Ostetut vaatteet 2014:
2x ballerinat 10e
talvitakki 35e
thermosukkikset 8e
laukku 15e
sukkahousut 5e
hame 2e
hame 2,5e
t-paita 13e
Kengät 8e
Paita 1e
yhteensä 99,5e

(Korvikset kuulunevat asusteet-kategoriaan.) Sen jälkeen kiertelimme ystäväni kanssa kaupoilla ja löysIn rintsikat. 
Mihinköhän kategoriaan tämän laittaisi? Kyseessä on kuitenkin päällipaita, mutta lyhyillä hihoilla.
Olkoon lyhythihainen...Dnd kirjoitti:Koitetaanpa seurata hieman.
2014:
-Pyyhe (Ostin oppilaitoksen opiskelijoiden toiminnan kannatuksen vuoksi.) Vai olikohan tämä sittenkin välipäivinä viimevuoden puolella
-Uudet farkut (kaupasta) (10e)
-Kahdet Bambu alushousut (Tuli tilattua puhelinmyyjältä, mutta seuraavaa lähetys kallistuu, vaikka ei pitänyt, joten lopetan nuo.)
-Villapaita kirpparilta (2e)
Sellaiset kivat korkeavyötärölliset.
Ja mun kun ei koskaan pitänyt ostaa pillifarkkuja, kun en oikein pidä niistä itselläni.
Kirpparilöytö. Vaihteeksi lasten housut. 
marenkienkeli kirjoitti:Ostin elämäni ensimmäiset pillifarkut.Sellaiset kivat korkeavyötärölliset.
Ja mun kun ei koskaan pitänyt ostaa pillifarkkuja, kun en oikein pidä niistä itselläni.
Eihän lapsilla edes ole vyötäröä.
Emilia kirjoitti:marenkienkeli kirjoitti:Ostin elämäni ensimmäiset pillifarkut.Sellaiset kivat korkeavyötärölliset.
Lasten korkeavyötäröiset pillifarkut? Miksi?Eihän lapsilla edes ole vyötäröä.
![]()
Tarkistin. Olivatkin kokoa xs/s, mutta olivat olleet myyjän lapsella käytössä.
(Muut sovittamani housut olivat kyllä virallisestikin lasten vaatteita.
)
Mut jokainen tyylillään.
(Viitaten siis housujen edelliseen omistajaan, marengilla pöksyt näyttävät varmaan upeilta.)
)

Alkuvuoden ostoksista oli kokonaan unohtunut kahdet sukkahousut. 

Tuollainen missä on hopeista pikkuglitteria ja vähän suurempia ympyröitä ja kuusikulmioita, jotka ovat väreiltään hopeisia, violetihtavan sinisiä ja kuparisia. 
Mistä lähtien elokuussa on saanut talvikengät 60 % alennuksella?
Jes, onpa talvikengät viime keväänä rikkoutuneiden tilalle. 
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa