Onnea oikein tositosi paljon koko pesueelle! 

ihania uutisia! 

heidiz kirjoitti:Mä vähän kyllä toivoisin, että meidänkin vauvva haluaisi tulla ihan vaikka pari viikkoa ennen laskettua aikaa maailmaan,
alkaa nimittäin jo nyt mulla mennä hermo tän raskauden takia
Pylly edellä hän tuli maailmaan
Onneksi siitä ei tullut mitään koplikaatioita, mitä nyt vähän jalat on vielä kippurassa (johtuu siis asennosta, missä hän masussa majaili, ei syntymätavasta), mutta se menee ohi jumppaamalla. Äiti on ollut hormonimyrskyn(kin) takia ihan hermona kaikesta tuosta, erityisen vaikeaa oli, kun potkasivat mut sairaalasta kotiin ja poika jäi vielä sinne. Onneksi on ollut soffis tukena, mun itkumuuri. Tuli kyllä mentyä maailman parhaimman miehen kanssa naimisiin 
Hän on suloinen pieni ihme

Suuren suuret onnittelut Aukulle ja soffikselle! Muistakaa nauttia, nuo pienokaiset kasvaa ja kehittyy ihan kauheeta vauhtia.

Ei muuten, mutta mulla on jo kaksi kummilasta enkä mä tiedä miten niitäkään tulisi/täytyisi huomioida niinkö extrasti, kuin normaalisti kavereiden mukuloita. Kysyttäessä selitin miksi emmin ja lapsosen äitee oli että pyh pah pöh ei pidä niin vakavasti ottaa... jos edes synttäreinä ja jouluna muistaa. Noiden kahden synttäreissäkin on muistettavaa.
Silti mulla on vähän huono omatunto noiden kummilasten kanssa, kun mä halusin olla ihan kunnon kummi niille. 
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa