Presidentinvaalit

Re: Presidentinvaalit

ViestiKirjoittaja shaana » Su 05 Helmi 2012 12:50

Aika väsyttävää ollut kyllä seurata näitä vaaleja, kirjoitteluja puolin jos toisin, kannattajajoukkojen tuputtamista ja sorsintaa.
Voin tunnustaa, etten itse ensimmäisellä kierroksella äänestänyt omista syistäni, nyt toiselle kierrokselle kävin ääneni antamassa
ennakkoon. Pakko todeta ja ihmetellä, että oman kannan kailottaminen on julkisempaa kuin koskaan, ihmiset julkaisevat
sosiaalisessa mediassa kuvia äänestyskopissa omasta lipukkeestaan. :friikki:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ma 06 Helmi 2012 11:37

No niin, ratkesipahan sekin vääntö - odotetulla tavalla.

Jotkut ovat rientäneet jo juhlistamaan uutta aikaa laulun keinoin. :keijoi: Klikkaa keijoia.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Shay » Ma 06 Helmi 2012 18:27

Lyyra kirjoitti: :keijoi: Klikkaa keijoia.

EEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jouduin tuota kuuntelemaan pari sekuntia töissä YLeX:ltä. Oikeasta MITÄ HELKUTAN KETTUA!!!
Olen aina vihannut Kurrea, mutta nyt olen vakuuttunut, että kyseessä on hyvin sairas SAIRAS mies. :umpfh:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ma 06 Helmi 2012 18:32

Mun mielestä tuo on paras biisi about ikinä. :keijo:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ma 06 Helmi 2012 19:10

Melkoinen biisi. :läps: :keijo:

Vaalien tulos ei oikein herätä edes tunteita. :friikki: Liian odotettu tulos. Ei tarvinnut yhtään edes ääntenlaskussa jännittää. :(
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Suvi » Ma 06 Helmi 2012 21:11

Lyyra kirjoitti:Mun mielestä tuo on paras biisi about ikinä. :keijo:

Joo. :keijo: :keijo: Oli pakko kuunnella heti uudestaan. :keijo:
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja viima » Ti 07 Helmi 2012 00:39

Ehdin jo postata toiseen ketjuun, mutta piti vaihtaa tänne.

http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut. ... n-tunnissa

Jotenkin tuon jutun luettuani tuntui, että nyt tuli too much information viihdeteollisuudesta. Frontside olliekin tämän tätin näppäimiltä. Ja mikä mahtava puolustus. :friikki:
viima

ViestiKirjoittaja Emeritus » Ti 07 Helmi 2012 01:09

viima kirjoitti:Ehdin jo postata toiseen ketjuun, mutta piti vaihtaa tänne.

http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut. ... n-tunnissa

Jotenkin tuon jutun luettuani tuntui, että nyt tuli too much information viihdeteollisuudesta. Frontside olliekin tämän tätin näppäimiltä. Ja mikä mahtava puolustus. :friikki:

"Huippusanoittaja toivoo, ettei hänen osaamistaan kyseenalaistettaisi humoristisen laulun tiimoilta."
:rotflmao:

Lyyra kirjoitti:http://youtu.be/1gJE7RzNZ-g Klikkaa keijoia.

Paljon vetoa että tulee soimaan Paskalistassa muutamaan kertaan? :virnu:
Pitikin käydä heti toivomassa seuraavaan lähetykseen.

Metrossa ollut päivän epistola oli Väyryseltä ja herätti sen verran hilpeyttä että leikkasin heti talteen jääkaapin oveen ->
"Minun putoamiseni pois presidenttipelistä oli pikemminkin harmi Suomen kansalle."

On se aina vaan niin vaatimaton ja down-to-earth.
"Kun on kerran nuoruudenlähteestä maistanut, ei enää tyydy vesijohtoveteen, johon on sekoitettu juustonjuoksutinta ja laksatiivia."
-Markus Kajo
Emeritus

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ti 07 Helmi 2012 13:43

Emeritus kirjoitti:Metrossa ollut päivän epistola oli Väyryseltä ja herätti sen verran hilpeyttä että leikkasin heti talteen jääkaapin oveen ->
"Minun putoamiseni pois presidenttipelistä oli pikemminkin harmi Suomen kansalle."

On se aina vaan niin vaatimaton ja down-to-earth.

Mutta hän sentään tuli kolmanneksi presidentinvaaleissa :nirppa: ja kaikki muistavat aina kuka taisteli tiensä kolmanneksi, eikä kukaan muista kuka hävisi kullan :nirppa:

Paljosta vetoa että vuonna 2018 Keskustalla voi olla yllättävä, mutta tavallaan tuttu presidenttiehdokas? :virnu:
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith

ViestiKirjoittaja Yabba » Ti 07 Helmi 2012 14:23

Mr. Smith kirjoitti:Paljosta vetoa että vuonna 2018 Keskustalla voi olla yllättävä, mutta tavallaan tuttu presidenttiehdokas? :virnu:

No jos se ei ehdi euroopan keisariksi sitä ennen :keijo:

Tosin kohtahan se selviää :virne:

En näemmän ole vaalien tulosta kommentoinut, mutta ei siinä oikestaan ole mitään kommentoitavaa, paitsi että näin homofobisessa Suomessa (sanovat mitä sanoivat, olen ihan riittävästi kuullut lauseita "Ei sitä voi äänestää kun se on homo" ja "Ei siinä muuta vikaa ole kuin homous") tuo 37% ja rapiat oli voitto sinällään (ja se, että Soini ja Väyrynen menivät jo ekalla kierroksella) :)

Mitäs tuo kuuden vuoden kuuliaisuus muuten tarkoittaa? Sitä, että seuraavat vuodet Sauli tottelee kansaa vai että Sauli tottelee hallitusta? Vaiko sitä että seuraavat kuusi vuotta kansa kuuliaisesti noudattaa Saulia?

Tuloslähetyksessä haluan kiittää Zyskowiczia hienosta letkautuksesta "Jos Pekka Haavisto valitaan, Antonion elanto ei ole enää hiuskarvan varassa... heh-heh-heh". Hienoa että kaveri arvostaa toisen ammattia noin paljon :peukku:
Minä lähden Pohjois-Karjalaan / vaihdan farkut verkkarihousuun
kotiseudulle Pohjois-Karjalaan / juon kaljaa auringon nousuun"
Yabba

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ti 07 Helmi 2012 17:26

"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith

Edellinen

Paluu Uutiset ja Sä