Viikon puheenaiheet

Re: Viikon puheenaiheet

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ke 18 Heinä 2012 09:05

Tyhmänä teininä ja sen jälkeen vain tyhmänä sitä saattoi kuvitella heikkona hetkinään olevansa Platonin ideaopin kiteytymä, sinkkuuden arkkityyppi; "seurustelkaa vain, minä olen teidän parittelunne sinkkuudellani lunastanut".
Okei, HYVIN tyhmänä :läps:

Nyttemmin hiukan viisaampana sinkkuus on vain olotila. Ymmärrän edelleen miksi jotkut vaativat itselleen alennuksia uimahalliin kun nuo suurperheetkin pääsee halvalla (kts. ylempi lause), mutta ymmärrän että jos esim. viisihenkinen perhe menee uimahalliin ja saa -10% alennusta, niin se ei oikeasti paljoa näy tuollaisen porukan rahanmenossa, mutta voi auttaa.
Ja tajusin itse asiassa että minullahan on sinkkukaveri, jonka kanssa voisi käydä paikallisessa sinkkutapahtumassa kun hömppälehti taas niitä järjestää :raps:...
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith

ViestiKirjoittaja Emilia » Ke 18 Heinä 2012 14:38

Töissä on tilanteita, kun kielletään pitämästä talvilomaa viikolla kahdeksan, koska se on koulujen lomaviikko ja ilmeisesti täten varattu niille, joilla on lapsia. Se on jo mun mielestä lähellä syrjimistä, mutta en ole kuullut, ettei joku lapseton tuon vuoksi olisi lomaansa ko viikolla saanut pitää. Meillä tosin on aika vähän lapsellisia töissä. Itseeni ei tuokaan enää vaikuta, kun vaihdoin tiimiä, jossa on mun lisäksi yksi ihminen (ei lapsia).
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ke 18 Heinä 2012 14:43

Emilia kirjoitti:Töissä on tilanteita, kun kielletään pitämästä talvilomaa viikolla kahdeksan, koska se on koulujen lomaviikko ja ilmeisesti täten varattu niille, joilla on lapsia. Se on jo mun mielestä lähellä syrjimistä, mutta en ole kuullut, ettei joku lapseton tuon vuoksi olisi lomaansa ko viikolla saanut pitää. Meillä tosin on aika vähän lapsellisia töissä. Itseeni ei tuokaan enää vaikuta, kun vaihdoin tiimiä, jossa on mun lisäksi yksi ihminen (ei lapsia).

Joo. Noista tilanteista minäkin olen kuullut. Ilmeisesti myös kesälomajutuissa yksineläjän oletetaan joustavan, kun perheet haluavat pitää lomansa samaan aikaan. Se ei ole mun mielestäni reilua. Kyllä yksineläjälläkin voi olla kumppani tai perhettä tai muita suunnitelmia. Oletus siitä, että yksineläjällä ei ole elämää, on epäreilu. Itse en ole kuitenkaan moiseen vielä törmännyt, mutta enpä ole ollut sellaisissa töissäkään, joissa olisi lomia saanut pitää, ennen tätä kesää.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Yabba » Ke 18 Heinä 2012 17:53

No tuosta lomahommasta itsekkin olen kuullut, ei se tosin koske pelkästään sinkkuja, vaan kaikkia lapsettomia. "Teillähän ei ollut lapsia? No hyvä, tossa olisi nuo joulun pyhät tulossa niin sopii varmaan että olet töissä silloin?" Tosin sinkuille voisin kuvitella että tuo alkaa: eihän sulla muutakaan ole niin...

Henk.koht. tokin tykkään pitää lomaa silloin kun lapsiperheet niitä ei pidä (rauhallisempaa). Elokuu on minusta muutenkin Suomen paras ja kaunein kesäkuukausi, lämpimät ja aurinkoiset päivät, uimaveet eivät ole vielä kylmiä ja yöt ihanan viileitä ja pimeneviä (yöuinnit auringon laskiessa, kuutamossa ja tähtien alla :sydän: ), marjat hedelmät etc. kypsiä ja herkullisia ja hyttyskausi alkaa olla ohi (voi olla ulkona ilman tappomentaliteettia ja ylipäätään vain olla ulkona). Puhumattakaan siitä, että omasta kokemuksesta se on lämpimin ja aurinkoisin kuukausi vuodessa :virne:

Pascal Lemoix kirjoitti:Tämä pätee jo uutisten tulkintaan, viimeksi nyt tähän eurokriisiin, että "taas meiltä köyhiltä otetaan."
Noille ihmisille voisi oikeasti suositella vierailua kriisivaltiossa, voi se käsitys 'köyhistä' hieman muuttua :epäilevä:
Minä lähden Pohjois-Karjalaan / vaihdan farkut verkkarihousuun
kotiseudulle Pohjois-Karjalaan / juon kaljaa auringon nousuun"
Yabba

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ke 18 Heinä 2012 18:50

Toisaalta se ei ole kauhean helppoa perheelliselle ottaa esim. kahta lasta koulusta viikoksi lomalle jne, joten usein ne koulun lomat olisi syytä olla myös vanhempien tai vanhemman lomat, jos meinataan esim. matkustaa. Sikäli ymmärrän pointin, että jos sinkun ei oikeasti ole pakko pitää lomaansa juuri viikolla 8, niin siinä voi joustaa.

Muissa pyhissä nyt ei ainakaan pitäisi mennä niin, että sinkut tekevät kaikki pyhät ja muut tekevät muut. Tässä taas tulla sitten myös osa-aikaisuus/vakinaisuusjuttuihin, koska ilman muuta edut on niillä vakituisilla ja hiljattain tulleet tai sijaiset joutuvat tekemään kaiken ehdotetun, jos meinaavat työpaikassa pysyä.

Ja eihän kesälomakaan voi sentään kaikilla olla yhtä aikaa, vaikka se olisi miten mukava aloittaa juhannuksesta. Että näissä varmaan on oikeaa syrjintää ja sitten sellaista, ettei mennyt ihan kaikkien mielen mukaan.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Kibaya » To 19 Heinä 2012 00:03

Siksi mä tykkään kiertävistä lomista, joita tällä alalla on aika tavalla.
Jos on edellisen vuoden kesällä ollut heinäkuussa lomalla, on tänä vuonna se joko kesä- tai elokuussa. Ja kolmantena vuonna se on sitten siinä kuussa, missä se ei ollut kahtena edellisenä. Noin suurinpiirtein. Että ei voi olla vuositolkulla peräkkäin kesä- ja heinäkuuta vaan lomilla.
Mä oon aina ollut työpaikalla, missä lomat kiertää. Paitsi ekassa paikassa ne kiersi muilla paitsi pomoilla :epäilevä:
Meillä olikin sitten sellainen systeemi aika pitkään, että periaatteessa se kiersi, mutta käytännössä pomo oli lomalla kesäkuun, se yks sai sen heinäkuun, koska halus ja mä sain elokuun - koska halusin. Me vaihdettiin sen heinäkuu-haluajan kanssa aika usein päittäin meidän lomat niin, että mä sain edes osan elokuusta. Virallisetsi papereissa luki kuitenkin aina alkuun ihan muuta kuin se mihin päädyttiin.
Seuraavassa paikassa se kierto oli vaan superhienosti järkätty. :keijo:
Ei tarttenu yhtään miettiä miten se loma menee, koska se kierto oli niin looginen.

Nyt kolme kesäähän on ollut vähän turhan selvät sävelet :huoh:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja skray » To 19 Heinä 2012 08:59

Meillä pitäis olla edes jokseenkin kiertävä lomasysteemi, mutta henkilöstö vaihtuu aika paljon, meitä on muutenkin aika paljon (yli 25), pomokin joka lomat laittaa vaihtu just, todella monella on eripituinen loma, koska henkilöstö vaihtuu paljon, jokaisella on omat toiveensa omien menojensa mukaan... meillä sai tänä vuonna ehkä yks ihminen lomansa sillon kuin halusi, kaikki muut sai jotain muuta kuin toivoivat. Mutta kun järkkää lomia noin monelle, niin ei oo kumma jos kaikki ei saa haluamaansa heinäkuuta. :keijo: Mut en silti tajua, miksi pitää valittaa, onneksi on yleensäkään (palkalliset) lomat. Lapsia tai ei. :sori: Yksi meillä vaan ilmoitti ottavansa omaa lomaa veljä viikkoa ennen oikeaa lomaansa, koska hänen miehellään on loma juuri silloin ja koko perheen pitää olla lomalla samaan aikaan, että pääsevät reissuun. Epäreilua, että yksi saa tehdä noin ja siitä sitten muut kärsivät.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » To 19 Heinä 2012 09:53

Itse en ole kokenut lomailua elokuussa ongelmana, melko lailla samoista syistä kuin Yabba.
Lisäksi siinä on se etu että kaikkialla muuallakin suurin osa porukasta on lomalla kesä-heinäkuussa ja palaavat elokuussa.

Ergo elokuu on sellainen kuukausi että tietää tekevänsä työtä jolla on merkitystä kun vastailet 8 h päivässä "heh heh, tulin just lomalta ja unohdin kaiken :keijo:"-puheluihin koko kuun :seko:
Paitsi että minähän olen silloin lomalla :virne:
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » To 19 Heinä 2012 19:52

Mr. Smith kirjoitti:
Ergo elokuu on sellainen kuukausi että tietää tekevänsä työtä jolla on merkitystä kun vastailet 8 h päivässä "heh heh, tulin just lomalta ja unohdin kaiken :keijo:"-puheluihin koko kuun :seko:

"Nyt soittelen nää puhelinnumerot umpimähkään läpi ja kirjaan ylös. Ai HelpDeskissä on. Voiks teiltä tilata pizzaa? Ai ei vai? Miten täältä pääsee viinakauppaan? No, täältä meidän toimistolta. Haloo. Haloo!"
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Pe 20 Heinä 2012 09:37

Pascal Lemoix kirjoitti:
Mr. Smith kirjoitti:

"Nyt soittelen nää puhelinnumerot umpimähkään läpi ja kirjaan ylös. Ai HelpDeskissä on. Voiks teiltä tilata pizzaa? Ai ei vai? Miten täältä pääsee viinakauppaan? No, täältä meidän toimistolta. Haloo. Haloo!"

Suunnilleen joo :huoh:
Ja maanantaina palaavat he jotka jäivät juhannuksena lomalle :huoh:
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ke 15 Elo 2012 23:35

Nonni. Kyllä nyt on taas maailmassa iso virhe ja MUN verorahoja tuhlattu, kun YLEn Mannerheim-elokuvan nimiosan näyttelijä on afrikkalainen! Siis musta mies! Voitteko kuvitella? Puhuukin swahilia vai mitälievinkuintiaa! :tipahdus:
Ja nimikin on melkein sama kuin Telly Savalaksella, vaikkei se ole kalju eikä kreikkalainen. :tipahdus:

YLEn Mannerheim-elokuvan tuottaja Erkko Lyytinen (meinasin kirjoittaa Lyyrinen :keijo: ) ihmettelee Hesarissa kansan suurta vihareaktiota, ja toteaa: "Mannerheim on näköjään yhä jossakin määrin tabu. Mutta ehkä uuden tulkinnan aika on nimenomaan nyt. Meidän täytyy pystyä kansakuntana kohtaamaan tämä." Varsinkin tämä viimeinen lause kuuluisi suoraan taannoin aloittamaani typerimmät lausahdukset -ketjuun. :virne:

Viime aikojen lempisanani kelpaa tähänkin ns. "keskusteluun": Älytöntä. :läps:
En edes tiedä kummalle puolelle asettuisin, vai tyytyisinkö vain seuraamaan sanakisailua olympialaisten hengessä. :popkorni:

:eijo:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » To 16 Elo 2012 10:48

Hauskinta tässä on se miten kaikki paheksuvat.

Veteraanit suuttuivat = kaksi eri järjestöjen edustajaa olivat pahoittaneet mielensä. Itse veteraaneilta ei kysytty mitn. Hutkiva zuurnalismi :sydän:

Kansa suuttui = ai jaa vai? Minusta ihan kiva kokeilu, mikäs tuossa. Kysyttiinkö muuten niiltä joiden mielestä marski oli "punaisten lahtari"? Entä Tapanilta?

Hommafoorumi suuttui = henkilöt jotka pilkkaavat islaminuskoisia koska profeetta Muhammedista ei saa julkaista kuvaa, suuttuvat kun Mannerheimista ollaan julkaisemassa kuva. En näe minkään sortin ironista ristiriitaa tuossa :keijo:
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith

ViestiKirjoittaja L-S » To 16 Elo 2012 12:45

Mr. Smith kirjoitti:Hommafoorumi suuttui = henkilöt jotka pilkkaavat islaminuskoisia koska profeetta Muhammedista ei saa julkaista kuvaa, suuttuvat kun Mannerheimista ollaan julkaisemassa kuva. En näe minkään sortin ironista ristiriitaa tuossa :keijo:

:virne: Joo.

Selvähän se, että tällaisesta nousee "kohu". Saa nähdä sitten miten itse elokuva toimii, onko asetelmassa pointtia. Toivottavasti. Tällaiset keskustelut ovat joka tapauksessa kovin väsyneitä.

Ihme että tuottajalle tulee yllätyksenä, että Mannerheim on tabu, eihän siitä Uralin perhonen -jutustakaan ole kovin montaa vuotta aikaa. Toki hämmästely voi liittyä siihenkin, että voisi olla ollut vaikea uskoa, että tekijöitä aletaan uhkailla, kuten ilmeisesti on käynyt. :friikki:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Emeritus » To 16 Elo 2012 20:25

Iso-Britannia uhkaa hakea Assangen Ecuadorin suurlähetystöstä vaikka väkisin

Aiemmin seurailin tuota luovutusjupakkaa lievästi huvittuneena, mutta kuitenkin sillä pohjavireellä etten mitenkään yllättyisi vaikka siinä olisi se Yhdysvaltoihin luovutus Ruotsista takana. Tuo uhkaus kuitenkin menee jo aika jännäksi. Eikös toisen valtion suurlähetystöön tunkeutuminen vastaisi käytännössä ko. valtion maaperälle tunkeutumista? :p
"Kun on kerran nuoruudenlähteestä maistanut, ei enää tyydy vesijohtoveteen, johon on sekoitettu juustonjuoksutinta ja laksatiivia."
-Markus Kajo
Emeritus

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Pe 17 Elo 2012 10:09

Emeritus kirjoitti:Eikös toisen valtion suurlähetystöön tunkeutuminen vastaisi käytännössä ko. valtion maaperälle tunkeutumista? :p

Jep.
Vuodelta 1987 on joku asetus että tuollainen olisi sallittua. Itse olen samaa mieltä asiantuntijoiden kanssa siitä, että jos tuon tekevät, niin se avaa sellaisen purkin ikäviä asioita että...
Esim. siitä lähtien ainakin kaikkiin Ison-Britannian lähetystöihin tunkeuduttaisiin koska hei te aloititte!
Yllättäen tuota asetusta ei ole koskaan hyödynnetty.
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith

ViestiKirjoittaja Walker » Pe 17 Elo 2012 13:33

Mr. Smith kirjoitti:
Emeritus kirjoitti:Eikös toisen valtion suurlähetystöön tunkeutuminen vastaisi käytännössä ko. valtion maaperälle tunkeutumista? :p

Jep.
Vuodelta 1987 on joku asetus että tuollainen olisi sallittua. Itse olen samaa mieltä asiantuntijoiden kanssa siitä, että jos tuon tekevät, niin se avaa sellaisen purkin ikäviä asioita että...

Kunhan uhkailevat, vaikka Englannilla olisi joitain omia lakia jotka sallisivat mutta
Wienin yleissopimus on sen yläpuolella ja estää sen. Ja se on sellainen porras jota eivät tule rikkomaan.
Muutenkin se rikkoisi diplomaattisia tapaoikeuksia -> johon eivät voi lähteä, paluuta ei olisi.

Tilanne muuttuu jos aikoivat jossain vaiheessa saada Assangen esimerksi
Ecuadoriin, tilanne muuttuu hankalammaksi ja mielenkiintoiseksi lähetystön ulkopuolella.

Mutta mielenkiintoinen tapaus :popkorni:
"Without music, life would be a mistake" - Nietzsche
Walker

ViestiKirjoittaja Emeritus » Pe 17 Elo 2012 19:31

Walker kirjoitti:Tilanne muuttuu jos aikoivat jossain vaiheessa saada Assangen esimerksi
Ecuadoriin, tilanne muuttuu hankalammaksi ja mielenkiintoiseksi lähetystön ulkopuolella.

Tilaavat sniikisti lähetystön katolle täyteen tankatun helikopterin ja lentävät sillä suoraan Suomenlahden, siis Atlantin, yli Meksikoon, eli Ecuadoriin? :virne:
"Kun on kerran nuoruudenlähteestä maistanut, ei enää tyydy vesijohtoveteen, johon on sekoitettu juustonjuoksutinta ja laksatiivia."
-Markus Kajo
Emeritus

ViestiKirjoittaja Dnd » Pe 17 Elo 2012 23:59

Ja jos se kopteri ei tottele laskeutumiskäskyjä, niin sen saa ampua alas. :p
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Dnd
Outo marsilainen kivi

ViestiKirjoittaja Kuolo » La 18 Elo 2012 12:32

Mutta eiks lähetystön ajoneuvot oo ihan samalla tavalla vieraan maan aluetta kun lähetystökin? Tietty pitäs se saada koneeseenkin ja ilmatilasta pois.
Kuolo
Site Admin

ViestiKirjoittaja Walker » La 18 Elo 2012 14:54

Kuolo kirjoitti:Mutta eiks lähetystön ajoneuvot oo ihan samalla tavalla vieraan maan aluetta kun lähetystökin? Tietty pitäs se saada koneeseenkin ja ilmatilasta pois.

Suoja koskee diplomaattia, ei Assangea
http://yle.fi/uutiset/lahetystoja_suojaa_kansainvalinen_laki/6258921
"Jos Ecuador myöntää Assangelle turvapaikan, diplomaattinen koskemattomuus ei kuitenkaan turvaa hänen siirtämistään lähetystöstä lentoasemalle. Hannikaisen mukaan koskemattomuus pätee henkilöihin, muttei turvaa esimerkiksi ajamista diplomaattiautolla Lontoon kaduilla. Viranomaiset voivat halutessaan estää Assangen kuljettamisen lähetystöstä pois.
- Jos Britannian viranomaiset sanovat, että se on rikollinen jota te piilottelette, niin silloin diplomaatti toki säilyy koskemattomana mutta ei sitten se auto."
"Without music, life would be a mistake" - Nietzsche
Walker

ViestiKirjoittaja Triple H » Ke 22 Elo 2012 22:43

Case Mannerheim -pilkkaelokuva:

Mulle henkilökohtaisesti ihan sama mitä tuo Ylen propagandakoneisto suoltaa sisälmyksistään. Se mikä minua henkilökohtaisesti risoo on se, että jos et kulli pystyssä tuuleta kenialaista mannerheimiä, olet automaattisesti rasisti.
Sopii kaikkien rasismisyyttäjien miettiä, että miltä tuntuisi, jos jostain (harvoista) historiallisesti merkittävästä mustasta miehestä tehtäisiin elokuva ja pääosassa olisi valkoinen tai aasialainen. Jos Mandelasta, Kofi annanista tai barak obamasta olisi yle tehnyt elokuvan valkoihoisella näyttelijäkaartilla, niin olisi jaettu massapotkut ja julkiset anteeksipyynnöt täyttäisivät suomalaisen median juuri nyt. Tää on taas tätä, mistä tuolla "olet väärää mieltä" -ketjussakin on tullut avauduttua.
Tokihan taiteen nimissä saa tehdä mitä vaan, vaikka tappaa kissan ja runkata kissan ruumiin päälle.

Tästä voi fiilistellä makuja.

-
Assangnesta en osaa muuta sanoa, kuin että aika paksua koko raiskaussyyte. Ja aika paksua koko sekoilu muutenkin. Kaikki tietää, että jenkkeihin joutuu, jos tulee suurlähetystöstä ulos.
Vastuu painaa.

Käpykangas do you miss me?

Jumalan edessä olemme kaikki savolaisia -Piispa Wille Riekkinen
Triple H

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ke 22 Elo 2012 23:02

Mää en oo kyllä mitään rasismisyytteitä tässä Mannerheim-jupakassa edes nähnyt tai kuullut, mutta kaipa sellaisiakin on sitten esitetty. Enkä kyllä ole törmännyt siihenkään, että ketään pakotettaisiin "kulli pystyssä tuulettamaan" yhtään ketään. Ihmettelen vain asian synnyttämää paniikkia. Todennäköisesti se leffa on joka tapauksessa parempi kuin mikään, mitä Harlin/Selin Productions saisi aikaan. :virne:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Yabba » Ke 22 Elo 2012 23:17

Oho, nyt kyllä komppailen Lyyraa tässä ja sentään joku onnistui tekemään jotain marskista ja varsinkin kun kyseessä oli "amatööri"kenialaiset, herää tosiaan kysymys minkälaisia tumpeloita Solar-films on täynnä. Tai ehkä homman juju onkin siinä, koska marski on niin pyhä, kukaan ei siihen oikeasti uskalla koskea paitsi kohautusmielessä, sillä sen tarinan kertominen ei ole helppoa, Venäjä sympatioiden, punaisten lahtauksen, mahdollisen homoseksuaalisuuden jne vuoksi; meni niin tai näin aina joku näkee punaista ja herjaa harhaoppiseksi. Ihan sama asia siis jos joku menisi sanomaan Kekkosta diktaattoriksi ja neukkujen sätkynukeksi.
Minä lähden Pohjois-Karjalaan / vaihdan farkut verkkarihousuun
kotiseudulle Pohjois-Karjalaan / juon kaljaa auringon nousuun"
Yabba

ViestiKirjoittaja Triple H » Ke 22 Elo 2012 23:58

Yabba kirjoitti:homoseksuaalisuuden.

Joo ja näköjään mahdollisen neekeriyden. Kaikkihan tietää, että Mannerheim oli Somali.
En muista mitkä kaikki paskalehdet vetivät syvältä perseestään rasismikortin, mutta ainakin suomen kuvalehti sen sieltä kaivoi. Ei ollut ainoa, mutta en nyt jaksa alkaa suurempaan googletus-operatioon ilman motivaatiota.

Mulla ei oo mitään fetissejä Rennyjä ja Selineitä kohtaan, mutta luotan siihen, etteivät he olisi pilanneet elokuvaa propagandoineen. Leffan taustapiruthan ovat myöntäneet, että rienauselokuva syntyi siitä, kun eivät pystyneet käsittelemään Perussuomalaisten vaalivoittoa.

Kuva
Vastuu painaa.

Käpykangas do you miss me?

Jumalan edessä olemme kaikki savolaisia -Piispa Wille Riekkinen
Triple H

ViestiKirjoittaja Maija » To 23 Elo 2012 11:11

Mannerheim-elokuvan aiheuttama "kohu" on jotenkin tosi huvittava, jos ei tekijöiden saamia uhkailuja oteta huomioon. Vähän tuntuu siltä, että pienen budjetin elokuvalle on ihan tarkoituksenmukaisesti haettu julkisuutta provosoivalla lähestymistavalla. Ja vieläpä onnistuen siinä. :virne:

Mun mielestä on ihan turha vedota siihen, että entäpä jos mustaa miestä esittäisikin valkoinen ja :blah:, koska tuollainen mutku!-retoriikka kuuluu ekaluokkalaisten tai siitä nuorempien suuhun. Hauska olisi tietää, miksi musta Mannerheim loukkaa tai häiritsee yksittäistä kansalaista niin paljon. Miksi joku loukkaantuu sotaveteraanien, joiden mielipidettä ei ole edes kysytty, puolesta? Se on kuitenkin vain elokuva, ei sen vakavampi asia.

Mutta tosiaan. :popkorni:
Maija

EdellinenSeuraava

Paluu Uutiset ja Sä