Suuri kirpputorikeskustelu

Re: Suuri kirpputorikeskustelu

ViestiKirjoittaja skray » Su 25 Syys 2011 16:49

Tänään kävin kaverini kanssa kiertämässä koko kirpparin läpi. Etsittiin eksyneitä omiamme, mitä ei onneksi tullut ollenkaan vastaan, vaikka pöytiä on yli 300. Oli siinä hommaa kierrellessä. :hiki:
Samalla tosin tein muutaman uuden ostoksen. :vihellys:
Ostin ruskearuudullisen huivin, joka oli just täydellinen, 2,50 euroa.
Puisen "juustotarjottimen", niinku hintalapussa luki, mutta mä aion käyttää sitä pannunalusena, 1,20 euroa.
Kirjan Laila Hietamiehen Lehmusten kaupunki -sarjaan, 2,50 euroa.
Sekä todella hienon pikku lautasen, josta tulee joko tarjoiluastia tai kynttilän alunen, en tiedä vielä kumpi. Ihana se silti on, 2 euroa.

Pöytäämme oli ilmestynyt takaisin yhdet housut, joiden luulin tulleen myydyksi jo reilu viikko sitten. :huoh:
Onneksi ne löysi takasi ite, eikä jääny sinne kirpparille kummittelemaan seuraavalle pöytävuokraajalle tai näkyny meidän myyntitilastoissa varkautena. Meidänki pöydässä on edellisen myyjän tavarat kummitelleet välillä. Oon repiny niistä hintalaput pois ja vieny sinne, missä pidetään hinnattomia tuotteita ja joista myyjät saavat itse käydä kollaamassa omiaan. Meen varalta iteki kattomaan sinne ens viikon lopulla, ettei siellä oo mitään mun kamoja kummittelemassa muille.

Lisäks ne luistimet oli sillä vielä aamupäivällä kun mentiin heti avaamisaikaan, mutta meidän kolmetuntisen(!) kierroksen aikana ne oli kadonnu parempaan kotiin. Jee!

Nyt laitettiin myös -50% kaikista jäljellä olevista tuotteista, joten toivottavasti pöytä tyhjenis nyt sitten oikeen urakalla tän viimesen kahden päivän aikana, mitä on jäljellä. Tiistai-iltana kaveri käy hakemassa meidän kamat pois, kun ite oon töissä. Keskiviikkona saan hakea rahat. Otin myös myynnit kassalta ennen kuin laitoimme sen alennusmyynnin käyntiin ja summa huiteli 180 euron tienoilla. Mun osa siitä on noin 140 euroa.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja skray » Ke 28 Syys 2011 13:45

Ei tyhjentynyt pöytä viimesten päivien alessa toivotulla tavalla, mutta vähän ehkä kuitenki. :huoh:

Loppusaldo oli haettaessa kuitenkin 198,15. :woohoo:
Siitä tosiaan saan mä noin 140e, ja kaveri loput.. tosin voi saldo ehkä tosta laskee vielä, kun pitää kattoo kuinka paljon on varastettu tai muuten vaan kadonnu kirpparin syövereihin. :epäilevä:
skray

ViestiKirjoittaja damn » La 01 Loka 2011 12:31

Seuraava viesti on osittain vähän ot, mutta en oikein tiennyt minne tän kirjoittasin ja lähinnä kirpparia tämä kuitenkin on.
Minulla jäi tuosta kirppispöydästä päälle sellainen "haluan myydä kaiken"-fiilis. Mikä on toisaalta ihan jees. Sain tuossa myytyä minun vanhan tietokoneen, pilkkahintaan tosin, mutta kun en mä itse sille olisi mitään osannut tehdä, niin minun kannalta se oli käyttökelvoton ja turha, vaikka ostaja saikin sen joten kuten toimimaan. Lisäksi eilen myin minun toisen polkupyörän. Omistan kaksi pyörää, mutta en pyöräile ikinä. Toinen pyörä on ollut puolitoista vuotta minun olohuoneen nurkassa koristeena, kun se on kivan näköinen jopo, enkä oikein ole keksinyt minne muualle sen laittaisin, kun en jaksa ostaa siihen kunnollista lukkoa, että sen voisi pihalle viedä. Nyt se jopo kyllä saa lähteä uuden omistajan matkaan, mikäli se nuori herra nyt ottaa yhteyttä. Kyllä se ainakin innoissaan sitä eilen oli ostamassa, kun sattumalta tuli puheeksi, että minulla ois joutava pyörä. Jei.

Mutta tässä tavaran poisheitto vimmassa keksin taas paljon tavaroita, mitä vien kirpparille seuraavan kerran. Haluan ainakin karsia minun astiastoa, joka koostuu melkoisen sekavasta seurakunnasta osittain laadukasta Iittalaa, Marimekkoa jne, mutta osa kirppislöytöjä. Esimerksi lautasia minulla on sen miljoona, joka on ihan turhaa, kun asun yksin. Tuolla määrällä astioita voisi oikeasti kuvitella, että minulla on monihenkinen perhe aterioimassa täällä aina.
Minulla on vähän haaveena, että muuttaisin muualle, kun puolenvuoden päästä valmistun, niin siksi haluan päästä tavarasta eroon. En tule löytämään näin isoa yksiötä enää ikinä ja tämä tavaran määrä vaatisi kaksion(jota en voi hankkia rahapulan takia), joten pakko vähän karsia omaisuutta.
Fail, fail again, fail better.
damn

ViestiKirjoittaja skray » Su 02 Loka 2011 01:59

Mulle tuli myös vähän sellanen puhdistautumisen meininki tuossa, että kaikesta vähänkään turhaksi jääneestä ja kertyneestä kamasta vaan eroon. Mulla olis ollu vielä vaikka mitä myytävää, mutta aika loppui tosiaan kesken, kun ei ajanpuutteen vuoksi viitsi pitää kirpparipöytää kahta viikkoa kauempaa kerrallaan. Tai ehkä enemmänkin niin, että energia ei riitä kahta viikkoa kauempaa sen pöydän hoitamiseen, ajan saa kyllä aina riittämään.
Kun aloin etsiä myytävää, vastaan tuli kaapeista paljon sellaista tavaraa, jonka olemassa oloa en enää edes muistanut. Muistan sitten, kun tästä pitää muuttaa ja alkaa pakata. :epäilevä:
Onneksi siihen päivään on luultavasti kuitenkin ainakin vuosi taikka enemmän aikaa.
Lupasin jo itselleni, että kevään puolella voisin koittaa ottaa uudestaan pöydän edes viikoksi. Jos sitten taas hankkiutuisi jostain eroon.
Päätin, että mieluummin ostan ja myyn kirpparilla ripeämpään tahtiin kaikkea, niin tulee uudistuneempi olo kotiinkin. :)
skray

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 16 Loka 2011 22:57

Mä löysin alkuviikosta töistä ihan iskemättömät puukengät! :superhymy:
Maksoivat 13 euroa, mutta kun oli palkkapäivä, ja tarve umpinaisille työkengille, niin mikäpä ettei. Ja tosiaan olivat ihan käyttämättömät.

Kuva

Ajattelin ehkä maalata nuo, kun en erityisemmin pidä tuosta punaisen sävystä. Ajatus on vielä mietintämyssyssä. :tilt:

Sit mä ostin maustepurkkeja SPR:n kirppikseltä. Toiset (4 kpl) on sellasia sienen muotoisia lasisia, puukorkilla, toiset (2 kpl) on Riihimäen lasin purnukoita. Riihimäkeläisiä olisi ollut enemmänkin, mutta niiden kannet eivät olleet tarpeeksi tiiviitä. Niitä toisiakin olisi ollut viisi, mutta se viides haisi niin voimakkaasti maustepippurille, että jätin sen sinne. Näihin meni yhteensä kymppi, koska riihimäkeläiset on kalliita.

En muista, onko muuta tullut kannettua kotiin sitten viime päivityksen.

Edit: Onpas tullut. Töistä löytyi myös ihana kirkkaankeltainen venäläistyylinen kaulahuivi (sellanen mummohuivimainen). Se maksoi muistaakseni 1,50 e.
Viimeksi muokannut Lyyra päivämäärä Su 16 Loka 2011 23:57, muokattu yhteensä 1 kerran
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Sippura » Su 16 Loka 2011 23:34

Mulla oli just pari viikkoa pöytä kirppiksellä. Myynnissä lähinnä lastenvaatteita ja -tarvikkeita, mukana
joitain omia vaatteita ja kirjoja. Lastenvaatteet ja -tarvikkeet liikkui hyvin, omat vaatteet ei niinkään.
30 euron pöytävuokran jälkeen jäin plussalle yli 200 euroa, eli ihan älyttömän hyvin meni. Silti tavaraa
jäi myymättä vielä iso pahvilaatikollinen, varasin sitten ensi keväälle jo hyvissä ajoin pöydän: saman
pöydän mikä nytkin oli, niin ei tartte tehdä hintalappuja uusiksi eri paikkanumerolle :juoni:

Kävin siistimässä pöytää ja viemässä tavaraa lisää parin päivän välein ja tuosta kirpparilla ramppaamisesta
johtuen en jaksanut enää pahemmin siellä erikseen kierrellä muitten pöytiä. Joitan löytöjä kyllä tein:
pojalle hienot kirkkaanpunaiset, pienet kottikärryt (9 eur) sekä itselleni kahdet farkut: toiset oli 3,5 euroa
ja toiset tasan 3. Toiset noista farkuista päätyi mulle ihan uskomattomalla mäihällä: ne oli päätyneet mun
myyntipöydälle, ja kun olin viemässä niitä takaisin niin katsoin niitä tarkemmin. No nehän oli just ihan
älyttömän hienot Onlyt, koko oli just mun ja hintakin kohdallaan niin ostin ne sitten sovittamatta. Ja kyllä
kannatti, ne on nyt mun ihan ehdottomat lempparifarkut :D
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja damn » Ma 17 Loka 2011 14:32

Tuli hyvä fiilis kun kävin kirpparilla ja löysin kaksi uutta paitaa. Ihan käyttämättömän näköisiä ja hintaa yhteensä 1,30. Olinkin vähän ollut ärsyyntynyt vaatekaappia järjestellessä, kun siellä ei ole oikein mitään vaatetta, kun olen kaiken heittänyt menemään. Mulla ei oo varaa ostaa vaatteita kun just kirpparilta, enkä ole pitkiin aikoihin mitään kivaa löytänyt, vaikka viime viikolla kiersin kolme kirpparia ja etsin nimenomaan paitoja. Tosin olisin halunnut löytää jotain värikkäämpää, molemmat ostamani paidat on mustia, kuten vaatekaappini muutenkin :(.
damn

ViestiKirjoittaja tiger34 » Pe 21 Loka 2011 12:29

Matkustellessa Suomen kirppiksiä oppii tosiaan arvostamaan. Jenkeissä kirppiksillä oli joko aivan kamalaa tavaraa maan köyhimmille, tai sitten NYCissä tosi kallista ja huonoa "Vintage" -tavaraa. Sama homma Berliinissä, mummojen vanhoista villapaidoista ja resuisista kengistä pyydetään häikäilettömästi 50 euroa.

Suomen kirpparit kunniaan!
tiger34

ViestiKirjoittaja kmaria » La 22 Loka 2011 22:38

Käyn aika harvakseltaan kirpputoreilla, varmaankin sen vuoksi, että useimmiten en ole löytänyt niiltä juuri mitään.
Pitäisi luultavasti jaksaa penkoa vähän enemmän. Perjantaina kävin kuitenkin kirpparilla pitkästä aikaa, ja sekosin
ehkä hieman, sillä lähdin sieltä yhdeksän kirjan kanssa. En vaan voinut vastustaa niin halpoja kirjoja, koko satsin
hinnaksi tuli alle 13 euroa. Kirpparikirjat :sydän:
kmaria

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 22 Loka 2011 22:43

Mä kävin heittämässä autolastillisen kamaa töihin hyllytettäväksi. Saas nähdä, tuleeko niistä rahaa. :tilt:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja skray » Su 30 Loka 2011 15:28

Kävin kaverin kanssa kirpputorilla. Kaks kirpparia kierrettiin ajassa 2 ja ½ tuntia, aika nopeasti siis ottaen huomioon sen, että kummatkin kirpparit on aika isoja. :virne:
Kaikkea kivaa siellä näkyi olevan ja mukaanki tarttui kolme tavaraa. Parasta oli löytää talouspaperiteline (1e), oon metsästäny sellasta jo muutamaan otteeseen ja nyt sain kivan. Se on ihan perus puunvärinen, mutta ajattelin sen ehkä jossain vaiheessa maalata jonkun väriseksi, jos viitsin. Sitten löytyi vähän tämäntapainen kynttilänjalka, erilaisella jalalla (2,50e). Keksin juuri, että siihen sopii hyvin sellaset isot tuikut, mitä nykyään on joka puolella myynnissä. Lisäksi ostin punaisen mukin (0,20e), jossa on kyljessä kuva tytöstä, joka istuu penkillä nukkensa kanssa. Pohjassa on tekstit "waechtersbach" ja w-germany", joten muki on kai aika vanha. Mutta söpö ja sopii hyvin mun aamukahville. :)
skray

ViestiKirjoittaja kaneli » La 19 Marras 2011 21:50

Mä en itse harrasta kirpputoreja muuten kuin viemällä tavaroitani myyntiin. Otan yleensä pari kertaa vuodessa pöydän ja oon joka kerta kyllä saanut ihan hyvin voittoa myynneistäni. Viimeksi tosin aloin miettiä, pidinkö jo ihan liian halpoja hintoja, kun myin ihan uusia tai lähes käyttämättömiä vaatteita parilla eurolla tai muutamalla kymmenellä sentillä - joukossa oli ihan laatuvaatteita, mutta myös tätä Hennes- ja Gina Tricot -tavaraa. Mun on vaikea hinnotella jotain kerran käytettyä biletoppia, kun on itsellä sellainen tunne, ettei siitä kehtaa pyytää oikein mitään, kun sellaisen saisi halvalla ihan uutenakin kaupasta. Eli siis, jatkanko samalla linjalla vai kehtaanko pyytää enemmän? En koskaan myy mitään lumppuja tai riepuja kirpparilla, vaan kaikki vaatteeni ja muut tavarani ovat oikeasti hyväkuntoisia. Tärkeintä on päästä turhista tavaroista eroon, mutta ei siinä sivussa tienaaminenkaan ole haitaksi.
It's all make believe, isn't it?
kaneli
Vastarannan keijo

ViestiKirjoittaja skray » Su 20 Marras 2011 14:54

kaneli kirjoitti: Mun on vaikea hinnotella jotain kerran käytettyä biletoppia, kun on itsellä sellainen tunne, ettei siitä kehtaa pyytää oikein mitään, kun sellaisen saisi halvalla ihan uutenakin kaupasta. Eli siis, jatkanko samalla linjalla vai kehtaanko pyytää enemmän?

Mä oon aina hinnotellu sen mukaan, mitä olisin itse valmis maksamaan kyseisestä tavarasta, jos sen kirpparilla näkisin ja haluaisin ostaa. Ja lisäksi oon hinnotellu todella halvoiksi ne, mistä haluan oikeasti vaan eroon. :virne:
Kannattaa myös käydä vähän kiertämässä siellä kirpparilla ja katsoa, mitä muut pyytävät tavaroistaan. Niin näkee, missä se hintataso menee.
skray

ViestiKirjoittaja kaneli » Su 20 Marras 2011 15:23

skray kirjoitti:
kaneli kirjoitti: Mun on vaikea hinnotella jotain kerran käytettyä biletoppia, kun on itsellä sellainen tunne, ettei siitä kehtaa pyytää oikein mitään, kun sellaisen saisi halvalla ihan uutenakin kaupasta. Eli siis, jatkanko samalla linjalla vai kehtaanko pyytää enemmän?

Mä oon aina hinnotellu sen mukaan, mitä olisin itse valmis maksamaan kyseisestä tavarasta, jos sen kirpparilla näkisin ja haluaisin ostaa. Ja lisäksi oon hinnotellu todella halvoiksi ne, mistä haluan oikeasti vaan eroon. :virne:
Kannattaa myös käydä vähän kiertämässä siellä kirpparilla ja katsoa, mitä muut pyytävät tavaroistaan. Niin näkee, missä se hintataso menee.

Mulla on se ongelma, et ite en ostais mitään kirpputorilta - ainakaan vaatteita. Vaikeuttaa hinnottelua. :virne:
Siellä, missä oon myyny, ihmiset on pyytäny mun mielestä ihan poskettomia hintoja kaiken maailman räteistä - vähintäänkin viittä ja kuutta euroa. Ehkä mä kuitenkin jatkan tällä puoli-ilmaisella linjalla, kun tavarat on kuitenkin aina suurimmaksi osaksi käyneet kaupaksi. Viimeksi tosin jäi kaikki tennarit myymättä, mitä vähän ihmettelin. Nekin makso euron tai puoltoista pari ja on ihan hyväkuntoiset.
It's all make believe, isn't it?
kaneli
Vastarannan keijo

ViestiKirjoittaja skray » To 24 Marras 2011 19:59

skray kirjoitti: Lisäksi ostin punaisen mukin (0,20e), jossa on kyljessä kuva tytöstä, joka istuu penkillä nukkensa kanssa. Pohjassa on tekstit "waechtersbach" ja w-germany", joten muki on kai aika vanha. Mutta söpö ja sopii hyvin mun aamukahville. :)

Kävin kirpparilla tänään ja arvatkaa mitä löysin? Samaa sarjaa olevan poikamukin! Siinä poika istuu penkillä vieressään jalkapallo. Nyt mulla on pari! :superhymy:
Jouduin tosin maksamaan mukista euron, mutta ei haittaa.

Lisäksi ostin Muuttuva labyrintti -pelin, josta olen aina haaveillut. Se oli 4 euroa. Ja kaikki palat tallella. :)
Puukapustakin tarttui mukaan, sellanen lusikkamalli. Euron taisi sekin olla, vähän kallis ehkä. Mutta käytännöllinen silti ja siistissä kunnossa.

Käytiin yhdellä sellasellaki kirpparilla, jossa ei oo ennen oltu. Siellä olis ollu yks kiva sisustuskirja, mutta se oli vähän liian kallis. Olisin ehkä halunnut ostaa sen, koska se vaikutti ajattomalta ja siinä sanottiin olevan sisustusvinkkejä. Kuvatkin olivat kivoja. Lisäksi oli yks eläinkirja, mutta se oli jo niin vanha, että jäi ostamatta.

Lisäys: Kirpparilla oli myös ihan mahtava vanha kaapisto, jonka haluaisin. Se oli vähän tämäntapainen, mutta siinä oli enemmän pieniä laatikoita alaosan yläreunassa. Väri oli kulunut ja halkeillut, kaapin joutuisi siis hiomaan ja maalaamaan uudelleen, mutta se ei haittaisi menoa ollenkaan. Saispa ainakin just sen värisen, kuin itse haluaa. 250e oli kuitenkin tällä hetkellä liikaa kukkarolle. :huoh:
skray

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 24 Marras 2011 20:54

250 euroa on todellakin liikaa, jos se pitäisi vielä hioa ja käsitellä itse sen hinnan päälle. Trokarit. :epäilevä:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja skray » Pe 25 Marras 2011 09:50

Lyyra kirjoitti:250 euroa on todellakin liikaa, jos se pitäisi vielä hioa ja käsitellä itse sen hinnan päälle. Trokarit. :epäilevä:

Tuntu se kyllä aika hintavalta, mutta just jotain tollasta oon halunnu. Ja on noita kalliimpiakin nähty.
skray

ViestiKirjoittaja heartless » La 26 Marras 2011 17:31

Hyvä kirppispäivä, löysin aivan mahtavat, käyttämättömät sateenkaarenväreissä kimaltelevat paljettitennarit 4e. Noi oli niin himmeen näköiset, että pakkohan ne oli ostaa. :D Toiselta kirppikseltä löysin kivan pallokuosisen tunikan. Pyörittelin muitakin tavaroita käsissäni, mutta mikään muu ei ollut niin kivaa, että olisin viitsinyt ostaa.
Doors are for people with no imagination.
(Skulduggery Pleasant)
heartless

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 26 Marras 2011 18:24

Mä toin kotiin kuparipurkin ja mustan nahkalaukun. :tilt:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja damn » La 26 Marras 2011 19:38

Ostin eilen kirpparilta kaksi paitaa. Nyt kun mietin jälkeen päin, niin oisin voinut olla ostamatta, koska ne oli suht hintavia ja en tiedä oliko ne niin välttämättömiä ostoksia. Olin sillä hetkellä vain ihan sokeutunut onnesta, kun olin muutamaa minuuttia ennen kirpparille menoa saanut haluamani työharjoittelupaikan, enkä osannut ajatella sillä hetkellä järkevästi :epäilevä: .
damn

ViestiKirjoittaja skray » Su 27 Marras 2011 11:51

damn kirjoitti:Ostin eilen kirpparilta kaksi paitaa. Nyt kun mietin jälkeen päin, niin oisin voinut olla ostamatta, koska ne oli suht hintavia ja en tiedä oliko ne niin välttämättömiä ostoksia. Olin sillä hetkellä vain ihan sokeutunut onnesta, kun olin muutamaa minuuttia ennen kirpparille menoa saanut haluamani työharjoittelupaikan, enkä osannut ajatella sillä hetkellä järkevästi :epäilevä: .

Sun pitää sitte pistää jompi kumpi niistä päälle ekana työharjottelupäivänä ja sitten vasta päättää, oli ostoksissa mitään järkeä. :virne:

Haaveilen edelleen siitä kaapista. Eikä tullu eilen lotto- tai kenovoittoa, jonka avustuksella voisin kaapin itselleni noutaa. :huoh:
skray

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 09 Joulu 2011 19:16

:täpinä:

Tänään löysin paistinlastan ja paistopihdit! Molemmat 0,50 e. :täpinä:

Ja miksikö täpisen näistä? :keijo:
Koska metallisia, kapeita, ohuita, joustavia paistinlastoja ei saa enää mistään. Enkä ole tuollaisia paistopihtejäkään nähnyt kuin Australiassa, ja olen harmitellut, ettei tullut sieltä tuotua sellaisia itselle. Lisäksi ostin Method Putkisto -dvd:n. En olisi ikinä uskonut ostavani mitään jumppavideoita, mutta niinpä menin ostamaan. :virne: Jos vaikka tammikuulupaukseksi kokeilisi sitä 30 päivän ohjelmaa, ja saisi vatsalihakset kuntoon. :raps:

Sit oon shoppaillut töistä muutakin (nuo äskeiset oli siis eri kirppikseltä), mm. tällaisen keltaisen kukkapaidan (jota esittelen tässä parhaillaan :virne: ), ison kuparipurkin, astiapyyhkeitä, mustan neuletakin ja harmaat ruudulliset puuvillahousut. Ja parilta muulta kirppikseltä on löytynyt ruotsalainen karkkipurkki (oon heikkona vanhoihin peltipurkkeihin ja sellaisiin :hullu: ) ja Sininen uni -kirja, jonka aion antaa kavereideni pikkupojalle ensimmäiseksi joululahjaksi. :sydän:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja skray » La 10 Joulu 2011 12:11

Joo, ei tosiaan saa enää metallisia paistinlastoja, ainoastaan niitä hemmetin muovisia. :friikki:
Piääkin pitää silmät auki kirpparilla ens kerralla tollasen varalta.

Tuntuu, etten oo pitkään aikaan käynyt kirpparilla, mutta eihän tosta viime reissustakaan oo kauaa oikeasti. Aika vaan tuntuu menevän niin nopeasti, että unohtaa koska viimeksi on mitäkin tehnyt..
skray

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 10 Joulu 2011 12:24

skray kirjoitti:Joo, ei tosiaan saa enää metallisia paistinlastoja, ainoastaan niitä hemmetin muovisia. :friikki:

Joo, muoviset. :friikki:
Nehän sulaa pannulle! :töktök:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Shay » La 10 Joulu 2011 15:11

Lyyra kirjoitti:
skray kirjoitti:Joo, ei tosiaan saa enää metallisia paistinlastoja, ainoastaan niitä hemmetin muovisia. :friikki:

Joo, muoviset. :friikki:
Nehän sulaa pannulle! :töktök:

Äitillä on muovinen paistinlasta, jonka päästä on kulunut/sulanut sentin verran tavaraa vuosien mittaan. Vähän mietityttää onko tuo muovi menny meijän mahoihimme. :friikkipeukku:
Metalliset paistinlastan ja teflon ei vaan oo kovin hyvä yhdistelmä...
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

EdellinenSeuraava

Paluu Känpillä