Kuolo kirjoitti:Mie oon nimittäin ihan varma, ettei noita kuvanneetkaan tyypit tiiä sikojen pidon arjesta käytännössä yhtään mitään. Videoita osataan tehdä kyllä. Käyttäisivät osaamisensa vaikka sit hyvien tilojen promotoimiseen.

Lyyra kirjoitti:Tuo on hyvä pointti, että tuottajien, eläintenystävien ja poliitikkojen pitäis yhdessä miettiä ongelmille realistisia ratkaisuja sen sijaan, että heitettäis lokaa toisten niskaan ja yritettäisiin shokeerata.
tiipetti kirjoitti:En tiiä, onko kasvissyönnistä tai lihasta kieltäytymisestä mitään hyötyä, mutta viisaiden
mukaan lihantuotanto lisää kasvihuonepäästöjä. Itse en tosin maapallosta niin välitä, että
perustelisin omaa vegetarismiani sillä. Eikä silloin 18 vuotta sitten, kun luovuin lihasta,
tuollaisia asioita edes tiedetty.
Pvi kirjoitti:tiipetti kirjoitti:En tiiä, onko kasvissyönnistä tai lihasta kieltäytymisestä mitään hyötyä, mutta viisaiden
mukaan lihantuotanto lisää kasvihuonepäästöjä. Itse en tosin maapallosta niin välitä, että
perustelisin omaa vegetarismiani sillä. Eikä silloin 18 vuotta sitten, kun luovuin lihasta,
tuollaisia asioita edes tiedetty.
Sori nipotus, muitta kasvihuoneilmiön voimistuminen on ollut tapetilla jo 70-luvulla, ellei aiemminkin. Ei näin suurella voimalla kuin nyt, mutta ei se mikään salaisuuskaan ole ollut.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa