Varmaan pakko soittaa huomenna hammaslääkärille.
Pelottaa vain ajatuskin koko operaatiosta niin, että meinaan paskoa alleni.
Mut ei tää tämmöstäkään voi olla.
Tässä on vielä pieni mahdollisuus, että tuo tuosta rauhoittuu ja menee ohi. Jos vain sinne jänteen ja hampaan väliin ei menisi ruuanmuruja. Jos yrittäisi nukkua yöllä ilman purentakiskoja, niin se reuna ei hinkkaisi turvonnutta ientä. Jos söis jäätelöä ja imeskelisi jäisiä marjoja. Jos...
Tää loppuviikko on vielä sellainen, että mulla ei olisi oikeasti aikaa ensin jännittää viisurin poistoa ja sitten potea sitä jälkijärkytystä/kipuja.
Olin ajatellut, että poistan kaikki viisurit kerrallaan nukutuksessa "sitten joskus"... Mut ei nyt!

Kuinka Wildiksen viisuriprojekti on edennyt?

Mutta katsotaan yön jälkeen.
Lauantaina pari tuntia hampaan lohkeamisen jälkeen mulle nousi kuume ja avokki soitteli sunnuntaina uudestaan päivystysaikaa hammaslääkäriin. Siinä vaiheessa mä olin aivan pihalla kaikesta kuumeen vuoksi enkä pystynyt syömään mitään kiinteää, juomaankin pystyin vaan huoneenlämpöistä nestettä, kylmä ja kuuma vihloi liikaa. Täti puhelimessa kysyi mitä särkylääkettä meiltä löytyy ja neuvoi sitten ottamaan sitä enemmän kuin paketin ohjeessa sanotaan. Täti myöskin halusi puhua mun kanssa puhelimessa ja kertoi mulle samat asiat särkylääkkeistä ja sanoi, että kyllähän kova hammaskipu ja kuume 

Ettäkö pitäis se vaahto suussa kulkea koko päivä? Aftat vaan pahenee ja suu ja huulet kuivuu rikki. 

Jokohan se yksi aikaa sitten alkanut reikä olisi kasvanut paikkauskuntoon?
Neitille tuli muuten poskihammas

.