Samalla tosin tein muutaman uuden ostoksen.

Ostin ruskearuudullisen huivin, joka oli just täydellinen, 2,50 euroa.
Puisen "juustotarjottimen", niinku hintalapussa luki, mutta mä aion käyttää sitä pannunalusena, 1,20 euroa.
Kirjan Laila Hietamiehen Lehmusten kaupunki -sarjaan, 2,50 euroa.
Sekä todella hienon pikku lautasen, josta tulee joko tarjoiluastia tai kynttilän alunen, en tiedä vielä kumpi. Ihana se silti on, 2 euroa.
Pöytäämme oli ilmestynyt takaisin yhdet housut, joiden luulin tulleen myydyksi jo reilu viikko sitten.

Onneksi ne löysi takasi ite, eikä jääny sinne kirpparille kummittelemaan seuraavalle pöytävuokraajalle tai näkyny meidän myyntitilastoissa varkautena. Meidänki pöydässä on edellisen myyjän tavarat kummitelleet välillä. Oon repiny niistä hintalaput pois ja vieny sinne, missä pidetään hinnattomia tuotteita ja joista myyjät saavat itse käydä kollaamassa omiaan. Meen varalta iteki kattomaan sinne ens viikon lopulla, ettei siellä oo mitään mun kamoja kummittelemassa muille.
Lisäks ne luistimet oli sillä vielä aamupäivällä kun mentiin heti avaamisaikaan, mutta meidän kolmetuntisen(!) kierroksen aikana ne oli kadonnu parempaan kotiin. Jee!
Nyt laitettiin myös -50% kaikista jäljellä olevista tuotteista, joten toivottavasti pöytä tyhjenis nyt sitten oikeen urakalla tän viimesen kahden päivän aikana, mitä on jäljellä. Tiistai-iltana kaveri käy hakemassa meidän kamat pois, kun ite oon töissä. Keskiviikkona saan hakea rahat. Otin myös myynnit kassalta ennen kuin laitoimme sen alennusmyynnin käyntiin ja summa huiteli 180 euron tienoilla. Mun osa siitä on noin 140 euroa.

.

) ja Sininen uni -kirja, jonka aion antaa kavereideni pikkupojalle ensimmäiseksi joululahjaksi.