Remonttia, remppaa, kodin kunnostusta

Re: Remonttia, remppaa, kodin kunnostusta

ViestiKirjoittaja skray » Su 21 Helmi 2016 11:48

Mua jäi kiinnostamaan, että korjattiinko Emerituksen pistorasia? :keijo: :virne:

---

Meillä alkaa talo vihdoin, VIHDOIN, olla siinä kunnossa, että tää voi oikeesti olla valmis pääsiäiseen mennessä. Olen antanut tämän realistisen aikarajan miehekkeelle hoitaa kaikki hommat loppuun. Tällä hetkellä hän paklailee ja pohjamaalaa viimeistä makkaria, sitten on vain vessa, vaate/varastohuone ja yksi isompi komero tekemättä, eikä niihin todellakaan tarvitse käyttää paljonkaan aikaa, kun ovat pieniä. Yhdestä huoneesta puuttuu muutama kattopaneeli, mutta sekään ei ole mikään iso homma.
Sitten pitää vain maalata ja listoittaa, jonka jälkeen talo olisi valmis! IHANAA!!! :sydän: :superhymy: :woohoo:

Nää pohjatyöt mieheke saa tehdä itse, koska kukaan ei halua hänen kanssaan niitä tehdä (liian tarkka työnjohtaja, eikä kukaan jaksa sitä jälkien korjausta, tehköön siis itse). Maalaamisessa saadaan varmastikin apua ja se on muutenkin nopeaa hommaa. Ainut mihin menee oikeasti enemmän aikaa, on lattioiden maalaaminen. Listoittamiseen saadaan varmaankin myös apujoukkoja, jos tarpeen.

Vauva on saanut vauhtia tähän hommaan. :virne:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

Re: Remonttia, remppaa, kodin kunnostusta

ViestiKirjoittaja skray » To 18 Elo 2016 10:54

Öh. Ei ollut talo valmis pääsiäiseen mennessä, kuten viimeksi luulin. Vauva ei pistänyt tarpeeksi vauhtia remppaan. :virne:
Mutta tänään, siis oikeasti TÄNÄÄN täällä on isäni ja kummisetäni (sähkömies), laittamassa sähköjä toimintakuntoon vintille.
Tän jälkeen talomme siis on sisältä oikeasti valmis! Siis VALMIS!

:jami: :woohoo: :inkkari: :jami:

Sitten onkin enää loput parvekkeesta ja koko piha jäljellä... Niin ja autotalli pitää vielä maalata kertaalleen ja jotain pikkujuttuja tehdä, mutta ne jää ensi kesälle.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

Edellinen

Paluu Känpillä