Uutuustuotteiden testiajoa

Re: Uutuustuotteiden testiajoa

ViestiKirjoittaja Viisauden Lähde » To 22 Touko 2008 10:06

Migreeni kirjoitti:
Olen kovasti ihmetellyt tätä kuuluisaa väitettä, että aamupuuroa syömällä muka jaksaa. Minulla on ainakin jo puolen tunnin päästä kamala nälkä jos syön aamulla puuroa. Mutta jos syön vaikka yhden leivän, jaksan ihan hyvin ruokatuntiin asti. Monet muut ovat väittäneet samaa. (Sori, meni himppusen verran ot:ksi)

Minullapa on ollut sama ongelma, mutta Nalle Kunto-hiutaleissa on kaurahiutaleiden lisäksi ruis-tai vehnäleseitä. Noita hiutaleita syötyä on pysynyt nälkä loitolla pitempään. Ja minähän sain melkein aiheesta puhuttua, ei noita voimahiutaleita ole kovin kauaa kai ollu myynnissä :tilt:
Viisauden Lähde

ViestiKirjoittaja Nugat » To 22 Touko 2008 14:43

Kun lapsena sanottiin, että syö puuroa niin jaksat, niin luulin sen tarkoittavan että "tunge kakara se puuro kitusiin kun mummo nyt ihan suo varten keitti." :friikki:

Mutta se on kyllä totta, että hyvän aamupalan jälkeen jaksaa kauemmin. :superhymy: Neljää viljaa olen käyttänyt, mutta jo hivenen kyllästynyt. Ohrapuuroa haluaisin kokeilla.
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja Plei » To 22 Touko 2008 16:57

Miten ois oma puuroketju? :epäilevä:
Linja-autojen ja rakkauden perässä voi juosta tai odottaa seuraavaa.
Plei

ViestiKirjoittaja Shay » To 22 Touko 2008 20:04

Lyyra kirjoitti:
Shay kirjoitti:Ja keitän puolen viikon puurot kerralla - keittäisin koko viikon
puurot, jos olisi isompi kattila - ja lämmitän sitten mikrossa aamuisin.

Viikon vanhaa puuroa! Hyi saasta! :umpfh:
Ei mulla tähän sitten muuta.

Ei kai se ny miksikään mee. Tai no oli siin pinnalla vähän limaa tuosa yks päivä. :raps:
Ehkä mun ei sitte kannata ostaa isompaa kattilaa. :pepsodent:

Ja jottei Pleikalla mene herneet nenuun... :tilt:

Hehkutin uutta Rock Pantteri -sekoitusta jo vanhalla fordella, mutta kaikkien
epämääräisten Lumipantteri-kokeilujen jälkeen tämä soosi on tosi hyvää!
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Plei » Pe 23 Touko 2008 00:09

Shay kirjoitti:Ja jottei Pleikalla mene herneet nenuun... :tilt:

Joo no kyllä niitä tapoja on vanhojenkin fordelaisten syytä noudattaa. :tilt:

Muoks. Ai niin juu! Testasin juuri Pirkan taco-dippiseosta. Mieluusti yleensä halvempia vastaavia ostan, mutta tuo oli vähän turhan tomaattinen (?) mun makuun. Maistunee niille, jotka esim. American-dipistä pitävät.
Linja-autojen ja rakkauden perässä voi juosta tai odottaa seuraavaa.
Plei

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ma 26 Touko 2008 15:04

Menee vähän ohi aiheesta, kun tuo ei taida olla uutuustuote, mutta tulen silti juttelemaan siitä tänne. :tilt:

Ostin tänään Magnum-tuutin. :umpfh: Järkyttävän makea. Oli lähellä, että olisin heittänyt yli puolet menemään, mutta söin urheasti koko tuutin. Olisi ilmeisesti pitänyt laittaa sokeria päälle, jotta äkkimakoisuus olis kadonnu. :virnu:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Gluu » Ma 26 Touko 2008 15:49

Kaveri pakotti(!) maistamaan Olvin Kultalonkeroa. Olin kovin vastahakoinen ja epäileväinen,
mutta sehän oli pirskatti vie oikein hyvää. Maistui hyvin pitkälle energiajuomalta, ihan kuin
ois patteria tahi red bullia hörppinyt. :tilt:
Gluu

ViestiKirjoittaja shaana » Ma 26 Touko 2008 16:00

marenkienkeli kirjoitti: Ostin tänään Magnum-tuutin. :umpfh: Järkyttävän makea. Oli lähellä, että olisin heittänyt yli puolet menemään, mutta söin urheasti koko tuutin.

Muistatko tarkemmin, minkälainen Magnum-tuutti oli kyseessä? Miten minusta tuntuu, etten ole koskaan nähnyt tuutteja Magnumilta, ainoastaan niitä puikollisia. Jos näitä tuutteja tosiaan on olemassa useampaakin makua, haluan yltiömakean kylläkin välttää.
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ma 26 Touko 2008 16:17

Gluu kirjoitti:sehän oli pirskatti vie oikein hyvää. Maistui hyvin pitkälle energiajuomalta

Eivätkö nuo lauseet ole ristiriidassa keskenään? Minun maailmassani ovat.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ma 26 Touko 2008 17:22

shaana kirjoitti:
marenkienkeli kirjoitti: Ostin tänään Magnum-tuutin. :umpfh: Järkyttävän makea. Oli lähellä, että olisin heittänyt yli puolet menemään, mutta söin urheasti koko tuutin.

Muistatko tarkemmin, minkälainen Magnum-tuutti oli kyseessä?

En muista ja käärepaperinkin heitin kaupan roskikseen. :sori: Tuo oli ainakin meidän lähikaupassa ainoa Magnum-tuuttilaji, mitä oli. Mutta ei siellä ole muutenkaan järin suuret jäätelövalikoimat.
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja shaana » Ti 27 Touko 2008 09:51

Minä testiajelen Valion pro feel - jogurtteja tämän viikon, kun normaalia halvemmalla sai lähikaupasta neljä purkkia, kaikki eri makuja. Tänään kiskaisin naamariin mansikka-greipin. En osaa sanoa pidinkö tästä vai en. Ei tämä ollut pahanmakuista, muttei niin hyvääkään että menisin kaupasta juuri tätä hakemaan. Mitään sanomaton minun makuuni siis.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja Emilia » Ti 27 Touko 2008 19:49

Mä tykkäilen Valion juotavista myslijogurteista. Makuvaihtoehdot mysli tai vadelmamysli, molemmat on hyvejä. :)
Koostumukseltaan ovat samaa löysää löllykkää kuin Valion kahden desin purkeissa olevat jogurtitkin (joita voi mielestäni juoda yhtä lailla).
Kätevä purkki, kierrekorkki. Sopii hyvin välipalaksi.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja tome_ » Ti 27 Touko 2008 22:51

Gluu kirjoitti:Kaveri pakotti(!) maistamaan Olvin Kultalonkeroa. Olin kovin vastahakoinen ja epäileväinen,
mutta sehän oli pirskatti vie oikein hyvää. Maistui hyvin pitkälle energiajuomalta, ihan kuin

Minäkin erehdyin maistamaan kyseisiä kultalonkeroita. Minusta on hieman kieroa peliä, kun tölkissä ei varsinaisesti viitata litkun makuun oikein millään. Jostain kyljestä stalkkasin, että omenamehutiivistettä olisi käytetty. Olin siis aika hämmentynyt, kun juoma tuoksahtikin hyvin vahvasti suuresti vihaamilleni energiajuomille. Maku ei kuitenkaan osoittautunut niin järkyttäväksi kuin haju, joten kyllähän noita sen muutaman joi. Oli jopa ihan mukavaa vaihtelua tavan lonkeroille :tilt:
"Toivottavasti kriitkot ovat hukkuneet!"
tome_

ViestiKirjoittaja puolikarkea » To 29 Touko 2008 11:08

Minä en tavallisista lonkeroista tykkää, mutta tuo Kultalonkero oli ihan hyvää. Mielipiteeseen tosin saattoi vaikuttaa ennen maistelua nautitut oluet. :pönde:

Muokkispuokkis: Testasin Daimin Forest Fruits-versiota. Ihan hyväähän se oli, vaikka tykkään enemmän perus-Daimista.
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
puolikarkea

ViestiKirjoittaja Deni » La 31 Touko 2008 02:26

Mäkin annan peukkuäänen kultalonkerolle. Korkkasin just raskaan työillan jälkeen yhden, ja ihan hyvältähän tuo maistuu. Maku on jotakuinkin hiilihappoisen omppumehun ja energiajuoman välimaastosta, sokeri ei vaan tartu inhasti hampaisiin niinku normaalisti energiajuomissa. Tykkään, voisin juoda enemmänkin, mutta tänään en enää taida jaksaa.
What's so amazing about really deep thoughts?
Deni

ViestiKirjoittaja Jorssi » La 31 Touko 2008 13:31

shaana kirjoitti:Miten minusta tuntuu, etten ole koskaan nähnyt tuutteja Magnumilta, ainoastaan niitä puikollisia.
Onhan niitä tuutteja ainakin Classic ja pähkinä. Ja onkos ne viime vuonna tulleet Ecuador Dark, Colombia Aroma, Tempation, Java ja Manteli myös tuuttimuodossa? Jos ovat, niin tuosta vois melkein veikata, että se makea on ollu Temptation.
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Jorssi

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 01 Kesä 2008 14:03

Jorssi kirjoitti:
shaana kirjoitti:Miten minusta tuntuu, etten ole koskaan nähnyt tuutteja Magnumilta, ainoastaan niitä puikollisia.
Onhan niitä tuutteja ainakin Classic ja pähkinä.

Eli todennäköisesti maistamani tuutti oli pähkinä. En tykännyt. :nirppa:
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Rulla » Ke 04 Kesä 2008 21:10

Kaupan hyllystä löytyi Herra Snellmanin ja Kokkikartanon (emmä tiedä kumman loppujenlopuksi,
molempien logot löytyy kannesta :sori: ) tomaatti-vuohenjuusto-mikrokeittoa, jota oli ihan
pakko päästä kokeilemaan ruokatunnilla. Olin skeptinen, mutta keitto oli ihan käsittämättömän
hyvää ollakseen einestä. :kuola: En luovu jatkossakaan omasta reseptistäni, mutta evääksi tuo
sopii hyvin. Eipä tarvitse missään termospullossa roudata keittoa töihin kotoa.
Niin, ja onhan tuo pakkaus edes hieman ekologisempi normisaarioisten mikrokeittoihin verrattuna.
Typerästä paperivyötteestä oli luovuttu ja kaikki oli painettu joko repäisykanteen tai purkin pohjatarraan.
An attitude is a terrible thing to waste.
Rulla

ViestiKirjoittaja Dnd » Pe 06 Kesä 2008 01:51

Vip - neljän hedelmän mehu (sisältää hedelmälihaa). :kuola:
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Dnd
Outo marsilainen kivi

ViestiKirjoittaja theia » Pe 06 Kesä 2008 09:02

En tiedä kuinka uusi Novellen Friss on, mutta se on nannnaaaa! Varsinkin tuo Lime, oon ihan koukussa. :kuola: Se on raikasta, sopivan hiilihappoista (mutta ei liian), ja hyvää.

Mutta h2Oh!... omena on ainakin ihan hirveetä. Väljähtäneen makean omppusiiderin makuista noin suurinpiirtein. :epäilevä: ja pullossa lukee notta "sugars-free" :epäilevä:
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Sippura » Pe 06 Kesä 2008 09:18

Gluu kirjoitti:Kaveri pakotti(!) maistamaan Olvin Kultalonkeroa. Maistui hyvin pitkälle energiajuomalta, ihan kuin

Sisko sanoo sitä heikkosydämisten kossu-Batteryksi :virne:

Maistoin sitä jokin aika sitten, olihan se ihan jees mutta ehkäpä kuitenkin
liian batterymainen mun makuun.

Mutta ne Silver Starin Mojitot on :kuola:
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja Nugat » Su 08 Kesä 2008 19:56

theia kirjoitti:
Mutta h2Oh!... omena on ainakin ihan hirveetä. Väljähtäneen makean omppusiiderin makuista noin suurinpiirtein. :epäilevä: ja pullossa lukee notta "sugars-free" :epäilevä:

Maiston tuota Lime versiota. Se maistu aivan 7up:lle, ja olihan siinä kyseinen logo. :seko Älyttömällä janon hetkellä se maistui oikein juotavalta. Mutta.
Kaikkia suuhun laitettavia missä lukee sokeritonta, tulee silmäillä epäilevästi. Siellä lukee kuitenkin pienellä präntillä aspartaamia, ja siinä sitten ollaan pahan olon kourissa. :epäilevä: Näin kävi taasen.
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja Shay » Ma 09 Kesä 2008 09:33

Nugat kirjoitti:Kaikkia suuhun laitettavia missä lukee sokeritonta, tulee silmäillä epäilevästi. Siellä lukee kuitenkin
pienellä präntillä aspartaamia, ja siinä sitten ollaan pahan olon kourissa. :epäilevä: Näin kävi taasen.

Sitäpaitti kaikki sokerittomat maistuu ällöttävän sokerisille. :epäilevä:

Yritin löytää lähikaupasta viikonloppuna jotain kivaa siideriä, mutta kaikki
kivat maut oli light-versioissa. Eihän kivanmakuisia siidereitä halua
juua muut kuin kaloreita tuijottavat hempukat... :epäilevä: Sokerittomat tuotteet
pitäis pistää jonnekki omaan nurkkaan kaupoissa, ettei niitä vahingossakaan ostaisi
muut kuin mukalaihduttajat.
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja shaana » Ma 07 Heinä 2008 22:55

No tjaah, tiedä uutuudesta vaikka paketissa niin näyttäisikin lukevan - tarkistin, eipäs se keltainen lätkä ollutkaan uutuus-lätkä, vaan rasvaisuuden rosenttia huuti, 2 %.
Portin Grillikalkkunaviipaleet :kuola:
Ou mai gaad mä oikeasti alan ostamaan tätä. Aika iso aski eikä kovin hintavakaan tainnut olla ja on kyllä hyvää. Kaipailinkin leivän päällisiksi jotain tämäntapaista herkkua, lihaisat leikkeleet taitaa olla mulle jonkinsortin heikkous.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja Leirum » Ke 09 Heinä 2008 03:16

tome_ kirjoitti:
Gluu kirjoitti:Kaveri pakotti(!) maistamaan Olvin Kultalonkeroa. Olin kovin vastahakoinen ja epäileväinen,

Minäkin erehdyin maistamaan kyseisiä kultalonkeroita. Minusta on hieman kieroa peliä, kun tölkissä ei varsinaisesti viitata litkun makuun oikein millään. Jostain kyljestä stalkkasin, että omenamehutiivistettä olisi käytetty. Olin siis aika hämmentynyt, kun juoma tuoksahtikin hyvin vahvasti suuresti vihaamilleni energiajuomille. Maku ei kuitenkaan osoittautunut niin järkyttäväksi kuin haju, joten kyllähän noita sen muutaman joi. Oli jopa ihan mukavaa vaihtelua tavan lonkeroille :tilt:

Minä inhoan energiajuomia ja energiajuomista tehtyjä drinkkejä ja pelkkä em. tuotteiden haju toisen ihmisen hengityksessä etoo. Lonkero taas on mielestäni parasta ikinä. Tätä taustaa vasten Kultalonkero oli lievästi sanottuna pettymys. Miksi antaa juomalle nimeksi lonkero, kun sillä ei ole lonkeron kanssa mitään tekemistä? Olin ostovaiheessa (liian) vähän epäilevä ja yritin löytää pakkauksesta jonkun vihjeen siitä mitä se kulta siinä meinaa. Ei löytynyt ja aatelin että se on vaan jotenkin superhyvää lonkeroa. Ostin sixpäkin tarjouksesta, HUGE mistake. Yritin sittemmin kaupitella juomaa kavereille mutta eivät huolineet.

Olvi kuulemma sanoo, että kultalonkero on heidän vastauksensa energiajuomadrinkkien suosioon, ja siis maistuu energiajuomalta ja sisältää alkoholia, mutta koska juoma ei sisällä mitään energiajuomien aineita, sitä ei saa sanoa energiajuomajuomaksi :) eikä energiajuomiin saa pakkauksessa viitata.

Miksi se lonkero on pitänyt tähän vetää? :(
"Less is more, what a crock, more is more." - Dolly Parton
Leirum

EdellinenSeuraava

Paluu Känpillä