Onnistuin kuitenkin leikkaamaan napanuoran pyörtymättä, mistä olen erityisen ylpeä.
).
Ja vieläpä sellaista, missä on aivan ihastuttavia kuvia ja tekstejä valmiinakin. Alussa on pikkuisen odotusajasta ja sitten ristiäisistä ja kastetodistus. On kerrottu millainen oli tavallisen päivän kulku, kun olin vauva. On ensimmäisiä sanoja ja ajankohtia, koska aloin ryömiä, otin ensimmäiset askeleeni tai aloin käydä potalla. On kerrottu ensimmäisistä matkoista, ensimmäisestä joulusta ja ensimmäisistä synttäreistä. On ihania tarinoita ja vuosittain 1-6-vuotiaana piirtämäni omakuvat. Lisäksi on muutamalla sanalla verrattu syömistäni ja liikkumistani omiin vanhempiini.
Sen unohtaminen käy lähes luonnostaan. Ehkä emme kerro koko totuutta vuosien kuluttua, vaan uskottelemme kirjan tietojen pitävän täysin paikkansa. 
Tai siis jouduin ja jouduin, musta se oli vääryys, ettei sitä oltu täytetty, joten otin kynän käteen. Olin ilmeisesti juuri oppinut kirjoittamaan.

Saa, ja itse löysin juurikin Eurokankaasta. Täällä oli pariakin eri vahvuutta kaupan. Ohuempi maksoi 2,90/m. Säästö valmiisiin harsovaippihin riippuu ihan siitä, mistä valmiita etsii, niissäkin hintaeroa on aika paljonkin.ahkera kirjoitti:saako sellasta tavallista harsokangasta ihan tavallisesta kangaskaupasta? Ite en Eurokankaasta löytänyt...
Pvi kirjoitti:Luulen, että esikoisten kirjoihin vielä ehditään jossain määrin paneutua
ja valokuviakin ottaa. Lasten määrän lisäännyttyä perheessä ei aikaa
taida paljoa jäädä vauvakirjailuun. Ehkä.
.Kati kirjoitti:Villahousuosastolle en osaa lämmetä, johtuen ehkä siitä, että itselläni oli lapsena niin paljon kutinaa sen villan kanssa. Minun on vain vaikea käsittää, että iho ei siihen reagoisi, oma reagoi aina ja vieläkin, oli kuinka merinoa tai unenpehmeää hahtuvaa tahansa.
Juu, tämä on tiedossa. Ehkä voisi jopa sanoa, että ei vain kannata vaan pitää käsitellä. Muutoin menevät koppuraksi.irvikissa kirjoitti:Villahousut kannattaa kuulemma silloin tällöin käsitellä lanoliinilla. Silloin ei kutise ja pitää kosteudenkin paremmin.

Valitettavasti sekin on äidin perintöä. Ruumiinrakenne, sormineen ja niine käsittämättömän lutuisine varpaineen on isältä. Etukäteen mietimme kummat varpaat hän saa, äidin hattivatit vai isän räpylät. Jälkimmäinen osoittautui oikein kivaksi näyksi. Kummat ne on joka tapauksessa.@gen.fi kirjoitti:Ja kummalta puolen on röyhtäily tullut?

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa