Tyhjät DVD-levyt halvalla

Tyhjät DVD-levyt halvalla

ViestiKirjoittaja Triple H » Ti 02 Helmi 2010 23:46

Onko kellään mitään vinkkiä mistä kannattaa tilata tyhjiä DVD/CD-levyjä? Mä oon aina tilannut Verkkokauppa.comin suoratoimituksina hyvitysmaksuttomia, mutta näköjään verkkokaupassa ovat lopettaneet niiden myymisen. Eihän näitä levyjä nykyään kovin paljoa kulu, mutta ihan periaatteen takia ois kiva välttää nuo turhat hyvitysmaksut.
Vastuu painaa.

Käpykangas do you miss me?

Jumalan edessä olemme kaikki savolaisia -Piispa Wille Riekkinen
Triple H

Re: Tyhjät DVD-levyt halvalla

ViestiKirjoittaja Yabba » Ke 03 Helmi 2010 00:28

Mie olen tilannut niitä aina välistä saksanmaalta Nierlestä, onhan tuo postipaketti suht kallis postimaksuineen (about 25... hemmetti nehän on laskenu hintaa! 12,95 aina 30kg asti), mutta oon yleensä tehnyt kimppatilauksen (kavereita + sukulaisia) jolloin se on ollu aika minimaalinen naamaa kohti, mutta tuohon uuteen hintaan se ei näemmä ole enään niin tarpeellinenkaan (kun tuo 30 kiloa pitää sisällään jo aika paljon tavaraa) lisäksi jos tekee yli 100 tilauksen saattaapi laatikosta löytyä jopa ylläripullo, ainakin löytyi vielä joku vuosi sitten. Ja tieten tuolta löytyy sitten kaikenlaista muutakin kivaa rompetta ostettavaksi...

Tilisiirtomaksutkin toimivat hyvin (kun ei ole pankkikorttia) ja ainakin tähän asti on kaikki tullut perille, mitä on tilannutkin. Toimitusajoista en tarkkaan muista, mutta taisi pysyä alle kahessa viikossa, paketinseuranta on vähän hämärä, mutta kyllä sekin toimii.
Minä lähden Pohjois-Karjalaan / vaihdan farkut verkkarihousuun
kotiseudulle Pohjois-Karjalaan / juon kaljaa auringon nousuun"
Yabba

ViestiKirjoittaja Triple H » Ke 03 Helmi 2010 02:55

Tuo Nierle onkin varmaan se mistä kaverit aikoinaan tilasivat kimppatilauksia. Itse en niihin koskaan lähtenyt, koska verkkokaupasta sai samalla hinnalla. Pitänee satsi huomenna tilata tuolta.
Vastuu painaa.

Triple H

ViestiKirjoittaja Emperor Pälpätipää » Ke 03 Helmi 2010 13:48

Riippuu vähä määristä, jos tilaa isomman satsin niin englannissa oli joku kauppa missä oli halvempaa ku nierlessä. Itse olen joskus tilannut nirlestä ja välillä on tullut valmiiksi paskoja levyjä.
Jelppaa mua Olli-Pekka Kenopää
Emperor Pälpätipää

ViestiKirjoittaja Triple H » To 11 Helmi 2010 12:37

On tässä kyllä jotain todella pahasti vialla. Tilaamalla saksasta 10 levyä säästää 12e suomen hintoihin verrattuna. Eli kun tilaat 20 levyä säästää nuo about 17e toimitus/tullimaksut. Thanks vaan Yabballe. Nierle rocks! Tilattiin broidin kanssa kimppatilaus. Broidi tarvitsee videokameraansa 8cm levyjä ja sitten taviksia päälle vähän. Broidi säästi varmaan sata euroa ja itsekin säästin toisen mokoman.
Vastuu painaa.

Triple H

ViestiKirjoittaja Yabba » To 11 Helmi 2010 13:18

Oleppa hyvä :) En muista tarkalleen mikä niiden levyjen hintaa piti Suomessa niin korkealla, tieten suurinosa siitä on veroa, mutta oli siinä muutakin. Muistelisin muuten, että joku vuosi sitten Teosto yritti saada niihin oman lisämaksun (koska niitä käytetään lähinnä tekijänoikeusrikoksiin :töktök: ) mutta muistaakseni se idea kuitenkin hyllytettiin...
Minä lähden Pohjois-Karjalaan / vaihdan farkut verkkarihousuun
kotiseudulle Pohjois-Karjalaan / juon kaljaa auringon nousuun"
Yabba

ViestiKirjoittaja Triple H » To 11 Helmi 2010 14:21

Hyvitysmaksuthan sitä hintaa ainakin nostaa. Joku Alv-maksuhan tuossa varmaan maksetaan kun tilaa Nierlestäkin, että tuskin siinä tulee hirveitä säästöjä.
Tässä on jotain infoa hyvitysmaksusta: http://fi.wikipedia.org/wiki/Yksityisen ... vitysmaksu
Ne laajennukset mitkä on, ehkä, peruttu koski varmaan noita USB-tikkuja yms juttuja.
Vastuu painaa.

Triple H

ViestiKirjoittaja Triple H » Pe 17 Joulu 2010 13:42

Jatkossa myös ulkoiset kovalevyt kannattaa tilata ulkomailta. Tai vaihtoehtoisesti hyvin pian kotimaasta.
http://www.tietokone.fi/uutiset/hyvitys ... tolevyihin
Vastuu painaa.

Triple H

Paluu Multimedia