Kirjoittaja skray » Ti 22 Heinä 2014 12:08
Mä ostin tuota Nivean suihkukosteusvoidetta, koska pidän ideaa hyvänä ja varsinkin näin kesällä inhoan ihon rasvaamista, kun muutenkin on hikinen ja nihkeä olo koko ajan.
Petyin hieman, koska sitä joutuu läträämään litratolkulla, että saa sen riittämään koko keholle. Jos otan n. ruokalusikallisen verran voidetta, joka määrältään vastaa aika hyvin sitä, kuinka paljon otan tavallista suihkusaippuaa, niin sen saa levitettyä juuri ja juuri olkapäille. En tiedä paljonko sitä pitäisi laittaa, että se riittäisi koko keholle ilman, että pitää välillä ottaa lisää. Osittain luulen sen johtuvan siitä, että voide ei vaahtoa samoin kuin tavallinen saippua ja tuntuu ehkä siksi riittämättömältä. Tuota niveaa tuleekin nyt sitten läträttyä aika paljon kerralla, mutta en ole käyttänyt sitä ihan joka suihkun yhteydessä.
Tehon kannalta oon ehkä huomannut pienen eron voiteen käytössä verrattuna pelkän suihkusaippuan käyttöön. Jos käytän vain suihkusaippuaa, on pakko rasvata vähintään jalat joka suihkun jälkeen, mutta jos käytä tuota voidetta, ei välttämättä ole ihan pakko rasvailla.
En tosin tiedä, tuleeko tuota enää ostettua sitten, kun tuo yksi pullo loppuu.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.