Uutuustuotteiden testiajoa

Re: Uutuustuotteiden testiajoa

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ke 10 Heinä 2013 09:56

Wildchild kirjoitti:Lyyran vinkistä katselin uusiksi mein murohyllyt. Ja olishan sitä siellä jos ehtii ottamaan. Yleensä tyhjänä, mutta nyt sain.
Ja liian mauttomia mun makuun. :sori:
Mutta kyllä mä ton yhden paketin vedän, enempää en kyllä osta. :tilt:

Eikös se kuulu yhtälöön? Mitä mauttomampi = sitä terveellisempi :virne:
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ke 10 Heinä 2013 10:50

Kuva
Pandan mustikkalaku maksoi vain 0,50 , joten sorruin sitten makeisostokseen. Ei oikein ollut hintansa väärtti. Mustikka maistui kummalliselta ja lakritsi ei oikein maistunut läpi. Melko turha ostos siis. (Ja ei, tämä ei todellakaan taida olla varsinaisesti uutuus, mutta mulle uusi tuttavuus.)
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Wildchild » Ke 10 Heinä 2013 13:04

Mr. Smith kirjoitti:
Wildchild kirjoitti:Lyyran vinkistä katselin uusiksi mein murohyllyt. Ja olishan sitä siellä jos ehtii ottamaan. Yleensä tyhjänä, mutta nyt sain.

Joo. :keijoei:

Kyllä mä pysyn tossa fitnessissä. Ihan sama vaikka onkin sokerista. :tilt:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Wildchild
Räppimummo

ViestiKirjoittaja Emilia » Pe 12 Heinä 2013 16:41

Wildchild kirjoitti:
Mr. Smith kirjoitti:

Joo.

Kyllä mä pysyn tossa fitnessissä. Ihan sama vaikka onkin sokerista. :tilt:

Ymmärrän kyllä, ettei Murut maistu miltään, jos on tottuntu sokerisiin muroihin.
Mut toisaalta en ymmärrä, miksi murojen tarviisi miltään maistuakaan. :D Taitaa olla aika eri, kun en ite tosiaan ole muroja juuri syönyt teini-iän jälkeen.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 12 Heinä 2013 17:17

Emilia kirjoitti:Ymmärrän kyllä, ettei Murut maistu miltään, jos on tottuntu sokerisiin muroihin.
Mut toisaalta en ymmärrä, miksi murojen tarviisi miltään maistuakaan. :D Taitaa olla aika eri, kun en ite tosiaan ole muroja juuri syönyt teini-iän jälkeen.

Itse nimenomaan pidän Muruissa (ja Quakereissa) siitä, etteivät ne maistu sokerille. :)
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja @gen.fi » Su 13 Loka 2013 03:23

Tuo oltermannin cheddar on kyllä hyvää jos haluaa juuston olevan vähän vahvemman makuinen kuin normaalisti.
Elämä on tie jonka määränpäätä en voi valita, vain suunnan sille.
@gen.fi

ViestiKirjoittaja puolikarkea » Ma 14 Loka 2013 20:06

@gen.fi kirjoitti:Tuo oltermannin cheddar on kyllä hyvää jos haluaa juuston olevan vähän vahvemman makuinen kuin normaalisti.

Minä odotin Oltermanni cheddarilta enemmän. Olihan se ihan hyvää, muttei mitään mieltä mullistavaa. Syön, jos kohdalle osuu, mutten taida asioikseen enää ostaa.
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
puolikarkea

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ma 14 Loka 2013 20:53

Harvemminpa cheddar mieltä mullistaakaan. Se on kuitenkin vain cheddaria. :virne:
Itse pidän cheddaria maukkaampana kuin edamia.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja annastindeli » Ti 15 Loka 2013 12:31

Miäkin ostin sitä Oltermannin Cheddaria. Aivan hyvää, ja kun sen kanssa laittaa leivälle paholaisenhilloa niin avot! Kyllä on herkkua. Se on taas niitä juttuja että suolaisen ja rasvaisen kaveriks on hyvä olla vähän makeaa (ja tulista), on maut silleen tasapainossa. Sit vielä vähän tomaattia ja salaattia, ehkä rucolaa, ja voileipäpikkelssiä. :kuola: Pitää ehkä tehdä voileipä.
annastindeli

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ke 25 Kesä 2014 17:30

Tänään tuli ostettua Marabou Black saltlakrits -suklaata. Oli yllättävän hyvää. Alunperin epäilin, että salmiakkipalat eivät olisi kovinkaan hyviä, mutta onnekseni voin todeta olleeni väärässä. :tilt:

Reilu puolet levystä tuli syötyä puolessa tunnissa ( :vihellys: ), joten eiköhän suklaahimo ole hetkeksi ohi. :virnu:
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja skray » To 26 Kesä 2014 19:20

Daim mintun makuisena. :kuola:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja Jorssi » Ma 30 Kesä 2014 17:11

skray kirjoitti:Daim mintun makuisena. :kuola:
Mä petyin siihen. Ei ollu tarpeeks minttuisa. Ihan hyvää silti.
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Jorssi

ViestiKirjoittaja Emilia » Ke 16 Heinä 2014 07:35

Naistenlehtien välissä on tullut muutamakin näytepussi Nivean uutta suihkukosteusvoidetta, jota olen nyt muutaman kerran kokeillut. En vain tajua tätä tuotetta. Onhan se varmaan kätevää jollekin, kun ei tarvitse erikseen käyttää aikaa rasvailuun mutta kun tuote ei toimi niin hyöty jää melko pieneksi.

Idea on siis se, että ensin pestään suihkusaippualla (tai millä nyt kukakin tykkää) ja sen jälkeen levitetään tämä kosteusvoide iholle, joka myös huuhdellaan pois. Jotenkin oma maalaisjärki ajattelisi, että tehokkaamman kosteutuksen saa, kun voide jätetään iholle eikä tämänkään body lotionin vaikutus kovin pitkään kestä. Illalla on jo sääret ihan kuivat taas. En ole myöskään ihan vielä oppinut, miten paljon tätä kuuluisi huuhdella. Iho jää helposti tahmeaksi, jos ei huuhtele tarpeeksi mutta ei sitä voidetta sinne viemäriinkään tahtoisi päästää kovin paljoa. Lisäksi voide jättää suihkun lattian liukkaaksi (tästä myös paketissa varoitus), joten hieman hankalaa sekin, kun pitää jatkuvasti olla pesemässä lattiaa, ettei kukaan liukastu...

En siis suosittele.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ke 16 Heinä 2014 21:59

^ Tuo taitaa repiä vain mukanaan sen vähän kosteuden mitä jaloissa on ennestään. Jättäisin käyttämättä.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja skray » Ti 22 Heinä 2014 12:08

Mä ostin tuota Nivean suihkukosteusvoidetta, koska pidän ideaa hyvänä ja varsinkin näin kesällä inhoan ihon rasvaamista, kun muutenkin on hikinen ja nihkeä olo koko ajan.
Petyin hieman, koska sitä joutuu läträämään litratolkulla, että saa sen riittämään koko keholle. Jos otan n. ruokalusikallisen verran voidetta, joka määrältään vastaa aika hyvin sitä, kuinka paljon otan tavallista suihkusaippuaa, niin sen saa levitettyä juuri ja juuri olkapäille. En tiedä paljonko sitä pitäisi laittaa, että se riittäisi koko keholle ilman, että pitää välillä ottaa lisää. Osittain luulen sen johtuvan siitä, että voide ei vaahtoa samoin kuin tavallinen saippua ja tuntuu ehkä siksi riittämättömältä. Tuota niveaa tuleekin nyt sitten läträttyä aika paljon kerralla, mutta en ole käyttänyt sitä ihan joka suihkun yhteydessä.
Tehon kannalta oon ehkä huomannut pienen eron voiteen käytössä verrattuna pelkän suihkusaippuan käyttöön. Jos käytän vain suihkusaippuaa, on pakko rasvata vähintään jalat joka suihkun jälkeen, mutta jos käytä tuota voidetta, ei välttämättä ole ihan pakko rasvailla.
En tosin tiedä, tuleeko tuota enää ostettua sitten, kun tuo yksi pullo loppuu.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja Emeritus » Ti 28 Loka 2014 15:56

Tulipa maistettua Valion Yuju "vilvoitusjuomaa" kun keskustassa viime viikolla ilmaisnäytteitä jakoivat. Vaikka toista sanovat mainoksissaan, väittäisin että tuo on aika helposti selitetty: mehua mihin on lisätty maitoa tai vedellä laimennettua jogurttia. Ei tuo mitenkään pahaa ollut, mutta tuli silti semmoinen fiilis että miksiköhän sitä on pitänyt tämmöinenkin tehdä. :P Ja sanoisin että on esteettisesti parhaimmillaan siitä annostetrasta juotuna - lasiin kaadettuna tuli vähän fiilis että onko tämä alun perin tuommoiseksi tehtyä tavaraa, vai olisiko joku Valiolla saanut neronleimauksen, että hävikki vähenee kun tehdään jogurttisammioiden ekat huuhtelut mehulla ja pakataan ja myydään se liemi kuluttajille... :virnu:
"Kun on kerran nuoruudenlähteestä maistanut, ei enää tyydy vesijohtoveteen, johon on sekoitettu juustonjuoksutinta ja laksatiivia."
-Markus Kajo
Emeritus

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ke 14 Tammi 2015 20:42

Tein eilen pitsaa ja testasin toista soija"juustoa". Cheezlyn Edamin makuista juustoa. Pellilliseen pitsaa meni yksi tuollainen pikkujuusto. Melko suolainen oli hinta, mutta ei ole juurikaan valittamista. Kyseinen juustonkorvike suli hyvin pitsan päälle. Tosin olisin ehkä kaivannut rasvaisempaa suutuntumaa. Onneksi lisäilin muuten pitsaan normaalia enemmän öljyä. Kompensoi melko hyvin. :tilt: Neljä keijoa viidestä. :keijo: :keijo: :keijo: :keijo: (Koska ovat nuo juustokorvikkeet aika keijo juttu.)

Toinen testaamani tuote on Alpron verigreippi-soijajogurtti, joka tulee pakkauksessa, jossa on kaksi purkkia verigreipin ja kaksi purkkia sitruuna-limen makuista soijajogurttia. Verigreippi ainakin toimi hyvin, vaikka olisin kaivannut enemmän hapokkuutta ja vähemmän sokeria. Ostin nuo kuitenkin sillä ajatuksella, että ne ovat jälkiruokaa, joten makeus oli oikeastaan harkittu juttu. Kolme hymyä viidestä. :) :) :)
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Emeritus » To 15 Tammi 2015 00:53

marenkienkeli kirjoitti: Neljä keijoa viidestä. :keijo: :keijo: :keijo: :keijo: (Koska ovat nuo juustokorvikkeet aika keijo juttu.)

Jos juustonkorvikkeita testailet jatkossakin muttta maitotuotteita syöt silti, älä vaan mene sitä virhettä tekemään että hommaisit Xtran pizzaraastetta. Aivan kammottavaa tavaraa. Juustoa about puolet ja loput "juuston kaltaista kasvirasvavalmistetta". :*:
Xtran juustoraasteet ovat täysin kelpoa kamaa ja hintaero niin pieni, että ihmettelen miten ne edes vaivautuvat pitämään tuotevalikoimassa sitä pizzaraasteen moskaa. :P
"Kun on kerran nuoruudenlähteestä maistanut, ei enää tyydy vesijohtoveteen, johon on sekoitettu juustonjuoksutinta ja laksatiivia."
-Markus Kajo
Emeritus

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » To 15 Tammi 2015 01:24

En ole palaamassa maitotuotteiden pariin. Sen verran vahvasti näyttää siltä, että olen edelleen maitoallergikko. (Lääkärit totesivat, kun olin lapsi, että allergiaa ei enää ole, koska oireet ovat loppuneet. Ihottuma ehkä loppuikin, mutta jatkuva pikkunuha ei. :huoh: )

Nuhattomuus on aika ihanaa. :pomppuhymy:
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 25 Tammi 2015 13:28

Veljeni Rekka-autokuljettimen Ohjaaja, se joka ajaa ruotsiin, toi eilen sieltä tuotteita. Saavat ottaa tehtailta ylijäämätuotteita ja tää oli ottanut nyt meiningillä "vähän kaikkee" ja toi sen laatikon tullessaan mutsille. Laatikossa oli Valion tuotteita akselille ruotsi-tanska-norja.
Otin vitlök cream cheeseä ja hjortron & äpple Vanilja-sarjan jugurttia. Tuo hjortron & äpple jugurtti on ihan tajuttoman hyvää!! Se on vielä laktoositonta ja ihanan paksua. Ei mitään litkujugurttia.
En tiedä saako tätä suomesta, mutta jos ei saa, niin nyt ruvettiin vaatimaan!

Vitlök cream cheese odottaa vielä "testausta" :virne:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja L-S » Su 25 Tammi 2015 13:51

Mulla on juurikin jääkaapissa lakka-omena-jogurttia, tosin siinä ei lue mitään erityistä vaniljasta, sen sijaan Eila-tuotemerkki on korostettuna. Mutta hyvää sekin. Paitsi muistaakseni siinä on niitä lakansiemeniä, mitkä ovat vähän ärsyttäviä.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 25 Tammi 2015 14:03

Eila-merkki on tuossa vain ns. lisämerkkinä. Enemmän on sen Vanilja-merkkiä tuotu esille.

Tossakin on siemeniä, mutta vielä ne eivät ärsyttäneet :keijo:

Näin hyvin mä olen perillä mitä meillä myydään jugurttihyllyssä :virne:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja L-S » Su 25 Tammi 2015 14:37

Saattaahan se olla aika samaa tuotetta, on vaan päätetty Ruotsin markkinoilla korostaa eri asiaa. Vanilja-aromia tossakin jogurtissa on. :keijo:

Tällä viikolla olen ajoittain juonut Valion ProFeel-proteiinijuomia. Nestemäistä ja lähtee nälkä edes hetkeksi. :keijo: Vaniljanmakuiset on ihan hyviä, kuin joisi vaniljakastiketta.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Shay » To 12 Maalis 2015 14:04

Uudet Turkinpippurit tuli testattua. Hot Stonesit oli ihan hyviä, mutta karkkeja ei pystynyt imeskelemään, niin pussi meni varttitunnissa alas. :pepsodent:
Tuttu maku, mutta hieman erilainen normiturkkareihin verrattuna. Ehkä ei tuu toiste ostettua pussia, mutta toivottavasti nuo tulee pian irtokarkkihyllyyn.

Kuva
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Shay » To 09 Huhti 2015 20:09

Maistelin Olvin Panthera -lonkeroa. Mango-jalapeno-lonkeroa, jossa päämaku oli laimea mango ja jalapeno tuli esille jälkimakuna.
Ihan jees, mutta ei varmaan tule ostettua toiste.
Kuva
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

EdellinenSeuraava

Paluu Känpillä