Poliittiset pälinät

Re: Poliittiset pälinät

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 03 Huhti 2023 13:03

Semmonen lopputulos sitten :keijoei:

On ollut kyllä tosi raskas vaaliaika. Kaikenmoista soopaa on tullut korville ja ihan loppuun asti esim. omia kokemuksia on vähätelty oikeiston kannattajien puolesta.
Kun kerroin miten kiky vaikutti mun elämään, niin ei se voinut pitää paikkaansa. Ilmeisesti mun tilipussin faktuaaliset luvut ei voi pitää paikkaansa. Kun kikyn alainen palkka palautettiin siihen oikeaan, niin se muutos oli oikeasti iso. Vaikka kyse on osa-aikaisesta palkasta. Täysaikaisilla oli vielä isompi. Eikä se todellakaan valunut veroihin tai muihin menoihin mitä kikystä jäi käteen.

Siksi ottaa nyt vähän kupoliin. Kiky kun on suoraan mun palkkapussissa kiinni, eikä mulla ole sellaista ylimääräistä siellä nyt antaa porvaristolle tai yritysomistajille, joilla ei ihan kauhean huonosti mene. Puhun siis nyt isojen yritysten johtajista, en pienyrittäjistä, joille kyseiset oikeistopuolueet ei kohdenna mitään. Just eilen yhden pienyrittäjän kanssa pohdittiin että mitäs kun he jää reilusti alle 3000e/kk tuloista puhumattakaan niistä kymppitonneista. Jos nostaa hintoja, että sais enemmän, ei kukaan osta heidän duunia, eli ei todellakaan kannata.

Mielenkiintoista kyllä miten hallitus aiotaan kasata.
Spekulaatioita on, itsellä myös.

Mun haave ois että ps menis hallitukseen ja jengi näkis miten ne toimii ja hallitus hajoais vuodessa tai kahdessa.
Haaveilu kannattaa.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja theia » To 06 Heinä 2023 11:25

Semmosta sitten hallituksella.

Yllättyneiden kädet pystyyn: PS trollailee minkä kerkeää kun vihdoin hallitukseen pääsi.

Mitä vittua täällä tapahtuu.
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja L-S » To 06 Heinä 2023 18:18

Jep. Ei yllätä kyllä yhtään, paitsi se ehkä vähän yllättää, että tosiaan sitten vielä laittavat sinne ministereiksi pahimmat natsimieliset ja kohuissa jo valmiiksi ryvettyneet. Että eikö nyt tule edes mieleen yrittää vaikuttaa järkevältä, mutta ilmeisesti sitten ei. Ja pääministeri myötäilee minkä kerkeää ja yrittää painaa villaisella. Toivon tosiaan, että hallitus hajoaa vaikka vuodessa tai kahdessa kuten yllä on mainittu. Tätä menoa ehkä pikemminkin. :keijo:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Kibaya » To 06 Heinä 2023 22:28

On kyllä aika vahvasti semmoinen fiilis, että Orpo on valmis melkein mihin vaan, että pääsee leikkaamaan köyhien rahat. Ps taasen odottaa että saa heittää kaikki maahanmuuttajat helvettiin ja KD haluaa kieltää abortit ja Pridet.

Että semmosta sitten.

Rydmanin valinta on kyllä niin suoraa päin naamaa naureskelua että saas nähdä kuinka kauan kestää ennen seuraavaa yhteisistä pelisäännöistä sopimisen kokoontumista.
Orpo vaikuttaa vaan onnettomalta lapsia kaitsevalta no, raukalta.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja L-S » Pe 07 Heinä 2023 21:55

Joo, hyvin tiivistetty hallituspuolueiden kiinnostuksenkohteet. :epäilevä: Välillä tuntuu että Anna-Maja Henriksson on ainoa aikuinen siellä, vaikka en nyt sit tiedä kuinka paljon RKP:kaan ansaitsee kunnioitusta leikkiessään näiden muiden kanssa. :P
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

Edellinen

Paluu Uutiset ja Sä