L-S kirjoitti:Facebook on siitä jännä, että siellä käytävät keskustelut on mun mielestä henkilökohtaisempia kuin vaikka keskustelufoorumijutut, mutta eivät myöskään samanlaisia kuin ihan kasvokkain käytävät jutut. Mutkikas alusta.

Enkä siksi ihan ymmärrä, mikä siinä muita sitten niin kovin häiritsee.
En osaa hirveästi ärsyyntyä. Voi olla, että jos kaveripiiri mainostaisi jotain itselle täysin sopimatonta ehdokasta, niin voisin vähän harmistua, mutta sittenkin ehkä enemmän siitä, että noinko eri tavalla noi nyt ajattelevat, enkä siitä, että tuputetaan.

[/ot]

Dnd kirjoitti:Voi kilin v...
Väyryskiertokirje tekstiviestinä kännykkään. Lähetä viidelle tutullesi...

Pascal Lemoix kirjoitti:Mun mielestä on tylsää lukea saman henkilön tuuttaamana joka päivä erikseen se: "Pekka Haavisto presidentiksi!" Sillä henkilöllä ei voi olla yhtään facebook-kaveria, joka ei sitä mielipidettä tiedä.
Kampnjaihmiset hurahtavat siihen ehdokkaaseen tosiaan kuin uskontoon ja sitä olen aina vierastanut. En tajua poliitikkojen sokeaa fanitusta. Edes BB:n keskustelupalstalla ei saa olla huomautuksetta, jos päivästä toiseen tuuttaa samaa "Satu paras, äänestetään voittoon!" -mielipidettä. Harvoin mun mielestä poliitikot niin täydellisiä ihmisiä ovat tai minulle henkilökohtaisesti niin merkityksellisiä, että hurahtaisin.
Ja mitä enemmän hehkutetaan jotain yhtä, niin sitä suurempi kiusaus on ajatella toisin.

Lyyra kirjoitti:Mut ei mun kaverit mainosta mitään muutakaan, niin miksi sitten ehdokkaita?
I rest my case.)L-S kirjoitti:Itse en koe alentavana sitä, jos joku kertoo, että äänestä tätä ehdokasta. Sehän on vaan mainostusta (jota maailma on täynnä) eikä kerro mitään siitä mitä toinen ihminen ajattelee toisten kyvyistä ajatella omilla aivoillaan. Mutta ymmärrän kyllä Lyyrankin näkemyksen nyt paremmin, vaikka en koekaan samoin.![]()

Tosin minusta on sääli, että hyvin harvoin niihin päänaukomisiin mitään sen kummempaa kuin pari peukutusta tulee, minä nimittäin haluaisin sitä keskustelua, päänaukomista ja käännytystyötä (siis että edes kerran joku tulisi esittämään eriävän mielipiteen), mutta mitään ei näy
Ja minä tiedän varmaksi, että kaveripiiristä löytyy myös keskustaa, perussuomalaista ja vasemmistoa (siis vihreiden lisäksi).
leikkii muovipussilla", "Kävin kaupassa ja...", [linkki, linkki, linkki], "V*tun tupakkalaki...",... Hemmetti, omalla seinällä pisimmät keskustelut (ja väittelyt) on käyty pääsääntöisesti tekniikasta ja erilaisista laitteista ja elokuvista
Yabba kirjoitti:Minä varmaan olen yksi niistä Pascalin mainitsemista Pekka-fanaatikoistaTosin minusta on sääli, että hyvin harvoin niihin päänaukomisiin mitään sen kummempaa kuin pari peukutusta tulee, minä nimittäin haluaisin sitä keskustelua, päänaukomista ja käännytystyötä (siis että edes kerran joku tulisi esittämään eriävän mielipiteen), mutta mitään ei näy
Ja minä tiedän varmaksi, että kaveripiiristä löytyy myös keskustaa, perussuomalaista ja vasemmistoa (siis vihreiden lisäksi).
).
Mut ylenpalttinen

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa