2008 19:36

Vihdoinkin tuli Cubelle hankittu Super Smash Brothers Melee. En vain ymmärrä miksi jotkut hehkuttavat tätä peliä. Ok peli parhaimmillaan. Moninpelinä ei sytytä kavereita sitten ollenkaan ja karamelli grafiikka on aika karmeaa katseltavaa pitemmän päälle....
Avatar
ismo vaara
 
Viestit: 70
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 19:07
Paikkakunta: Suuri ja Ikuinen

Re: Retostelen hankkimallani pelillä

ViestiKirjoittaja Yabba » Ti 29 Huhti 2008 22:46

Mä oon niiiiiiiin katee teille wiin omistajille :'( Mäki tahon sellaisen! No pientä helpotusta murheeseen sentään tuo tuo sikahalvalla ostettu GameCube, muutama peli ja viimeisin hankita eli Windwaker :/

Kade....
Minä lähden Pohjois-Karjalaan / vaihdan farkut verkkarihousuun
kotiseudulle Pohjois-Karjalaan / juon kaljaa auringon nousuun"
Avatar
Yabba
 
Viestit: 2090
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 21:31
Paikkakunta: Karhunpäässä

Re: Retostelen hankkimallani pelillä

ViestiKirjoittaja Kati » Pe 02 Touko 2008 09:33

Maltti on nimeni, suunnitelmallinen rahankäyttö tapani.
Vallan näin kauan aikaa maltoimme olla ilman omaa MarioKartia.

Se ratti on ihana! Vaikka samaa kapulaa keinutetaan, antaa ratti ihan erilaisen pelituntuman. Kun sen nostaa sylistään tuohon "oikealle" ajokorkeudelle, alkaa liikkeissä olla varsin huvittavia piirteitä. Siis joillakin alkaa olla.
Uusia ratoja saatiin heti auki ja aika nopeasti ne vaikeutuu. Tosin me kanssanisäkkään kanssa koetaan ihan erilaiset radat vaikeina. Eli toivottavasti sieltä aukeaa paljon kapeita, linjakkaita ratoja (sateenkaariradan tyyppisiä). Ne osaan!

Mutta onpa ihanaa! Ei tarvitse ulkoilla tai seurustella ihmisten kanssa, voi vaan pelata!
* * * Kokonaistarve on valtava * * *
Avatar
Kati
 
Viestit: 444
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 09:49

Re: Retostelen hankkimallani pelillä

ViestiKirjoittaja Laski » Pe 02 Touko 2008 15:01

Koska mulla ei ole Wiitä, joudun paukuttelemaan henkseleitä GTA IV:lla.

Mahtava peli. Yksinpeliä en vielä ole hirveesti ehtinyt pelata, mutta nettipelit on rautaa! Mahtavuutta painella kaverin kanssa skootterilla kakspäällä ja ampua vihulaisia takaritsiltä! Lisäksi moninpelimoudit on kivan erilaisia perus deathmatch-meininkiin verrattuna, vaikka sitäkin on kyllä tarjolla halukkaille.

Ja on siinä martiokarthenkinen kilvanajomodekin :p Jos kilpakumppanit ottaa aivoon, voi hypätä kyydistä ja lasauttaa singolla vastustaja kiertoradalle ja jatkaa kisaa! Ihanaa!
Some people play hard to get. I play hard to want.
-Ford Fairlane
Laski
 
Viestit: 17
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 14:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Retostelen hankkimallani pelillä

ViestiKirjoittaja theia » To 15 Touko 2008 15:08

Kati kirjoitti:Eli toivottavasti sieltä aukeaa paljon kapeita, linjakkaita ratoja (sateenkaariradan tyyppisiä). Ne osaan!

Mutta onpa ihanaa! Ei tarvitse ulkoilla tai seurustella ihmisten kanssa, voi vaan pelata!
Siellä siis on se sateenkaarirata! Muistin vasta kun pelailin Mario Karttia, että oon pelannut sitä muutamisen vuotta aikaisemmin kun olin muksuvahtina, ja lempparirata oli se sateenkaarirata. Uumoilin, että kyllä se varmaan sieltä vielä aukenee..

Eilen tahkottiin Mario Karttia (+vähän muitakin, mutta enimmäkseen sitä) 8 tuntia, kunnes Suomen peli alkoi :D Koukuttavaa touhua! Nyt vaan odottelen, että pääsen kotiin pelailemaan...

Ei tosiaan tarvitse sosiaalista elämää, kun kerran on Wii. Wii :sydän: Mario Kart :sydän:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3420
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Retostelen hankkimallani pelillä

ViestiKirjoittaja Kati » To 15 Touko 2008 20:18

theia kirjoitti:
Kati kirjoitti:Eli toivottavasti sieltä aukeaa paljon kapeita, linjakkaita ratoja (sateenkaariradan tyyppisiä). Ne osaan!

Mutta onpa ihanaa! Ei tarvitse ulkoilla tai seurustella ihmisten kanssa, voi vaan pelata!
Siellä siis on se sateenkaarirata!

On sateenkaarirata, kyllä.

Täytyy kuitenkin nolona perua tuo "ne osaan". Osasin ajaa sateenkaaren moukan tuurilla parissa kaljassa peruskartingautolla. Vaan kun siirryttiin askel eteenpäin ja niihin halavatun mopoihin, oli hermo pinkeenä.
Mutta olen ajanut, luoja kuinka olen ajanut1
* * * Kokonaistarve on valtava * * *
Avatar
Kati
 
Viestit: 444
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 09:49

Re: Retostelen hankkimallani pelillä

ViestiKirjoittaja Galileo » Ti 05 Elo 2008 08:41

Kuva

Guitar Heron Aerosmiths-julkaisua on jonkun verran mainostettu. Se ei kiinnostanut itseäni, johtuen siitä, etten ole erityisen kiinnostunut bändistä. Sitten minulle kerrottiinkin, että on siinä muitakin kappaleita, joten tein impulsiiviostoksen. Bonuksena tuli jokatapauksessa toinen kitaraohjain, jota olin kaipaillut. Kappaleista taitaa olla 3/5 Aerosmithsiä ja loput jotain kiinnostavampaa, kuten The Clashia ja Joan Jettiä. Onneksi Aerosmiths on sentään tehnyt pari itseänikin viihdyttävää rallia. Pelillisesti tämä ei eroa mitenkään GH3:sta. Kappaleet on vaihdettu ja väleihin pistetty videota Joe Perrystä.


Kuva

Toinen impulsiiviostos lomien alussa oli jeesuspelinäkin hypetetty Super Smash Bros Brawl jonka ideana on lyödä kasa Nintendo-hahmoja pieksemään toisiaan nopeissa erissä. Onhan se ihan kiva, että Kirby lyö Solid Snakea nuijalla päähän ja tutut hahmot on muutenkin sekaisin, muttei tämä nyt oikein minulle toimi. Liian hektiset tappelut joista ei oikein saa selvää. Ohjaus classicilla tai motella hankalahkoa ja peli on suunniteltu isommille porukoille. Taitaa mennä vaihtoon.
Rock out, rock out, with your cock out.
Impress your lady friends,
Rock out, rock out, rock out,
'Til your life is at an end.
Avatar
Galileo
 
Viestit: 1326
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 10:52

Re: Retostelen hankkimallani pelillä

ViestiKirjoittaja Fantsu » Ti 05 Elo 2008 10:30

Aerosmith - ei -S. Jatkakaa.
Avatar
Fantsu
 
Viestit: 1052
Liittynyt: Ma 12 Touko 2008 10:37
Paikkakunta: Churchmoor

Re: Retostelen hankkimallani pelillä

ViestiKirjoittaja ismo vaara » Ti 05 Elo 2008 12:52

Liian hektiset tappelut joista ei oikein saa selvää.


Tuli jokin aikaa sitten hankittua kyseisen pelin edeltäjä eli Super Smash Bros Melee Cubelle ja samat ongelmat vaivaavat sitäkin peliä. Yksin peliä ei jaksa millään pelata ja kavereille maistuu paremmin perinteinen mäiskintä. Lisäksi visuaalinen ilme ylikarkkisuudessa on melkein oksettavaa katseltavaa.

Ja jotain aivan muuta...

Kuva
Professor Layton and the Curious Village on yksi DS:n parhaimpia pelejä. Kyseessä on ongelmanratkontapeli joka on toteutettu harvinaisen tyylikkäästi. Lapsenomainen audiovisuualinen toteustus puri kyyniseen sydämmeeni todella terävästi ja mainiot pulmat (lukuunottamatta arvoitusta nr.67) antoivat aivonystyröille hyvää kyytiä. Kehotan DS:n omistajia ainakin tutustumaan tähän piristävän tuoreeseen peliin.
Kuva
I know this one professor!
Avatar
ismo vaara
 
Viestit: 70
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 19:07
Paikkakunta: Suuri ja Ikuinen

Re: Retostelen hankkimallani pelillä

ViestiKirjoittaja elegia » Ma 11 Elo 2008 23:07

Meilläkin on nyt Wii Fit ja Mario Kart! :D
Kyllä kannattaa täyttää vuosia, vaikka edes jonkun samassa taloudessa asuvan. Nimittäin avokki sai vuosipäivänsä kunniaksi porukoiltaan lahjaksi Fitin ja minulta Mario Kartin. Molempia olen tietysti siinä samalla päässyt testaamaan itsekin. :keijo:

Wii Fit on hauska urheilupeli. Kyllä minä ainakin sillä hien pintaan saan, mutta olenkin aika rapakuntoinen heppu. :virne: Tasapainojutut minulla heittelehtii minne sattuu. Jooga on kivaa, paitsi ne asennot joissa rautakangen lailla venyvä ruotoni alkaa vapista kuin haavan lehti. :virne: Myös ne lihaskuntojutut on kivoja. Nyrkkeilyjutussa mua häiritsee se, että meidän telkkari on liian matalalla ja iskut joutuu lyömään alaviistoon. Mutta kaiken kaikkiaan kiva peli ja kyllä sillä lihaksensa kipeytymään saa!

Mario Kart on viihdyttänyt meitä perjantaista asti. Se on kyllä ihan hullun hauska. Olen tähän mennessä selvinnyt moottoripyöräsarjaan asti. Jotkut radat ovat ihania, toiset aiheuttavat enemmänkin kiroilua, kuten sateenkaarirata. :keijo: Kaksinpelinä ihan hulvatonta ajanvietettä. :D
Avatar
elegia
 
Viestit: 491
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 22:12

Re: Retostelen hankkimallani pelillä

ViestiKirjoittaja theia » Pe 22 Elo 2008 12:41

Ostin Wiille Lego Star Wars: Complete saga. Oli kaupassa varaston loppuunmyynti, ja kaikki jäljellä olevat pelit oli -50% - kaikki parhaat oli varmaan jo viety, mutta päätin että jotain on ostettava.

Eilisen sitä tahkosin - just sopivan helppoa mun aivoille, ei liian vaikeeta ja välillä saa miettiä ihan tosissaan että mitenmiten. Yksin kikattelin kun se on välillä jotenkin niin järjetöntä touhua. Rakennella legoista erinäisiä rakennelmia, milloin palmuja, milloin mitäkin.

Mutta oon tykännyt, ainakin tän yhden päivän :virne:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3420
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Retostelen hankkimallani pelillä

ViestiKirjoittaja ismo vaara » Pe 22 Elo 2008 13:43

Kuva
Dragon kick your ass into the milky way (milky way!)
Don't act like you don't like the ball buster (ball buster!)
My Arm, my arm, my arm, my arm, my arm, my arm
I'll summon up the power of the God Hand!


God Handin hankkimisesta on kulunut noin kuukausi mutta vasta nyt peli rupeaa päästämään minua jumalaisesta otteestansa. Kyseessä on beatemup joka muistuttaa Final Fight:a, Streets of Rage:a ja muita 90-luvun scrollaavia arcade pieksupelejä. Pakkohankinta genren ystäville pitäisi löytyä alelaareista alle 20 euron hintaan.

Voiko peli olla pettymys jos siinä on näin kovat loppu kreditit?
Avatar
ismo vaara
 
Viestit: 70
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 19:07
Paikkakunta: Suuri ja Ikuinen

Re: Retostelen hankkimallani pelillä

ViestiKirjoittaja shaana » Ma 01 Syys 2008 15:25

Naapurit vaviskaa, shaana hankki uusimman singstarin! :juoni: Elis se suomirock-singstar löytyy edellisten lisäksi nyt.
Ihan kivoja laulettavia kipaleita on siinä, Heilutaan on kyllä aikas hankala, kovin on nopeatempoinen kipale.

:kailotus:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
Avatar
shaana
Kuivaliha
 
Viestit: 1539
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 23:19
Paikkakunta: Hangessa.

Re: Retostelen hankkimallani pelillä

ViestiKirjoittaja Vanilla » Ma 01 Syys 2008 21:45

Ai, mää en olekaan retostellut, kun ostettiin mekin Singstaria! :superhymy: Tuossa parisen viikkoa sitten. Tuhlasimma ihan kunnolla ja ostimma heti kolme peliä :o Siis Legendat, Rocks ja Suomirock.

Jostain kumman syystä mää olen jaksanut innostua peleistä hieman enemmän kuin mieheke. Suomenkieliset laulut tuottaa sille hieman ongelmia, ja englanninkieliset on kuulemma liian vaikeita laulaa. Ainoa biisi, jossa se on tähän mennessä voittanut mut, on Paranoid. :virne: Myös Pikkuveljeä se tykkää laulaa.

Mulle kelpaa melkeinpä kaikki. Tuo rokkilevy on selkeästi vaikein, mikä ei tosin ollut mitenkään suuri yllätys biisilistan perusteella. Huomasin, että saan paljon enemmän pisteitä sellaisista kappaleista, joita olen joskus yläasteella laulanut (olin silloin musiikkiluokalla). Kai se tekniikan harjoittelu sitten vaikuttaa - lyriikat kun tunnun muutenkin osaavan ulkoa lähes kaikista suomalaisista biiseistä, joita noilla levyillä on. :o
"Kyllä se hyvin menee, kun vaan muistaa hengittää oikein."
Avatar
Vanilla
 
Viestit: 343
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 18:39
Paikkakunta: Oulu

Re: Retostelen hankkimallani pelillä

ViestiKirjoittaja @gen.fi » To 30 Loka 2008 13:44

Kuva

Tiistaina lähtenyt tulemaan postissa. Jokohan se olisi kotona :täpinä:

http://fallout.bethsoft.com/
Elämä on tie jonka määränpäätä en voi valita, vain suunnan sille.
Avatar
@gen.fi
 
Viestit: 1049
Liittynyt: Su 04 Touko 2008 23:27

Re: Retostelen hankkimallani pelillä

ViestiKirjoittaja Emeritus » Pe 31 Loka 2008 11:25

@gen.fi kirjoitti:Kuva

Tiistaina lähtenyt tulemaan postissa. Jokohan se olisi kotona :täpinä:

http://fallout.bethsoft.com/

Eikääää..... Tahtoo kanssa. :kuola: :kade:
Just eilen digiexpossa käydessäni bongailin Fallout 3:sta Keskisen veljesten myyntipisteessä ja tuli paha mieli. Ei vaan tällä koneella tule pyörimään tuo. :kops:

Eikä sitä tietenkään ollut missään pelipisteissä kokeiltavana. Mutta toisaalta, ehkä parempi niin. Olisivat todennäköisesti saaneet vääntää meikäläisen puolipakolla koneesta irti sulkemisajan lähestyessä... :p
"Kun on kerran nuoruudenlähteestä maistanut, ei enää tyydy vesijohtoveteen, johon on sekoitettu juustonjuoksutinta ja laksatiivia."
-Markus Kajo
Avatar
Emeritus
 
Viestit: 1164
Liittynyt: To 08 Touko 2008 15:08

Re: Retostelen hankkimallani pelillä

ViestiKirjoittaja @gen.fi » Ma 03 Marras 2008 13:39

Viikonloppuna meni sitten 29 tuntia tuon pelin kanssa :hullu:
Ja vielä on paljon pelattavaa.

On hieman erillainen kuin vanhat, mutta osittain selittyy kyllä oblivionin pelimoottorista.
Muistot kun ovat 2-d mallissa :virnu:
Tunnelma on kyllä kuitenkin saatu hyvin toimimaan.
Elämä on tie jonka määränpäätä en voi valita, vain suunnan sille.
Avatar
@gen.fi
 
Viestit: 1049
Liittynyt: Su 04 Touko 2008 23:27

Re: Retostelen hankkimallani pelillä

ViestiKirjoittaja Emeritus » Ma 03 Marras 2008 19:03

Miten dialogien kanssa?
Pelaajahahmo ei muistaakseni taida vieläkään puhua? (Oikein. Ei Dr. Freemankaan puhu, muuten menisi se magia)
Ja kuis kielenkäyttö, onko samaa karkeusluokkaa kuin kahdessa ensimmäisessä?

Ja vielä yksi utelu. Itse olen kauhulla odottanut, minkälaisia myönnytyksiä konsoliversioita varten on pitänyt tehdä. Esiintyykö pelaajan kädestäpitämistä ja turhaa osoittelua? Entä pelimaailman lähestyminen? Oletetaanko että pelaajan yleissivistystaso Fallouteista käsittää ykkösen ja kakkosen, vai väännetäänkö menneisyysviitaukset ym. rautalangasta?
"Kun on kerran nuoruudenlähteestä maistanut, ei enää tyydy vesijohtoveteen, johon on sekoitettu juustonjuoksutinta ja laksatiivia."
-Markus Kajo
Avatar
Emeritus
 
Viestit: 1164
Liittynyt: To 08 Touko 2008 15:08

Re: Retostelen hankkimallani pelillä

ViestiKirjoittaja @gen.fi » Ti 04 Marras 2008 00:38

No jos olet pelannut oblivionia niin tuo dialogi tapahtuu samaan tyyliin.
Eikä sitä kyllä huomaa että olisi konsolille tehty. Ihan pc-pelinä menee hyvin.
Ja ei mitään historia luentoa ole kyllä missään vaiheessa.
Ja paljon on viittauksia vanhojen fallouttien maailmaan, ilman selvennystä asiaan.
Eli odotuksena on, että pelaaja on tietoinen kahden ensimmäisen ideasta ainakin.
Elämä on tie jonka määränpäätä en voi valita, vain suunnan sille.
Avatar
@gen.fi
 
Viestit: 1049
Liittynyt: Su 04 Touko 2008 23:27

Seuraava

Paluu Multimedia



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa

cron