Parta ja viikset

Re: Parta ja viikset

ViestiKirjoittaja puolikarkea » La 16 Kesä 2012 23:55

Ihanan edustava kuva Schatzista. :virne:
Kaulalle jatkuva sänki/parta ei oo kyllä kiva.

Viikset on jotenkin hassut, käyvät vain harvoille. Hauskaa, kun jotkut kuitenkin kasvattaa niitäkin katukuvasta poikkeavia pensseleitä huumorimielellä.
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
puolikarkea

ViestiKirjoittaja ToyWiz » La 08 Syys 2012 00:26

November on nykyään Movember.

Ajattelin hieman ennakoida tulevaa ja lähteä kasvattamaan haituvia jo näin ennakkoon. Alkuhävetyksen jälkeen olen kantanut 'viiksiäni' ylpeänä ja luotan että pidän näitä naamassani ainakin marraskuuhun asti - ehkä loppuelämäni. Seuraan isääni tällä saralla. Onhan näiden pakko tulla jossakin vaiheessa takaisin muotiin.

Kuva
ToyWiz

ViestiKirjoittaja Suvi » La 02 Elo 2014 19:15

Suvi kirjoitti:
Aurora B. kirjoitti:Mä olen sänkityttöjä :ahihi:

Tuollainen Hugh Laurie -tyylinen sänki tekee melkein miehestä kuin miehestä sopivan rosoisen.

Joo, tuollainen on ihana. :sydän: :tipahdus: Minäkään en tykkää jos partaa on liikaa. :epäilevä: Sänki on yleensä kivoin. :lanppu:

Olen joskus sanonut noin, mutta onneksi käytin tuossa välissä sanaa "yleensä". Näin tänään bussissa tyypin, jolla oli juuri sellainen "kiva" sänki, mutta ei sopinut hänelle yhtään. En tiedä, oliko hänellä joku parrankasvatusprojekti menossa, mutta jotenkin hänellä oli sellaiset kasvot, että se sänki vaan näytti tyhmältä. :keijo:

Eli aina se sänki ei ole ihana, eikä sitä todellakaan kaikilla tarvitse olla. :keijo:
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

Edellinen

Paluu Känpillä